JAN_1980
11 Feb 2005, 11:30
Am o Dacie Berlina din 96 cu bord scoica. Indicatorul de la apa sta exact la prima linie dupa zero. Aerul care il baga aeroterma este destul de puternic dar este doar o idee cald, mai mult caldut.
Intrebarea este cam unde ar trebui sa stea acul de la apa ca sa bage si ea caldura ca omu' ? (o fii de la termostat ?)
Aceeasi problema o am si eu. La mine sta acul la jumatate si chiar daca dau drumul la aeroterma baga doar aer caldut.
In general Daciile stau cam prost cu caldura.. cu exceptia celor mai noi.. poate aveti aer in instaltie si nu isi mai face circuitul cum trebuie.. sau termostatul.. eventual ati putea face o aerisire.. daca nu se schimba situatia incercati termostatul.. numai prin incercari iti poti da seama
ia ca ma bag si eu cu o intrebare DOAR pt aia pe injectie.
Voua unde va sta indicatorul de apa?
La mine sta cam la 1/3 de scala, cam la 1-2 grosimi de ac sub linia aia de la mijloc. Baga caldura, merge bine, dar sta cam jos ala. Am mai vazut la inca vreo 2 injectate, ca tot cam pe acolo sta.
P.S. Vara/iarna, nu conteaza
QUOTE(Ov @ 11 Feb 2005, 14:25)
ia ca ma bag si eu cu o intrebare DOAR pt aia pe injectie.
Voua unde va sta indicatorul de apa?
La mine sta cam la 1/3 de scala, cam la 1-2 grosimi de ac sub linia aia de la mijloc. Baga caldura, merge bine, dar sta cam jos ala. Am mai vazut la inca vreo 2 injectate, ca tot cam pe acolo sta.
P.S. Vara/iarna, nu conteaza
Ov, stii bine ca indicatoarele alea sunt orientative. Poate ai observat: daca tensiunea care o da releul regulator e mai mare, inicatia este mai mare (ex. la nivelul benzinei).
disaster
11 Feb 2005, 18:12
1.verifica instalatia de incalzire--termostat
--robinet )sa fie deschis)
--calorifer (sa nu fie infundat)
2.niciodata nu o sa ai caldura in masina sa stai in maneca scurta.singura varianta ar fi sa-ti pui bord cn. cu tot cu aeroterma,calorifer,etc.(nu merita investitia)
JAN_1980
15 Feb 2005, 16:41
S-a revolvat!!! Am caldura in dacie de imi frige fatza!!!
Era de la termostat si de la furtunul in care se afla. Am schimbat termostatul si furtunul si l-am strans bine de tot (furtunul).
Acum termostatul deschide cand ajunge nivelul la apa la jumatate si acolo sta acul.
Numai bine!
disaster
15 Feb 2005, 18:11
QUOTE(RIon @ 15 Feb 2005, 19:59)
na ca si eu am avut mai mult de 37 de grade in masina ............da vara la soare
QUOTE(disaster @ 15 Feb 2005, 19:11)
na ca si eu am avut mai mult de 37 de grade in masina ............da vara la soare
eu iarna... si tot intra curent pe undeva... (de aer)
ionut L.
15 Feb 2005, 19:05
ca tot a venit vorba de caldura in dacie.... stie cneva daca se repara (nu stiu cum se numesc) la bord de CN prostiile alea care deschid si inchid ca la servofrana sunt actionate doar cu motorul pornit, mie imi baga caldura pe la geam si picioare
diaconuliviu
16 Feb 2005, 08:32
QUOTE(d3vil @ 11 Feb 2005, 12:46)
In general Daciile stau cam prost cu caldura.. cu exceptia celor mai noi.. poate aveti aer in instaltie si nu isi mai face circuitul cum trebuie.. sau termostatul.. eventual ati putea face o aerisire.. daca nu se schimba situatia incercati termostatul.. numai prin incercari iti poti da seama
Eu, Dacia din '86, bord normal, calorifer vechi, radiator mare (de skoda) termostat de 86 si totusi dupa 25 km chiar stau in mineca scurta in masina.
E culmea ca majoritatea spun ca daciile vechi, cu calorifer sub grila au incalzirea mai buna decit cele cu bord CN- la mine se confirma
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.