Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: consum Solenza
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Diverse - Dacia Solenza
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68
Magua
Stiu de la cineva care a participat la acel drive cu Fabia, obtinand mici secrete de la respectivul neamt, ca acel consum minim se face in dauna altor "consumuri": cica nenea folosea ambreajul in draci, pt scos din viteza, rezulta o viteza constanta obositor de scazuta...so on
Amatorul
QUOTE(dragOn @ 11 Feb 2006, 09:32)
Consum DSN (fara a/c): 7.6/5.6/6.7 l/100km urban/extra-urban/combined
SLZ (cu servo si a/c): 8.5/5.6/6.8 l/100km urban/extra-urban/combined
Logan (servo si a/c): 9.2/5.5/6.8 l/100km urban/extra-urban/combined
Clio Symbol (servo si a/c): Urban 9,7  Extraurban 5,7  Mixt 7,1
Diferențele sunt neglijabile iar dacă ești atent totul depinde greutate!

Graficul trebuie luat ca și reper, nu ca "date contractuale"!

În calcului este luată varianta confort fără a/c și servo.

Dar dacă îmi spui ce greutate are mașina ta, pot să-ți fac un grafic special!
*


Scuzati ca ma bag ,dar mai este si cutia care influenteaza consumul,stilul de condus ,unde se circula mai des cu masina ,(urban sau extraurban),asa cum am mai spus eu am avut posibilitatea sa ii fac un consum mixt in noiembrie 2004 Petrosani-Bucuresti si retur si am avut un consum de 5% doua persoane adulte ,doi copii de 16 si 15 ani plus bagaj viteza 110-120 km benzina numai de 98 mol (de cind am cumparat masina 2003 iunie) biggrin.gif fara sa folosesc A.C. si de regula cu cine am vorbit de consumul Solentei lor nici unul nu mi-a spus ca iar consuma 10%. icon_mrgreen.gif .Adevarul ca la cum se merge in Bucuresti ... :rolleyes:Creste consumul la fel de mult cind se pleaca in tromba de la semafor,ca si atunci cind se merge cu motorul turat sau intr-o treapta de viteza mai mare fata de viteza pe care o ai,sau cind o fortezi la150-160km.
gabimaxim
Un consum de 8,6 in conditii de iarna si mers in oras (Iasi) o fi bun la o DSN cu 38K? Pun aceasta intrebare pentru ca mi se pare ca scoate cam mult fum, la relanti. Consumul l-am facut prin 5 alimentari cu aceiasi cantitate de benzina (13 litri de fiecare data - 5x13=65 litri mers 750 Km.=>8,66 ) si am urmarit acul de la bord sa ajunga in acelasi loc unde era inainte de prima alimentare.
Uitasem, conduc normal, nu bag piciorul in acceleratie, schimb pe la 2400-2800.
dragOn
gabimaxim aici este un topic despre consumul SLZ.
Pt DSN ai putea posta: http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=229&hl=consum sau te poți ajuta de funcția "search" a forumului!
cbr-ica
Germania, 3400km, jumate din km facuti pe autostrada, 4pers + bagaje, pe autostrada minim 130km/h maxim 170km/h, consum 7.5%

...o fi bine?
marius80_eugen
Bucuresti - Moeciu - Bran - supermarket Wolf - Moeciu - Ploiesti - Bucuresti . La dus , vineri - 3 persoane + bagaje + rezervor plin , la intors , duminica , 2 persoane , tongue.gif bagaje 3/5 , rezervor mai golut . La dus maxim 110 , la intors , distanta de vre-o 10 km intre 100 -130 , cu un varf de 150 km/h . ( super senzatie ) Radare mobile la dus 2 , la intors 3 . Drumul a fost la viteza maxima legala , depasita pe alocuri , dar senzatia era de NFS pe drumurile de munte . Parteneri de drum , la dus , un Tico , la intors , un Tico , un Espero , un Opel Corsa . Consum mediu 7% ! Benzina Mol 95 + aditiv 2+2 curatare injectoare . La intoarcere , senzatii extreme pe serpentine , pentru ca la talpa tare spatele fugea spre exterior .
seba3621
Consum de luni pana azi exclusiv in Timisoara, cu o zi in care a fost zapada: 10,1 l/100km. Nu e cam mult? Sa ma ingrijorez sau e normal? De obicei nu prea sarea de 9-9,5 chiar si cand a fost frigul ala mare. Mentionez ca si consumul mediu pe saptamanile trecute a fost de 8,2l/100km, facut pe 690km, din care cam 200km in oras.
Consumul a fost calculat cu metoda plinului, alimentat de la aceeasi statie Mol, de la aceeasi pompa. unsure.gif
marius80_eugen
23 km in 3 ore si 12 minute , Bucuresti ziua fatidica de ninsoare -> consum 7.5 litri . Tei - Miciurin - Gara de nord - Regie - Crangasi - Lujerului - b-dul Timisoara .
O alta concluzie : nenea cu Skoda este putin cam exagerat ... auzi , sa opresti motorul , daca semaforul depaseste 20 sec . Eu cred ca o pornire + uzajul , pentru a face economie de carburant si implict de bani trebuie ca perioada de stationare sa depaseasca 2 minute , altfel , nu are rost ...
Si inca o faza ... cica poti sa ajungi cu un diesel la 50 km/h numai la turatia de relanti ... deci omori cutia si ambreiajul si asa fortate la diesel mai mult , pentru cateva picaturi de motorina ... Eu am inteles ca , daca subturezi motorul , calculatorul de injectie da in plus carburant pentru a metine turatia cel putin egala cu cea a relantiului ... deci economia este cam zero .... adica in loc sa apesi acceleratia cat trebuie pana la turatia de schimbat viteza , lasi injectia sa compenseze forta necesara ( care uneori tureaza mai mult decat este necesar ) ... Discutabil ... voi ce spuneti ?
alex_axn
eu unul zic ca tu ti-ai pus motor de 1.9 d ca nu pot sa cred ca ai scos 7.5 in oras si pe vremurile astea.. eu am reusit un 11%, dar am si alergat-o ceva + jucat de-a sania cu masina in seara "zilei fatidice".
Ant
7.5 l pe 23 km ==> 30 la suta . Asa ca ...
nairam
In seara aia "fatidica" nici nu am indraznit sa ma gandesc la consum ... ca saraca masina nu a vazut decat viteza a II-a .... sa fi vazut ce depasiri "turbate" la 30 km/ora faceam.... biggrin.gif
sorin_tcm
consum 8.5/100km numai oras.Metoda de verificare am facut plinul si dupa 100 km am realimentat de la aceeasi pompa(OMV 95 CLUJ).Mentionez ca am folosit si solutie de curatat injectoarele 2+2 (pentru primadata).mie mi se pare un consum cam mare...daca ne luam dupa ce "prezice" producatorul
marius80_eugen
Scuze , nu m-am exprimat bine !!! Deci am consumat aprox. 7,5 l benzina in toata ziua cu ninsoarea !!!! Nu la 100 km !!! Adica vre-o 46 km dus- intors + ninsoare la intors .
alex_axn
QUOTE(marius80_eugen @ 6 Mar 2006, 13:08)
Scuze , nu m-am exprimat bine !!! Deci am consumat aprox. 7,5 l benzina in toata ziua cu ninsoarea !!!! Nu la 100 km !!! Adica vre-o 46 km dus- intors + ninsoare la intors .
*



asa mai vii de acasa..tongue.gif

Ant Posted 2 Mar 2006, 16:42
7.5 l pe 23 km ==> 30 la suta . Asa ca ...

nici 30% nu parea plauzibil, pot spune chiar imposibil (doar daca are probleme masina).
GABY IS BACK !
S-a afirmat aici pe forum ( pe un topic fara legatura cu consumul ):
"..... folosesti mai mult frana de motor si vei economisi multa benzina ( pentru ca in frana de motor consumul este 0% , adica nici macar de relantiu ) ..."

Eu nu inteleg afirmatia din paranteza. Voi ?
b64chr
Eu am sters atat intrebarea ta cat si raspunsul dat de klaus fiindca erau complet off-topic. Raspunsul lui klaus era:
"In frana de motor se taie injectia. Deci in frana de motor consumul este 0 (zero)".
Desi lapidar, raspunsul mi se pare complet si nu vad ce s-ar mai putea adauga.
GABY IS BACK !
QUOTE(b64chr @ 8 Mar 2006, 15:43)
Eu am sters atat intrebarea ta cat si raspunsul dat de klaus fiindca erau complet off-topic. Raspunsul lui klaus era:
"In frana de motor se taie injectia. Deci in frana de motor consumul este 0 (zero)".
Desi lapidar, raspunsul mi se pare complet si nu vad ce s-ar mai putea adauga.
*



Am observat stergerea, de aceea am re-pus intrebarea aici. Poate ca nici nu am avut timp sa vad raspunul ( sters si acela ).
Iar un raspuns complet ( lapidar sau nu ) nu este obligatoriu sa fie si corect.

Eu nu cred ca este "0 ( zero )".
Vreti sa spuneti ca daca eu cobor o panta, cu masina bagata in viteza x ( nu are importanta care ) cu motorul pornit si cu acceleratia "neatinsa", motorul se comporta la fel ca situatia in care ii tai contactul ( adica am consum 0 - nu are nevoie de nici un strop de benzina ) ?
nairam
nu se comporta asa (consum zero) ci consum 0,1 .... consuma ceva acolo pentru ca totusi benzineste, scanteieste, invarteste, dar nu consuma cat consuma de obicei ... Consumul TINDE spre 0 ... dar nu este 0 ...
GABY IS BACK !
QUOTE(nairam @ 8 Mar 2006, 17:21)
nu se comporta asa (consum zero) ci consum 0,1 .... consuma ceva acolo pentru ca totusi benzineste, scanteieste, invarteste, dar nu consuma cat consuma de obicei ... Consumul TINDE spre 0 ... dar nu este 0 ...
*



Normal ca nu consuma cat consuma de obicei... dar...
Eu cred ca "tinde" sa coboare spre cel de relanti.... adica scade consumul apropiindu-se de cel de relanti...in nici un caz de zero... adica este aproape ca cel de relanti, dar un picut mai mare.... cred eu....

Sa nu-mi spuneti acum : "pai consumul de relanti e aproape zero"... caci afirmatia amendata de mine este, citez: "pentru ca in frana de motor consumul este 0% , adica nici macar de relantiu "
DragosP
QUOTE(GABY IS BACK ! @ 8 Mar 2006, 17:25)
Sa nu-mi spuneti acum : "pai consumul de relanti e aproape zero"... caci afirmatia amendata de mine este, citez: "pentru ca in frana de motor consumul este 0% , adica nici macar de relantiu "
*


Ba tocmai că spunem! Ce-i așa greu de înțeles? Se taie injectoarele! Nada, zero, niet benzină!
Până undeva la 1300..1500 rpm (nu știu acum exact, da' mă pot uita) injecția este tăiată.
Nu mai intra pic de benzină în cilindri.
GABY IS BACK !
Adica, daca la 80 km/h, in viteza a treia, iau piciorul de pe acceleratie, masina se comporta ca si cum as taia contactul ( ca sa realizam situatia de "taiat benzina") ?
A taiat cineva contactul la 80km/h in viteza a treia, sa vada cum face masina ? Face ca la o banala frana de motor ?
Eu nu spun ca nu este mic consumul. Este mic, dar, eu CRED ca nu este 0.
i96nds
Va rog frumos sa va limitati la discutii legate de consumul SLZ si nu mai faceti divagatii legate de consumul in frana de motor la masinile cu injectie multipunct.

Ca sa terminam odata: In cand ridici piciorul de pe pedala si turatia e peste un anumit nivel (1200rpm, cred...) atunci calc de injectie NU mai da comanda injectoarelor. Deci nu se mai consuma benzina. Simplu, nu?

Deci va rog sa continuati doar cu: cat a consumat SLZ, cati km, ce regim de viteza, conditii - urban sau nu etc.
ursul-alb
Daca dau eu de la mine 10 miligrame de benzina la 100 km pentru mers in frana de motor accepti??
Asta e un subiect dezbatut indelung si inainte si se ajunsese la acceasi concluzie": alimentarea cu combustibil este taiata (de aceea "calculatorul" iti si afiseaza arpoape instantaneu 0,00%).

Klaus, stai calm, nu mai sari tongue.gif

Bafta!
stuiberv
Iasi - Gheorghieni - Iasi, 32 litri/465 km => 6.88%.
Bun, atat timp cat in chei a fost zapada, plus ca am mers constant cam cu 120km/h.
Pe langa asta, am 12k km si nu am schimbat filtrul de aer.

Edit: cu 120km/h nu am mers prin chei smile.gif.
GABY IS BACK !
QUOTE(GABY IS BACK ! @ 8 Mar 2006, 17:17)
...
Eu nu cred ca este "0 ( zero )".
...
*



M-am lamurit. blush.gif
Scuze pentru insistenta.
Multumesc pentru ajutor si rabdare.
DragosP
QUOTE(GABY IS BACK ! @ 9 Mar 2006, 12:36)
A taiat cineva contactul la 80km/h  in viteza a treia, sa vada cum face masina ? Face ca la o banala frana de motor ?
*


Da, face exact ca la frâna de motor!
p.s. Scuze moderatorilor de pe aici.
marius80_eugen
Nenea i96nds nu abuza de functie si lasa-ne raspunsurile !!! Folosirea franei de motor are efect mare asupra consumului , deci nu suntem pe langa subiect !!!!
Deocamdata nu exista topic despre moduri de economisire a carburantului , deci aceste discutii intra tot pe aici !

In 4 zile ( luni - joi ) , 169 km , cu benzina de 412.000 ( 33.100 / litru Mol ) , asta inseamna consum de 7,3% . Recunosc , nu am mers prea repede , nu am sarit de 2500 rpm si am fost multumit . Dar recunosc , uneori nu m-am grabit si detectorul de radar nu-si avea rostul smile.gif
GABY IS BACK !
QUOTE(marius80_eugen @ 10 Mar 2006, 11:48)
...
Deocamdata nu exista topic despre moduri de economisire a carburantului ...
....
*



Vezi aici: http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=24929

Si eu am fost "off topic", de la inceput. blush.gif
scuze

Later: Am vazut ca l-ai gasit...
danbbetty
am si eu o nelamurire:
in oars am consum de 10-11/100km cu sau fara ac, iar in afara am consum de 5-6/100km cu sau fara ac
e ceva normal sau e o anomalie?
precizez ca am o snz clima cu 17000km
B-53-SDP
Am si eu o intrebare, am mai auzit pe la unu pe la altu si nu stiu daca e adevarat sau nu cand catalizatorul e pe duca consuma mai mult masina ?
Repet nu stiu daca e adevarat sau nu de aia va intreb poate stiti voi si ma lamuresc si eu.
smile.gif
marius80_eugen
In primul rand consumul este foarte mult influentat de modul de condus al soferului . Un consum de 8-9.5 % in oras eu in consider normal , dar tu il cam depasesti . Despre cel cu A/C ... sa stii ca se simte si consumul poate creste cu 1 - 1,5 % in oras si mai putin in afara .
Incearca sa schimbi marca de benzina , verifica filtrul de aer , pune un Injector Cleaner odata la 2-3 plinuri si vezi daca se va micsora consumul .
crintea1949
solenza 1,4
in buc, la 26 km pe zi, cu 36 stopuri, si cam 4 intervale de statii mers bara la bara ajunge la 10 l. In concediu la 2000 km, 4 persoane, portbagajul plin, traversat muntii carpati de 4 ori, a juns la 5,8-,59, viteza 100- 110 kmpe ora
b33hrz
cristi.r
Solenza confort cu A/C si directie asistata, 1.4MPI
La 22.000 km - max 5,2 litri/100km numai in afara, drum de 400 km (200 dus, 200 intors);
- 2 persoane + 2 genti de voiaj (maxim 220kg cu totul);
- viteza maxima 120km/h, data de cateva ori, dar, in general ... 100 - 110, cat mai constant posibil ...
- alimentat de la aceeasi benzinarie, aceeasi pompa (chestia cu pompa a fost o coincidenta) !
- numai carburant MOL/95 toti 22.000 astia !
- consum insignifiant mai mare cu A/C, dupa drumul asta si pe o distanta mai scurta ...
- demaraje "hotarate" si nu lenese (nu ajuta la nimic daca mangai pedala de acceleratie pana sa schimbi viteza !!!), dar nu mai mult de 2800-3000 rot/min;

In oras nu pot sa ma pronunt dar ... undeva la 9 se duce mai mult ca sigur ...

Rodajul este esential !!! bineinteles si stilul de condus ...
FIGHET
Nu mai cita postul anterior.
Ataseaza un fisier doar daca este relevant pentru firul discutiei.


am un consum destul de bun zic eu cam 6 % afara si 9% in oras zic eu ca este destul de bun fata de mersu meu putin mai ,,sportiv'' mad.gif
B-53-SDP
eu am o solenza din 2003 si am scos cu ea in oras 7,6l/100km si in afara 4,9l/100km e drept ca in afara cand am fost nu am mers mai mult de 110 km/h si in oras am mers normal nu am dat in ea zic eu ca e destul de bine
marius80_eugen
B-56-SDP - nu este prea departe de adevar ... dar daca mai pui vre-o 0.3 % este chiar veridic acel consum . Cam atat imi consuma si mie daca nu ma agit , dar in Bucuresti in ultima vreme a fost un calvar continuu ... deci nu am mai vrut sa ma stresez cu consumul . Saptamana trecuta am schimbat bujiile si acum am impresia ca e putin mai lenesa , dar nu mai tremura si consuma mai putin , iar subturarea nu se mai simte atat de accentuat . Vechile bujii ma enervau ca gatuiau acceleratia cand bagam piciorul brusc in pedala .
B-53-SDP
Nici eu nu ma mai stresez cu consumul pentru ca nu are rost cand stau de 10 ori la un semafor. Si eu cred ca tre sa imi schimb bujiile ca astea care le am pe masina sunt cam proaste alea de dinainte au fost super da astea...
sorin_tcm
Stie cineva daca iti testeaza masina cu calculatorul iti pote spune spune si consumul mediu pe care l-a avut masina?
b64chr
Nu.
george_slz
La tester se pot verifica timpii de injectie care poti diferi usor de la masina la masina, de exemplu a mea ii are mai mici si e predispusa la consumuri mici, insa si la demaraj mai lenes, care se poate compensa cu o apasare mai serioasa de acceleratie. Daca vrei sa stai cu ochii pe consum, solutia e un bord de Logan. Solutia este implementata la 3 forumisti cu SLZ si de curand la un forumist cu DSN. Desigur solutia asta are niste costuri. Daca nu metoda rezervorului.
JohnDoe1
De ex in cazul unor injectoare usor infundate( colmatate ) , ar fi posibil un consum mai mare de combustibil? intreb acest lucru, deoarece nu prea inteleg exact principiul de functionare al injectoarelor. Adica mi se pare mai logic ca la injectoare colmatate , cant de benzina care trece prin injector sa fie mai mica.

stie cineva, cum se intampla?
i96nds
Eu din cate am inteles consumul tot creste pe masura ce injectoarele se infunda... E cam ciudat intr-adevar dar am impresia ca timpul cat injectorul e pus la masa va creste daca injectorul e infundat. De aceea pe total trece mai multa benzina. Rog expertii sa ne explice de ce.
george_slz
Eu zic ca daca e infundat, calculatorul sesizeaza o ardere mai proasta(saraca) si lasa injectoarele deschise mai multa vreme, de aici consum mare.
JohnDoe1
Pai tocmai asta e chestia, ca sa poata calculatorul sa dea o comanda injectoarelor sa stea deschise mai mult timp, o face in baza informatiei data de sonda lambda.
Presupunem ca sonda lambda functioneaza ok si suspectam doar injectoarele.
Deci pt injectoare colmatate, sau partial infundate, calc va da informatie catre injectoare sa fie deschise ceva mai mult a.i. volumul de benzina care va trece prin injector sa fie acelasi; Adica operatiunea asta functioneaza pe principiul de feed back;

Eu cred ca ce poate mari consumul de benzina ar fi senzorul lambda, sau un catalizator infundat.

Banuiesc ca injectoare infundate, colmatate va da un tremurat al motorului la relanti si poate lipsa de putere la acceleratii mari.

Nu sunt sigur ca e asa, mi-am dat si eu cu parerea.
george_slz
Mecanismul ala de feed back e eficient in cazul injectiei directe, nu in cazul celei clasice. Timpul de deschidere a injectorului, cred eu, determina cantitatea de benzina din amestec. Daca injectorul este colmatat, injectia va avea timpi de deschidere prelungiti, atat la turatii mici, de unde se putea obtine consumul redus, cat si la cele inalte unde injectia probabil ca lucreaza in permanenta. Ei bine de aici rezulta demaraj aproape normal la ture mici, datorita compensarii ECU si lipsa de putere la turatii inalte, la care se obtine de fapt puterea maxima a unui motor pe benzina. De aici masina lenesa si consum mare.
Magua
Fix 5.9%! pe traseul Bucuresti-BV-Tg.Mures-Cj-Zalau-Carei=640km
Doua persoane, bagaj cca 20kg, plin la plecare din B, injector cleaner 2+2, filtru aer nou, ulei Esso aditivat cu 2+2, tocmai am trecut cu aceasta ocazie de 50000km, SLZ Scala jante aliaj...cam asta!
Vlad Georgescu
Consumul la Solenza Scala mea din 2004, cu 36000 KM parcursi:

Consum in afara, primavara, AC pornit, 3 persoane, autostrada Bucuresti - Pitesti, Curtea de Arges si inapoi: 6.4 litri la suta.

Consum in oras, primavara, AC pornit, 2 persoane, Bucuresti: 11 litri la suta.

Consuma cam cit consuma cind am luat-o - consumul nu s-a inrautatit si nici nu s-a imbunatatit. Asta spre deosebire de Dacia berlina care dupa ~2 ani incepea sa consume in draci.
alex_axn
consum pe ruta bucuresti - bacau si retur- aprox 600 km: la dus 4 persoane subtirele + cateva bagaje, viteza 110-130, la intoarcere: singur, fara bagaje, viteza 130-150; consum 6,85 % dupa metoda plin pana-n buza.

off: super drumul smile.gif
cristi.r
Sfat: nu va mai bateti capul cu tipi de injectie si alte alea ...
Nu prea este o explicatie inginereasca: "Asa a zis inginerul sef de la service !!!" dar sa stiti ca are dreptate: motorul mai trebuie "forjat" din cand in cand; poate si cu injector cleaner dar nu-l recomanda nimeni din service.
Experienta proprie: Clio de 55000 km cu consum aproape ca la 0 km. Benzina numai de MOL (fara reclama !)
Repet, "aproape", nu sariti in capul meu ! Toate motoarele din lumea asta, de o buna bucata de timp, rezista f f f bine la turatii de 5000 ture (nu-i obligatoriu sa-i dati chiar pana acolo, si asta numai dupa ce ati iesit din rodaj).

Consumul cel mai mic se obtine tot la 90 - 100 - 110 - 120 sau cat o fi, insa ca sa-l mentii la valoarea data de fabricant trebuie sa-l mai si turezi cateodata ... a nu se intelege "sa-l bruschezi" ... ca ambreiajul sufera primul ...
JohnDoe1
La fiecare doua-trei rezervoare eu i-am pus si cleanear, dar eu zic ca asta e frectie la picior de lemn; cel putin in cazul meu nu functioneaza; La mine in ultimele 6 luni consumul a tot crescut si creste vazand cu ochii;

In oras imi consuma cam 14-15 L fara AC pornit, iar in afar sub 10L nu coboara sub nici o forma.

Ce am facut pana acum, a fost sa schimb pompa de benzina, ce-i drept asta a fost vara trecuta, oricum nu cred ca se infunda filtrul ala asa in cateva luni.

Am schimbat catalizatorul, am schimbat senzorul lambda (aici as face o remarca, s-a scumpit, eu l-am luat cu 6 mil, si a fost pana acum ceva timp 1,4 mil)

Am facut curatire de injectoare cu solutie la un service dacia, oricum nu are nici un efect.

Nu mai zic de filtre aer puse la fiecare 10K km, deci reviziile facute la timp.

Schimbat pompa de apa, kit distributie, rola intinzatoare, curea accesorii.

Schimbat bujii.

La service cu testerul clip totul da perfect, insa cand le zic alora cat consuma, imi spun ca nu au ce sa-i faca ca totul da perfect pe calculator; Asa ca eu cred ca testerul ala clip e o mare tzeapa; cred ca sunt niste poze predefinite si tot timpul arata acelasi lucru. (asta e umor negru, nu stiu cum e, dar nu pot intelege de ce arata testul ala mereu bine)

Am schimbat si kit ambreiaj.

A mai ramas sa schimb si injectoarele, ca in rest nu mai stiu ce sa ii fac.

Ce e ciudat ca in sarcina, se tureaza extrem de greu; adica ajunge la turatii mari doar daca apas usor pe pedala de acceleratie. Daca apas brusc cresterea de viteza si turatie, incepe sa o faca extrem de lent, ca sa nu zic ca in aceste conditii motorul devine extrem de zgomotos, cu toate ca nu se tureaza. Inainte era zgomotos cand depaseam 4 mii si ceva de ture.



This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.