Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: consum Solenza
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Diverse - Dacia Solenza
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68
GeorgeB
viteza medie 110 ?? pai trebuia sa ia 180 - 200 pe bucati bune de drum !!!



ai avut viteza medie cam 70 laugh.gif
miki
Buna observatia si cu scuzele de rigoare specific: era 4 Duminica dimineata DEPASIRI=0 mers pe A1

Buc. - Vama 3.5h si 365KM=>104.28571428571428571428571428571Km/h.

Gresala a plecat de l afaptul ca din inertie am trecut viteza de pe "ceas", Iar dupa cum bine se stie kkt-ul de ceas arata IN PLUS :vmad:
johnsws
ultimul consum 710 km 39.12 litri=>5.5 l/100km; ~300km afara si ~400 in bucuresti. partea urata a fost ca a trebuit sa fac plinul dupa scumpire...
dominic
486 km din care 420 extraurban, restul in oras, consum 28.31 l adica 5,82%, extraurban mers 90-120kmph fara accelerari bruste decid in citeva situatii. Plin facut pina am vazut benzina. De fapt nici nu cred ca are asa mare importanta daca ii foarte plin rezervorul daca faci plinul la aceeasi pompain acelasi stil cred ca is erori minore...parerea mea..
Ghidioneanu
Un calcul pe 20 000 km

de la 0 la 9900 km consum 742 l - 19 666 717 lei - 7,49 litri la 100km+adica 1986 lei pe km



Dela 9900 la 20211 km consum 785,43 litri-20 563 447 -consum mediu 7,67 l- 1995 lei pe km .



Cam trei sferturi din drum in Iasi , CUG-Copou de 2 ori pe zi dus+intors plus la piata , Metro ,Mall, etc . Si nu am fost in concediu ....



Amanunte despre costuri si pe http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=33...i+solenza+scala
cca
Zilnic Deva-Orastie 2x25 km, 80-100km/h,(pe segmentul asta de E 68 se testeaza prototipuri carute, tractoare, carucioare de mana) consum 5,8-6,2.Presiune necorespunzatoare in pneuri aduce consum cu 5% mai mare.Benzina s-a se scumpeste la 1,2 euro (parca) in UE,asa ca au recomandat bioxid de cabon in pneuri in loc de aer, molecula e mai mare decat cea de oxigen si nu trece asa usor prin cauciuc.
cca
Cica ar fi pneuri de consum redus ( suporta presiune mai mare ), nu am vazut pe la noi.
cca
QUOTE
Am mers si eu cu benzina OMV si mi-a consumat pana la mare cam 7.6 !!! Mie mi se pare cam mult. Am mers cam cu 120-130. Nu am folosit aer conditionat ca era noapte si rece afara.

La intoarcere la fel, insa am mers cu 100-110-115 si a consumat 6.5.

Am facut deja 3000 km cu masina si asteptam sa mai scada consumul.  


Voi ati observat ca la viteze mari incepe sa manance mai multa benzina? Eu ma asteptam sa consume mai mult, insa doar la viteze peste 130-140 km/h....




Turatie mai mare are ca si rezultat putere mai mare deci si consum mai mare.Cred ca turatia si consumul variaza proportional.A mea are 3000 ture la 110 km/ora.
cca
QUOTE
Am facut consumul (numai in oras) la 325 km un plin cu benzina 98 de la OMV cu clima tot timpul - SLZ Scala - si a iesit 9.06. Nu stiu e mult, e putin ?


Depinde ce oras ( trafic de Bucuresti ?), era incarcata,drumul e plin de gropi?98 generand putere mai mare ar trebui sa dea un consum mai redus.Sper ca nu-i abureala informatia cu regularizarea consumului de catre microprocesorul masinii.
cca
QUOTE
E ciudat sa vezi tot felul de consumuri. Eu zic ca depinde de foarte multi factori, dintre care cel mai important e benzina. Eu am facut cu SLZ in 3 luni 9000 km, pot sa dau un consum mediu de 5.5-5.8 la drum intins (viteza variind intr 90 si 135 Km/h) iar cu clima ceva pete 6.5. E drept ca masina nu a fost incarcata pina la maximum, dar nici goala nu a fost. Benzine am luat de pe la Petrom, OMV, Shell (V Power) si nu am simtit diferente mari.

 Intradevar, de pe la 120-130 zgomotul e cam mare, dar nu e singura masina care face asa. Sa vedeti cum suna un Fiat Albea la 110 si cica e facuta Italia!

 Masina eu zic ca e multumitoare tinind cont de pret. Nu mai comparati Seat Leon. De un Leon poti lua aproape 3 SLZ! :idea:


Corect cu Leon.Cu VPower e aburela din sporul de 10% putere promis real e 1% (au recunoscut).
cca
QUOTE
dupa 90 Km/h creste consumul sau daca conduci sportiv. asta am constatat si eu ...


Cred ca hormonii ar trebui linistiti cu sexul opus (preferabil ceva de calitate) si nu cu automobilul.
GolfIII
QUOTE


98 generand putere mai mare ar trebui sa dea un consum mai redus.
Pe ce te bazezi? Putere mai mare fata de care benzina? De 100? Aici ai avea dreptate dar nu cred ca la asta te refereai... Cu cat cifra octanica creste (de regula) cu atat puterea calorica scade...

QUOTE
Benzina s-a se scumpeste la 1,2 euro (parca) in UE,asa ca au recomandat bioxid de cabon in pneuri in loc de aer, molecula e mai mare decat cea de oxigen si nu trece asa usor prin cauciuc.


Aici nu prea am inteles legatura intre pretul benzinei si bioxidul de carbon din pneuri...



OFF TOPIC: Nu era mai simplu sa reunesti toate posturile anterioare in unul singur? Nu mai era nevoie sa primesc 5 mail-uri de informare. Nu vreau sa fac pe moderatorul, a fost doar o parere...
cca
QUOTE
QUOTE


98 generand putere mai mare ar trebui sa dea un consum mai redus.
Pe ce te bazezi? Putere mai mare fata de care benzina? De 100? Aici ai avea dreptate dar nu cred ca la asta te refereai... Cu cat cifra octanica creste (de regula) cu atat puterea calorica scade...

QUOTE
Benzina s-a se scumpeste la 1,2 euro (parca) in UE,asa ca au recomandat bioxid de cabon in pneuri in loc de aer, molecula e mai mare decat cea de oxigen si nu trece asa usor prin cauciuc.


Aici nu prea am inteles legatura intre pretul benzinei si bioxidul de carbon din pneuri...



OFF TOPIC: Nu era mai simplu sa reunesti toate posturile anterioare in unul singur? Nu mai era nevoie sa primesc 5 mail-uri de informare. Nu vreau sa fac pe moderatorul, a fost doar o parere...


Daca benzina cu cifra octanica mai mare genereaza o putere mai mica de ce e mai scumpa?

Cresterea pretului la bezina a generat panica, se ofera sfaturi de reducere a consumului.

Scuze pentru cele 5 E-mailuri.Critica insusita.
bogdan_o
O cifra octanica mai mare insemna o rezistenta la detonatie mai mare. Logic. Nu ar avea de ce sa influenteza acest lucru consumul, in sensul cresterii lui. Dar, asa cum am mai spus, de cand bag de 98 mi se pare si mie ca a crescut putin.
GolfIII
QUOTE


Daca benzina cu cifra octanica mai mare genereaza o putere mai mica de ce e mai scumpa?



Ne indepartam oarecum de subiect... dar asta e. Benzina cu cifra octanica mare (>= 98 ) este "mai proasta" decat cea cu CO mai mica. biggrin.gif Adica arde putin mai greu datorita aditivilor care se opun autoaprinderii. Deci are o putere calorica putin mai mica decat cea de 95. Pretul este mai mare datorita aditivilor si al rafinarii suplimentare. Benzina de 98 si mai mult este destinata motoarelor cu compresie mare (peste 10-11) de ex. cele cu injectie directa. Acolo, datorita compresiei marite, exista un risc mai mare sa apara autoaprinderea. In acest caz, chiar daca benzina de 100 produce un lucru mecanic mai mic decat cea de 95, datorita compresiei motorului se va genera o putere mai mare (se evita autoaprinderea). Am citit un articol care mi s-a parut f. interesant despre benzina de 100 din Germania sau Austria (nu mai stiu sigur). Au fost testate pe banc ai multe motoare cu mai multe tipuri de benzina. Ce m-a uimit pe mine (ca si pe multi altii) este ca la benzina de 100 sporul de putere fata de cea de 91 a fost de pana la 5%, si asta numai la motoarele cu injectie directa, in rest a fost sub 2-3%. Daca mai intereseaza pe cineva am sa incerc sa caut articolul pe net...

Dupa parerea mea, cel mai bine e sa folosesti benzina cu CO minima la care se evita autoaprinderea (la mine si la alte 95% din motoare este de 95)

p.s. nu am luat in calcul calitatea execrabila a benzinei de la noi
bogdan_o
Daca e sa vorbim strict de calitate, la cea de 95 de la noi am observat o mica tendinta de autoapridere (motorul avea un mers usor neregulat la relanti). Deci la noi cea de 98 cred ca se apropie de valoarea cifrei octanice de 95. Aia de 95, e pe undeva pe la 92-93.
Marty
Mda, ultimul consum facut, mers exclusiv in oras, la super economie (a 4-a la 50-60 km/h, frinat din timp ca sa nu dau 1-a, etc.), fara forje si alte d-astea, mers 20 de minute cu A/C (m-a luat durerea de cap cind am vazut cum mi-a mincat 3 liniute de indicator din Dorobanti si pina-n Orhideea): ~ 8,2%
johnsws
marty, se pare ca tia iesit un consum sub cel dat de producator (urban 8,3%) biggrin.gif deci ai o masina care dupa mai bine de 1 an se inscrie inca in parametri dati de producator -> ai motive sa sarbatoresti wink.gif

io zic ca mai bine-i s-o forjezi, ca mare economie n-ai facut.
wwilly
Circut, cu plecare din Arad, Litoralul Romanesc, inapoi spre Brasov, Tusnad, Lacul Sf Ana, Lacul Rosu , Cheile Bicazului, Borsec , si inapoi Arad, 2385km 117 l benzina Mol si petrom. Inseamna 4.9l/ 100km Doua persoane + bagajele . Nu am AC sad.gif In rest foarte multumit tongue.gif
bogdan_o
wwilly, nu mi-o lua in nume de rau. Dar sub 5% ? Ce i-ai facut. I-ai pus motor de Tico? Eu oricat de calm as fi mers cu a mea nu a vrut sub nici o forma sa scada sub 6.5. Nici eu nu am A/C.
wwilly
Nici mie nu mi-a venit sa cred, dar asta este. am chitantele de la benzina rii ,in total117 litrii, care la distanta data , atat iese. Am facut plinul la Mol din Arad si la Mol-ul din ploiesti nu am putut sa bag mai mult de 24,32l Nu mi-a venit sa cred! ...534km Adevarul esta ca mergand noaptea nu am depasit 100km/h
GolfIII
Vezi ca ai pierdut o chitanta... :mrgreen: Pe o astfel de distanta e greu si pentru un diesel modern sa se laude cu acest consum. Daca mie mi-ar iesi un astfel de calcul al consumului, l-as repeta de 3 ori. Daca tot pe acolo ar fi... as ruga pe cineva sa ma invete sa calculez consumul :oops:
johnsws
QUOTE
...... 24,32l  Nu mi-a venit sa cred! ...534km  Adevarul esta ca mergand noaptea nu am depasit 100km/h


deci pe ce spui tu mai sus iti iese un consum de 4,554307...l/100km :shock: ia vezi sa nu-ti fi pus din greseala vreun motor de tico pe ea :shock: ca in astia de la dacia nu poti sa ai mare incredere,

desi varul meu care are tico a scos un consum de 5,2 l bucuresti-constanta si retur cu maxim 120 km/h in depasiri, el zice ca a mers la consum...dar se pare ca mai are de invatat wink.gif

poate ai smart? ca n-ai specificat in postul tau ce masina ai...
Manuel
wwilly, eu am facut acelasi traseu, evident cu plecare-sosire in Vaslui si mi-a iesit un consum de 6,5%. 4,9 mi se pare exagerat de putin. Vezi ca intr-adevar s-ar putea sa fi pierdut vreo chitanta.
Marty
wwilly, ce era: crap, caras ?
bogdan_o
Wwilly si eu merg sa scot un consum decent. Prin asta eu inteleg mers cu 90-100, cu cresteri normale de turatie (adica nu ajung imediat la 100 km/h). E adevarata ca in depasiri am fost nevoit sa-i mai dau putin pe coaja, dar chiar si asa. Drumul era destul de liber (Buc-Vama Veche si retur prin Urziceni-Slobozia, deci cam 700 km) si nu a trebuit sa depasesc prea mult.
Manuel
QUOTE
wwilly, ce era: crap, caras ?


Balena din Free Wwilly! laugh.gif laugh.gif Sorry man, era prea evident laugh.gif
dragOn
Cred că era o hamsie de 1,5M.
Marty
Benzina de la Petrom, 9,6% wacko.gif
sod
ultimii 1260 Km (500 in afara localitatii), 85 l benzina, mers destul de forjat. Ce-i drept, nu am mai folosit AC.
bomicabomic
Eu i-am bagat benzina numai de la OMV. De 95, d'aia de 100 o singura data a pupat, deh, cam scumpa chiar si pentru buzunarele mele. I-am facut si eu o data consumul, si mi-a iesit cam 5.8, mers in afara, 110 -120 km/h, si in localitati 75 km/h. De atunci nu m-am mai stresat deloc. Ca si daca e mai mare sau mai mic tot aia este. Tot trebuie sa scoti banii din buzunar la benzinarie.
Ce am observat la a mea este ca la "tzeava" este aproape ca la inceput, adica nu s-a afumat deloc si are 15000 km, fata de altele care le-am mai vazut si care sunt negre de parca ar fi diesel. Asta ma face sa cred ca ori am nimerit o masina buna ori e tzeava infundata pe undeva, looool!
eugeniuz2004
blink.gif
la un parcurs european Iasi - Viena - Innsbruck - Konstanz - Freiburg - Passau - Viena - Iasi cu un total de 4620 km si cu mers de la viteza melcului (in vestitele lor ambuteiaje de pe autostrada) pana la 160 km/h si se includ aici si vestitele noastre strazi ca pana la vama Bors si inapoi e ceva drum mi-a consumat in medie 6,55 l/100 km.
Intr-o socoteala stricta de autostrada pentru circa 400 km si cu o viteza medie de peste 100 km/h a luat circa 7 l/100 km cu tot cu aer conditionat (pornit doar cat a fost nevoie sa fie atmosfera buna in masina si nu sa inghet).
Nu pot fi nemultumit.
Ca in oras consuma mai mult (circa 8 - 8,5) (Iasi) e normal ca doar avem (pentru cei ce stiu) semafoare (DE)sincronizate.
Si am constatat cu surprindere (placuta) ca e o masina care face fata lejer la mersul pe autostrada sau drumurile (LOR) nationale, judetene si locale!
rolleyes.gif
Iar masina a ajuns acum sa aiba in jumatate de an 15000+ km. Si cu exceptia zgomotelor tipice (diesel uneori, scartaituri date de drumurile noastre bune) nu am ce ii reprosa. Nu intelegeti ca e perfecta. Dar e pe drumul cel bun (sper sa nu ma puna cei de la Dacia sa le platesc taxe pe folosirea sloganului lor).
Sa nu uit: masina a fost bine garnisita cu materiale, ceea ce i-a fost de folos in asigurarea unei stabilitati ce nu o are daca e goala!
sod
400 km exclusiv urban - 10%. ouch sad.gif
Marty
QUOTE(sod @ 23 Oct 2004, 11:17)
400 km exclusiv urban - 10%. ouch sad.gif
*


Da' parca bagasei de la aceeasi pompa ca si Liviu, nu ?
sod
nope, tot de la OMV, din Iasi, dar alta statie
pedrovl
Cu benzina de la Moll (95 tempo plus)din Bucuresti sau din tara (Pitesti, Deva, Alba ) pana in 120km/h (pe unde se poate) deci extraurban reusesc un consum de 5,5 l/100km. Cu Rompetrol, OMV (de 95), Petrom nu scade sub 5,8 - 6 l/100km. Repet .Mers frumos pana in 120 cu schimbarea treptelor la 3000rpm. In Valcea, exclusiv oras (mic ce-i drept nu ca Bucurestiul) imi iese 7,5 l/100km. Totul fara A/C. Daca puteti evitati Lukoil. Benzina lor e facuta din compusi de cauciuc (Carom Onesti - fostul combinat de cauciuc care a primit licenta de fabricare de benzina) si incepe sa distruga in ordine: Tobe, catalizator, injectoare si...in final motor. Am vazut la un inginer chimist un motor de Dacie care a mers numai cu Lukoil si era incredibil de colmatat de compusi de plumb. Din pacate la Valcea OMV-ul s-a prostit , Rompetrolul la fel asa ca sunt nevoit sa bag de pe unde apuc. Din acest motiv la 20k fac o curatare de injectie (pentru siguranta) cu o solutie de import (Winn`s cred). Asa faceam si la DSN si nu am avut probleme 80k. Vanzatorii de la pompe au urmatoarea teorie: "Bagati domne` de la noi cateva luni pana se imput rezervoarele, dupa aia orientati-va spre altii care tocmai au deschis. " Iac-asa e `n Romania. Concluzia: Ungurii "dusmanii nostrii" sunt cei mai seriosi. A fost cineva la un service adevarat (Renault) sa intrebe daca filtrul de aer mareste consumul daca e murdar? Daca stiti astept un raspuns de la voi.
Cib
QUOTE(pedrovl @ 25 Oct 2004, 11:16)
A fost cineva la un service adevarat (Renault) sa intrebe daca filtrul de aer mareste consumul daca e murdar? Daca stiti astept  un raspuns de la voi.
*


cu siguranta filtrul de aer mareste consumul daca e murdar pentru ca nu mai are suficient oxigen sa arda amestecul in asa fel incat sa fie optim consumul(se suplineste cu consum marit de benzina lipsa de oxigen pentru ca sa obtii acelasi randament) Eu recomand sa-l schimbati la fiecare 10.000 km
Dragos
22l/230km, totu'n oras si la un condus personalizat (nu ca as fi singuru' wink.gif ).
Concluzie: 9.5l/100km
pedrovl
QUOTE(Dragos @ 29 Oct 2004, 10:57)
22l/230km, totu'n oras si la un condus personalizat (nu ca as fi singuru' wink.gif ).
Concluzie: 9.5l/100km
*




Cam mare consum in oras. Nu aveti Moll in Galati? Incearca . S-ar putea sa mai scada cu 0,5 %. Eu am vorbit cu taximetristi care zic maxim 8,5% in regim taxi. Mie imi ia pana in 8. Ti-a iesit 9,5 cu A/C?
Dragos
QUOTE(pedrovl @ 29 Oct 2004, 11:19)
Cam mare consum in oras.  Nu aveti Moll in Galati?

Avem, si e... mai multe wink.gif
D'acolo bag, de 98...
Si eu zic ca e mult, da' baiatu' cu laptou' a ridicat din umeri. Dupa 2500-3000Km le fac o vizita (vreau sa schimb uleiu'n avans), de control (da' intai sa fac si un control prin buzunare happy.gif )...


LE: Fara AC (22l. consumati in ultimele 2 sapt.), dar am cam frecat masina prin parcare (deh, lipsa spatiu), oricum, nu prea mult... unsure.gif
Rotaru Dragos
Buna Ziua ! Am citit consumurile la toti care a-ti scris pe e-mail.
La mine - SLZ Confort - am facut mai multe consumuri si mi-a iesit astfel:5 % in afara -110 cu treapta a cincea , 7% numai in oras , si 5.8 %, 5.9 % mixt .
Eu cred ca la cei care au consum mare merg foarte sportiv cu accelerari bruste si depasiri a la Bucuresti cu risc maxim.
Ant
Bai fratilor cum reusiti consumurile astea ?Cand avem Tico ma apropiam de ele.Acum fara 9% in oras si 6,5-7% afara nu scap !
i96nds
QUOTE(Ant @ 29 Oct 2004, 12:59)
Bai fratilor cum reusiti consumurile astea ?Cand avem Tico ma apropiam de ele.Acum fara 9% in oras si 6,5-7% afara nu scap !

Si eu sunt de acord cu tine... Cred ca merg oamenii astia foarte subturat. Mie imi ia cam 9 - 9,5 % in Bucuresti si 6.8 % afara. De obicei schimb pe la 3000 rpm si nu o las sa scada sub 2000 rpm
Robert SLZ
Mda, la mine, Solenza Clima, 5000 km, 10 in Bucuresti si 7.5 afara. mentionez ca in Buc de la mine de acasa si pana la servici sunt 4 km, nu prea cred sa aibe timp sa se incalzeasca, si merg destul prin buc cand sunt aglomeratiile alea mari. iar afara este drept ca aam facut consumul pana la curtea de arges cu 110 km de autostrada, unde merg constant cu 140 - 145. iar dincolo cam cu 110-120, in localitati cu 60-70

oricum mi se pare destul de mult

a... omv 95
sod
asa cum am zis si in ultimul mesaj, eu scot mai nou un pic peste 10 consum urban, fara AC. Dar si schimb in minim 4000.
Ant
Stai linistit Robert si mie imi consuma(timpul trecut) tot 10 in Buc si 7,5 afara ....s-a mai schimbat putin dupa ce am trecut de 7500 km .... si eu schimb in oras tot pe la 3000 si merg afara tot cu 130-150 si 60-70 loco.
@ Rotaru Dragos - tu in ce oras ti-ai facut consumul .... ca e de doua feluri : Bucuresti (251.gif ) si restu' .Ca probabil daca nu stai 20 min la un semafor si nu reusesti sa faci 10km intr-o ora (asta cand e bine ) si mergi ca taximetristii POATE reusesti sa te apropii de un 7%.In legatura cu consumul in afara localitatii ... 090.gif
PS : incearca sa vezi daca merge mai tare de 110 ?!?!?!
Rotaru Dragos
Cum v-am spus secretul este mersul fara fortari ( un mare mecanic care nu era batrin mi-a spus asta )
Ca sa va asigur ca asa este va dau un alt exemplu. Inainte de SLZ am avut o LADA 2105 cu motor de 1200 si distributie pe lant . Am luat-o din Germania la 40.000 km la bord si consuma ulei cam 500 gr la mie . Mecanicul asta mi-a zis cand a vazut-o s-o segmentez ca scoate putin fum , dar daca o mai amin cu reparatia sa nu merg sportiv, sa nu intru in intersectii cu masina in viteza ci pe liber , sa ajung la 100 mai incet nu in cateva secunde , iarna sa nu stau sa incalzesc motorul ca " specialistii " ci sa plec cu socul putin tras .
Asa am facut si am vindut-o la 148.000 fara sa umblu la motor sau cutie (ambreiaj schimbat ) . Nu mi-a consumat masina nici o data peste 10 % nici macar in oras iarna iar tipul care a luat-o a demontat motorul sa-l faca : a gasit in el decat semeringurile de la supape bulite in rest mecanicul i-a zis ca daca stia nu demonta motorul si shimba numai semeringurile : ambreiajul era nou -l-a pus la loc tot pe ala ca unul nou era mai prost decat cel de pe masina .
Incercati si voi chestia asta si nu regretati decat ca "smecherii " din trafic o sa va blameze ca sunteti bosorogii soselei .
Rotaru Dragos
Stau in Ploiesti .
Ai dreptate . Ploiesti-ul nu e inca Bucuresti sa stai 20 min . la un stop dar sa stii ca nu suntem departe de voi , strazile noastre sunt super inguste mai mult de 50-60 nu ai unde sa te duci.
Dar sa stii ca am rude in Bucuresti-la Salajan . Ultimul consum l-am facut sambata trecuta -am mers pina s-a oprit masina ca nu mai avea benzina , am pus "rezerva din portbagaj " de 1 L , m-am dus la Peco am pus 8 L . Am plecat la rude la Bucuresti , m-am intors acasa -146 km . Am mai mers inca 10 km pina s-a oprit masina -consum 9 l/156 km = 5.76 % - regim de mers 110 km in afara , incetiniri la 60 la cele 2 eterne radare de pe DN 1 , iar in Orase nu pot sa spun c-am exagerat cu asteptatul la stopuri prea mult dar le-am prins absolut pe toate de la Baneasa pina la Salajan ( de obicei nu prea ai cum sa ratezi vreun stop in BUC.)
Sa va mai spun una tare ( n-o iau insa in calcul !!) -am fost la mare in vara si am facut consumul cu plinul -plin pina a curs benzina pe masina la plecare , mers 102 km din fata blocului pina la prima benzinarie -alimentez sa curga benzina pe masina -2.85 L - am crezut ca am vedenii - am mai mers 110 km pinala prima benzinarie , alimentez si stupoare 3.15 L . Am vrut sa continui cu calculul dar copii si nevastamea a zis ca am plecat in concediu cu niste bani sa ne distram nu sa bag benzina din 100 in 100 de KM !!! - oricum per total un consum la mare mi-a dat tot 5.6-5.7 % - masina avea 1500 KM in vara .
Robert SLZ
Ant, si sa inteleg ca au dreptate aia de la service cand zic ca in jur de 10.000 se linisteste consumul ?
Penultimul plin a fost facut strict in Bucuresti, cu stat la semafoare de ma zapaceam, si a iesit 10.4 %.
Ultimul, am fost plecat pana la Arges, 380 km, unde am mers eu pe autostrada, sa zic 110 km, cu 140/h, apoi in afara loc cam cu 110-120, si loco cu 60-70. la intoarcere a condus nevasta-mea, cu un regim de 120 autostrada, 90-100 afara si 50-60 loco. Apoi inca 70 km i-am facut in bucureti. In total am avut pe bord 454 km. Am bagat azi benzina, 39.2 L. Asta inseamna o medie de 8.63 %. Cam mult.
Robert SLZ
QUOTE(Rotaru Dragos @ 29 Oct 2004, 14:30)
Sa va mai spun una tare ( n-o iau insa in calcul !!) -am fost la mare in vara si am facut consumul cu plinul -plin pina a curs benzina pe masina la plecare , mers 102 km din fata blocului pina la prima benzinarie -alimentez sa curga benzina pe masina -2.85 L - am crezut ca am vedenii - am mai mers 110 km pinala prima benzinarie , alimentez si stupoare 3.15 L
*




Super masina, vreau si eu una sa consume 3 l / 100 km
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.