jonnylow31
18 Mar 2005, 07:48
am o intrebare. ce consuma mai mult ? logan de 1,4 sau salenta? de fapt cu cat consuma mai putin solenta ca locan?
Alan25r
18 Mar 2005, 09:30
Logan 1.4 consuma mai mult, iar cel de 1.6 si mai mult. Cel mai putin consuma SLZ diesel si apoi urmeana Solenza 1.4. Sper ca te-am lamurit.
Am fost ieri din Galati pana in Bucuresti (aeroportul Baneasa). Este in rodaj masinuta dar i-am dat cam 120 pe drum intins si 50-60 in localitati. Consumul facut la nr. de km si alimentare cu acelasi carburant pana in buza rezervorului a fost de 6.4. AC-ul a fost pornit cam 2 ore iar in Bucuresti am prins si la dus si la intors un infernal trafic pe centura (practic jumate de ora am mers bara la bara). Momentan sunt multumit de consum.
andrei_radu
18 Mar 2005, 12:50
Spre surprinderea multora, si slz mea(Rapsodie pe benzina, fara AC) consuma doar 5,2 l/100 la o viteza medie de 120(asta in afara), iar consumul mediu este de 6,4 l/100 (FARA MISTO). In oras nu i-am facut consumul. Sincer si eu am fost uimit.
Si am uitat: benzina de la Agip, CO 95
GolfIII
18 Mar 2005, 18:44
Daca consumul este la fel de real ca viteza medie de 120 Km/h... no comment. Pentru ca media sa-ti ajunga la 120 trebuie sa ai km buni la 150-160 Km/h. Consumul anuntat de tine este greu de intalnit chiar si la un diesel modern daca a mers cu viteza medie (reala) de 120 Km/h in afara autostrazii.
andrei_radu
18 Mar 2005, 21:08
Nu trebe neaparat sa ai "km buni la 150-160"! Poti merge doar cu 120 sau cu 110 si 130. Asta inseamna tot o medie de 120 km/h. Si am mai precizat ca am facut consumul IN AFARA (vezi paranteza)!
dragosdia
18 Mar 2005, 23:06
QUOTE(andrei_radu @ 18 Mar 2005, 21:08)
Nu trebe neaparat sa ai "km buni la 150-160"! Poti merge doar cu 120 sau cu 110 si 130. Asta inseamna tot o medie de 120 km/h. Si am mai precizat ca am facut consumul IN AFARA (vezi paranteza)!
Te contrazic, pt o medie de 120 km/h trebuie sa atingi cum spunea colegu' cca 150 - 160 km/h.
Nu ma crewi fa proba pe o masina cu calculator!
Manuel
19 Mar 2005, 23:33
Asa e. Am facut cam 80 km prin oras si mi-a dat o viteza medie de 12 kmph.
Daedalus
19 Mar 2005, 23:39
Nu inteleg care e treaba. Am mers cu ea usor. Ii schimb treptele intre 2500 si 3000. Nu ma grabesc la plecarea de la semafor. Si imi consuma cam 10 la suta. Mi se pare mult
Sa fie din cauza ca e noua?
Manuel
19 Mar 2005, 23:43
10% e oarecum normal in Bucuresti, mai ales ca masina e in rodaj. Poate un 9% ar fi fost mai corect. Esti sigur c-ai masurat bine?
Daedalus
20 Mar 2005, 00:40
Am masurat ochiometric trebuie sa recunosc. Mai exact stiu cati km am facut si am mai pus vreo 4 litri acolo si am consumat sa zic.. vreo 3 litri in 30km. De fapt ma induce putin acul in eroare, pentru ca pe loc arata ceva iar daca plec cu ea se mai ridica putin acul, sa zic inca de vreo 1 litru acolo. Eu m'am uitat si am vazut 4 gradatii mari care presupun ca fiecare gradatie mare inseamna 10 litri, deci cam 2.5 litri pe gradatie mica. Nu stiu cum sa'i fac consumul cat mai exact.
Manuel
20 Mar 2005, 00:57
E clar
Consumul il calculezi cel mai bine prin metoda plinului. Adicalea faci plinul ochi (dai la pompa pana in buza rezervorului) mergi macar 250 - 300 km si repeti smecheria cu plinul pana-n buza. Vezi cati litri ti-au intrat, ii inmultesti cu 100 si imparti la nr. de km parcursi.
Al doilea consum facut pe distanta de 273 de km... 7.3 %. 150 de km in afara restul in oras. Benzina de 98 de la Lukoil, metoda plinului pana in buza. Masina are acum 960 de km facuti.
Alan25r
20 Mar 2005, 15:32
Eu nu ma stresez cu consumul ca oricum nu am ce sa ii fac daca papa mai mult. Ca de mers incet, tot nu merg
Daedalus
20 Mar 2005, 19:35
Vad ca se vorbeste de 98, de.. mai nu stiu care.. de cate tipuri sunt? De care e mai buna sa bag? Eu stiu doar ca tre' sa bag fara plumb si atat. In rest bag de unde apuc. In ultimul timp am bagat de la o benzinarie de la Salaj.
95, 98, 100 sunt cifrele octanice ale combustibilului. Cu cat cifra este mai mare, benzina este mai buna (si mai scumpa).
eu urmaresc consumul constant chiar daca o alerg. Asa imi dau seama de anumite defectiuni din timp. Ex infundare de injectoare.
pedrovl
21 Mar 2005, 11:39
QUOTE(Cib @ 21 Mar 2005, 09:08)
eu urmaresc consumul constant chiar daca o alerg. Asa imi dau seama de anumite defectiuni din timp. Ex infundare de injectoare.
Si eu urmaresc consumul in permanenta. Am 500 de km (300 afara si 200 in oras) si inca nu s-a aprins becul. Maine fac plinul si scriu ce mixt a iesit.
Liviumac
22 Mar 2005, 13:43
salut
am observat o chestie: acum vreo luna am alimentat pt prima oara de la shell si mi-a scazut consumul de la 10.4 la 9.3 (merg 100% in bucuresti); am repetat figura acu 2 sapt, ca sa nu fi gresit cumva calculele si tot 9.3 mi-a iesit;
o fi din cauza ca s-a incalzit vremea sau chiar benzina de la shell i-o placea mai mult decat omv de care puneam pana atunci? adica sa-mi scada consumul cu 1 litru mi se pare f ciudat. cred ca-i de la caldura de afara.
ce ziceti?
Am incercat si eu benzina MOL pentru prima data dupa 64K. La consumul anterior iesisem 5,44 cu benzina OMV. La benzina Mol la un drum Pitesti-Valcea-Sibiu-Sighisoara-Brasov am iesit cu 5,67. Vorbesc de benzina 95. O mai tin putin pe Mol sa vad cum evolueaza.
teodor
23 Mar 2005, 09:14
Consumul ca consumul, difera consumul de cum conduci daca te dai la masina sau nu.Pe diesel-ul meu consumul in oras este intre 7-8 %, asta in conditiile in care nu o calc , si merg cat se poate de legal
Afara cam 6 asta daca nu trec de 120 km/h.
Problema am avut cu motorina, am bagat de la lukoil , si surprize-surprize .Masina nu tragea si avea un zgomot mai mare .Acum am bagat mult ,,apreciata" motorina omv, parca merge mai bine, oricum prin oras e cam greu sa iti dai seama de calitatea combustibilului.
Alan25r
23 Mar 2005, 10:11
Scuza-ma ca iti spun, dar consumurile pe care le ai pe diesel-ul tau sunt foarte mari pentru un motor diesel. Parerea mea ...
pedrovl
23 Mar 2005, 10:13
QUOTE(teodor @ 23 Mar 2005, 09:14)
Consumul ca consumul, difera consumul de cum conduci daca te dai la masina sau nu.Pe diesel-ul meu consumul in oras este intre 7-8 %, asta in conditiile in care nu o calc , si merg cat se poate de legal
Afara cam 6 asta daca nu trec de 120 km/h.
Problema am avut cu motorina, am bagat de la lukoil , si surprize-surprize .Masina nu tragea si avea un zgomot mai mare .Acum am bagat mult ,,apreciata" motorina omv, parca merge mai bine, oricum prin oras e cam greu sa iti dai seama de calitatea combustibilului.
Pai daca continui sa bagi de la Lukoil o sa ai un consum "super" (a se citi mizerabil) si toate sansele sa strici in ordine: tobe, catalizator, motor. Nu e gluma . Am povestit eu pe undeva pe aici ce poate face "Lukoil" care foloseste benzine si motorine fabricate din compusi de cauciuc in loc sa foloseasca titei. Cine nu crede nu crede. Eu am vazut cu ochii mei motor distrus dupa ce a rulat 1 an si ceva numai de la Lukoil (era masina lor) Si pe scurt, am si patit-o. Dupa 3 plinuri consecutive la Lukoil (cand aveam DSN) mi s-au gaurit tobele incredibil . Masina era noua!!! Dupa ce am schimbat benzina , m-au tinut tobele pana am vandut masina (adica de la 20 la 85 de mii).
Alan25r
23 Mar 2005, 10:41
Eu bag numai Mol Tempo 98 si merge foarte bine masina. Zgomot redus al motorului si se infige foarte bine. Inainte bagam de la OMV de 95 si mergea mizerabil masina.
ovidesscu
23 Mar 2005, 17:01
QUOTE(pedrovl @ 23 Mar 2005, 10:13)
Pai daca continui sa bagi de la Lukoil o sa ai un consum "super" (a se citi mizerabil) .....
Mda, desi nu-mi place(pt. ca tot am alimentat in ultima vreme de la ei ) trebuie sa recunosc ca s-ar putea sa fie ceva in neregula cu benzina de la LukOil. Dupa doua plinuri mi s-a modificat tonalitatea la motor cand o turez. Mai bine zis se aude mult mai aspru. Sper sa fie de la benzina si nu de la altceva mai grav. Acum de abia astept sa consum ce am in rezervor si sa schimb benzina sa vad daca dispare zgomotul.
QUOTE(Liviumac @ 22 Mar 2005, 15:43)
salut
am observat o chestie: acum vreo luna am alimentat pt prima oara de la shell si mi-a scazut consumul de la 10.4 la 9.3 (merg 100% in bucuresti); am repetat figura acu 2 sapt, ca sa nu fi gresit cumva calculele si tot 9.3 mi-a iesit;
o fi din cauza ca s-a incalzit vremea sau chiar benzina de la shell i-o placea mai mult decat omv de care puneam pana atunci? adica sa-mi scada consumul cu 1 litru mi se pare f ciudat. cred ca-i de la caldura de afara.
ce ziceti?
eu zic ca-i de la caldura. si mie mi-a iesit la ultimele 2 consumuri un pic peste 9. am bagat numai de la OMV.
deh, a venit primavara
QUOTE(ovidesscu @ 23 Mar 2005, 17:01)
Mda, desi nu-mi place(pt. ca tot am alimentat in ultima vreme de la ei ) trebuie sa recunosc ca s-ar putea sa fie ceva in neregula cu benzina de la LukOil. Dupa doua plinuri mi s-a modificat tonalitatea la motor cand o turez. Mai bine zis se aude mult mai aspru. Sper sa fie de la benzina si nu de la altceva mai grav. Acum de abia astept sa consum ce am in rezervor si sa schimb benzina sa vad daca dispare zgomotul.
Si eu pun benzina exclusiv de la Luk si trebuie sa recunosc ca am observat o schimbare in mersul motorului. Am sperat sa fie doar imaginatia mea, dar vad ca si Ovidesscu reclama aceeasi problema. Voi schimba si eu benzina. Nu stiu cu ce, dar o voi schimba.
johnsws
30 Mar 2005, 00:05
QUOTE(teodor @ 23 Mar 2005, 09:14)
Consumul ca consumul, difera consumul de cum conduci daca te dai la masina sau nu.Pe diesel-ul meu consumul in oras este intre 7-8 %, asta in conditiile in care nu o calc , si merg cat se poate de legal
Afara cam 6 asta daca nu trec de 120 km/h.
Problema am avut cu motorina, am bagat de la lukoil , si surprize-surprize .Masina nu tragea si avea un zgomot mai mare .Acum am bagat mult ,,apreciata" motorina omv, parca merge mai bine, oricum prin oras e cam greu sa iti dai seama de calitatea combustibilului.
ai un consum cam mare...de fapt normal pentru o solenza pe benzina, dar pentru diesel mi se pare cam mare. eu am mai spus asta de cateva ori pe forum...fac consumul de cand am masina, pana acum am consumat aproximativ o tona de motorina, am toate bonurile
. de exemplu saptamana trecuta am avut un consum urban (570km in bucuresti) de 6,467....l/100km. afara nu-mi ia mai mult de 5,2% cu 2 persoane in masina +bagaje la un mers de 140 - 150 km/h, si nu o menajez deloc. cred ca injectoarele sunt f multumite cand le dai de lucru. la dus am mers cel mai mult cu 150km/h, iar la intoarcere am mers cel mai mult cu 140, dar parca motorul mergea mult mai frumos...sper sa nu fie placebo. totusi r parca si demarajul era mai bun...oricum n-o mai scosesem din oras de mult timp.
motorina de la mol mi se pare cea mai buna pentru ca imi consuma cel mai putin cu ea. in rest nici o diferenta fata de rompetrol. de la lukoil am bagat o singura data benzina pe dacia veche si de atunci n-am mai indraznit, ca am avut impresia ca se puturosise rau masina.
Eu in primii 20k am bagat exculsiv de la shell si a fost nevoie sa schimb catalizatorul.
Asa ca pentru urmatorii 23k m-am reprofilat pe Luk. Pana acum nu am avut probleme, dar in ultima vreme, asa cum am mai spus, ceva - ceva parca se intampla cu benzina de la Luk si nu in bine!
Acum m-am reprofilat pe OMV. Sa vedem ce va fi...
carstos
30 Mar 2005, 22:34
Pentru mine acest consum ramane o enigma. Am 2300 km cu masina (1.4 MPI). Am bagat numai benzina de OMV 95 si nu am reusit sa scot mediu sub 8. Jumatate din distanta este facuta in Bucuresti, dimineata si seara cate 10 km.
M-am uitat pe forum si am luat hotararea sa bag MOL 98. Am venit de la Pitesti cu masina (25 km oras, 100 si ceva autostrada = 127 km). Mi-a consumat 5.5. Am mers si cu 160 si cu 140, dar media a fost sa zic 120 si ceva.
Ma declar multumit de consumul extraurban. Dar de 4 zile de cand sunt in Bucuresti iar a inceput sa intre in picaj acul de la rezervor. Mi-e frica sa nu imi ia 10 si ceva in oras si nu inteleg de ce.
Schimb la maxim 3000 si nu o accelerez prea brusc.
Sa fie din cauza celor numai 2300 km facuti?
Hmmm... Luk...Mol...OMV... etc... (asta din urma, sa nu-l cautati!
)
Eu am cam pus cu predilectie de la Luk, dar cand n-am avut de ales, am pus de care am avut mai pe-aproape: Shell, Rompetrol, PECO (am acuma la bord 12.800 Km)
Am fost zilele trecute (sunt din Bacau) la Bucuresti, cu inca 3 personaje. Ce-i drept, n-am trecut de 140, dar pe 635 de Km, am avut un consum de 5.92 si la intoarcere (300 Km) am avut si AC-ul pornit, ca din cauza ploii si a umiditatii mari de-afara (oricum, a plouat toata ziulica... asta a fost luni, pe 28) se abureau in draci geamurile... Ce-i drept, in Bucuresti n-am frecat-o: am intrat prin Colentina si am mers glont la Mariot (asa se scrie?
) am stat 2 ore si...zuruck!
5.92 la 635 din care 300 cu AC-ul pornit, nu-i rau! De fapt, p-a mea o banui de consum sub 5 la drum intins... Am mai postat eu aici despre prima ei isprava: era noua, 4 persoane, portbagaj over-full (mergeam sa duc o studenta la Cluj si cine a fost student, stie ce si cate bagaje-si poate lua o fata...
...) Bacau-Cluj-Bacau (cu si fara munti si trecatori) =950Km Consum global? 5.4% (N-am avut AC pornit si n-am trecut de 120Km/h)
N-o laud! De fapt, vroiam sa spun ca tinand cont de alimentarile cu predilectie de la Luk, dar fara sa le neg pe celelalte, se poate trage o concluzie asupra calitatii benzinei?
Oricum, semnalizarile vostre despre Luk si gaurile din tobe si alte chestii, ma va face sa fiu precaut... Dar de unde naiba e bine sa alimentezi sa nu te trezesti cu trotineta praf?!
QUOTE(roadx @ 31 Mar 2005, 08:11)
Dar de unde naiba e bine sa alimentezi sa nu te trezesti cu trotineta praf?!
Pai, de unde ti se pare ca e bine
Oricum e chestie de ... bafta, in ultima instanta
QUOTE(carstos @ 30 Mar 2005, 22:34)
Pentru mine acest consum ramane o enigma. Am 2300 km cu masina (1.4 MPI). Am bagat numai benzina de OMV 95 si nu am reusit sa scot mediu sub 8. Jumatate din distanta este facuta in Bucuresti, dimineata si seara cate 10 km.
Mi se pare si mie mult minim 8 pentru oras. Dar nu uita ca pornirile si opririle dese cresc consumul. Iar daca tu faci doar cate zece km dimineata si zece seara, asta inseamna ca abia are motorul timp sa se incalzeasca. De aici si consumul ridicat pentru ca in perioada de incalzire motorul consuma mai mult.
Insa ai spus si tu ca esti extrem de multumit de consumul extraurban. Cred ca noi, cei care ne putem "lauda" cu consumuri mixte mult mai mici (5-6) avem un atu in comun: nu locuim in Bucuresti sau in vreun oras mare, sau, chiar daca locuim majoritatea drumurilor sunt drumuri medii si lungi extraurbane. Cred ca pentru deplasari intraurbane "Diesel rules".
Drum bun!
crocky
31 Mar 2005, 10:22
Repetat consumul....
De data asta numai in Bucuresti. Benzina Agip 95, plin-plin, am cam forjat-o putin, pornit AC de 2-3 ori, servodirectie din plin.
Rezultat: o medie de 9,2 l/100km.....
Cred ca trec pe altceva, omv probabil.
carstos
31 Mar 2005, 10:48
Din cate vad in ultimele posturi, benzina OMV e foarte proasta. Eu stiam ca e buna. Poate s-au stricat si astia.
Pana la urma un consum facut sub 3000 km e aproape irelevant sau nu? Trebuie sa mai merg cu ea ca sa rodeze mai bine motorul?
pedrovl
31 Mar 2005, 11:00
Am ajuns la concluzia ca benzina e atat de porasta la toate statiile incat la Valcea bag si eu de unde apuc. Pe extern ma bucur de un consum de 5,5 - maxim 6 % iar in oras in jur de 8. Raman un admirator al celor de la MoL pentru ca nu stiu ce se intampla dar de cate ori fac plinul prin Pitesti sau Bucuresti cu MOL 95 masina consuma cam cu 300 - 500 grame% mai putin indiferent daca sunt in oras sau afara. Oricum in asteptarea primaverii speram sa mai scada si consumurile.
carstos
31 Mar 2005, 19:19
Am facut azi consumul exact in oras. 10% cu benzina MOL 98. Mi se pare foarte mult. Eu merg in oras 10 km dimineata si 10 seara pe traseul Crangasi - Plevnei - Izvor - Casa Poporului - Budapesta - Pasaj Marasesti - Muncii. Nu cred ca e cel mai aglomerat traseu.
Sa fie de la faptul ca e inca in rodaj? Sau ar putea avea alte probleme la motor, ... Care ar putea fi acestea?
ovidesscu
31 Mar 2005, 20:24
Nu te grabi sa crezi ca e vreo problema. Si a mea scoate intre 9 si 10% consum in Bucuresti, cu drumuri dimineata si seara, 35km/zi. Indiferent de benzina(nu am incercat MOL si OMV)
Robert SLZ
5 Apr 2005, 11:04
Revin cu inca un consum, astfel, dupa ce am citit pe aici tot felul de pareri, m-am gandit sa bag si eu de 98, iar cand am ajuns la Rompetrol, cand am vazut cat costa, m-am lasat pagubas, dar totusi am bagat, FaraPlumb Plus, mai scumpa decat cea normla, si surpriza, mi-a scazut consumul cam cu 1 litru. Mixt. Astfel Bucuresti - Pitesti-Vlacea-Curtea de Arges-Pitesti Bucuresti si vreo 75-100 km in Bucuresti, surpriza 6.5%. (Metodaplinului ochi). Acum am revenit la OMV95, iar dupa 275km, acul este la ultima linie alba, zici ca face bungeejumping in Bucurestiul asta, mama lui de ac. O sa incerc sa fac si un consum urban cu Benzina aceea de la Rompetrol, care, a dat si un plus de forta masinii. In rest In bucuresti toata iarna sub 11 nu a scazut nici batuta, ba chiar 12.
Refacut consumul ieri dupa cam 250 de km in oras cu benzina de 98 de la Luk. Traseul a fost simplu zi de zi: 10 km de acasa la munca dimineata si invers seara. Consum rezultat: 9.4%. Muuuuuuuuuult... dar normal tinand cont de faptul ca in 10 km de mers masina de-abia isi intra in regimul normal de functionare. Daca la astia 10 km mai adaug si 3 semafoare e chiar foarte normal.
P.S. M-am suparat pe Luk (se auzea motorul altfel de cand am pus de la ei) asa ca am trecut pe Rompetrol. Nu aveau insa de 98 asa ca am umplut cu 95. Revin cu un nou consum peste 250-300 de km.
GABY IS BACK !
5 Apr 2005, 15:18
QUOTE(Latza @ 5 Apr 2005, 15:30)
...
Daca la astia 10 km mai adaug si 3 semafoare e chiar foarte normal.
...
Daca sunti doar 3 semafoare in 10 km.... sunteti fericiti...
carstos
5 Apr 2005, 16:26
Am crezut ca traseul Crangasi - Plevnei - Izvor - Casa Poporului - Parc Carol - Pasaj Marasesti - Muncii nu e cel mai aglomerat. Am constatat acest traseu (10 km) are vreo 23 semafoare (pe bune).
Sa inteleg ca e normal un consum de 10 %? Merg doar dimineata si seara.
consumul de 10 in oras e foarte normal, mai ales daca e noua pana in 12000 km, dupa astia am vazut ca mi-a scazut sub 9, dar nu stiu inca exact cat.
PS: de o sptamana pun numai de la Rompetrol, si sunt foarte multumit, azi am si calcat-o putin si motorul suna excelent nu urla aproape de loc la 3500-4000 rot/min, am pus benzina euro standard 95, este si 98 dar e cu euro 4 si costa pe la 37000...prea mare diferenta. La inceput am umblat si eu cu 98 de MOL dar am renuntat la idee (~200000 diferenta la un plin)
Pentru cei cu masini SLZ ridicate in dec si anul asta... ATENTIE ca aveti motoare cu euro 3 si daca puneti benzina fara PB obisnuita (pt euro 2), va stricati catalizatoarele, idem la Logan, intrebati de unde puneti benzina (ex: nu toate statiile de PETROM au benzina euro premium, numai unele si la fel si benzinariile particulare
Daedalus
6 Apr 2005, 20:52
I-am facut si eu consumul. Consuma 10 %. Am facut consumul dupa mers de 300km in oras cu schimbat viteze intre 2500 si 3500 de turatii, mers "activ" sa zic asa, adica nici batraneste nici golaneste
Eu zic ca e binisor pentru o masina noua ce n-a ajuns inca la 1000 km (aproape 900).
johnsws
7 Apr 2005, 09:38
daedalus, parca pana in 1000 km nu prea trebuia sa depasesti 3000rpm, ca sa faci rodajul ca la carte. si intr-adevar pana la 3000 km iti consuma putin mai mult.
Alan25r
7 Apr 2005, 09:44
Daca asa scrie in cartea masinii o mananc
Si a mea e in rodaj si merg frumos cu ea dar asta nu inseamna ca nu poate sa iti scape piciorul cateodata ca, vai, stricam masina imediat. Hai sa fim seriosi ca nu mai e berlina de altadata. Cel putin la partea de motorizare
Daedalus
8 Apr 2005, 00:10
johnsws, ce sa zic, ai si tu dreptate, dar incepusem sa ma obisnuiesc cu ea si nu m-am putut abtine
In primii aprox. 450 km am mers ca mosnegii, de plecam ultimu de la semafor, apoi pana pe la 700 si ceva de km am mers un pic mai sportiv, dar nu am tinut-o la turatie de 3000 sau mai mare de mers constant ci doar cand schimbam vitezele urcam mai mult pentru sprint. Iar de pe la 700 si ceva incoace (acum vreo 920 km ) am mers la fel dar m-am mai si bagat in depasiri cu schimbat viteze intre 4000 si 5000 ca sa ma ajute. I-am facut un fel de rodaj progresiv. De fapt e cam jumate de rodaj ce am facut eu. Credeti ca i-am facut asa mult rau?
Plus ca ultimu plin l-am facut de pe la 700 si ceva de cand merg eu mai sportiv asa cu ea si i-am pus MOL 98 comparativ cu OMV 95 ce avea inainte, iar diferenta se simte si m-a zgandarit la glezna.
johnsws
8 Apr 2005, 10:53
clar ca n-ai omorat-o, dar nu degeaba au scris aia in carte de rodajul acela. ce ma mira este ca la renault, ai restrictii pe mai multi km decat la logan/solenza...nu stiu de ce. nici eu nu prea am avut rabdare sa merg ca mosnegii, asa ca am scos-o la plimbare de vreo 2 ori pe pitesti si o data pana la buzau, si gata cu cei 1000km. la 1020 km deja treceam cu ea de 120km/h (eram pe"autostradada pitesti-bucuresti
) si intr-adevar dupa vreo 3-4000km a mai scazut consumul. si totusi cred ca nici nu-ti consuma f mult. am vorbit ieri cu cineva cu un matiz si-i consuma 8 in pras. varul meu are tico si-i consuma 8 in oras. cred ca nu e mult pentru solenza 10. vorbim de bucuresti.
QUOTE(driver @ 6 Apr 2005, 00:18)
Pentru cei cu masini SLZ ridicate in dec si anul asta... ATENTIE ca aveti motoare cu euro 3 si daca puneti benzina fara PB obisnuita (pt euro 2),
Solenza si Logan Euro 3? Esti sigur de asta?
Alan25r
8 Apr 2005, 12:06
Eu am SLZ din feb 2005 si are EURO 3. Are dreptate. Bag numai benzina cu CO min de 98.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.