Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Urmări mers turat
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Lupul
Dacie 1310 din 96 motorul e făcut în urmă cu un an cutia la fel. Nu am motiv de plâns, consum bun, presiune ulei bună, căldură face, bateria stă bine.

Deci în regim "normal" toate bune și frumoase.

Dar din când în când mă apucă câte un dor s-o aud cum rage și mă fac că uit să schimb 2 până pe la vreo 4500, 3 și 4 la fel. Nu forțez pedala, doar o las să se ducă mai tare. Merge ok fără probleme, dar după ce termin distracția asta (la fel fără forțări, frânez încet cu ea în viteză) dacă o las la ralanti fie scade vreo 100 ture față de normal fie are tremurături mai violente (uneori cade până pe la 5-600 și revine aproape imediat).

E din cauză că nu e făcut pentru așa ceva motorul sau e vreo ceva care îi lipsește?
Caddy_
numai cand franezi iti scade relantiu?
za_kristake
posibil sa-ti afecteze relantiul servo frana
Sorin_18
poate fi de la clapeta de acceleratie,surubul care actioneaza clapeta cum este,actioneaza sau nu ??(ma refer daca ai relantiul reglat si de acolo)
Lupul
QUOTE(Caddy_ @ 15 Jan 2009, 17:44)
numai cand franezi iti scade relantiu?
*



Nu când frânez, presupunem că merg turat un pic, frânez normal cu ea in viteză, mai merg așa apoi când opresc la un stop, semafor... face figuri ralanti-ul.

QUOTE(za_kristake @ 15 Jan 2009, 19:44)
posibil sa-ti afecteze relantiul servo frana
*



Servofrâna să afecteze cum, poate acționa asupra motorului când e pe liber?

QUOTE(Sorin_18 @ 15 Jan 2009, 19:48)
poate fi de la clapeta de acceleratie,surubul care actioneaza clapeta cum este,actioneaza sau nu ??(ma refer daca ai relantiul reglat si de acolo)
*



Nu știu exact la ce te referi... poți detalia?
the fast and furious


Eu zic ca e mai degraba din aprindere. Am patit si eu in ture lucrul asta de cateva ori . Si mi s-a mai intamplat si acum iarna ca relantiul sa pice brusc pana moare motorul, de obicei cu motorul putin caldut si fara a forta- o.
Suspectez bobina.
Lupul
Bobina e schimbată prin august, am și eu suspiciuni cu aprinderea dar mai tot în afară de fișe e recent.
Merced
Capsula vacumatica pe duca. Delcoul l-ai schimbat recent?
Ov
posibil sa-ti ramana intepenit mecanismul de avans centrifugal. Cand o calci tare (turatie mare), avansul se modifica, si cand revi la relanti, sunt niste arcuri care aduc niste piese din delcou la pozitia initiala. Nu stiu exact cum e pe acolo, dar poate iti explica cineva cum trebuie smile.gif
Lupul
Delco-ul are km buni... m-am gândit și eu să fie o treabă de genul, mai ales că după o astfel de situație. Dacă opresc motorul 2-3 minute revine la normal.
Sorin_18
eu ma refeream ca,clapeta de acceleratie era trasa foarte mult de arc (inchisa complet de arcul care este prins pe caroserie)
Lupul
Nu, nu e asta problema. Cred că o să încerc cu alt delco și voi vedea apoi alte posibilități dacă mai e cazul.
Red_Bull
Verifica cum ti-a mai zis cineva clapeta de acceleratie din carb,verifica cablu de acceleratie,verifica sa nu ai o pozitie in care clapeta ramane blocatat sau sa agate....verifica axu clapetei cat e de uzat si apoi incet treci la aprindere .....masori bobiba sa vezi cat are si asa mai departe.....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.