lights
20 Jan 2009, 10:25
Salutare. In luna noiembrie am cumparat de la un magazin din Buc o placa video,toate bune si frumoase pana aseara cand pur si simplu nu mai vrea sa functioneze(am probat calculatorul cu alta placa video deci placa e sigur).
Problema este ca nu mai gasesc hartiuta cu garantia pe care am primit-o cand am cumparat-o!
Cum se procedeaza in astfel de cazuri? Or sa ma creada ca am cumparat-o de la ei?
Multumesc.
factura/bon mai ai?
te duci frumos si-ti cumperi alta placa video
QUOTE(lights @ 20 Jan 2009, 11:25)
Or sa ma creada ca am cumparat-o de la ei?
poti incerca, eventual te juri pe verde
ce rol ar mai avea garantia daca s-ar lua pe crezute? poti sa o arunci.
QUOTE(argon @ 20 Jan 2009, 10:27)
eventual te juri pe verde
AndreyIan
20 Jan 2009, 10:30
In 48 de ore poti sa o schimbi direct la centrul de unde ai cumparat-o daca nu fara bon sau facura nu ai sanse sa o mai schimbi.
ei mai au in baza lor de date ca te intreba nume serie buletin dar nu vor sa o schimbe dar poti sa incerci sa le spui exact dai o berica la casier poate poate dar sanse de 5% dar decat sa nu incerci nu ai nimic de pierdut!
lights
20 Jan 2009, 10:31
Nu mai am factura(nu gasesc de fapt),si cum naiba nu se poate face nimic?
Daca am pierdut hartia trebuie sa cumpar alta placa video?-absurd-
La ei nu ramane o copie a garantiei si sa ma recunoasca dupa nume?
Cred ca exista o lege ceva in domeniu! Are mai mult de 48 de ore -noiembrie-
Daca poate cineva sa-mi dea un raspuns competent fara sa incepeti cu mistouri......
einstein1984
20 Jan 2009, 10:39
Pai daca nu aveai nevoie de foaie de ce sa-ti mai dea una?
ai nevoie de foaie ca sa-ti onoreze garantia. Si chiar daca au ei un exemplar, prosti ar fi sa faca pe baietii buni si sa te serveasca asa. Pentru ca pe langa certificat de garantie au nevoie si de dovada cumpararii.
lights
20 Jan 2009, 10:46
Deci am pierdut 3 milioane asa....Minunat!
tzepesch
20 Jan 2009, 10:49
data viitoare, fi mai atent! vezi?
stai linistit, ca la onorarea garantiilor in rom, e show maxim. numa eu stiu cat am umblat cu laptopu sa schimb ecranul care a crapat de la sine. si tot am ajuns sa cumpar altul. 1000ron ca popa.
lights
20 Jan 2009, 11:04
Ma duc si ma cert cu ei-trebuie sa aiba o copie cu numele meu pe ea.
cand te certi cu ei, tine cont ca amaratul de la tejghea n-are nici o vina ca ti-ai pierdut tu hartia. Macar strange de gat un director (care fie vorba intre noi nici ala n-are nici o vina)
tzepesch
20 Jan 2009, 11:23
fa-ti propriile copii la garantie si factura.
eu am o cutie numa cu garantii...
pe de alta parte, daca vorbesti frumos, poate dai de unul ca asta:
http://forum.computergames.ro/38868137-post54.html
Daca mergi sa te certi ce crezi ca rezolvi? Daca tu te certi cu ei, crezi ca ei o sa stea drepti si sa execute ce le ceri tu?
Si mai nou am inteles ca iti trebuie sa ai si ambalajul original, pe langa garantie si bon/factura.
Spor la cearta daca tu crezi ca asa rezolvi ceva.
driverx
20 Jan 2009, 11:34
Io azi m-as duce sa cer copie dupa factura si maine as merge cu factura si placa pe garantie.
Broblem solved.
Topic closed.
vasile82
20 Jan 2009, 11:36
Mai ai o sansa daca ai platit cu cardul. Daca mai ai si acces online la contul tau e foarte simplu - printezi tranzactia aferenta. Acolo se vede nr de POS, valoare, firma etc.
Bafta
jcdenton
20 Jan 2009, 11:51
QUOTE(lights @ 20 Jan 2009, 11:04)
Ma duc si ma cert cu ei-trebuie sa aiba o copie cu numele meu pe ea.
Asa bre, fii rau, rau de tot!!!
Doar dobitocii aia din spatele tejghelei care (probabil) muncesc pe salariu minim sunt vinovati ca nu stii tu pe unde iti pui hartiile...
Simplu: nu ai certificat de garantie, nu ai garantie; nu ai factura/bon fiscal nu ai garantie; alte conditii (ambalaj, etc) sunt specificate in
certificatul de garantie.
sorin1983
20 Jan 2009, 12:06
ca sa spun o chestie legata de garantie(lipsea bonul fiscal) la un produs de vreo 200 ron(tv tuner). ala de acolo spune dupa discutii aprinse despre bonul respectiv(certificatul de garantie exista) : dom'le da-i in judecata(pe sefi, firma, D-zeu) ca la ce suma ai tu... altii cumpara de sute de milioane si nu li se rezolva problemele si ce astepti tu?
tipic rO.
asorin
20 Jan 2009, 15:35
Salut
Sau daca e un magazin mai serios nu va face scandal si ti-o va inlocui . Se poate verifica nr serial (oricum se face asta si mai toate firmele serioase au evidenta la ce s-a vandut prin ei) .
Porneste de la premiza ca valoarea produselor returnate in garantie nu este suportata de catre vanzator, este suportata de producator (daca se incadreaza in conditii de garantie
QUOTE(asorin @ 20 Jan 2009, 15:35)
Porneste de la premiza ca valoarea produselor returnate in garantie nu este suportata de catre vanzator, este suportata de producator (daca se incadreaza in conditii de garantie
si combina cu zicala "vorba dulce mult aduce"
lights
20 Jan 2009, 15:41
Este magazinul AEMD din Militari(sper ca n-am facut reclama)unde am inteles ca tot acolo este si service.
bmwh548
20 Jan 2009, 15:54
Fa exact ce a spus driverx mai devreme. Du-te la ei si spune-le ca ai pierdut foaia cu garantia. Spune-le despre ce produs e vorba blabla. Vorbeste-le frumos si nu le spune ca exista probleme cu placa. Ai sanse mari sa iti dea o alta copie dupa certificat. Apoi te duci frumos acasa si te pregatesti pentru circul de a doua zi (depinde de firma si de angajati). Daca vreunul isi aduce aminte ca ai fost cu o zi inainte sa ceri copie dupa garantie le spui ca s-a stricat in timpul noptii placa...inventezi tu ceva.
aphophis
20 Jan 2009, 21:38
nu are rost sa minti. ideea e sa nu dai peste insi care nu vor sa te ajute, sau nu au timp sa te ajute. Daca ti-au dat factura e relativ usor, cam toate programele de contabilitate mai serioase stiu sa ofere rapoarte in privinta unui client (adica ce a cumparat si cand). Deci pot vedea daca ai cumparat sau nu de la ei, ca sa nu zic ca sunt unii care pun propriile lor abtibilde.. Partea mai nasoala e la identificarea placii dpdv al sn-ului, sa vada daca e chiar placa care ti-au vandut-o. Aici.. daca au doar un amarat de document word, pe care il completeaza cu datele clientului, nu ramane decat sa caute in arhiva lor (fizica) de garantii dupa serial number. deci.. munca.. poate ai noroc si ajungi cand nu is presati de clienti, ca sa aiba timp ala sa caute pt tine..
Ciorapel
20 Jan 2009, 23:17
Pe certificatul de garantie se specifica de faptul ca PIERDEREA ACESTEI HARTII ATRAGE DUPA SINE ANULAREA GARANTIEI ! Daca faci scandal acolo ia-ti adio de la garantie; sa inchida ei ochii la asa ceva !
Treaba cu "trebuie sa ai ambalajul original" nu se refera la SERVICE, ci se refera la transport. Adica daca ai cumparat o "ceva" prin curierat, DOAR cutia lor se considera 100% compatibila cu transportul acelui "ceva". Daca am cumparat de la 10 km de casa, ma duc cu "ceva" in brate pana acolo, ca nu caraie nimeni nimic.
aphophis
20 Jan 2009, 23:22
aia cu ambalajul original e cerinta importatorilor si mi se pare oarecum firesc.
Aia cu pastratul ambalajului original e aberatie, cred ca e spusa de vanzatori sa te sperie sa nu te duci cu produsul la garantie ca nu mai ai cutia.
De unde atata spatiu pentru depozitat cutii, unele mari (frigider, masina de spalat, televizoare) si altele mai mic (electrocasnice mici sau electronice) ?
aphophis
20 Jan 2009, 23:38
QUOTE(Shush @ 20 Jan 2009, 23:22)
Aia cu pastratul ambalajului original e aberatie, cred ca e spusa de vanzatori sa te sperie sa nu te duci cu produsul la garantie ca nu mai ai cutia.
De unde atata spatiu pentru depozitat cutii, unele mari (frigider, masina de spalat, televizoare) si altele mai mic (electrocasnice mici sau electronice) ?
daca garantia nu e asigurata de importator , mie mi se pare de bun simt sa soliciti ambalajului produsului inapoi, mai ales daca cel de la care cumperi e din provincie. IN ce ar trebui sa fie pus produsul respectiv cand e trimis in garantie la furnizorul care ofera garantie celui de la care ai cumparat produsul respectiv? Tinand seama ca mi se pare absurd sa ceri ca cel ce-ti vinde produsul sa aiba el cutii &shit (tinand seama de varietatea destul de mare de produse de pe piata, de dimensiunile respectivelor piese etc)
sorin1983
20 Jan 2009, 23:58
nu ar merge intr-o cutie de chips-uri luata de la magazinul de langa bloc? atunci, pe moment? am caldura de la bloc nu strang cartoane sa ma incalzesc...
lights
21 Jan 2009, 20:49
Problema rezolvata!!!
driverx
21 Jan 2009, 21:17
Da' n-ar fi fain si corect sa ne spui si CUM ai rezolvat?
slaiciprian
21 Jan 2009, 21:24
si-o fi cumparat alta...
in italia am cumparat un televizor si tot ce am primit a fost bonul de la casa. tinea loc de garantie, de tot. de ce la ei se poate si la noi tre' sa pastrezi un car de acte, ambalajul...
lights
21 Jan 2009, 21:58
Nu am cumparat alta ca nu arunc banii asa ....Le-am explicat frumos ca nu gasesc garantia iar ei mi-au spus ca nu e problema deoarece luasera seria placii video.
Le-am dat placa s-au uitat la serie si au gasit-o ca fiind vanduta catre mine
Mi-au dat alta in locul aleia(identica)dar m-au rugat sa caut totusi hartiuta ca trebuie sa treaca nus' ce serie acolo. Tare de treaba baietii!
turturel
22 Jan 2009, 19:23
Si tu care te-ai pregatit cu o seara inainte sa le rupi maxilarul..sa le macelaresti famiile..pun pariu ca nu ai dormit foarte bine in noaptea precedenta...ai vazut..au presimtit frica si te-au rezolvat! Forta fie cu tine! Acuma sa nu te superi ca am glumat un pic..si eu mai am momente cand ma enervez si ma gandesc ce as face numai in cazul refuzurilor de imi fac sange rau..in cazul accepturilor de rezolvare a diferitelor probleme nu ma gandesc deloc...si cand colo e taman invers..amaratul de la ghiseu te asteapta sa-ti spui off-ul si sa te ajute iar tu te uiti la el cum se uita Tom la Jerry de il vedea un hot-dog cu codita si astepta sa il infulece. De multe ori ne facem griji degeaba cu privire la neintelegerea vanzatorilor de a ne refuza dupa ce am cumparat de la ei si avem o problema..dar uite ca nu e asa mereu!
lights
22 Jan 2009, 21:25
Vorba dulce,mult aduce
Eu am patit la fel ca initiatorul topicului... in decembrie am cumparat o placa video, luata printr-un voucher, adica nu aveam factura, doar un proces verbal si certificatul de garantie atasat procesului verbal... placa video a cedat, partial vina mea...
am fost la service am primit o hartiuta dupa ce am lasat placa la garantie... si pe drumul spre casa am pierdut si proc verbal si garantia si hartiuta de la service... cand m-au sunat sa imi spuna ca e gata si ca pot sa vin sa o iau, am fost cu buletinul si mi-au dat copii la proc verbal si garantie, inclusiv un act aditional cu noua serie de la noua placa... au fost de treaba oamenii....
in cazul initiatorului topicului singura varianta e sa ii sune pe cei de la care a cumparat produsele si sa primeasca copii dupa factura si cert de garantie....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.