Salut fratilor,
Am o Daciuta din '82 care este super intretinuta. Vorbesc serios!
Acum o saptamana am fost acasa, la Ploiesti, la fostul stapan al masinii sa se mai uite pe la ea. Tipul e meserias iar eu sunt la inceout de drum in ale sofatului. S-a uitat omu, a vorbit cu ea si a inteles ca trbuie schimbatat platina si bujiile. Zis si fcut.
Am pus platina si bujii noi si totul era perfec. Mi-am dat seama si eu ca pornea mai usor. Asta e!
Am venit in Bucuresti si ca tot omul, speriat ca masinuta ar avea de suferit de atata stat in ger, m-am gandit sa o pornesc miercuri seara. Zis si facut. A pornit mai greu, dar am zi ca frigul e cauza.
Joi repet istoria si nu mai vrea sa porneasca. Ma vede un vecin care se ofera sa ma ajute. Se chinuie omul si o porneste in cele din urma, numai ca nu statea la relanti cu nici un chip. Am tinut-o din acceleratie vreo 10 minute, m dat o tura de cartier cu ea ca sa incarc bateria si am lasat-io sa doarma linistita.
Vineri dimineata vreau sa plec la servici cu ea. Porneste fata si imi adc aminte ca am uitat ceva acasa. O opresc, revin peste 10 minute si nu mai porneste frate nici cu rugaciuni.
Chem un amic care stie unde sa se uite. Carburatorul merge, benzina are si baga, electromototrul invarte ce dracu sa fie. Scoatem bujiile - cam afumate. Hai sa le dam cu smirghel si sa le punem un ic pe aragaz. Dupa toate operatiile astea le punem la oc si tot nimic. Sunam un prieten, mecanic omu, ii povestim istoria si ne zice: schimbati bujiile. A dat gerul peste ele si n-au rezistat. Sunt proaste. Asta e!
Am schimbat bujiile si a pornit fata la sfert de cheie.
Stiu ca povestea e lunga, dar m-am gandit ca sunt utile toate detaliile.
Sper sa va ajute pe unii dintre voi.
Bafta!