Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme pornire
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
crazvan
Salut fratilor,

Am o Daciuta din '82 care este super intretinuta. Vorbesc serios!
Acum o saptamana am fost acasa, la Ploiesti, la fostul stapan al masinii sa se mai uite pe la ea. Tipul e meserias iar eu sunt la inceout de drum in ale sofatului. S-a uitat omu, a vorbit cu ea si a inteles ca trbuie schimbatat platina si bujiile. Zis si fcut.
Am pus platina si bujii noi si totul era perfec. Mi-am dat seama si eu ca pornea mai usor. Asta e!
Am venit in Bucuresti si ca tot omul, speriat ca masinuta ar avea de suferit de atata stat in ger, m-am gandit sa o pornesc miercuri seara. Zis si facut. A pornit mai greu, dar am zi ca frigul e cauza.
Joi repet istoria si nu mai vrea sa porneasca. Ma vede un vecin care se ofera sa ma ajute. Se chinuie omul si o porneste in cele din urma, numai ca nu statea la relanti cu nici un chip. Am tinut-o din acceleratie vreo 10 minute, m dat o tura de cartier cu ea ca sa incarc bateria si am lasat-io sa doarma linistita.
Vineri dimineata vreau sa plec la servici cu ea. Porneste fata si imi adc aminte ca am uitat ceva acasa. O opresc, revin peste 10 minute si nu mai porneste frate nici cu rugaciuni.
Chem un amic care stie unde sa se uite. Carburatorul merge, benzina are si baga, electromototrul invarte ce dracu sa fie. Scoatem bujiile - cam afumate. Hai sa le dam cu smirghel si sa le punem un ic pe aragaz. Dupa toate operatiile astea le punem la oc si tot nimic. Sunam un prieten, mecanic omu, ii povestim istoria si ne zice: schimbati bujiile. A dat gerul peste ele si n-au rezistat. Sunt proaste. Asta e!
Am schimbat bujiile si a pornit fata la sfert de cheie.
Stiu ca povestea e lunga, dar m-am gandit ca sunt utile toate detaliile.

Sper sa va ajute pe unii dintre voi.
Bafta!
axel
QUOTE(crazvan @ 13 Feb 2005, 12:10)
Salut fratilor,

Am o Daciuta din '82 care este super intretinuta. Vorbesc serios!
Acum o saptamana am fost acasa, la Ploiesti, la fostul stapan al masinii sa se mai uite pe la ea. Tipul e meserias iar eu sunt la inceout de drum in ale sofatului. S-a uitat omu, a vorbit cu ea si a inteles ca trbuie schimbatat platina si bujiile. Zis si fcut.
Am pus platina si bujii noi si totul era perfec. Mi-am dat seama si eu ca pornea mai usor. Asta e!
Am venit in Bucuresti si ca tot omul, speriat ca masinuta ar avea de suferit de atata stat in ger, m-am gandit sa o pornesc miercuri seara. Zis si facut. A pornit mai greu, dar am zi ca frigul e cauza.
Joi repet istoria si nu mai vrea sa porneasca. Ma vede un vecin care se ofera sa ma ajute. Se chinuie omul si o porneste in cele din urma, numai ca nu statea la relanti cu nici un chip. Am tinut-o din acceleratie vreo 10 minute, m dat o tura de cartier cu ea ca sa incarc bateria si am lasat-io sa doarma linistita.
Vineri dimineata vreau sa plec la servici cu ea. Porneste fata si imi adc aminte ca am uitat ceva acasa. O opresc, revin peste 10 minute si nu mai porneste frate nici cu rugaciuni.
Chem un amic care stie unde sa se uite. Carburatorul merge, benzina are si baga, electromototrul invarte ce dracu sa fie. Scoatem bujiile - cam afumate. Hai sa le dam cu smirghel si sa le punem un ic pe aragaz. Dupa toate operatiile astea le punem la oc si tot nimic. Sunam un prieten, mecanic omu, ii povestim istoria si ne zice: schimbati bujiile. A dat gerul peste ele si n-au rezistat. Sunt proaste. Asta e!
Am schimbat bujiile si a pornit fata la sfert de cheie.
Stiu ca povestea e lunga, dar m-am gandit ca sunt utile toate detaliile.

Sper sa va ajute pe unii dintre voi.
Bafta!
*


cumva bujii sinterom?daca da inseamna ca sunt un lot foarte prost!eu am mai patit la cateva masini recent
jaf
pune ceva bujii mai adevarate smile.gif eu am bosch.. porneste la prima cheie la orice ora happy.gif
Sir_Alex
biggrin.gif Axel are dreptate. Si eu am nimerit 2 seturi de Sinterom de toata jena.
Devils
QUOTE(d3vil @ 13 Feb 2005, 14:27)
pune ceva bujii mai adevarate  smile.gif eu am bosch.. porneste la prima cheie la orice ora happy.gif
*




Same here... am avut probleme cu sinteroamele...le-am schimbat cu Bosch si problema rezolvata wink.gif
Sir_Alex
La cat timp va nenorocea voua bujiile?
RIon
Nu e o regula; daca se nenorocesc bujiile, altundeva poate fi problema...
Eu folosesc Brisk, sunt adaptabile la orice buzunar smile.gif si bune...
adostar
si eu folosesc tot brisk, le am pe masina de 2 ani si nu am avut nici un fel de probleme cu ele. Sinterom sunt varza!
Devils
QUOTE(Sir_Alex @ 14 Feb 2005, 01:15)
La cat timp va nenorocea voua bujiile?
*


Pe mine primul set m-au tinut vreo 4 luni ...al doilea vro 5 - 6 zile.
AC
Inseamna ca Sinterom a inceput sa faca asa de rele bujiile? blink.gif Am un set de vreo 2 ani si merge snur!
RIon
Bujiile ar trebui sa tina spre 15 000 km smile.gif
Al Cap0nE
Inainte de Bosch-urile actuale am avut sinteroame. M-au tinut 1an - 50mii km si le-am schimbat ca incepuse sa porneasca greu. Probabil vorba voastra, un lot mai prost. Dar sa speram ca e doar un lot :0
ydaniel
Capone asa sunt acum sinteroamele>deci eu am avut niste sinteroame cam 36.000km si am pus bosch dupa aia m-am luat dupa un p.... sau mai bine zis dupa mai multi si am pus sinteroame .merge el cam 2000 km fac figuri pun bosch-urile vechi si merg marfa asa ca incercati si voi unele mai de firma si cam atat!
crazvan
Primul set de Sinteroame m-au tinut cam 20000 de km. Al doilea doar 200km. Acum, dupa ce le-am schimbat, asa cum v-am spus, porneste fata la prima cheie.
Sper sa nu fie altceva...
Bafta!
SOR
inseamna ca am un record in materie de bujii... 50 de km dupa segmentare cu bujii sinterom noi... dupa altele tot sinterom vreo 400 km si am impresia ca iar dau semne de oboseala...
crazvan
QUOTE(RIon @ 14 Feb 2005, 09:23)
Nu e o regula; daca se nenorocesc bujiile, altundeva poate fi problema...
Eu folosesc Brisk, sunt adaptabile la orice buzunar smile.gif si bune...
*


Unde ar putea fi problemele? Chestiuni mai grave?
RIon
Sa stii ca nu imi dau seama, si nu vreau sa scriu tampenii; cred ca ar ajuta sa citesti diverse topicuri pe forum, undeva vei gasi 1-2 chichite care sa ajute la formularea unui diagnostic...
rtulea
salutare
am si eu o intrebare care ar putea parea prosteasca. am facut rost de niste bujii mai adevarate de la un prieten dar partea proasta este ca 3 sunt Bosh iar una este Brisk. daca le montez asa are ceva?
mersi mult
torvalds
in principiu nu ar trebui sa aiba nimik ... cred, numai distanta sa fie aceeasi , incearca si vezi ...
intrebare : de unde stim ca bujiile sunt duse ? io am luat bosch in toamna si deja nu mai porneste cum trebuie... ma gandesc sa le pun pe cele vechi care le-am gasit pe masina ... scria made in france pe ele smile.gif
gattoman
Sal.Nu e ochestie generala ca bujiile sinterom sunt proaste.Eu am din vara bujii din astea si nu am probleme(am 20.000 km).Zilele astea un prieten a vrut sa isi porneasca masina care nu a mai fost pornita din toamna.Si ca omu schimba bujiile(Bosch la 3 sute si ceva setu), capac delcou si platina(Bosch).Da omu sa porneasca si nimik.Scanteie avea, bezina era, bateria invartea motoru da nimica, nu vroia sa porneasca, nici macar semne sa porneasca.Am laut delcoul cu totul de alta masina si nimic. Pana la urma am decis sa punem bujiile vechi(sinterom) si surpriza......a pornit la prima cheie.Deci nu intotdeauna bujiile bosch sunt cele mai bune si sinterom sunt proaste. biggrin.gif biggrin.gif
rtulea
Am montat bujiile de la prietenul respectiv, 3 Bosh si una Brisk.Am reglat platinile la 0,4 si distanta la bujii la 0,8. Merge perfect motorul, relanti stabil doar ca am observat ca parca ar scoate un pic de fum negru. Pate sa fie chestia asta de la bujii sau a inceput sa serveasca ulei motorul? Nu am desfacut bujiile sa vad cum este electrodul ptr ca astept ceva sugestii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.