Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: kit distributie
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Piese auto - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
klaus
In magazin cureaua nu sta tensionata. Dar evident, imbatraneste si stand in raft, dar nu la fel.
IRONICK
Daca cumperi una de 4 ani din magazin .. este un fel teapa. Cureaua trebuie sa fie indoita in arc de cerc cu raza cat mai mare si nici nu trebuie sa prezinte cute la desfacere.
Victorine
Am facut revizia de 60.000, schimbat kit de distributie. Desi e service autorizat DACIA, nu aveau sau mecanicul nu a folosit un dispozitiv cu care sa masoare gradul de intindere a curelei. Astfel ca acum aud (vag, dar am urechea fina) la turatii mai joase un zbarnait, pe care il atribui acelei curele... sad.gif
Mecanicul a reglat gradul de intindere cu ajutorul unei scule ca un carlig cu care a tras de rola, introducand-o in acel orificiu excentric. A verificat tensiunea, dupa care a slabit rola de intindere si a reglat din nou. A zis ca nu e bine sa fie nici prea intinsa, nici prea moale, parea ca stie ce vorbeste, oricum era foarte la el acasa cu Loganul. Insa prea subiectiva reglarea... chiar la distributie...

CAT POATE FI DE GRAV? De fap intrebarea e superflua, cam stiu si eu ce se poate intampla... Dar trebuie sa fug cat mai curand la un service pentru intindere corecta, sau pot sa merg asa, care stie? Mi-e tarse sa mai stau iarasi o zi fara masina, demontat suport motor + alte posibile boacane...

Sunt foarte dezamagit, cred ca pur si simplu nu exista mecanici si service-uri care sa faca treaba buna... A tras cablul pentru bec cu care se uita pe-acolo, ud si plin de pamant peste aripi zgariindu-le, mi-a pus saibe la cutie pentru filtrul de aer (initial de la astea am crezut ca e zgomotul, ca rigidizeaza prea mult cutia de motor, oricum le-am dat jos cum am ajuns acasa, dar cred ca e totusi de la curea), i-a fost lene sa-mi verifice si curete senzorul de turatie, desi i-am spus ca nu imi porneste uneori... Si toata revizia, 2h, 230 de lei. Mi s-a parut scump. Cu desfacut suportul motor!... E drept ca n-avea cadru dinala de sustinut motorul. A lucrat jos. Daca n-ar fi important pentru revanzare mi-as face singur toate reviziile (mai putin schimbarea kitului, care as face-o in service-ul unuia din cei 2 dealeri ADCIA din oras), dar asa, daca trebuie completat carnetul de intretinere...
Fuck'em all... cārpaci...

Nu mai zic ca la vopsirea plafonului n-au dat antena jos, e plin de lac soclul ala, lac scurs pe parbriz, a aparut din nou rugina la aripa spate mai jos de zona reparata, spritchit pe capota, bara fata gazata, urme de la lipirea hartiei adezive pe praguri dupa vopsire, etc...
YRX
QUOTE(Victorine @ 12 Mar 2009, 13:39)
....Daca n-ar fi important pentru revanzare mi-as face singur toate reviziile (mai putin schimbarea kitului, care as face-o in service-ul unuia din cei 2 dealeri ADCIA din oras), dar asa, daca trebuie completat carnetul de intretinere...
Fuck'em all... cārpaci...
*



In ritmul asta, daca de cate ori te duci la service mai strica ceva, n-o sa mai existe obiectul revanzarii, doar carnetul de revizii drept amintire... biggrin.gif

LE: Am si eu o intrebare pentru tine, daca ai schimbat pompa de apa si daca da ce solutie de etansare a ei au folosit ?
Victorine
N-am schimbat-o. M-am uitat cu atentie si la fel si mecanicul, odata ce capacul de pe distributie a fost dat jos si nu era strop de ulei acolo. Doar praf negru, putin. Probabil antrenat de curea sau datorat uzurii acesteia.
Liviuta
Urmaresc de ceva vreme ce se scrie aici si am o nedumerire :
-kitul de distributie ar trebui schimbat la primul din termenii ( 4 ani sau 60000 km ).Daca acele curele stau o perioda ( unu , doi sau chiar mai mult ) timp de la data fabricatiei pana la montarea pe autoturism , acele curele nu imbatranesc ?
Pt. cei ce au acces la date exacte , in tarile unde a fost comercializat Loganul , kitul de distributie se schimba tot dupa aceleasi reguli ca in Romania ?
YRX
Da, primul dintre termenii atinsi: 4 ani sau 60.000 km.
Cat despre curelele imbatranite in magazin va faceti griji degeaba, se compara 20grC constant din magazin cu diferentele de temperatura pe motor? Cu stresul la care este supus materialul in functiune?
Si oricum, nu cred ca a stat cineva cu curele de distributie pe stoc vreme de mai mult de 1 an.
zeus-iulian
QUOTE(YRX @ 12 Mar 2009, 13:08)
Da, primul dintre termenii atinsi: 4 ani sau 60.000 km.
Cat despre curelele imbatranite in magazin va faceti griji degeaba, se compara 20grC constant din magazin cu diferentele de temperatura pe motor? Cu stresul la care este supus materialul in functiune?
Si oricum, nu cred ca a stat cineva cu curele de distributie pe stoc vreme de mai mult de 1 an.
*



In cazul in care un factor al imbatrinirii este temperatura atunci putem spune ca distributia trebuie schimbata la 60k km smile.gif.

Mergand cu masina doar 10k km, timpul total in care temperatura din compartimentul motor actioneaza asupra curelei, este cu mult mai mic decat asupra unei masini care a rulat 60k km.

Astept contra argumente.
Victorine
Eu zic sa nu va faceti griji degeaba cu privire la curele. Cauciucul imbatraneste in timp insa asa zice ca e nesemnificativ in comparatie cu uzura generala la care e supusa o curea in timpul solicitarii. Faceti-va griji numai legat de procedura de schimb si tensionare. Daca mecanicul va trage cureaua de accesorii pe fulie cu levierul si nu o aseaza unde trebuie, vechimea curelei devine nesemnificativa. La fel si in cazul celei de distributie, daca nu e tensionata cum trebuie...
YRX
Zeus-iulian, treaba cu 4 ani sau 60k km, care este atins primul vine de la Dacia.
Probabil a fost ales tinand cont de calitatea piesei, de o durata medie de functionare a masinii, de un anumit parcurs anual, o utilizare atat in oras cat si afara si altele asemenea lucruri. Este un termen pe care Dacia l-a considerat acoperitor pentru majoritatea masinilor sale aflate in exploatare. De ex Fiat are o periodicitate de 2 ani / 60.000 km.
Normal ca exista si cazuri extreme, masini care au facut 60.000 de km in mai putin de un an, chiar si mai mult sau masini care au facut 2.000 km pe an.
Pentru ele nu exista alte specificatii, trebuie sa se incadreze in limite.
Si eu am 4 ani si 40.000 de km dar am luat decizia de a schimba distributia impreuna cu pompa de apa si kitul accesorii. Nu mai trag de ele, prefer sa o fac acum si sa scap.
testike
Eu nu le-am schimbat, si acum am 4 ani si 4 luni, 52k km.
Le schimb peste vreo 3-4 luni ( sau mai repede daca vor fi surprize biggrin.gif )
dan75
QUOTE(testike @ 12 Mar 2009, 14:32)
...sau mai repede daca vor fi surprize biggrin.gif ...
*


Mai degraba in astea 3-4 luni rugaciune.gif decat biggrin.gif
fictiv2004
Cine a bagat morcovul asta, (similitudinea cu anvelopele ptr. data de fabricatie) n-a avut de lucru; oameni buni, e adevarat ca in principiu e vorba tot de o structura de rezistenta imbracata in cauciuc; da caietele de sarcini ptr. realizarea jucariilor astea, nu seamana prea mult- solicitarile sun altele, cerintele asisderea. DOAR cauciucul natural are o viteza de imbatranire rapida, cauciucurile sintetice nu- sunt de cel putin 3-4 ori mai redundante, din acest punct de vedere; la curele cantitatea de natural e extrem de mica- unii producatori nici nu folosesc- sa va dau un exemplu: curele trapezoidale motor electric- pompa depozitate 5 ani in raft, functioneaza fara probleme. Anvelopa de aviatie, dupa 5 ani se arunca, indiferent daca a rulat sau nu..
hspinache
Pe mine unul ma streseaza treba asta . A mea are 4 ani si 12800 km . Am studiat la solenta si acolo nu se specifica ceva privind timpul dintre 2 schimbari ; se specifica doar de 60000 km . De ce la logan trebuie neaparat la 4 ani ?
Nu exista metoda sa ne dam seama daca cureaua este rascoapta ,veche ,cu necesar de schimb ? in dfinitiv ce se strica la ea daca nu ruleaza ? Ce se intimpla daca nu ruleaza si trece iarna-vara ?
Care ar fi statistica ? cite s-au rupt pina acuma datorita neschimbarii la 4 ani ? cite au mers 6 ani ? cite au mers 100000km ?

16 Mar 2009, 20:58:
pina la urma , pe ambalaj original scrie ceva ? scie ca este valabil 4 ani sau 60000 km ? sau amindoua? mie mi se pare anormal daca nu scrie nimic in sensul asta .
fictiv2004
.... Am studiat la solenta si acolo nu se specifica ceva privind timpul dintre 2 schimbari ; se specifica doar de 60000 km . De ce la logan trebuie neaparat la 4 ani ?
Nu exista metoda sa ne dam seama daca cureaua este rascoapta ,veche ,cu necesar de schimb ? in dfinitiv ce se strica la ea daca nu ruleaza ? Ce se intimpla daca nu ruleaza si trece iarna-vara ?
Care ar fi statistica ? cite s-au rupt pina acuma datorita neschimbarii la 4 ani ? cite au mers 6 ani ? cite au mers 100000km ?
....
pina la urma , pe ambalaj original scrie ceva ? scie ca este valabil 4 ani sau 60000 km ? sau amindoua? mie mi se pare anormal daca nu scrie nimic in sensul asta .




..tu ai un motiv de esti asa stresat...da de fapt banuiesc ca tu ti-ai luat masina asta, si nu esti in stare s-o intretii; NU INTELEGI ROMANESTE ?? termina cu prostiile mostenite de nu stiu cand, de nu stiu unde: la solenta in manual nu scria pentru ca unor ingineri dobitoci de la Dacia le-a fost frica sa scrie un manual corect- bine, au avut circumstante atenuante, da un meserias se zbate sa-si faca traba corect; ...de ce la Logan la 4 ani? pentru ca exista niste statistici bazate pe niste studii, coroborate cu niste rezultate practice.. dute si fa AR-ul daca vrei sa stii mai multe, noi nu stim- cel putin eu; ...ba da exista metodele pe care le ceri tu, da sunt distructive, si pe tine nu te ajuta cu nimic treaba asta; nu ruleaza si trece vara-iarna? IMBATRANIRE asta e, a spus-o si Klaus pe aici pe undeva, cureaua sta tensionata permanent, si are si ea o durata de viata- iar desteptii de la Dacia-Renault au estimat-o la 4 ani; ...pentru statistici de ce nu intrebi personal acolo unde sunt oamenii capabili sa-ti raspunda? ....pe ambalajul original NU are cum sa-ti scrie ce vrei tu din motivul ca nu exista 2 motoare sa mearga la fel (aprox. biggrin.gif ) nu exista 2 motoare solicitate la fel, si atunci de unde vrei exactitati din astea? gandeste-te ca acest tip de curea pe motorul k7m lucreaza intr-un fel, la motorul saab zvxz... lucreaza altfel, la altul tot altfel... asa ca tot ce tie ti se pare anormal, noua ni se pare ca vine din faptul ca tu n-ai inteles inca mentalitatea mentenantei occidentale.. treaba ta, faci cum vrei, pe riscul tau, da e cazul sa incepem sa GANDIM ....
hspinache
OK. Sint convins ca aveti dreptate ; normal asa trebuie sa gindim : sa intretinem masina cum scrie in carte si cel ce nu o face , o face pe pielea lui .
Dar acuma pune-te in locul mau ; la nivel de 12000 in 4 ani insemna o medie de 3000 pe an ; nu cumva sint costuri prea mari ? este usor sa dai sfaturi de tip "ca in carte" .Pai pentru asta nu ne mai trebuia forum . Treba asta o stiam si eu .
Si ce sa fac? Sa alerg cu masina prin tara numai de dragul de a face kilometri si sa micsorez costul pe kilometru ? Ma intrebati de ce am doar 12000 ? pentru ca am inca o masina de servici si cu a mea merg doar in concediu . Nu este problema de bani ; este problema ca nu este normal ca o masina sa aibe acelasi regim precum conservele alimentare; poate ca insa o vad eu gresit ....
Ideia era in experiente pe care eu nu le cunosc , de tipul celui care mi-a spus ca el are 4ani si 4 luni si inca nu i s-a rupt cureaua , deci dupa parerea lui pot sa mai intirzii un pic.

OK; m-ati convins ; am sa schimb curelele ; de fapt cite sint ? ; tip masina Ambition 1.6MPI . Cit de priceputi trebuie sa fie mecanicii ?

Este nevoie neaparat sa schimb lichidul de frina si fluidul de la climatizare?
cristio_79
La costuri intra si asigurarile, impozitul etc. Daca sunt prea mari costurile si nu faci decat 3000 de kilometri/an, vinde-o. O tii in parcare si bagi banii aiurea in ea? Mai ales ca ai zis ca ai cu ce sa te deplasezi.
Schimbi tot ce scrie in Carnetul de revizii la revizia de 4 ani.
dan75
hspinache decat sa cheltui 8000 de euro pentru achizitie masina mai bine te dadeai cu taxiul 12000 km si tot castigat erai.Am un prieten care acu vreo 5-6 ani si-a luat o vectra B.Inchipuieti ca sa rupt cureaua de distributie in fata porti sale cand venea bucuros de la vanzator spre casa.Cica nu sau stricat multe dar nici nu a tinuto mai mult de juma de an.
Fa revizia la un service mai ieftin, nu din reteaua DACIA, cu piesele tale si dormi mai bine noaptea.
hspinache
dan75 , multumesc pentru sfat , esti un om deosebit.
einstein1984
1.6 MPI Ambition
7701477517 kit accesorii 356

7701477024 kit distributie 253

7701478018 pompa apa 304

Preturi de dealer autorizat cu TVA inclus. Cred ca se gasesc si mai ieftine.
Anda1995
bobi19xx eu zic sa te mai interesezi...multi s-au plans ca au aruncat o carutza de bani la meridian sleep.gif ...vezi ca la Apusului in Militari e un complex Service-Magazin piese auto...ia-ti de acolo piesele ca gasesti de origine si ieftine si ti repari masina la service-ul lor la un pret mult mai bun smile.gif
alexicuta
salut....masina mea e din 2005 si am cumparat azi kit distributie original pret 215 lei urmand ca maine sa cumpar cureaua accesorii pretul fiind de 78 lei.tot maine urmeaza sa le schimb..am intrebat la service-ul din Satu Mare pretul kitului acesta fiind de 350 lei fara cureaua de accesorii... ohmy.gif .numai bine!

11 Jun 2009, 15:47:
off am atasat mai multe poze dar a intrat numai una. biggrin.gif
brigada_diverse
am vazut in manualul unui logan din 2006(seria abs plus) motorizare 1.4 mpi, in cartea de intretinere..sau ce vine cu masina ca scrie 4 ani sau 45000km se schimba distributia
au fost atat de proaste curelele din timpu asta?
gabylzr
Nu cred ca ai vazut bine , nu s-a schimbat niciodata distributia la 4 ani sau 45ooo km.
roland
Intr-adevar. Se schimba la 4 ani sau 60000 km.
brigada_diverse
daca va scanez cartea aia in care scrie 45000 imi dati o bere?
bobo77
Da iti dau eu, cum a zis cineva mai sus nu a existat acesta limita de km la logan referitor la schimbatul distributiei, intotdeauna a fost la 60 de mii .Asteptam cu nerabdare sa scanezi sau sa retragi cele spuse... tongue.gif
brigada_diverse
sa imi reamintiti prin iulie cand ajung la bucuresti icon_mrgreen.gif , bobo, o sa ne vedem la vara la o bere, daca am citit gresit imi retrag spusele si admit ca am spus o prostie
roland
Serios, scrie in carte, 60k sau 4 ani.
GabrielD
Deocamdata nu o sa fac revizia de 60000 de km desi aproape am 60000 de km pentru ca ma costa de trei ori mai mult aici sa o fac. cam cat ar mai rezista curelele neschimbate?
apropo, cei de la Renalt din Ipswich, ca si cei de la Renault din Calais erau foarte mirati cand le-am spus ca trebuie schimbate curelele la 60000 de km si ziceau ca la 120000 s-ar schimba....
cristio_79
Stiu ei ce stiu cand iti zic ca la 120.000 se schimba.
Cyrusmddd
QUOTE(hspinache @ 16 Mar 2009, 21:52)
Pe mine unul ma streseaza treba asta . A mea are 4 ani si 12800 km . Am studiat la solenta si acolo nu se specifica ceva privind timpul dintre 2 schimbari ; se specifica doar de 60000 km . De ce la logan trebuie neaparat la 4 ani ?
  Nu exista metoda sa ne dam seama daca cureaua este rascoapta ,veche ,cu necesar de schimb ? in dfinitiv ce se strica la ea daca nu ruleaza ? Ce se intimpla daca nu ruleaza si trece iarna-vara ?
  Care ar fi statistica ? cite s-au rupt pina acuma datorita neschimbarii la 4 ani ? cite au mers 6 ani ? cite au mers 100000km ?

<span class='edit'>16 Mar 2009, 20:58:</span>
pina la urma , pe ambalaj original scrie ceva ? scie ca este valabil 4 ani  sau 60000 km ? sau amindoua? mie mi se pare anormal daca nu scrie nimic in sensul asta .
*



Stai linistit ca si eu am 4 ani si 13000km si nu am schimbat nici un kit. Nu arunc banii pe fereastra ca asa zice Dacia (deeee 4 ani) ca sa-si vanda ei piesele. O schimb cand atinge 60000.
dsi
QUOTE
am vazut in manualul unui logan din 2006(seria abs plus) motorizare 1.4 mpi, in cartea de intretinere..sau ce vine cu masina ca scrie 4 ani sau 45000km se schimba distributia
au fost atat de proaste curelele din timpu asta?


abs plus se fabrica doar din 2007 si e la 4 ani sau 60.000 km
Lord Hades
Comentati de 4 ani. Daca va zic ca la Fiat Albea trebuie schimbat kitul la 2 ani?! E, asta cum e?

Pe langa factorul de imbatranire si uzura, mai trebuie luat in calcul si urmatorul amanunt: cerintele de proiectare (la care fac pariu ca nu se gandeste nimeni)! Prin proiect se specifica presupun eu deosebit de clar: 4 ani & 60.000km. Atat, Daca dacia vroia sa tina 10 ani, gandeau altfel distributia. Ce sa faci? Politica de marketing. Masina ieftina, intretinere scumpa si cu piese de origine.

O problema poate aparea in timpul unui soc, cum ar fi o frana de motor foarte puternica, o pleacare de la semafor ca la raliu ... sau din rampa, etc. Cureaua poate ceda pe jumatate prin oboseala, iar restul prin suprasarcina sau soc. Acum, fiecare face ce crede de cuviinta, dar sa ai masina pana in 15k km si sa ii repari motorul ca nu ai schimbat kit distributie la timp mi se pare o tampenie.

Un alt exemplu: uleiul de motor trebuie schimbat la x km sau la 1 an! De asta de ce nu comenteaza nimeni? Am vazut schimb de ulei dupa 1 an si 2500 km.
Cyrusmddd
Ma rog, fiecare cum considera.....
DPMDV uzura unei curele (indiferent de ce fel si modul de utilizare) este incontestabil mai MARE atunci cand ajungi la un numar de kilometri (in cazul acesta 60.000) decat atunci cand aceea curea pur si simplu "sta". Bineinteles ca nu poti sa o utilizezi la nesfarsit, dar totusi......
Insa nu contest faptul ca atunci cand se ajunge la nr de km prevazuti nu trebuie inlocuita.....

Numai bine !


PS: Spre exemplu pt modelele Renault, in Franta aceasta operatie este recomandata a se efectua la 90.000 km/5 ani.
roland
QUOTE(Cyrusmddd @ 21 Jun 2009, 00:48)
Stai linistit ca si eu am 4 ani si 13000km si nu am schimbat nici un kit. Nu arunc banii pe fereastra ca asa zice Dacia (deeee 4 ani) ca sa-si vanda ei piesele. O schimb cand atinge 60000.
*



O faci pe banii tai. Daca ti se rupe... o sa-ti para rau ca nu ai dat cateva sute de lei s-o schimbi la timp.
Lord Hades
QUOTE(Cyrusmddd @ 21 Jun 2009, 11:20)
PS: Spre exemplu pt modelele Renault, in Franta aceasta operatie este recomandata a se efectua la 90.000 km/5 ani.
*



Exista si posibilitatea ca factorii de exploatare sa aibe o anumita pondere in decizia producatorului care va recomanda un nr mai mare sau mai mic de km. Drumuri intinse si fara frecari inutile ale motorului, ar putea fi un exemplu. La noi mai slabe sanse sa faci treaba asta.

De asemenea, se poate ca materialele sau piesele din Franta sa fie net superioare calitativ celor folosite in romania. Stiu la sigur un caz, legat de biele de motor de Audi
A4, care sta cam asa: cele care se incadreaza in mijlocul intervalului de toleranta sunt trimise in tari cu pretentii, iar cele care sunt aproape de extremitati sunt trimise prin romania, bulgaria, etc. Controlul dimensional era efectuat 100%. Ai biela originala de Audi, dar sanse mai mari sa se strice mult mai repede decat cea din germania. Nu ma indoiesc ca si in cazul Dacia se fac astfel de manevre, chiar daca nu sunt recunoscute de producator.
bobo77
Eu cred ca-s basme cea ce spui tu @lord hades...
Cyrusmddd
QUOTE(Lord Hades @ 22 Jun 2009, 20:48)
Exista si posibilitatea ca factorii de exploatare sa aibe o anumita pondere in decizia producatorului care va recomanda un nr mai mare sau mai mic de km. Drumuri intinse si fara frecari inutile ale motorului, ar putea fi un exemplu. La noi mai slabe sanse sa faci treaba asta.

De asemenea, se poate ca materialele sau piesele din Franta sa fie net superioare calitativ celor folosite in romania. Stiu la sigur un caz, legat de biele de motor de Audi
A4, care sta cam asa: cele care se incadreaza in mijlocul intervalului de toleranta sunt trimise in tari cu pretentii, iar cele care sunt aproape de extremitati sunt trimise prin romania, bulgaria, etc. Controlul dimensional era efectuat 100%. Ai biela originala de Audi, dar sanse mai mari sa se strice mult mai repede decat cea din germania. Nu ma indoiesc ca si in cazul Dacia se fac astfel de manevre, chiar daca nu sunt recunoscute de producator.
*



Nu stiu ce sa zic despre acest lucru.....
dieselfun
QUOTE(Cyrusmddd @ 21 Jun 2009, 00:48)
Stai linistit ca si eu am 4 ani si 13000km si nu am schimbat nici un kit. Nu arunc banii pe fereastra ca asa zice Dacia (deeee 4 ani) ca sa-si vanda ei piesele. O schimb cand atinge 60000.
*


Cureaua de distributie se uzeaza mai mult la pornirea motorului! Deci conteaza si de cate ori pornesti motorul in perioada de 4 ani.
mic&rau
a schimbat cineva la 16v distributia?La ce pret la dus operatia respectiva cu tot ce tine de distributie(ambele kituri si pompa de apa).mersi
concurent
QUOTE(hspinache @ 16 Mar 2009, 18:52)
... in dfinitiv ce se strica la ea daca nu ruleaza ? Ce se intimpla daca nu ruleaza si trece iarna-vara ?
 


Cauciucul si derivatii lui au proprietatea de uzura prin nefolosire. Cand cureaua este nefolosita, materialul se usuca. La punerea in folosinta, uscarea faciliteaza aparitia crapaturilor in curea. Daca aceasta nu ar fi pevazuta cu insertie longitudinala, s-ar rupe la prima rotire. Fiind prevazuta cu insertie longitudinala, permite rularea pe inca o perioada de timp .
Asta este motivul pentru care garantia e conditionata de doi factori: timp sau km.
Garantia difera functie de calitatea materialului.

"Hevanais dei" !
valerica1
QUOTE(mic&rau @ 13 Jul 2009, 18:22)
a schimbat cineva la 16v distributia?La ce pret la dus operatia respectiva cu tot ce tine de distributie(ambele kituri si pompa de apa).mersi
*




la 1,4 13 mil inclusiv pompa de apa
uragan
QUOTE(valerica1 @ 16 Jul 2009, 07:36)
la 1,4  13 mil inclusiv pompa de apa
*


Sper ca nu te referi la 1300 Ron ca mai rad si altii de tine smile.gif .
Fan3
13 mil costa la o masina produsa in tarile cu apa calda smile.gif)
dex lada
Vreau si eu un cod si un pret daca se poate pt pinion de jos de la poma + semering distributie.

Cam cat ar costa o operatinue de schimbare kit distributie + pinion, fara role accesorii , etc ca nu e cazu.

Am auzit ceva despre kitul de distributie original ,acum cat de adevarat o fi nu stiu.

Am intrebat la un magazin de piese de kit distributie azi ca original e 192 ron dar nu recomanda ca cica in kit doar cureau e buna (Gates) ,ca rola e nasoala ca e facuta la KOYO Alexandria chiar daca scrie ca e facuta in JAPAN si ca ar fi cu rulmenti vechi.

Si recomanda alt kit aceeasi marca de curea ca in ala original (Gates) si alta rola nu stiu de care, la 145 ron.

Gates
valerica1
QUOTE(uragan @ 9 Aug 2009, 11:50)
Sper ca nu te referi la 1300 Ron ca mai rad si altii de tine smile.gif .
*



da ma la motor de 1,4 l la reprezentanta dacia 1300 ron ce nu e clar , cu piesele lor

altfel daca ma duc la un service de cartier adio garantie
livium
dar de ce va mira atat de mult ca o distributie cu pompa de apa costa 1300 lei in service-uri dacia? cand vin magarii la tine cu preturi de genul 500 lei kit distributie, 400 pompa apa, antigel, apa distilata si apoi la manopera, baga din burta niste preturi de te doare capul... cel putin in suceava astea sunt preturile vehiculate. o solutie, ca sa nu pierzi garantia, este sa mergi tu cu piesele tale la un service autorizat si sa suporti doar manopera nesimtita. acum nu stiu daca accepta toti lucrul acesta.
asta este... masina ieftina, dar la revizii te distrug...
EUGEN2008
livium bati putin campii cu manopera nesimtita si cu bla bla bla , tarifele sunt afisate la intrare in service , normativele sunt luate din program se pot contesta-verifica, nu are cum sa te umfle nimeni la pret , daca nu crezi te duci la inginerul care factureaza si iti expica si o sa vezi ca nu depinde de el , depinde de normativul impus de Dacia dupa care se lucreaza si de tariful pe ora de manopera. In plus de asta cauta tu alta reprezentanta care sa lucreze mai ieftin decat dacia , Wv sau skoda sau oricare au tarife de 3 ori mai mari , in plus de asta ai siguranta unei lucrari bine facuta cu garantie nu pune nea Vasile distributia in fata blocului cum crede el e cuvinta si apoi te intrebi de ce bate si de ce nu trage sau mai rau de ce a sarit cureaua si s-au rupt supapele, suntem in mileniul 3 s-a dus vremea garajelor improvizate la colt de bloc si nici masinile nu mai se repara cu surubelnita si ciocanul .
ukel
Am facut ieri revizia de 40000 km la autocobalcescu) si cum masina are 4 ani mi s-a sugerat sa schimb distributia (nimic insa despre pompa de apa). Cum nu aveam bani la mine suficienti, a ramas pe viitor.

Oricum, pentru revizia generala (ulei, filtru aer si ulei etc. plus manopera) si schimbat placute frana plus ceva probe pe nu stiu ce banc, totul s-a dus la 500 RON (uleiul a fost gratis, promotie la autocobalcescu). totul de la ei.

Pentru kitul de distributie si kitul de accesorii cereau cam 700 RON iar manopera in jur de 350-400 RON.

Oricum au fost seriosi, nu au insistat cu kitul, desi pe comanda au scris recomandarea de a il schimba.

Ca alta remarca, la prima ora si dupa era cam gol service-ul.....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.