Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Mario 86
am si eu o problema care inca nu ii dau de cap....mi se opreste motoru in mers si nustiu ce are nu vrea sa stea la ralanti ea face doar asa pana cand ajunge la temperatura normala de functioanare????????cine ma poate ajuta raman dator????????
Sorin_18
QUOTE(Mario 86 @ 26 Jan 2009, 20:49)
am si eu o problema care inca nu ii dau de cap....mi se opreste motoru in mers si nustiu ce are nu vrea sa stea la ralanti  ea face doar asa pana cand ajunge la temperatura normala de functioanare????????cine ma poate ajuta raman dator????????
*


iti moare motorul la relanti cand motorul este rece?sau cand este si cald??
Mario 86
numai cand e rece,adica pana nu deschide termostatu nu merge deloc
nu stiu ce ar putea fi problema asta o am de cateva zile am fost si pe la mecanici verificat aprindere carburator s tot asa face ,numai stiu ce sa fac???????????
Sorin_18
ai furtunul de la galerie la filtru de aer?si pozitia claptei sa fie pe iarna
G I M
Furtunul acela , la rece este ca si inexistent ca oricum galeria este rece deci tot aer rece trage wink.gif Cand se incalzeste motorul da, trage aer cadut pentru a nu se forma dopuri de gheata in carburator din cauza aerului rece si vitezei cu care este aspirat. Daca ti pedala de acceleratie apasata ,functioneaza motorul? Mareste putin relantiul si avansul si vezi cum sta treaba .
Sorin_18
QUOTE(Neagu Ionut @ 26 Jan 2009, 22:00)
Furtunul acela , la rece este ca si inexistent ca oricum galeria este rece deci tot aer rece trage  wink.gif Cand se incalzeste motorul da, trage aer cadut pentru a nu se forma dopuri de gheata in carburator din cauza aerului rece si vitezei cu care este aspirat. Daca ti pedala de acceleratie apasata ,functioneaza motorul? Mareste putin relantiul si avansul si vezi cum sta treaba .
*


laugh.gif temperatura pe galerie se ridica mult mai repede decat cea a lichidului de racire
G I M
QUOTE
temperatura pe galerie se ridica mult mai repede decat cea a lichidului de racire

Adevarat!!!Dar el a zis ca
QUOTE
numai cand e rece,adica pana nu deschide termostatu nu merge deloc
Mario 86
am marit si relantiu si avansu si tot asa face i-am schimbat si duza aia de la furtun ,furtunu de carton de la filtru e schimbat recent filtru de aer e pe iarna trecut deci nu vad sa fie de aici problema mea....tre sa mai incerc sa o mesteresc sa vad dak ii dau de cap

26 Jan 2009, 22:16:
nu pot sa tin apasata acceleratia incontinui mnai tre sa si opresc pe la stop cedeaza deci si asa ca se opreste motoru si se anuleaza servo dar trebuie sa ma infing in pedala foarte tare so opresc ,deci cine stie ce ar putea avea?
G I M
Explica te rog cam cum face...ai turometru? se balbaie inainte sau pur si simplu dintr-o data moare motoru ? Cauta problema ta la carburator ...jiglorul de relanti l-ai suflat?
Mario 86
turometru am merge bn asa sa iti explic cum sta treaba dau sa plec de pe loc relantiul stabil dar dupa vreo 200 m de mers se opreste si porneste dar tre sa o tin accelerata,jigloru l-am desfundat de nspe mii de ori si m-am saturat tot sa suflu in ala
G I M
Pai s-o fi infundat iarasi biggrin.gif Pune si tu un filtru de benzina cu hartie inainte de pompa.Daca tot nu rezolvi fa o ciorba de carburator cu toate ca este foarte ciudat fenomenul asta al tau...incearca sa schimbi si bobina de inductie si vezi daca mai face...
Mario 86
am zis si eu ca e de la bobina dar nu e nici de acolo am luat alta de la un prieten de pe masina si am zis sa fac o tura si tot asa dupa cativa metri sa oprit carburatoru e curatat recent mergea bn de tras trage bn nu da in nas am fltru de hartie inainte de carburator
G I M
Problema asemanatoare am avut-o eu la nova dar la mine era in felul urmator...cuiul pontou ramanea blocat pe inchis,mergeam cu masina cateva sute de metrii dupa care se oprea pentru ca ramanea fara benzina ,si nici camai pornea pana nu ciocaneam capacul carburatorului sa se deblocheze cuiul si apoi mergea bine toata ziua,ziua urmatoare facea la fel biggrin.gif. Eu raman la ideea mea ca ai probleme cu carburatorul ,o baie nu cred ca i-ar strica si apoi un reglaj ca la carte!
Mario 86
oricum ms mult ionut maine o sa iau carburatoru la curatat ,si o sa vad si atunci dak tot asa face ,,,dar mai bn mai vb maine seara iti zic ce am rezolvat cu el,dak a fost de acolo sau din alta parte?
G I M
Ok asteptam raspunsul , curata-l bine ,fiecare jiglor in partea , verifica cuiul pontou,plutitorul,refa distantele la plutitor ,etanseaza capacul bine (nu cu silicon) cu vaselina ,apoi regleaza-l si pune si tu un filtru calumea de benzina daca zici ca ai probleme . Astea in conditiile in care aprinderea este ok.
A si daca ai servo verifica furtunul si supapa ...asa ca sa nu zici ca nu l-ai verificat .
Spor al mesterit!
Mr_Devil83
Aer fals, la rece motorul are nevoie de un amestec mai bogat.

Verifica cauciucaraie, garniturile carburatorului, jiglerul de relanti, baga o sarma pe canalizatia carburatorului.
Mario 86
maine o sa verific tot ,iau totu de la un cap la altu garnituri furtune curatat carburator si jigloare,va spu maine dak sa schimbat mersul ei ,pana atuncea numai bn la toti posesorii de dacie.
brigada_diverse
cu motorul rece nu ai socul tras deloc? la temperaturi mici e normal daca vrei sa il tii fara soc...unele masini chiar nu pot sa mearga fara soc la rece....

tine socul un pic tras cat sa ai 1000 de turatii si gata pana se incalzeste un pic sa nu mai moara

cand calci frana se modifica turatia? posibil sa ai servo crapat

Minel
QUOTE(Mario 86 @ 27 Jan 2009, 00:14)
maine o sa verific tot ,iau totu de la un cap la altu garnituri furtune curatat carburator si jigloare,va spu maine dak sa schimbat mersul ei ,pana atuncea numai bn la toti posesorii de dacie.
*




Intrebare , era o umiditate mare in aer, si temperatura undeva intre 3-7 grade ??? blink.gif
Sorin_18
QUOTE(Minel @ 27 Jan 2009, 13:16)
Intrebare , era o umiditate mare in aer, si temperatura undeva intre 3-7 grade ??? blink.gif
*


de curiozitate,ce se intampla daca sunt aceste conditii meteo???
giani.cosmin
la mine pe gerrurile alea tot asa facea, dar a mea maore instantaneu cum ii trag socul chiar si acum. e chestia de reglaje la aer la carburator, , relanti, si circuitul de alimentare verificat tot , chiar daca pe timpul primaverii-verii-toamnei nu ai probleme pe asemenea reglaje, iarna nu-i ca vara icon_mrgreen.gif

27 Jan 2009, 13:45:
si chestia cu umiditatea in aer se produce fenomenul de " picatura de roua" ce ia nastere in carburator si care afuma si ineaca o bujie , trebe sa vezi daca iti merge in 3 sau in 4 buji
Minel
QUOTE(Sorin_18 @ 27 Jan 2009, 13:40)
de curiozitate,ce se intampla daca sunt aceste conditii meteo???
*





QUOTE(giani.cosmin @ 27 Jan 2009, 13:43)

si chestia cu umiditatea in aer se produce fenomenul de " picatura de roua" ce ia nastere in carburator si care afuma si ineaca o bujie , trebe sa vezi daca iti merge in 3 sau in 4 buji
*




Sunt conditiile ideale pt jivraj ...

Atasez 2 documente , sper sa va ajute smile.gif

giani.cosmin
mai e o chestie prin care se acopera carburatorul cu vata minerala peste care se pune folie groasa de aluminiu.



27 Jan 2009, 14:18:
si mai recomand o prostie mare, da mare rau; filtru de aer conic huh.gif blink.gif
Minel
QUOTE(giani.cosmin @ 27 Jan 2009, 14:14)
mai e o chestie prin care se acopera carburatorul cu vata minerala peste care se pune folie groasa de aluminiu.

*




Degeaba acoperi tu carburatoru cu vata ,folie ph34r.gif , etc cand de fapt ar trebui sa incalzesti benzina ..... dry.gif
giani.cosmin
nu-i problema !!! face baiatu' cu bujie incandescenta de diesel cu recipient intre poma de benzina si carburator icon_mrgreen.gif
tzepesch
da nu-i mai simplu sa faca baiatu o rampa de incalzire pe furtunul de la robinet calorifer-pompa de apa? si nu mai ingheata.

nu poate sa faca baiatu carton din cutie de babana si pus in fata la elice? si nu mai ingheata

nu poate sa faca baiatu carton tot din cutie de banana si sa puna in fata la carb? si nu mai ingheata


poate baiatu sa mearga si perpedes, si poate sa ingete sloi carbu! radmasa.gif
Mario 86
am curatat carburatoru si acuma vad ca merge mult mai bn,dar mai am o singura intrebare care nu ii dau de cap pornesc motoru merge bn ii dau cheie dupa cheie porneste dar intrebarea e de ce dupa 5 min dak ii dau cheie face motoru vreo 3 ture si dupa poneste de unde o fi?????????? Se poate de la nivelul plutitorului ca l-am facut la 07 mm si 13mm ca la carte deci ce ar putea fi
brigada_diverse
esti culmea
7mm si 13 mm e bine
porneste la prima cheie? acu ca face 3 ture te deranjeaza? nu e injectata.....e carburata.....si se mai evapora benzina si trebuie sa traga si aer sa porneasca...in alea 3 ture de care zici tu....zi mersi ca nu trebuie sa ii dai spritzuri....

nu poti compara dacia carburata cu o supernova injectata care o ia in primele 2 ture....nu poate(chiar si injectate) nu o iau in 1 tura....
G I M
Da avansul putin mai mic , aici cauta la aprindere .Bine ca ai rezolvat! Se mai opreste?
al1n
la mine sta cam asa treaba:
- pornesc cu schocu cam la jumate se ridica ralantiu cam pana la vreo 1400
-bag oleak shocu merg pana la prima intersectie(cam 150 m) acolo cand apas ambreiajul scade turatie la 200-400 si da sa moara sau chiar moare
- o pornesc si cu shocu doar cat sa se aprinda becul merge perfect dupa asta
- trebuie sa merg cu shocu un pic tras pentru ca daca il bag, cand accelerez incepe sa se scuture ca si cum nar avea destula benzina
E reglata de nu stiu cate ori, adik totul e perfect in functioanrea motorului si a aprinderii.
La mecanic mi sa spus ca trage aer fals si va intreb daca cumva see poate sa traga aer fals pe la garnitura de la galeria de evacuare pentru ca asa mia spus el.Am avut explozie la toba intermediara acum 4-5 saptamani, e posibil sa fi afectat garnitura?
Mario 86
cristi pana acu 1 saptamana masina imi pornea la sfert nu facea nici o tura motoru nici dupa 5 nici dupa 15 de ora pornea foarte bn,acuma dak o las si un minut doua tot asa face se invarte motoru de 2-3 ori si dupa porneste deci s-ar putea sa fie undeva buba dar nu am gasit-o ca am stat si am mesterit la ea pana sa intunecat,cine stie ce ar putea avea ii raman dator????

27 Jan 2009, 20:17:
ionut apropo nu se mai opreste acuma merge foarte bn trage de rupe am impresia ca din cauza la garniturile alea de sub carburator era ca erau crapate si s-ar putea ca pe acolo tragea aer fals

27 Jan 2009, 23:58:
m-am dus peste 3-4 ore sa ii dau cheie la masina am tras si socu oleac si tot nu a vrut mi sa parut ca numai are benzina la a 2 cheie a luato din prima ,sa inteleg ca pierd benzina din cnc ,din ce cauza oare?
giani.cosmin
"baiatu' " stie sa faca schimbator de caldura pe conducta de cupru de tip capilar pentru alimentare ( ma pricep la instalatii pe cupru de incalzire de apartament )

DAR si epzicsta un mare DAR, vara sa existe posibilitatea de a opri circuitul de caldura pe scimbatorul de caldura, o sa postez si ceva scheme.
brigada_diverse
benzina se pierde din cnc din cauza jigloarelor

eu te inteleg ca vrei sa o ia la sfert....
Mario 86
azi ma duc sa iau un set de jigloare si o sa vad dak tot pierde benzina
Mr_Devil83
verifica si pompa de benzina. Si garnitura de la pompa de sprit, sa nu fie cumva sparta si sa curga benzina.
Mario 86
pompa de benzina am verificat-o e buna pompa de sprit la fel dar totusi ma bucur ca am scapat de o problema ,nu se mai opreste la rece dar porneste greu la rece si pleaca foarte greu de pe loc ,motoru cald in 2500 dak nu se opreste inainte tin sa precizez ca nu facea asa la plecarea de pe loc
Mario 86
da chiar numai zice nimeni nimic??????????
Myhay1
Salut am si eu o problema asemanatoare numai ca la mine dupa ce se incalzeste motorul merge brici, aprinderea nu prea ii reglata calumea dar nu am probleme la cald.... Dar la rece nu merge deloc se ineaca se opreste face ca toti dracii .... Daca merg cu socu tras pana se incalseste la a 2 linie merge uns dupa aia biggrin.gif dar pana acolo nu merge mai deloc bine , eu am carton in fata la radiator tongue.gif ce ar putea sa fie ? carburator curatat recent filtu de benzina de toate ... Platina este buna bujiile noi, poate sa fie de la faptul ca ingheata benzina pe carb, era un document pe undeva ca cica ingheaza benzina nush ce.. . ( numai ca nu este asa frig ) ??? Se poste sa fie de la aprindere asa ceva ?
opreagheorghe
Si masina mea are aceeasi problema. Porneste bine cu socul tras, dar dupa cateva minute de functionare incepe sa merga foarte prost la ralanti, si numai din acceleratie poate functiona. Dupa ce s-a incalzit motorul nu mai am probleme. Dupa ce am inlocuit bujii, capac delcou, platini am obtinut pentru o perioada o imbunatatire. De cateva zile problemele au aparut din nou.
gaboru4all
sall.a aparut o problema .deci cand pornesc masina primele 5 secunde imi sare turatia la 2000 rmp si p urma coboara la1100-1200 cat e normal sa stea cand e rece,iar dupa ce se incalzescte motorul ar trebuii sa scada la 700-800.si de cateva zile chiar daca e motorul cald nu mai scade deloc turatia sub 1100 .de unde ar putea sa fie problema? e posibil sa se fi dereglat calculatorul?
alin_xyk
@Mario86
dupa ce opresti motorul, continua sa pice benzina in interiorul carburatorului? Am avut si eu aceeasi problema. Si a fost de la jicloare proaste si un nivel in CNC prea mare. Dupa ce am rezolvat problema, mi-a pornit foarte bine. Continuand sa umecteze, practic ti-o ineaca.
saioc.vasile
si eu patesc acelasi lucru.Porneste bine cu socul apoi dupa cateva minute merge rau
la schimbarea vitezelor se opreste instantaneu
Dupa ce s-a incalzit bine(indicatorul la jumatate)merge fara probleme
Am citit undeva ca ingheata benzina in jiglerul de relanti si ala este aut
am vorbit cu cineva si zice ca ar fi furtunul de racire ,care intra in carburator si ar trebui sa il incalzeasca,infundat si nu isi face rolul
astazi sau maine voi verifica si va anunt
brigada_diverse
na...acu face si a mea...o pornesc cu socu, plec...si pana nu ajunge temp la 80 de grade tot se opreste...

cu catea zile in urma s-0a innecat de prost ce e pontou, am porniot-o impinsa , am curatat carbu cu metoda turarii si am pus palmpa pe el...a mers bine...acu iar merge prost...

ralantiu e dat la 750 la cald...asta sa fie beleaua? cand era dat la 950 nu aveam belele...mai trage si spuma daia alba ...cred ca si de acolo mai face asa...voi cum ati rezolvat pan la urma?
o sa mai ridic ralantiu la 850....
oricum, avansu e reglat la semn cu +- 1 grad....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.