ionut L.
15 Feb 2005, 08:27
Salutare! Am o problema cu presiunea la ulei. Creste greu cand pornesc (motorul rece) , dupa 30-40 secunde acul ajunge ajunge la 6, cu uleiul am 6500 Km dar face asa si cand ii schimb uleiul. Masina este o berlina '97
Care ar fi cauza?
ce fel de ulei e? masina merge bine? sa nu fie defect indicatorul...
Slider
15 Feb 2005, 09:09
Si unde este problema? Este normal sa faca asa! zici 30-40 de secunde si dupa aceea urca la 6. Pai tu in cit timp vrei sa urce uleiul din baie pina la sonda de ulei?
Cu motorul cald la relanti cit ai presiunea?
Dar cind pornesti motorul cald? Tot asa face?
ionut L.
15 Feb 2005, 09:22
cu motorul cald am aproape 4, inainte aveam o berlina '90 cum porneam urca acul la 6 si nu era defect indicatorul
ionut L.
15 Feb 2005, 09:31
Uleiul este Moll 20W parca (ieftin dar e bun). Poate e defecta sonda ca indicatorul merge perfect. Stiu ca trebuie schimbat la 5000 dar...
ydaniel
15 Feb 2005, 09:48
pai poate o cauza ar fi si filtrul de ulei care si-a depasit termenul de schimbare!eu am avut cam 9000 km un ulei esso 15w40 parfum pres la cald 4-4,5 si cu petrom 20w40 am 2 la relantiu si 5 la peste 2500 rot!acum eu itirecomand sa faci si o curatare a sistemului de ungere cu o solutie gen motor flush, baga un filtru de ulei bun si un ulei 15 w40 si mai vorbim@!
Inainte de a porni motorul dimineata, dai jos capacul culbutori si observa dupa cit timp ajunge uleiul in rampa culbutori, binenteles cu ceasul in mina
E clar, trebuie schimbat uleiul si filtrul. Nu mai ezita, daca iti pasa de motor.
ionut L.
15 Feb 2005, 10:08
da , o sa-i schimb uleiul si filtrul . Ce ulei ar fi indicat pt dacie ?
Un ulei pe care sa-l schimb dupa 5000 km (ieftin si bun) , masina nu mananca ulei doar daca ma dau la ea (am GPL pe ea asa ca e cam puturoasa)
Uleiul acela Esso... cat e litrul? 15W40 e bun iarna?
ydaniel
15 Feb 2005, 10:11
eu iti recomand castrol 15 w40 pretection + cam 900.000 4l!esso era performance si costa acum cam 600.000 4l!
Pentru GPL sunt uleiuri specifice; pune ceva 15W40, ce iti permite buzunarul, incearca totusi sa fie pe la (minim) 100 000/l.
Eu am Valvoline, si un aditiv Liqui-Moly cu bisulfura de Molibden, gaantat 7000, insa inainte de 5000 scade presiunea, si il schimb (cam la 4600) de siguranta.
ionut L.
15 Feb 2005, 10:35
Solutia de spalat motorul cum se foloseste si cam cat costa? Are efect?
ydaniel
15 Feb 2005, 10:38
pai costa cam 120.000 lei si are cam 800 ml,se pune peste uleiul vechi o ti cam 5 min cu motorul la relantiu si apoi il opresti,scoti uleuil, filtrul si gata!scrie si pe ambalaj
QUOTE(Slider @ 15 Feb 2005, 09:09)
Si unde este problema? Este normal sa faca asa! zici 30-40 de secunde si dupa aceea urca la 6. Pai tu in cit timp vrei sa urce uleiul din baie pina la sonda de ulei?
Cu motorul cald la relanti cit ai presiunea?
Dar cind pornesti motorul cald? Tot asa face?
Slider, cred ca e o gluma! Uleiul ajunge in rampa principala (respectiv la sonda indicatoare) in 1-2 secunde.
Slider
15 Feb 2005, 14:04
Si acum iarna? cind este uleiul ca margarina in motor?
diaconuliviu
15 Feb 2005, 15:57
QUOTE(Slider @ 15 Feb 2005, 14:04)
Si acum iarna? cind este uleiul ca margarina in motor?
Da, la mine 20W50 RO cam in 2-3 secunde; chiar si pe ger de -20 (cam 4-5-6 sec. maxmax) cind abia miscam maneta sa scot pe liber (asta ca o comparatie intre viscozitatile uleiurilor, desi nu is aceeasi gama)
TheSaiLor
15 Feb 2005, 17:17
Oricat de gros frig ar fi afara daca in maxim 5 sec nu urca uleiul nu e de bine. 40 de secunde e exagerat de mult. Mie imi urca presiunea la 6 imediat dupa pornire.
Nu mai vorbiti de frig! Frig pentru masina inseamna la (de la) -10 grade (in jos).
Au fost 1.5 grade la CJ, a mers masina de imi venea sa o pup
S-a incalziut in 3 minute ... fata de dublu la -10 gr...
ionut L.
15 Feb 2005, 18:55
Ceva are de urca asa greu presiunea. Fosta masina cum porneam cum urca presiunea la 6, asta nu stiu ce are ,si cu ulei si filtru schimbat urca putin mai repede dar tot greu.
Nu stii ca nu sunt 2 masini la fel? Probabil aveai si alt tip de ulei etc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.