QUOTE(ALY89STAR @ 31 Jan 2009, 09:21)
Nu e ieftina intretinerea....
Si de data asta ma contrazic cu orice de aici!
Pot sa zic ca eu miam luat teapa cu masina asta...
"Las' ca-mi iau Dacie ca sa o pot intretine la inceput!"
Asa ziceam...dar....nu e asa!
Platesti preturi RENAULT!
Uite...cad foarte des planetarele care sunt enorm de scumpe pentru tehnologia folosite...sunt 3bucati de metal da-le naiba...astia nu mai stiu cum sa ne fure!
Daca e sa-ti dau un sfat....ti-l dau cu cea mai mare caldura
I-ati DACIA Zambetul Lui Iliescu CN5!
Aia e usoara la intretinere...nu supernova!
Ai atatea sa schimbi la ea...pana sa nu te mai frece cate ceva pe icre!
Gen....luneta..debea se dezabureste
oglinzile de ploua...sunt pline de apa..nu mai vezi nic
iarna ai de suferit cu dezaburirea..in special mentinuta...la drum lung
se murdareste cel mai haotic....toata partea inferioara pana la bandou siun pic peste
La consum ma abtin...ca e supus unor variabile(sofer,vreme...etc)
Si ar mai fi!
La banii aia...ia-ti o CN5 si nu ai probleme(injectie monopunct)
Salut!
QUOTE(ALY89STAR @ 31 Jan 2009, 10:08)
AICI CHIAR NU TE CONTRAZIC!
Ps...
ianys_andreyAICI SIMT EU CAM MULTA IRONIE....luata de la [SYL] si nu e cazul!
INTRECETI MASURA!
Uite si tu ce poti sa scri, si apoi intreaba-ta de ce oare se ia ia lumea de posturile tale.
In primul rand nu exista Dacia berlina CN5 !! Cea de care pomenesti tu e CN4 !!!
Tu critici DSN si lauzi berlina la niste aspecte la care belina sta (mult) mai prost decat DSN....
-Dezaburirea lunetei e mai buna la DSN: se face mai rapid la DSN si in plus tine cont ca la berlina partea de jos a lunetei nu e dezaburita si acest lucru e cu atat mai grav cu cat in partea de jos se afla al 3-lea stop de frana.
-Climatizarea e clar mai eficenta la DSN decat la CN atat ca incalzire cat si ca ventilatie/dezaburire: la DSN poti dezaburi in mod eficent si geamurile laterale, pe cand la CN nu prea, in plus caldura baga mai repede si mai bine, una la mana pt ca motorul Renault funtioneaza la un regim termic simtitor mai ridicat si automat antigelul va avea o temperatura mai mare=>aerul bagat de climatizare va fi mai clad si a 2-a la mana la DSN poti sa bagi aer simultan si spre parbriz, areatoare din bord(toate 4) si picioare, pe cand la CN nu poti sa bagi decat parbiz+picioare su areatoare bord(doar cele centrale)+picioare.
-Faza cu oglinizile ce sa mai zic, avand in vedere ca sunt cam acelasi oglini e absurd sa spui ca cele de DSN au mai mult de suferit decat cele de berlina...
-La faza cu murdaria precum au spus si ceilati colegi de pe forum, si Mercedesul se murdareste, nu doar DSN. Faptul ca tu o ai alba, e unul din dezantajele acestei culori, dar in caz ca nu ai, te sfatuiesc sa iti pui aparatori de noroi la toate cele 4 roti, chiar ajuta !
-Consumul e clar mai mic la DSN decat la berlina, motorul Renault e tehnologic mai avansat, foloseste injectie multipunct, fata de cel de la CN care e romanesc, injectie monopunct, in conditiile in care ambele au aceeasi capacitate, 1.4 (bine au existat si CN cu motoare 1.6, la care evindent consumul e si mai mare)..