Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: alarma dsn clima
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Probleme tehnice - Dacia SuperNova
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
iulian.bisty
salutare tuturor
problema mea este doar ca la inchiderea usilor nu mai clipesc avariile dar usile se inchid
la deschidere usile se deschid si avariile clipesc
a mai avut cineva aceasta problema?
and_rei
du-te la baietii care ti-au montat alarma ca iti rezolva ei problema.daca e alarma aceea din fabrica vezi ca sunt magazine care monteaza pe masini alarme muzica chestii dinastea.ti-o fac ei smile.gif
marduk8602
daca e alarma din fabrica, undeva langa axul volan, in partea de jos, ai 2 relee, unu din ele e "releu flash" . ala face sa clipeasca at cand pui alarma, verifica l
iulian.bisty
[quote=marduk8602,2 Feb 2009, 01:39]
daca e alarma din fabrica, undeva langa axul volan, in partea de jos, ai 2 relee, unu din ele e "releu flash" . ala face sa clipeasca at cand pui alarma, verifica l

da alarma este cea de fabrica
ms pt informatie sa vedem daca o rezolv

AdrianSavu
Cred ca am si eu o problema cu alarma sad.gif , ma ajutati si pe mine ??
Ledul din stanga bordului , de langa butonul de proiectoare, nu clipeste cand activez alarma ....
In seara asta am parcat langa o supernova si am vazut ca ledul acela "clipea" ....
E defecta alarma ??? sau trebuie sa activez ceva sad.gif unsure.gif
Ledul l-am verificat si merge ??
Care e problema ??


Alarma este cea din fabrica ... functioneaza perfect ...

18 Mar 2009, 12:40:
Nu stie nimeni sad.gif care sa fie problema la mine , sau nu m-am facut inteles ??
Am citit pe aici pe forum si am inteles ca alarma are mai multe moduri ( 2 sau 3)
Au vro legatura modurile acesta cu ledul de la alarma ......??

Maskatu
Si eu am aceeasi problema... alarma functioneaza, adica spre exemplu o armez, apoi deschid portbagajul sau una din usile din fata din cheie, si incepe sa urle, dar cand e armata nu clipaceste becul acela din bord de pe partea stanga. Am incercat cu alt led si tot nu se aprinde. Dar la mine nu functioneaza nici senzorii de prezenta de pe stalp, adica chestiile alea mici de tot. Am incercat sa urmez traseul firului dar nici o sansa... firele intra pe alt traseu apoi se "lipesc" de mai multe si intra in cutia alarmei... asa ca nici o sansa sa o fac singur.
AdrianSavu
Am incercat azi alarma
A lasat un geam deschis, am pus alarma, am bagat mana pe geam si a inceput sa urle .... deci senzorii merg ..
Dar ledul tot nu se aprinde .... sad.gif unsure.gif
elvis
am avut si eu probleme cu aprinderea avariilor la inchiderea usilor. cand am mers cu ea in service am observat spre surprinderea mea ca instalatiia (cablurile ce treceau pe sub mocheta sofer si dreapta) luasera foc.
prima data cei de acolo mi-au zis ca e din cauza alarmei (care oricum nu a mers de cand am cumparat masina), au dezactivat pe acolo nu stiu ce, dar ulterior si-au dat seama... si au inlocuit cablurile (erau arse inclusiv cele de la casetofon)
acum se aprind avariile la inchiderea usilor (daca portbagajul nu e inchis nu se aprind) dar alarma nu functioneaza, ledul nu se aprinde.
Maskatu
S-au reparat toate bug-urile mentionate masi sus de la alarma (cu ajutorul doctorasului), si revin cu doua intrebari:
1. cum naiba se opreste alarma in caz ca incepe sa urle? Din greseala sau intentionat s-a intamplat sa o fac sa "urle" si a boalii abia se opreste, o data a trebuit sa deschid capota si sa scot mufa din sirena ca nu se mai oprea.
2. Mi s-a intamplat o data cand o armam sa clipoceasca avariile de 5 ori cand o inchideam si de 5 ori cand o deschideam din butonul de pe cheie.

multam
iulian.bisty
la inchiderea si dechiderea usilor pe langa avarii mai are si semnal acustic
am alarma originala de fabrica
AdrianSavu
Da .
La mine cand armez piuie de 2 ori si cand dezarmez doar 1 data
Din cate am citi yo pe aici , pe forum, trebuie setata alarma in modul 2 sau 3 nu mai stiu sigur .. .
Maskatu
QUOTE(iulian.bisty @ 14 Apr 2009, 14:11)
la inchiderea si dechiderea usilor pe langa avarii mai are si semnal acustic
am alarma originala de fabrica
*


Asa si care e problema tehnica???? huh.gif huh.gif huh.gif

QUOTE(AdrianSavu @ 14 Apr 2009, 14:29)
Da .
La mine cand armez piuie de 2 ori si cand dezarmez doar 1 data
Din cate am citi yo pe aici , pe forum, trebuie setata alarma in modul 2 sau 3 nu mai stiu sigur .. .
*


Eu ma chinui de 3 zile sa activez semnalul acustic de armare/dezarmare si nu reusesc.... Astia sunt pasii pentru activare, eu am incercat de n ori dar dupa ce fac de 3 ori contactul pe m , mi se aprinde 3 secunde, apoi cand dau iar pe m, nu clipeste de 2 ori cum ar trebui, ci doar o data pe secunda adica cum era si inainte... nu reusesc sa activez modul cu avertizarea acustica la inchidere, deschidere.

Programare mod 2 de functionare:
1. Se deschide capacul de la sigurante.
Se scoate siguranta de la antiintruziune (S6 pentru SN din 2002, daca e din 2001 si nu stii care e, ma intrebi si ma uit in manual).

2. Se pune la loc siguranta (dupa ce a stat scoasa cel putin 10 sec). LED-ul martor de la alarma clipeste o data, confirmand bransarea corecta

3. Astepti intre 5 si maxim 20 de sec de la clipirea de confirmare a "punerii sigurantei" , pui contactul de 3 ori consecutiv pe pozitia M (adica in pozitia unde se stinge ledul de antidemaraj, dar nu il lasi sa se stinga).
LED-ul se aprinde petru 3 secunde apoi se stinge.

4. Pui iar contactul si il lasi pus pana cand LED-ul martor (al alarmei) clipeste de 2 ori. Iei contactul.

5. Dupa luarea contactului LED-ul va clipi de 2 ori in doua serii - asta inseamna ca operatiile anterioare efectuate, au fost corecte.

6. Se tine apasat butonul de inchidere centralizata aflat in interiorul masinii (cel de langa avarii si dezaburire) . Usile trebuie sa se inchida si apoi sa se deschida singure.

7. iesi din masina si apesi pe butonul cheii. Usile se vor bloca, iar ledul martor va incepe sa clipeasca, confirmand ca sistemul antiintruziune a fost activat

8. Se apasa din nou pe butonul telecomenzii RF - usile se vor debloca, iar ledul martor antiintruziune va trebui sa se stinga .
stephanie
incearca si asa cum a spus LIVIU :
"
Se scoate siguranta alarmei ... se sta putin cu siguranta scoasa (10 - 15 sec) .. se monteaza siguranta inapoi si se aremaza alarma din cheie in primele 5 secunde de la "punerea" sigurantei ....

Se programeaza alarma in modul "2" ... din acest moment ar trebui sa faca BIP BIP la armare si numai un dingur BIP la dezarmare.
"
Bafta
AdrianSavu
Maskatu - tu parca avea probleme cu ledul de la alarma ...
L-ai facut sa licare smile.gif .... care a fost problema ?
Maskatu
QUOTE(AdrianSavu @ 14 Apr 2009, 17:42)
Maskatu  - tu parca avea probleme cu ledul de la alarma ...
L-ai facut sa licare smile.gif .... care a fost problema ?
*


Da... era firul intrerupt... ma rog, inca e intrerupt firul, dar am tras eu alt fir din alarma pana la locul led-ului. Am jumulit alea 2 fire alb si rosu care intra in alarma, am legat alt cablu, l-am tras prin spate pe la consola, respectiv pe sus pe la pedale, si asta e.... si am rezolvat si senzorii din interior... nu functionau pentru ca erau scosi din alarma. E un cablu care e separat al lor si intra langa mufa aceea cu multi pini. O sa mai incerc sa activez dracia aia de mod 2....
AdrianSavu
Aha smile.gif .... ok ms de informatie
Am plecat sa demontez bordul biggrin.gif ..... daca tot nu merge ... o demontez pe toata biggrin.gif
iulian.bisty
ok Maskatu maine am sa incerc sa vad daca reusesc
Maskatu
Am reusit sa activez sonorul la inchidere/deschidere (acel bip bip...) Iata cum am facut......

Se scoate siguranta alarmei ... se sta putin cu siguranta scoasa (10 - 15 sec) .. se monteaza siguranta inapoi si se armeaza alarma din cheie in primele 5 secunde de la "punerea" sigurantei !


-se pune contactul de 3 ori consecutiv pe pozitia M (acolo unde se aprind multe becuri pe bord - inainte de demaror). Consecutiv inseamna ca se pune si se ia (cursa maxima a cheii fara sa se demareze). LED-ul se aprinde petru 3 secunde apoi se stinge.

-se pune iar contactul si se mentine pana cand LED-ul martor clipeste de 2 ori. Se ia contactul.

-dupa luarea contactului LED-ul va clipi de 2 ori cate 2 ori (doua serii) - asta inseamna ca s-a intrat in modul 2 de functionare.

-se apasa butonul de inchidere centralizata si SE TINE APASAT!! Usile trebuie sa se inchida si apoi sa se deschida singure.

-se actioneaza butonul de pe cheie cu cateva cicluri de inchis/deschis.


later edit: se pare ca de cand am activat modul acesta de functionare in care bipaie la activare si dezactivare, incepe alarma sa urle SINGURA de nebuna. De ce oare? Ca nu e atinsa de nimeni, nu am lasa nici un geam deschis sa intre vreo pisica...... fix de cand am activat bipaitul. In 5 ore a inceput sa urle singura de 2 ori...
Maskatu
Da deci incepe sa ma streseze.... azi dimineata iar a inceput sa dea alarma falsa, degeaba.... a inceput sa urle singura de tampita. Si asta se intampla de cand am activat modul asta de functionare care include avertizare sonora la inchis/deschis. Cred ca o sa bag la loc "vechiul" mod fara avertizare sonora, poate asa revin la normal. Asta daca nu are cineva vreo idee de ce da alarme false...
mihai 83
Am trecut-o si eu pe modul doi dar la mine nu au fost probleme cu alarmele false.La mine e alta problema,cand porneste alarma se aude sirena foarte infundat,parca as fi dat volumul in jos.Are vreo setare de volum sau e din sirena ceva???
Maskatu
baga si tu mana la ea si verific-o, poate ca a intrat praf in ea sau cine stie ce. Cat despre setarea volumului ma indoiesc ca ar avea vreun reglaj...
utilizatorDSN
@Maskatu
Daca ai inchidere veche pe portbagaj, vezi sa nu ai probleme cu ea. Pe mine m-a atins unul in spate si nu faceau contact cuiele cum trebuie. Cand inchideam masina se incuia, dar nu activa alarma. Daca-i dadeam o palma in numarul de masina se activa, dar pornea aiurea.
Maskatu
Sa stii ca s-ar putea sa ai dreptate....... tot cam de cand cu activarea bipului pe alarma, am observat urmatorul lucru: Cand am aprins pozitiile sau faza scurta facea atingere cumva in spate la haion ceva, pentru ca mi se aprindea la bord martorul pentru dezaburirea lunetei... iar daca stingeam pozitiile se stingea si becul. Dupa ce am deschis/inchis haionul de cateva ori, s-a stins si martorul nu se mai aprindea aiurea...

Si ar mai fii o chestie, eu am in spate cuiele cam ruginite, si chestia aia de "jos" care se pupa cu cuiele e tot cam ruginita si pinul de stanga sus e gaurit pe centru. Cam cat costa chestiile astea doua de cumparat???
mihaicuc2000
Am si eu o problema cu alarma, porneste singura fara sa fie cineva langa ea, este ceaoriginala din fabrica, si senzorii sunt in fata langa parbriz.
Stie careva ce poate fi???
Eu m-am gandit ca poate ii ceva fir care nu fac bine contact sau cine stii ce, dar face asa o data sau de doua ori si apoi nu mai face vreo luna si apoi iar o apuca.
Maskatu
Cred ca ai aceeasi problema ca mine..... verifica in spate la hayon cuiele alea si chestie pe care "calca".
mihaicuc2000
Mersi o sa ma uit!!!
iulian.bisty
QUOTE(Maskatu @ 16 Apr 2009, 18:51)
Am reusit sa activez sonorul la inchidere/deschidere (acel bip bip...) Iata cum am facut......

Se scoate siguranta alarmei ... se sta putin cu siguranta scoasa (10 - 15 sec) .. se monteaza siguranta inapoi si se armeaza alarma din cheie in primele 5 secunde de la "punerea" sigurantei !
-se pune contactul de 3 ori consecutiv pe pozitia M (acolo unde se aprind multe becuri pe bord - inainte de demaror). Consecutiv inseamna ca se pune si se ia (cursa maxima a cheii fara sa se demareze). LED-ul se aprinde petru 3 secunde apoi se stinge.

-se pune iar contactul si se mentine pana cand LED-ul martor clipeste de 2 ori. Se ia contactul.

-dupa luarea contactului LED-ul va clipi de 2 ori cate 2 ori (doua serii) - asta inseamna ca s-a intrat in modul 2 de functionare.

-se apasa butonul de inchidere centralizata si SE TINE APASAT!!  Usile trebuie sa se inchida si apoi sa se deschida singure.

-se actioneaza butonul de pe cheie cu cateva cicluri de inchis/deschis.
later edit: se pare ca de cand am activat modul acesta de functionare in care bipaie la activare si dezactivare, incepe alarma sa urle SINGURA de nebuna. De ce oare? Ca nu e atinsa de nimeni, nu am lasa nici un geam deschis sa intre vreo pisica...... fix de cand am activat bipaitul. In 5 ore a inceput sa urle singura de 2 ori...
*


am incercat metoda ta si nu prea a mers maiancerc si azi pote am mai mult noroc
Maskatu
Scoate la imprimanta sau scrie pe o foaie postul de sus in care am spus. Daca faci ce scrie acolo in ordinea exacta, nu are cum sa "nu-ti iasa".
iulian.bisty
asa am si facut am scos la imprimanta acum chiar am invatat fara sa mai citesc ,dar merg exact toti pasii dar nu are si semal acustic nu stiu ce sa Zic
LA ultimul pas ''-se actioneaza butonul de pe cheie cu cateva cicluri de inchis/deschis." trebuie sa faca acele bipuri da la pimele actionari?
Maskatu
Daca nu armezi alarma de la maxim 5 secunde de la punerea sigurantei la loc, nu o sa se activeze avertizarea sonora. Eu am facut o saptamana pasii de sus, dar fara pasul acesta, sa ACTIVEZ alarma din cheie la maxim 5 secunde de la punerea sigurantei. Mai repet o data dupa cum am facut si eu:
1. Toate operatiile de jos se fac cu usile INCHISE si cu senzorii de pe stalp pusi sus ca sa nu incepe sa urle dupa pasul 4
2. Se scoate siguranta s6
3. Se pune la loc siguranta s6
4. Se ARMEAZA alarma de pe butonul cheii la maxim 5 secunde de la punerea sigurantei
5. Se introduce cheia in contact si se invarte cheia pana in pozitia in care de obicei ai astepta sa se stinga ledul din bord si sa o pornesti, DAR NU O PORNESTI, doar dai de cheie de 3 ori fara a lasa ledul din bord de la injectie sa se stinga.
6. Ledul se va aprinde 3 secunde
7. Se invarte iar cheia in pozitia M, si se asteapta pana ce ledul clipeste DOAR de 2 ori, dupa ce a clipit DOAR de 2 ori Se scoate cheia din contact si ledul va incepe sa clipeasca in 2 x 2 serii.
8. Se apasa pe butonul de inchis usile de pe panoul central si SE TINE APASAT
9. Dupa aproximativ 2-3 secunde de TINUT apasat pe butonul de inchis, usile se vor deschide SINGURE.
10. Se apasa pe butonul de pe cheie, si din cate imi aduc aminte se inchide si deschide singura.

Ar trebui sa mearga . verifica daca e conectata sirena.
iulian.bisty
QUOTE(Maskatu @ 20 Apr 2009, 14:30)
Daca nu armezi alarma de la maxim 5 secunde de la punerea sigurantei la loc, nu o sa se activeze avertizarea sonora. Eu am facut o saptamana pasii de sus, dar fara pasul acesta, sa ACTIVEZ alarma din cheie la maxim 5 secunde de la punerea sigurantei. Mai repet o data dupa cum am facut si eu:
1. Toate operatiile de jos se fac cu usile INCHISE si cu senzorii de pe stalp pusi sus ca sa nu incepe sa urle dupa pasul 4
2. Se scoate siguranta s6
3. Se pune la loc siguranta s6
4. Se ARMEAZA alarma de pe butonul cheii la maxim 5 secunde de la punerea sigurantei
5. Se introduce cheia in contact si se invarte cheia pana in pozitia in care de obicei ai astepta sa se stinga ledul din bord si sa o pornesti, DAR NU O PORNESTI, doar dai de cheie de 3 ori fara a lasa ledul din bord de la injectie sa se stinga.
6. Ledul se va aprinde 3 secunde
7. Se invarte iar cheia in pozitia M, si se asteapta pana ce ledul clipeste DOAR de 2 ori, dupa ce a clipit DOAR de 2 ori Se scoate cheia din contact si ledul va incepe sa clipeasca in 2 x 2 serii.
8. Se apasa pe butonul de inchis usile de pe panoul central si SE TINE APASAT
9. Dupa aproximativ 2-3 secunde de TINUT apasat pe butonul de inchis, usile se vor deschide SINGURE.
10. Se apasa pe butonul de pe cheie, si din cate imi aduc aminte se inchide si deschide singura.

Ar trebui sa mearga . verifica daca e conectata sirena.
*


ok am inteles o sa incerc exact cum ai spus
iulian.bisty
gata!
am reusit se pare ca ale 5 sec au fost de vina
Maskatu
Am "reparat" alarma astfel incat sa nu mai dea alarme false. Se pare ca era intr-adevar de la hayon, mai exact de la cuiele care din cauza ca erau un pic ruginite, si a talpilor de jos pe care calca care la fel un pic ruginite, alarma "nu vedea" hayonul ca fiind inchis, pentru ca era intrerupt circuitul din cauza ruginei, cuiele nu calcau bine pe talpa. Solutia a fost sa smilgheruiesc bine atat cuiele, cat si partea de jos de langa boltz.

Si in caz ca incepe sa urle alarma, se inchid toate usile, si se actioneaza de 2 ori ciclul de inchis deschis, folosind butonul de pe cheie.
lirutza
Tot legat de o alarma... Am pe DSN o alarma Eaglemaster mai veche (din cate stiu eu nu e cea din fabrica). Problema e ca atat alarma cat si inchiderea din buton merg doar cateodata. Cand apas pe butonul cheii sau al telecomenzii, se aude un tacanit de releu pe undeva prin zona sigurantelor (asa mi s-a parut mie),se aprind avariile, dar nu se actioneaza nici o comanda.
Eu banuiesc ca ar fi de la actuatorul usii din stanga fata, care am observat ca se descuie mai greu (cateodata trebuie sa fac o cursa inapoi-inainte cu cheia).
Sper ca nu am gresit cu denumirea termenilor.
Cu respect!
Hacker
App de alarma, o intrebare:
Se poate la alarma originala SN sa aibe vreun senzor de soc? La mine daca o lovesti nu urla, decat atunci cand incerci sa intri prin efractie. Intreb de curiozitate, asi vrea sa urle si cand o atingi..
Maskatu
Nu are senzor de soc alarma din fabrica. Pentru detalii citeste de aici
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1851118
in jos
Maskatu
Am aflat ce avea dracia de alarma de suna de tampita cand o apuca... defapt nu e asa tampita precum credeam. Sus la cuiele haionului sunt 4 fire care sunt lipite de cuie. Unul din fire, parca cel negru, era dezlipit din cui... S-a rezolvat prin lipirea lui cu cositor la loc de cui.

Duminica edit: se pare ca alarma chiar este tampita... iar a inceput sa urle cu tot cu firul lipit la loc. Am o intrebare: Stie cineva sa imi spuna ce face fiecare cui de la portbagaj? Sunt 6 cuie... si sus pe hayon decat 4 au fire pe ele, restul de 2 din stanga ce fac? Ca am cel din stanga sus rupt, adica sa rupt tablita aia... de la tablita aia lipsa o urla? sad.gif
Maskatu
Am cumparat astazi din targ acel mic modul de la hayon, pe care "calca" cuiele in speranta ca nu va mai urla alarma fara motiv. Asta pentru ca unu din contacti , mai exact o tablita din cele 6, nu mai facea deloc contact cu cuiul. Este vorba de primul contact, primul patratel din stanga sus. Acum toate cuiele fac contact cu contactele de jos perfect, dar tot da alarme false.... ma dispera !!!! Poate cineva sa imi spuna ce sa mai verific?? Contactii de la usile fata sunt NOI, contactele de la hayon sunt NOi si cuiele curatate cu smilgher, firul care era rupt la un cui l-am cositorit... nu stiu ce sa mai verific.

multumesc

NIMENI??????????
laurentiu83
Am avut si eu aceeasi problema si era de la inchiderea de la haion. am inchiderea aia cu 6 picioruse, unul din ele era oxidat si nu mai facea contact calumea. am smilgheruit si a mers brici. La mine mai scotea si un tiuit dar s-a dus si tiuitul ala odata cu reparatia.
Maskatu
Pai am schimbat chestia aia pe care calca piciorusele (cuiele) ... E NOUA!! Si tot urla. Am zis ca de la ea este pentru ca si la mine era oxidata. Si inainte de asta am scos cuiele si am vazut ca unul din fire era rupt. L-am lipit si tot urla.

Am vazut ca la cuie decat 4 din ele au fire.... adica cele din dreapta, cuiul 2,3, 5 si 6. Primele 2 din stanga nu au. Trebuiesc cumva legate cu sarma? Pentru ca m-am gandit ca acolo e "jucaria" de la alarma. Asta pentru ca JOS unde sunt patratelele pe care calca cuiele de sus, primele 2 patratele din stanga care corespund cu cuiele fara fir, m-am gandit ca atunci cand este inchis hayonul, cele 2 patratele fac legatura intre ele prin acele cuie.

Dar cuiele nu au legatura intre ele.... Si inca ceva, cand deschizi hayonul, patratul din stanga jos face legatura cu cel de deasupra lui, acest lucru facand lumina in portbagaj sa se aprinde. Eu cred ca alarma este pusa pe acesti 2 contacti.

Cine le-a desfacut stie la ce ma refer... o sa fac poze sa dezbatem mai pe larg.

Revin cu POZE :
[attachmentid=1627527008] [attachmentid=1627527009] [attachmentid=1627527010]

Eu cred ca 1 si 4 ar trebui sa aibe sus la cuie legatura.... Pentru ca jos au legatura. Daca deschizi hayonul 4 loveste in 1 si face ca lumina din portbagaj sa se aprinda.... iar cand inchizi hayonul, cuiul 4 calca jos pe talpa 4 si face lumina sa se stinga, dar oare sus cuiele 1 si 4 au avut vreo legatura sau ceva de genul, astfel incat cand inchizi sa ramana o legatura intre ele?? Eu nu am gasit nimic, vreo urma de fir sau ceva de genul. Mie mi se desprinsese firul de la cuiul 3 dar l-am lipit cu fludor.... oare nu face contact bine? Talpa de jos dupa cum se vede este NOUA si "sclipeste". Cea veche era ruginita si oxidata. Nu stiu ce sa mai verific ca sa fac alarma sa nu mai dea urlete false.
Maskatu
Nu mai are nimeni idei?
liviu242006
sall la mine nu are acele cuie?alarma e cea din fabrica iar cate o data nu suna cand desfac hayonu cateodata o ia ce drac are ?e o clima mad.gif mad.gif mad.gif
B_i_t_z_a
Mi`am pierdut toata noaptea folosind functia search,si tot nu am gasit rezolvare la problema mea.Am lasat masina acasa cu geamurile umpic deschise,sa iasa mirosul de silicon,si bineinteles a venit ploaia iar eu nu eram acasa.L`am sunat pe taicameu sa inchida el,toate gemurile,si cand ajung acasa imi zice...:vezi ca suna alarma ca nebuna,si imi zic sigur a facut ceva.M`am dus la masina,am apasat butonul(singurul)sa deschid masina si surpriza,a inceput alarma sa sune de nebuna,am bagat cheia in contact,am pus contactul pe ultima treapta,am luat contactul...am inchis`o,am deschis`o.Se opreste doar cand isi termina "ciclul" sa zic asa.Sper ca maine dimineatza sa rezolv cumva problema.Astept sfaturi cu nerabdare.Multumesc
P.s:Parca se aude un carait ciudat cand suna...poate de la ploaie
dr_mKe
Asta se intampla cand deschizi masina rapid, fara ca alarma sa apuce sa se dezarmeze complet. Am patit si eu. Suna de nebuna 5 cicluri de 1 minut. Scoti mufa la sirena biggrin.gif si astepti 5 minute, apoi o poti pune inapoi.
AdrianSavu
B_i_t_z_a , la supernova ta ai alarma cu senzori de perimetru (daca este cea originala, Cobra) si daca lasi geamurile putin deschise si afara bate vantul iti porneste alarma.
Daca ai lasat geamul deschis si ti-a intrat o insecta (musca.....) iti va porni alarma.
B_i_t_z_a
Eu l`am intrebat pe taicameu daca a deschis usa repede,si a zis ca nici nu a apucat sa deschida usa si a sunat.Poate e de la parasolar,e pus exact peste senzori,imediat ma duc sa vad cum pot remedia problema,si revin cu raspunsuri.Multumesc mult baieti de sfaturi
P.s:Alarma porneste la apasarea butonului de dezarmare/armare
Maskatu
Daca ai avut parasolarul in fata unuia din senzori, atunci cu siguranta daca a batut vantul catusi de putin si a miscat parasolarul, acesta a declansat alarma prin perturbarea senzorului. Cum spunea si Adrian, e de ajuns sa intre o musca si alarma incepe sa urle.Masina protejata ce sa mai smile.gif
B_i_t_z_a
Geamurile erau inchise,si la decuplarea alarmei incepea sa sune...oricum problema am rezolvat`o mai usor decat credeam.Am scos prima siguranta din partea dreapta,am pus`o inapoi,si acum se pare ca nu mai suna smile.gif.Multumesc de sfaturi.Bafta
Maskatu
Adica S6, siguranta pentru anti-intruziune... ai resetat alarma.
NsL
QUOTE(Maskatu @ 11 Jun 2009, 13:43)
Adica S6, siguranta pentru anti-intruziune... ai resetat alarma.
*




o poza va rog ca si eu mai am probleme de genu` la clima mea 2002 .va rog.mai ales dp o ploaie mai puternica imi porneste ca tampita .
p.s : cum o resetez ,sau mai bine zis care sunt acele comenzi de resetare din bord la tot (alarma , CB,etc)?
p.p.s : cum schimb/repar/curat/umblu la senzorul de la portbagaj ? ca pe cele de la usile din fata(singurele care le-am gasit am umblat/urmeaza sa le schimb ...

mentionez ca nu am la potbagaj sistem din acela cum e mai sus prezentat in poze cu cuie .este simplu, cu o buza din aia in care intra "U" ala de jos in hayon.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.