cristicipaian
31 Jan 2009, 23:11
Am vazut undeva pe aici o pata calda (talpa de sub carburator) modelul cu 3 stuturi cum am si eu.Aceea avea un orificiu la al 3-lea stut, de 3 mm pt aerul care vine de la T-ul carburatorului.
Eu am verificat cu o surubelnita subtire daca eu am acel orificiu in stut , dar nu a trecut surubelnita.
Intrebarea mea este cum ar afecta functionarea motorului, daca as da acea gaura, pt ca in acel furtun, mereu mi se aduna apa?
Mirciulik
31 Jan 2009, 23:31
NU e normal sa stranga apa acolo.
Din cate stiu eu, acea pata calda e calibrata la 1mm. In loc de surubelnita incearca sa bagi o agrafa sau o sarmulita, si vezi daca trece.
Incearca sa nu scapi sarma in carburator!
vi_escu
1 Feb 2009, 00:00
Va rezulta un amestec prea sarac.
cristicipaian
1 Feb 2009, 00:57
am uitat sa spun ca am si suflat in futrun, dar e etans locul in care ar trebui sa fie gaura.
sa dau o gaura?
ionut_09_RWX
1 Feb 2009, 18:41
QUOTE(cristicipaian @ 1 Feb 2009, 00:57)
am uitat sa spun ca am si suflat in futrun, dar e etans locul in care ar trebui sa fie gaura.
sa dau o gaura?
salut,
pe furtunul ala care vine de la T tre sa ai o duza calibrata adica bila cu gaura deci pe furtunul ala tre sa treaca aer nu tre sa fie infundat si obligatoriu tre sa ai duza acolo astfel nu sta la ralantii cand e calda.apa de acolo e din condensul de pe epurator. Din cate zici tu mai sus: ai duza infundata sau e pozitionata corect.
Galeria aia incalzeste carburatorul pentru o mai buma vaporizare a combustibilului, previne jivrajul instantaneu, Gaura aia asigura surplusul de aer pt mersul la ralantii si mai recupereaza si gaze de pe sub capacul motorului.
cristicipaian
1 Feb 2009, 19:07
in momentul de fata, masinuta mea functioneaza OK, dar am vazut apa aceea in furtun si nu m-i sa parut in regula. Sa dau gaura si sa cumpar acea diuza (acum nu am pe furtun)?
ionut_09_RWX
1 Feb 2009, 19:38
pai tre sai ei, ca acum iarna e condes mult si sa suturi si mai rau ingheata..
punei si un colier mic acolo pe galerie
spor la treaba!!
cristicipaian
1 Feb 2009, 20:44
furtunul nu merge la galerie ci in al trei-lea stut la pata calda
bylexus
1 Feb 2009, 21:16
Ce patesc eu azi....
Pornesc la prima cheie... las sa se incalzeasca putin motoru.. apas pe acceleratie dupa 1 minut dupa ce am pornit-o, sa se incalzeasca mai rpd... ajung la 3500 de ture... o tin acolo si dupa ce las de acceleratie se opreste masina... (ajunge la 1000 de ture... sare la 800 tremura masina iar revine la 1000 de ture si dupa aceea se opreste)
A 2-a oara.. pornesc... merge 10 secunde la 1300 ture... si apoi cade iar la 800-900 de ture si iar se opreste...
A3-a oara am pornit, am accelerat... am tinut-o vreo 10 secunde la 4000 de ture iar o las, iar imi cade la 1300 de ture si iar incepe sa tremure cu mine si dupa un timp se opreste.
A4-a oara am luat tramvaiu
)
Ce e de vina?!Care sunt cauzele?Ce sa fac? Problema asta mi se intampla rar... azi s-a intamplat probabil ca de ce azi-noapte a fost putin mai frig,a nins, masina n-a mai fost pornita de 48 de ore.
Mr_Devil83
1 Feb 2009, 22:25
Curata si tu carburatorul ala.
QUOTE(bylexus @ 1 Feb 2009, 21:16)
Ce patesc eu azi....
Pornesc la prima cheie... las sa se incalzeasca putin motoru.. apas pe acceleratie dupa 1 minut dupa ce am pornit-o, sa se incalzeasca mai rpd... ajung la 3500 de ture... o tin acolo
A3-a oara am pornit, am accelerat... am tinut-o vreo 10 secunde la 4000 de ture iar o las,
Mai nene , tu la 3500-4000 de ture incalzesti motoru ......
,apropo in cat maxim un an vrei sa faci setu' cu asemenea ritualuri de incalzire ......
ionut_09_RWX
2 Feb 2009, 22:01
QUOTE(cristicipaian @ 1 Feb 2009, 20:44)
furtunul nu merge la galerie ci in al trei-lea stut la pata calda
salut,
da ma acolo...
spor la treaba!!
QUOTE(Minel @ 2 Feb 2009, 08:23)
Mai nene , tu la 3500-4000 de ture incalzesti motoru ......
,apropo in cat maxim un an vrei sa faci setu' cu asemenea ritualuri de incalzire ......
:ad sub masa buna asta!!
diaconuliviu
3 Feb 2009, 08:45
QUOTE(cristicipaian @ 1 Feb 2009, 20:44)
furtunul nu merge la galerie ci in al trei-lea stut la pata calda
Fa proba cu sirmulita sau agrafa si vezi daca ai gaura de 2 mm (atit e la 1400) in fundul stutului nr. 3. Daca e, o defunzi, daca nu, trebuie sa scoti
flansa calda (
pata calda e o bucata din galerie) si sa faci gaura cu un burghiu de 2 mm.
Pe acel furtun in cazul flansei cu 3 stuturi nu trebuie montata duza din plastic, gaura de 2 mm are rol de duza. Daca cumva gaura aia nu e facuta, dupa ce o faci, refaci reglajele de carburatie la relanti.
QUOTE(diaconuliviu @ 3 Feb 2009, 08:45)
Fa proba cu sirmulita sau agrafa si vezi daca ai gaura de 2 mm (atit e la 1400) in fundul stutului nr. 3.
Subscriu ce a scris Liviu mai sus ,la stutul cu nr. 3 trebuie sa aibe o gaura calibrata de 2mm (masurat inainte de a manufactura UIS-ul ), masurata cu burghiu de phi 2 .
cristicipaian
3 Feb 2009, 18:33
Multumesc pt ajutor, am desfundat deja cu o sarmulita, dar nu am observat nici o diferenta. poate ca da in nas la pornire. Mai vad maine dimineata.
cristicipaian
4 Feb 2009, 21:42
am mai reglat astazi putin amestecul si e ok , multumesc pt ajutor.
Problema rezolvata, topic inchis, sau se poate inchide ...
cristicipaian
5 Feb 2009, 18:23
se poate inchide!
avianord
6 Feb 2009, 15:40
Cat de tare trebuie sa se incalzeasca pata calda? La mine nu prea se incalzeste! Am desfacut cele doua furtune, am suflat pe ele si e ok! Nu pare infundata! Se incalzeste mai mult furtunul dinspre chiuloasa decat cel dinspre pompa! Furtunele de la aerisitor sunt fierbinti dar cel dinpre pata calda este muuult mai rece! Si nici pata calda nu prea se incalzeste in ritmul in care se incalzeste apa din instalatie! Ce sa fac?
krapcarasu
6 Feb 2009, 18:50
ar tebui sa fie la aceiasi temp cu lichidu de racire. eu am renuntat si la garnitura de plastic dinspre carb, am una normala
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.