@tzepesch inclusiv chiulasa
@diaconuliviu parerile sunt impartite. Eu personal urasc siliconul ala rosu. Tocmai multumita lui aveam pierderi de ulei pe la baia de ulei si capacul distributiei, tocmai din cauza siliconului ala ramas in gaurile de prindere a pompei de apa in chiulasa n-am mai avut fileti sa prind pompa calumea si imi scapa la greu, tocmai siliconul ala mi-a dat multe batai de cap.
La garnitura de chiulasa am facut asa:
Curatat bine de tot chiulasa cu o spatula de lemn (asta ca sa inlatur resturi din vechea garnitura), spalat cu diluant auto bine de tot atat chiulasa cat si blocul motor, apoi m-am uitat sa vad cat e de dreapta chiulasa, bulanul meu ca era foarte dreapta asa ca am mai frecat-o vreo 10 minute cu un smirghel foarte fin, cred ca un p600 (nu ma pricep la dimensiunile smirghelului, oricum smirghel care il foloseam la curatat placutele de cupru pentru cablaje) apoi spalat iarasi f bine cu diluant. Am luat garnitura de chiulasa noua, din punga si m-am uitat exact cum vine, daca bate cum trebuie pe blocul motor si pe chiulasa apoi am uns-o foarte fin cu un strat de vaselina. Inainte de asta am scos resturile de ulei si apa din gauri folosind servetelele lui mamamea
. Apoi am pus chiulasa pe blocul motor si am strans-o milos, in vreo 4 etape.
Nu am mai strans-o dupa aia 500 km, am vreo 13k km de atunci si nu am probleme cu ea.
Deci ideea e ca mie nu-mi place siliconul ala rosu cu care ai mare bataie de cap in timp.
@candyman imi cer scuze, era o gluma, nu aveam intentia sa te atac. Imi cer scuze daca asta crezi.