Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Mario 86
salutare oameni buni,,cu ajutorul vostru am reusit sa scap de problema cu opritu motorului dar acu am alta problema cu ea,relantiul ii cam instabil se schimba cum vrea ea si dak o las si 2-3 ore tre sa ii targ socu,dar sa va zic altceva trag socu porneste dupa se opreste ii dau inca o cheie nema benzina tre sa astept sa vina benzina cam 10 secunde si dupa o ia,intrebarea mea e de ce nu ramane benzina in pompa pt pornire????
Mr_Devil83
pai ai incercat sa schimbi pompa de benzina?
Mario 86
nu am incercat ,eu tot asa ziceam ca e din cauza la pompa,dar tre sa cumpar una noua sau sa o fac pe asta
schumi_86
Parerea mea este sa cumperi una noua,ca sa o repari te chinui prea mult.....
Mario 86
asta asa e ca ma chinui mult dar ma gandesc ca o am numa de un an pe masina e originala de dacie adusa prin comanda am dat vreo 80 de ron pe ea cand am luat-o si de asta ma gandeam ca dak iau inca una iar dau vreo 80 pe ea ,dar alea mai ieftine is bune de ceva?????
ionut_09_RWX
QUOTE(Mario 86 @ 3 Feb 2009, 00:50)
asta asa e ca ma chinui mult dar ma gandesc ca o am numa de un an pe masina e originala de dacie adusa prin comanda am dat vreo 80 de ron pe ea cand am luat-o si de asta ma gandeam ca dak iau inca una iar dau vreo 80 pe ea ,dar alea mai ieftine is bune de ceva?????
*


salut,
mai degraba verifica pompa de sprit(de repriza)
Mario 86
pompa de sprit e noua am si verificat ramane benzina in cnc dar numai ramane in pompa si pana trage alta mai dau vreo 2-3 chei
Mr_Devil83
Vezi daca nu cumva gasesti doar capacul pompei de benzina in magazin. Ala unde is supapele. Ar trebui sa fie mai ieftin.
Mario 86
pompa de benzina ma duc maine sa o cumpar ,dar relatiu instabil de la ce poate fi,
odata creste odata scade????????
Mr_Devil83
Scuze, am citit releu instabil smile.gif

Deci relanti instabil daca nu e pe 500 de ture de obicei e din aprindere (avans prea mic/mare) si jiglere carburator infundate. Ala de relanti e stresant uneori.
cagulaa
am luat o pompa de benzina poloneaza, cam vreo 40 ron anul trecut si pt moment merge ( sper sa nu ma lase acuma) biggrin.gif
slaiciprian
ia garnituri de la magazin, 4 ron, si schimba-le. cu pompa demontata e simplu.
ydaniel
QUOTE(cagulaa @ 3 Feb 2009, 16:30)
am luat o pompa de benzina poloneaza, cam vreo 40 ron anul trecut si pt moment merge ( sper sa nu ma lase acuma)  biggrin.gif
*


f periculoase:))
unui vecin i-a sarit stutul si a luat foc>
urmare:?
si-a luat una sh tot poloneza radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Mario 86
am schimbat pompa si tot asa face,vreau sa va intreb dak poate sa fie si din cauza la electromotor pornirea la rece,tin sa va spun ca nu a fost dat niciodata de pe masina nici carbunii schimbati,eu ma gandesc ca poate bendixu nu cupleaza bn si de asta face asa,ea la cald porneste bn
Mr_Devil83
pai daca scapa bendixul o auzi cum polizeaza pinioanele stai tu linijtit. E un zgomot foarte aparte smile.gif
Mario 86
dar atunci de la ce poate fi,benzina are scanteie are bujiile bune si nu porneste decat la a 6-7 cheie si aia cu greu si tremurat al motorului
ionut_09_RWX
QUOTE(Mario 86 @ 5 Feb 2009, 00:57)
dar atunci de la ce poate fi,benzina are scanteie are bujiile bune si nu porneste decat la a 6-7 cheie si aia cu greu si tremurat al motorului
*



salut,
cand ai reglat ultima data avansu??
mai regleaza-l odata....si amestecul dupa avans...
nu incerca sa obtii ralantii frumos sub 800rpm....
daca nu ai aprindere electronica pune-i sau schimba-i condendatorul ala de pe delco(unul bun .. deduco)
Mario 86
am rezolvat problema mea am dat un pic avansu mai mare si surubu de amestec inca o tura ca nu era reglat bn si acuma porneste din prima,multumesc pentru sfaturi

7 Feb 2009, 01:10:
acuma alta problema mai am la relanti motoru cald functioneaza aiurea trepideaza scade turatia parca as zice ca merge in 3 da nu e asa ca am scos fisele pe rand si merg bn toate 4 deci de unde se poate trage problema mea?
Adrian_Boy
QUOTE(ydaniel @ 4 Feb 2009, 11:41)
f periculoase:))
unui vecin i-a sarit stutul si a luat foc>
urmare:?
si-a luat una sh tot poloneza radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif
*



asta am vazut si eu cu una poloneza, nou nouta, de scapa pe langa garnituri toata benzina, avea cosum sporit pe vreme de criza biggrin.gif

dar tot asa, a preferat sa i-o schimbe tot cu una poloneza sad.gif

luati de scornicesti oamenii buni, mai ales pe traseul asta de la benzina, pe urma cantati ca lesko ... ard in flacarii bababa_rock.gif

mario86, ce ulei ai la masina ? 10-15-20 ?
Mario 86
uleiu e mobil 15w40
djasu82
QUOTE(ionut_09_RWX @ 6 Feb 2009, 00:39)
salut,
cand ai reglat ultima data avansu??
mai regleaza-l odata....si amestecul dupa avans...
nu incerca sa obtii ralantii frumos sub 800rpm....
daca nu ai aprindere electronica pune-i sau schimba-i condendatorul ala de pe delco(unul bun .. deduco)
*


e da se obtine frumos si la 600 de ture si fara aprindere eletronica inductiva cdi sau tci.


7 Feb 2009, 17:45:
QUOTE(Mario 86 @ 6 Feb 2009, 22:54)
am rezolvat problema mea am dat un pic avansu mai mare si surubu de amestec inca o tura ca nu era reglat bn si acuma porneste din prima,multumesc pentru sfaturi

<span class='edit'>7 Feb 2009, 01:10:</span>
acuma alta problema mai am la relanti motoru cald functioneaza aiurea trepideaza scade turatia parca as zice ca merge in 3 da nu e asa ca am scos fisele pe rand si merg bn toate 4 deci de unde se poate trage problema mea?
*


Pai incalzeste motorul bine il lasi cu socul tras cel putin 2 minute si dupa aceea constant la 2000 de ture inca 5 minute si revi asupra surubului orizontal de pe carburator .. il desurubezi si vezi daca s-a stabilizat acul de la turometru s-a stabilizat si sta la 1000 de ture si vrei sa-l pui la 800 de ture reduci din surubul oblic de pe carburator si urmaresti turometru...
Dupa aceea cand ai atins 800 de ture refaci din nou amestecul din surubul orizontal il inchizi usor pana ce motorul incepe sa trepideze si il deschizi iar usor pana ce s-a stabilizat urmaresti turometru dupa aceea vezi daca mai trepideaza mai trepideaza mai deschizi un sfert de tura si atat. Asa se face reglajul si la 750 de ture ...
Daca tot trepideaza trage aer flas pe undeva.
Mario 86
deci sa expic mai bine motoru il pornesc cu soc maer un pic cu el pana sta relantiul bine dar dupa vreo 10-15 min de mers tremura la relanti,relantiul l-am facut cand era la temperatura optima de functionare deeci sa inteleg ca problema nu se trage din carburator,o fi din alta parte?
Mario 86
vreau sa va intreb ceva se poate sa porneasca greu si din cauza bateriei,bateria are 3 ani de cand am luat-o,cineva mi-a zis ca poate nu are tensiunea cat trebuie si de asta porneste asa greu...astept raspunsuri?
CandyMan13
daca ti'a invartit(zici tu) de 6-7ori la rand(la a 6-7 cheie) bateria n'are cum sa fie,bendizu nici atat.carburatie+aprindere=belea.
iar benzina o pierde pt ca "pastilele" din pompa de benzina nu mai retine benzina...si e normal pana trage pompa din rezoervor sa o chinui la cheie...iar tremuratu si pronitu cu chiu cu vai e oar normal pt ca pana se umple CNC9camer ad enivel constant)...ba trage ba nu trage benzina(ca sa o duca in camera de ardere).;)ai inteles tu
ionut_09_RWX
[quote=Mario 86,7 Feb 2009, 17:11]
deci sa expic mai bine motoru il pornesc cu soc maer un pic cu el pana sta relantiul bine dar dupa vreo 10-15 min de mers tremura la relanti,relantiul l-am facut cand era la temperatura optima de functionare deeci sa inteleg ca problema nu se trage din carburator,o fi din alta parte?
*

[/quote]
"cald" inseamna ca ai mers si tu suficient de mult incat sa se incalzeasca uleiul nu doar apa.daca motorul merge 10 min si din alt cauze apa a ajuns la 75-80gr, uleiul este inca rece si degeaba reglezi. Eu cred ca e normal sa tremure dupa 10 min de la pornire, e posibil sa ai nivelul un pic crescut in carb. Ai si tu tub de la galeria de evacuare la filtru de aer?? foloseste-l.... vezi sa-ti mearga cat de cat avansul vaccomatic, la rece se cunoaste la benzina



quote=Mario 86,10 Feb 2009, 20:55]
vreau sa va intreb ceva se poate sa porneasca greu si din cauza bateriei,bateria are 3 ani de cand am luat-o,cineva mi-a zis ca poate nu are tensiunea cat trebuie si de asta porneste asa greu...astept raspunsuri?
*

[/quote]

daca invarteste, bateria e buna... la a cata cheie moare?? "tensiunea" aia se formeaza in bobina de inductie si se imagazineaza in condensatorul ala de pe delco. Caderea tensiunii se face direct prin contactul platini(aici intervine avansul vacc ) iar rezultatul este "scanteia"
Tu posteaza cat mai multe detalii si te vom ajuta ex: cat fum scoate, daca miroase a benzina nearsa, cate sprituri dai, cat de mult se deschide clapeta de soc, cum ai ralantiul la cald dupa cel putin 10km, cum imvarteste electromotorul...intrerupt??, fanta la bujii, marca si tip bujii, deschidere si stare platina... sunt multe semne ce trebuiesc luate in seama s fiecare conteaza in parte. Eu am fost nevoit sa fac pornirea la rece sa mearga perfect, am intrat in iarna cu o rupura de baterie ca trebuia sa o tin in casa noaptea....nu invartea decat de 2 ori motorul si murea si mai am si gaz. pana la urma am schimbat-o ca nu se mai vedeau farurile noapte radmasa.gif radmasa.gif
spor la treaba!

Mario 86
am inteles ce ai zis candy-man dar de ce la cald o ia la sfer si la rece porneste asa greu benzina ii vine scanteie are cu relantiul am rezolvat era din avans,dar cu pornitu la rece nimic,nu stiu ce ar putea sa aiba cand a fost -15 grade mi-a pornit la prima cheie(2-3 spritzuri si cheie) dar acuma nik

10 Feb 2009, 21:56:
ionut avansu vacumatic e bun ,bujii noi ,fise noi,bobina schimbata cu alta,platina noua,capac delcou nou+pipa,si pompa de benzina e noua am dat 80 de ron pe ea
CandyMan13
aici ma gandesc doar ca nu iti retine benzina in carb...inainte sa o pornesti la rece(sau cand stii tu ca iti faci probleme) desfa capacul de la carb sa vezi daca ai benzina in el..acu alta ideea nam:-?
ionut_09_RWX
QUOTE(CandyMan13 @ 10 Feb 2009, 21:58)
aici ma gandesc doar ca nu iti retine benzina in carb...inainte sa o pornesti la rece(sau cand stii tu ca iti faci probleme) desfa capacul de la carb sa vezi daca ai benzina in el..acu alta ideea nam:-?
*



te referi la scurgerea benzinei in galeria de admisie??
CandyMan13
pai oriunde ar putea sa dispara:)
Mario 86
o sa ma uit maine dimineata sa vad dak ramane benzina in cnc,deci o sa va spun maine dak ramane sau nu
ionut_09_RWX
QUOTE(CandyMan13 @ 10 Feb 2009, 22:22)
pai oriunde ar putea sa dispara:)
*



pe unde??
tocmai am pus un carb la ""fiert"" ii fac reconditionare m-am uitat la gaurile din CNC nu are decat prin jiglerul de sprit daca ramane presiune in CNC, asta inseamna ca ramane presiune in furtunul de la pompa la carb.
ar putea avea 2 cauze:
1 retur infundat
2 rezervor etans adica epuratorul din buson este infundat
astept pareri!!
Mario 86
scuze de intarziere am verificat carburatorul,benzina ramane in el ,totusi nu ar trebui sa ajunga benzina pt pornire ,eventual ma gandesc ca poate pompa nu ramane amorsata si pana se umple iara cnc dureaza
andrei:::
am si eu o problema asemanatoare,porneste cam greu (bine ca porneste),sta la relanti dar cam tremura ,iar cand plec in unele cazuri se opreste,alteori relantiul se muta intre 200 si 600 de ture,deci cam da sa moara.daca o opresc si stau putin ,iar apoi dau cheie porneste si merge normal.nu prea ma pricep la mecanica dar asi vrea sa fiu in tema inainte sa-si dea un "specialist cu parerea"si sa-mi spuna ca-mi trebuie cel putin un motor nou.
Mr_Devil83
Ma unu de pe aici m-a blestemat. Acu si a mea face nazuri la rece si porneste cam la a 10-a cheie.

Faza e ca la prima cheie se invarte putin motorul apoi moare oricum as incerca sa o tin din acceleratie. Eu zic ca pompa de benzima veche de 20 de ani cu membrana schimbata anul trecut isi zice cuvantul.

Minel
Ai incercat , ca inainte de a o porni sa dai la cama ? huh.gif
Mr_Devil83
Cum sa dau la cama?? Aia inseamna sa ridic capota si pe vremea asta n-am nici un chef.

Aaaa si oricum la mine tija aia e iesita dintr-o parte.
Minel
QUOTE(Mr_Devil83 @ 13 Feb 2009, 08:17)
Cum sa dau la cama?? Aia inseamna sa ridic capota si pe vremea asta n-am nici un chef.

Aaaa si oricum la mine tija aia e iesita dintr-o parte.
*



Si la mine uneori porneste la a 2 cheie pe frigu asta , cand ajung in parcare ,motorul fiind mai cald , posibil sa se evapore benzina din CNC ( si socul fiind reglat cu o tija limitatoare la 1000 ture lcu moto rece ) , iar dimineata la pornire o ia la a 2 cheie , prima cheie parca ar fi de proba tongue.gif !
adrianne
Prima cheie e sa rupa uleiul wink.gif .
Mr_Devil83
La mine daca ma plimb cu ea si o las 3 4 ore apoi pe vremea asta pleaca fara soc. Pur si simplu dimineata sau dupa o noapte de nefunctionare e dezastru.
pcostica
QUOTE(Minel @ 13 Feb 2009, 09:26)
Si la mine uneori porneste la a 2 cheie pe frigu asta , cand ajung in parcare ,motorul fiind mai cald , posibil sa se evapore benzina din CNC ( si socul fiind reglat cu o tija limitatoare la 1000 ture lcu moto rece ) , iar dimineata la pornire o ia la a 2 cheie , prima cheie parca ar fi de proba  tongue.gif !
*



1000 ture e cam putin! Incearca sa o aduci catre 1500 ture iar dupa pornire o cobori manual catre 1000.
Bafta!

P.S.-la mine cu jumatate de soc( cand se aprinde becu) este cam 1600 ture
Mario 86
deci sa va expli cum sta treaba,benzina in cnc este pe cioc arunca jet finut dar dak ii trag socu da sa porneasca da moare ,mai dau o cheie tot asa,abia la a 3-a cheie o ia mai bine dar tot trbuie sa ii dau si un pic de acceleratie altfel iar moare
intrebarea mea e de ce problema asta a inceput cam de 2-3 saptamani ca inainte nu facea asa ceva,eu ii dadeam 2-3 pedale soc la jumate si o lua din prima la 2000 de rotatii acuma nimic tre sa ii mai dau si acceleratie pe deasupra la soc
Minel
QUOTE(pcostica @ 13 Feb 2009, 19:17)
1000 ture e cam putin! Incearca sa o aduci catre 1500 ture iar dupa pornire o cobori manual catre 1000.
Bafta!

P.S.-la mine cu jumatate de soc( cand se aprinde becu) este cam 1600 ture
*




Mda ai dreptate smile.gif , i-am reglat acea tija limitatoare la 1400 ture cu motor rece bocna , si dupa pornire il cobor manual la 1000 !
Mario 86
help me ...am fost ieri si la mecanic sa vada ce e cu ea ia schimbat platina si mi-a zis ca surubul de la platina numai tine bine si de asta zicea el ca porneste asa greu la rece ca ,cica se deplaseaza platina si numai da scanteie cum trebuie
Minel
Pai schimba platoul si gata !
argon
sau scoti platoul si pui surubul pe dedesubt, il pui inapoi, si platina o prinzi in piulita, e gratis, platoul de EP e 40 ron wink.gif Si scapi si de grija avansului vacumatic, la alt platou nu-ti va mai batea reglajul ca le fac in bataie de joc, cu acelasi platou tine minte pozitia rotitei zimtate, si ai grija sa nu infiletezi sau desfiletezi tija din capsula, sa stea in aceasi pozitie.

filetul din platou e deformat in sus, cand pui pe dedesubt surubul, o sa stranga, stai linistit, mai ales ca odata strans asa ramane veci, vei umbla doar la piulita. Sa pui un surub nou, nu ala uzat.
Mario 86
o sa vad maine cat ma ajunge unu nou sau ideea ta de a pune surubu invers,dar totusi se poate de asta sa porneasca greu la rece'?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.