Fiecare face ce doreste . Eu am incercat si fara toate astea , pe principiul ca masina trebuie sa mearga asa cum a iesit din fabrica ... in timp , conditionala cu trebuie mi-a iesit pe nas , masina ajungand la o lene de zile mari , consum mare , troncanituri si zgomote care ma scoteau din sarite , astfel incat , prefer sa bag in ea incet , dar periodic aditivi si anumite lucruri care sa o mentina la un grad bun de functionalitate si performanta .
Benzina este de o calitate proasta , poate cea mai proasta din toata Europa , desi se mentine destul de f scumpa . Praf si mizerie in Bucuresti este mai mult decat in toata tara si in toata Europa , gropi nu mai vb ... ca la noi , la nimeni , aglomeratie de iad , deja traficul din Bucuresti nu mai este condiderat trafic de oras , pt ca nu mai iese consumul de oras la nici o marca de masina ... cu toate astea unii au impresia ca masina merge perfect daca nu bagi nimic in ea si merge ca in prima zi , cu toate ca NIMIC din specifiicatiile producatorului nu mai exista , benzina CO95 fiind de fapt mai slaba , filtrul de aer nu tine nici 8.000 km in Bucuresti , dar 15.000 ... , uleiurile au inceput sa fie contrafacute si imbutelitate prin tara , piesele sunt proaste indiferent ca sunt originale sau nu ...
Stiu si eu de cativa "nea Fane" din Romania , care au 200.000 - 400.000 km cu SLZ si nu i-au facut nimic si merge perfect , dar mai stiu si cativa mii de oameni care au zilnic probleme , iar de acestia puteti citi la Probleme Tehnice . EU nu ma consider atat de norocos , ca sa ma inscriu in acei "nea Fane" , astfel incat , ca sa nu ajung si eu pe la Probleme Tehnice , prefer sa ofer masinii si anumite lucruri care altii nu le dau .
Poate ca dupa unii fac rau , poate ca dupa altii fac bine , poate ca dupa altii sunt bani irositi , dar din punctul meu de vedere , placebo sau nu , eu sunt multumit cum merge si de asta imi spun parerea desre acesti aditivi si sfatuiesc oamenii sa foloseasca .
Pentru "baiatu' cu apa " ( din profilul lui extras ) , de la baietii care "s-au nascut cu fata pe ciment " ii transmit sa aiba grija de cazanul lui , ca el nu are nevoie de aditivi sau altele si ii transmit ca niciodata un mecanic nu va baga bani in masini le care-i trec prin mana , pt ca acel om vrea sa scoata bani din ea si nu sa bage bani , dar el stie mai bine si sa-i dea si el 5000+ rpm la masina mereu sa vada ce bine ii va merge si peste 5-6 ani !
Oare de ce cei cu LGN isi baga nasul din ce in ce mai mult in topicurile care nu-i privesc si ne dau sfaturi , de parca ei ar avea aceleasi probleme ca noi si ei au avut timp sa le incerce pe toate ?!?
La ei nu troncane motorul si nu simt nevoie de a schimba felul de ulei , mai ales ca motorul este nou , la noi e alta treaba . Ei deocamdata nu au probleme cu injectoarele care merg mai prost din cauza carburantului si a traficului din oras , ei au garantie si de dau mari cunoscatori , cand de fapt la primul zgomot incep sa transpire incercand sa-si faca programare la service ca sa le rezolve altii problemele , chipurile gratis , pe garantie .
Apropos , noi ceilalti , cu aditivi si SLZ , nu-l stim pe Fane din Mioveni , care e mecanic . Apropos , daca tu nu ai probleme cum de ai ajuns sa stii de el ?