Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: givrare carburator
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mikilone
Va salut,

Am o problema mai aiurea.. iarna cand nu e frig si e umezeala, carburatorul givreaza in mod constant. Am incercat alta benzina, un carton pus in fata, am curatat carburator de n ori..apare in mod constant. Aveti vreo idee?
krapcarasu
carb tre sa fie caldut - incearca fara garnitura groasa dintre uis (daca e)si carb,chiar n-o inteleg, la unele carb trece agent termic direct si nu ar trebui sa fie obturat; filtru de aer dat pe iarna[attachmentid=1627499323]
mikilone
mersi, o sa incerc...
carburatorul are in partea inferioara un circuit de apa care functioneaza, deci e ok. Cand apare spuma galbena in carburator (pe unde intra benzina) baza carburatorului are gheata pe ea. Problema nu apare pe frig intens si caldura, adica iarna cand e inghet si vara cand e cald, apare cand ploua (ninge) si temperatura e putin peste 0. Asta de vreo 2 ani.
O las pornita, e ok 5 minute, dupa care "creapa". Fac 2 km cu ea... "creapa",dupa care merge bine vreo 50 de km.. "creapa" din nou. E un cilcu destul de bine stabilit.
Am intrebat "noii meseriasi" din ciclul tanar, au numai computere de masina si testere in cap, ba chiar se mira ca mai sunt fraieri cu carburatoare.
PH-06-BOA
Si-ti pare rau? Atat se poate.
Se datoreaza temperaturii scazute a motorului (ai pus carton, dar daca el nu depaseste 80 de grade, e aproape de normal), mai ales a flansii pata calda si a condensului pe care i-l bagi din epurator. Scoate furtunul de la epurator, si lasa-l liber. Daca nu-ti mai face, pune un furtun mai gros de la epurator orientat catre in jos pe undeva pe langa galerie, si mergi asa pana rezolvi cu vaporii din motor. La 20 de grade afara, in zona difuzorului de la carburator, sunt minus 5. Daca nu-i dai aer cald prin filtru, si flansa sa fie calda, imagineaza-ti ce e la temp. sub zero afara.
deceneu32
QUOTE(mikilone @ 8 Feb 2009, 17:26)

Am intrebat "noii meseriasi" din ciclul tanar, au numai computere de masina si testere in cap, ba chiar se mira ca mai sunt fraieri cu carburatoare.
*


Niste figuranti si niste incompetenti! mad.gif Ai vazut cum li se citeste pe fata dezgustul cand te vad cu Dacie cu carburator?Obisnuiti cu S.U.V.-uri.Pune-i pe aia cu testerul in cap sa-ti schimbe o platina si sa fie ei ai dracu' daca stiu!!Se pricep insa sa schimbe filtrul de polen etc. radmasa.gif
mstaniloiu
QUOTE(krapcarasu @ 8 Feb 2009, 17:00)
carb tre sa fie caldut  - incearca fara garnitura groasa dintre uis (daca e)si carb,chiar n-o inteleg, la unele carb trece agent termic direct si nu ar trebui sa fie obturat; filtru de aer dat pe iarna[attachmentid=1627499323]
*




Salutare krapcarasu, niste explicatii mai pe larg legate de figura pe care ai atasat-o ar fi nemaipomenite... rolleyes.gif


Legat de jivrare, cel putin teoretic, daca motorul functioneaza cu termostat de 86 de grade ar trebui sa nu jivreze... Am observat ca la Daciile mai noi , cele care nu au T-ul care vine si in capacul de plastic de la carburator, alea jivreaza mai acatari.
krapcarasu
la carb fara pata separata trece antigelu cald direct prin traseul de pe ele,mentine si corpul carbului cald.Pata calda incalzeste unde apare givrajul (sub clapeta)dar daca punem garnitura aia groasa iarna ramine o zona neincalzita unde poate incepe givraju, si corpu lui e prea rece
Din t mai iese si caldura spre carb
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.