QUOTE(argon @ 16 Mar 2006, 05:47)
Mie mi se abureau farurile, la orice ploaie erau aburite, unul mai mult.
Am rezolvat problema foarte usor, am demontat farul , am curatat bine zona unde se imbina sticla cu oglinda si am aplicat silicon transparent chiar pe imbinare.
Asta se intamp,a acu mai mult de un an, siliconul nu s-a copt, nu se vede din exterior(numa daca ridic capota), si farurile nu s-au mai aburi de atunci..cat de putin, prin oricate ploi si ninsori a trecut masina.
ON topic, la NOva sunt de plastic farurile?(nu sticla, corpul farului)
LA mine sunt de un fel de inox, oricum ceva metal care nu rugineste deloc...am faruri patrate...cn3 parca..model inainte de zambetu lu' ilici.
Da, zona metalizata cu oglinda e din plastic. Daca e rupt suportul beculetului de pozitie se poate reface prin lipirea unui tubulet din tabla prevazut cu niste urechiuse ce vin prinse cu adeziv de partea exterioara a corpului farului. E chestie de indemanare (ca de altfel la multe chestii pentru masina) Sugestia antiaburire e foarte interesanta, si mie mi se umplu farurile de broboane de apa; incerc si eu cu niste silicon acolo. Apropo de faruri: am intrat cu roata din stanga intr-o parcare intr-un sant camuflat de o balta si la figura asta am spart sticla farului de ceata (ala de jos, din "bara" aia de fibra) Cum si rama din plastic se rupsese, dar in momentul ala nu m-am indurat sa dau banii pe un far complet, am cumparat un geam (separat, la 1/10 din pretul farului nou). Dintr-o bucata de tabla de aluminiu am taiat cu daltita gaura pentru sticla si fasonat prin indoire o rama (noua) si sticla am prins-o de corp cu rama (care are 4 suruburi de fixare la colturi) etansata cu mastic din ala cordoane (!) Culmea e ca am pus geam de far dreapta, ca stanga nu am gasit! Spre surprinderea mea, care pornisem de la ideea de improvizatie provizorie, chestia s-a dovedit neasteptat de durabila (farul e etans de vreo 4 ani). Deci, se poate!!
Bafta si fara pene!!