boglaw
17 Feb 2005, 20:39
de la o vreme, mi se aprindea un bec sub volan, cand puneam frana. din cand in cand murea semnalizarea(nu musai la franare-probabil la gropi).daca porneam avariile, incepea sa mearga dup-aia si semnalizarea.
brusc: nu smai aprinde becu la franare, nu mai merg avariile, nu mai merge semnalizarea. sa inteleg ca s-a ars vreo siguranta!
imi explica si mie cineva(detaliat, sunt paralel) cum sa rezolv????
multumesc anticipat
Sir_Alex
17 Feb 2005, 21:29
Pot fi mai multe probleme. Sigurantele de obicei au cam alte simptome din cate stiu eu. Da-mi un PM daca nu ai rezolvat si iti dau schema electrica. Sau vezi cu un "search" ca s-a mai discutat pe forum de asa ceva.
Radduu
18 Feb 2005, 19:27
inlocuiesti sigurantele...nu e mai simplu asa? ai grija sa aiba acelasi amperaj
marius-gabriel
18 Feb 2005, 21:19
aeroterma/stergatoarele iti merg?
ca daca da,nu prea e din sig.
Sub bord ii releul de la semnalizare.. din cate am vazut eu la mine sunt cam proaste contactele de la el.. si uneori ma trezesc ca nu mai am semnalizare.. bag mana sub bord si misc umpic firele si ii gata
trebe sa le desfac sa vad dar atata ii de frig afaraaaa..
marius-gabriel
18 Feb 2005, 21:37
mai strange un pic papucii de la fire
Devils
18 Feb 2005, 21:51
sau masa....eu aveam surubul care strange papucul pe masa desfacut....si la trepidatii facea ca un pom de craciun
)
Undeva iti face un mic scurt, verifica sa nu se atinga firele pe undeva, in speta pe la cablajele din spate.
boglaw
19 Feb 2005, 00:33
Fratilor: Fucking Disaster
am inlocuit o siguranta, era arsa, merge totu' frumos, plec eu la plimbare, surpriza:
nu mai merg iar!!! ma uit eu la sigurante, totu' bine si frumos, necoclite nearse. zic, dreaq, o groapa, am luat mai multe , nimic! acum chiar ca sunt in ceata!
ce masina ai??? daca e SN sau N, verifica cablajele de care ziceam.
boglaw
19 Feb 2005, 11:28
QUOTE(RIon @ 19 Feb 2005, 11:40)
ce masina ai??? daca e SN sau N, verifica cablajele de care ziceam.
Masina e Dacia 1310 anno domini 1984
Scoate mufa care vine de la maneta de semnalizare si care se duce sub bord pe undeva. Apoi cupleaza cu un fir cate doi papuci din mufa care a ramas sub bord (cu contactul pus). Daca nu merge: 1. Ti s-a ars un bec de semnalizare si de aia nu merge semnalizarea (pe partea pe care nu merge trebuie sa ti se fi ars becul); 2. Butonul de avarie, de obicei e buba: ala face contacte si pentru semnalizari si pentru avarie. Exista un fir care duce de la releul de la mufa de intra in releul de semnalizare la butonul de avarie. Poate a facut masa pe undeva si s-a topit. vezi sa nu fi iesit vreun papuc din butonul de avarie.
boglaw
21 Feb 2005, 20:50
QUOTE(Tokai @ 21 Feb 2005, 12:21)
Scoate mufa care vine de la maneta de semnalizare si care se duce sub bord pe undeva. Apoi cupleaza cu un fir cate doi papuci din mufa care a ramas sub bord (cu contactul pus). Daca nu merge: 1. Ti s-a ars un bec de semnalizare si de aia nu merge semnalizarea (pe partea pe care nu merge trebuie sa ti se fi ars becul); 2. Butonul de avarie, de obicei e buba: ala face contacte si pentru semnalizari si pentru avarie. Exista un fir care duce de la releul de la mufa de intra in releul de semnalizare la butonul de avarie. Poate a facut masa pe undeva si s-a topit. vezi sa nu fi iesit vreun papuc din butonul de avarie.
Mai , ideea e ca: a doua zi, cand iar nu-mi mergeau, am mai schimbat o siguranta, care probabil ca se arsese in seara aia cand au mers un pic. In timp ce o schimbam, m-a ars si facea scantei. a rezistat vreo 15 secunde, timp in care bordu' facea ca toti dracii, clipeau becurile (dar nu semnalizarea) se auzea clancanitu' ala desi nu era nimic pornit, dupa care s-a ars si asta. Concluzia: face un scurt, dar unde? si cum ma prind??? mi-a si frik sa mai umblu!
so please help!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.