In primul rand coaja aia de motor de aeroterma abia suge vreo 3,5a la 15V.
In al 2-lea rand la 24 se face scrum.
Ce model ai?
Cel facut de electroputere negru, cu magneti permanenti, cel frantuzesc care are o carcasa jenanta de tabla, sau ala cu electromagneti facut de electroputere?
Ala cu electromagnet l-am rebobinat cu sarma de 1,2mm pe stator, cu 0,7 in rotor si mananca 5,6A la 13v cu paleta aia deasa. Cu cea de 1300, adica aia cu 17 pale cred ca ia mai putin.
totusi tu cum poti fi multumit de aeroterma asta execrabila?
eu acum vreo 4 ore am realizat o chestie dupa cum este rotit colectorul, tampitii de romani au optimizat-o mai mult pentru turatie si au lasat cuplul la urma.
In practica aeroterma are nevoie de cuplu ca turatie i-ar ajunge si 2000RPM. Ia Acoper-o cu o bucata de plastic sa nu mai poata trage aer si ai sa vezi ce incerc sa zic