mos_martin
10 Feb 2009, 19:24
salutare!!!sunt mai nou pe site si am si eu cateva probleme in legatura cu Dacia mea din 92!nu mai are putere,demaraj mai deloc desi ambreiajul nu cred ca s-a dus!!la relanti cam tremura toaoa masina si am umblat si la turatie!!am desfacut capacul de le delco si am vazut ca axul ala cam are joc in toate partile(stanga,dreapta,sus jos),,,sa fie de la el???
alin12
10 Feb 2009, 19:43
incearca bujiile
mos_martin
10 Feb 2009, 19:51
am uitat sa spun ca imi cam afuma bujiile!!
alin12
10 Feb 2009, 19:56
ai curatat bujiile si le-a afumat iar? in cazu asta trebuie reglat avansul
mos_martin
10 Feb 2009, 20:22
pai si cum stiu cand e reglat bine???
Da, axul e de vina daca are joc stanga dreapta, dar nu rotire ca ala e normal, si sus jos e normal.
CandyMan13
10 Feb 2009, 20:44
one more time:
scoti bujia 1,bagi fisa in ea si o pui pe alternator.bagi o surubelnita in locasul de la bujie si invarti de elice(scoasa din viteza) pana ajunge pistonu cel mai sus(vezi sa nu strangi surubelnita pe filet ca ai bulit chiuloasa)...apoi dai delcou MAXIM stanga,pui contactu,si apoi incepi sa tragi in dreapta de el pana ce bujia da scanteie.Acolo e cel mai bun reglaj(asta daca nu ai o lampa stroboscopica).
Apoi scoti toate bujiile si le cureti(nu cu peria de sarma ci cu orice altceva),reglezi distanta la 0,7-0,8 si le pui inapoi.Scoti capacul de la delcou sa reglezi platina(daca nu sunt impuscate):te uiti perpendicular pe axul cu "umeri" si invarti de elice pana ce pintenul platinei mobile urca la maxim pe unul din "umeri"...bagi lera(sau o carte postala) de 0,4 intre ele(inca o data DACA NU SUNT UZATE)...dupa asta mai invarti o tura sa fii sigur ca distanta nu s'a decalibrat.
pornesti masina,o lasi sa se incalzeasca,bagi socul inapoi,strangi surubul de relanti pana la 1000 de ture(daca nu stii unde e prima gaura de progresiune) si apoi desfaci/stragi surubul de amestec(aer),,,e sub cel de relanti)pana obtii un mers al motorului ne strangulat,rotund,fara intreruperi.Daca mai e nevoie apoi mai poti strage-desface surubul de relanti.SPOOOOOOOOOOOOOOOR!:)
PS:daca am uitat ceva in afara de SEARCH te vor ajuta colegii.
mos_martin
10 Feb 2009, 21:48
ok,ms mult,o sa incerc asta maine si o sa va spun ce a iesit......cred ca o sa iasa bine......ms mult!!!!!!!!!
CandyMan13
10 Feb 2009, 21:59
dai bataie daca nu merge:D
alin12
10 Feb 2009, 22:01
off topic: candyman13..esti din roman?
CandyMan13
10 Feb 2009, 22:04
da sefule:D
nu trebuie sa scoti nici o bujie, nu degeaba este semnul pe volanta.
CandyMan13
10 Feb 2009, 22:20
eu am zis de pistonu 1 in pms pt ca eu nu am semn pe volanta(asta am observat dupa ce am pus pistonu 1 in pms)si Doamne cat m'am mai chiorat...nimic,nici macar o zgarietura(incredibil dar adevarat).
Dar argon are dreptate.
alin12
10 Feb 2009, 22:21
acel semn pe volanta se cam deterioreaza la unele masini.
Normal motorul cand il opresti natural(frumos din cheie) se opreste intr-o pozitie default, nu? Care este acea pozitie?
CandyMan13
10 Feb 2009, 22:21
cum ii vine lui, trebuie sa aiba o pozitie anume?
CandyMan13
11 Feb 2009, 11:31
de asta am zambit si eu....el se opreste cand vrei TU nu cand vrea el,doar TU ai contactul in mana:P
mos-martin,merge mai bine?
PH-06-BOA
11 Feb 2009, 20:41
Helauuu! Baiatu' a zis ca pierde putere, si ca se misca axu ala...
Fluierul de la rampa nu cumva e slab in suruburi si nu se mai deschid supapele cat trebuie?
Presiunea de ulei e normala? Ca ar fi trebuit sa scada putin daca e rampa slaba.
ionut_09_RWX
11 Feb 2009, 21:18
QUOTE(PH-06-BOA @ 11 Feb 2009, 20:41)
Helauuu! Baiatu' a zis ca pierde putere, si ca se misca axu ala...
Fluierul de la rampa nu cumva e slab in suruburi si nu se mai deschid supapele cat trebuie?
Presiunea de ulei e normala? Ca ar fi trebuit sa scada putin daca e rampa slaba.
da.... si clantane tachetii rau de tot
CandyMan13
11 Feb 2009, 23:06
inca o nota pt revizie:reglarea tachetilor:))
(ce treaba are axul delcoului cu rampa
?)
diaconuliviu
12 Feb 2009, 10:21
N-are legatura, sint doua cauze distincte.
CandyMan13
12 Feb 2009, 13:09
asa ma gandeam si eu;am inteles eu gresit atunci.Scuzele mele.
mos_martin
13 Feb 2009, 21:39
am reglat si avansul,dar nu are putere pe la 2000-2500 de turatii in sarcina,,stat pe loc nu are nimic...mai tre sa scimb si axul ala de la delco(apropo..se gaseste separat sau tre sa iau tot delcoul??)ms.....
CandyMan13
13 Feb 2009, 22:14
se poate inlocui...da' eu nu stiu ce ai cu axul..daca se misca sus-jos e ok,daca balangane stanga-dreapta nu e bine.Dar daca platina dupa ce o reglezi si pornesti motorul si mergi un pic si apoi o verifici si nu si-a schimbat distanta nu are rost sa il schimbi.Daca se gatuie de la o anumita turatie verifica sa nu ramai fara benz in camera de nivel si nu exculde tachetii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.