Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: sare furtunul din T
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
totolin
salut.sunt nou pe aici...am o intrebare ..ce rol are furtunul care pleaca de la carburator din acel T la galerie....de ce cateodata cand o pornesc sare acel furtun si dupa ce a sarit nu mai merge astept un raspuns.multumesc
CandyMan13
raspuns:cumpara un T nou din magazin(cel existent nu mai sta fixat pe stut) si ai rezolvat problema:Dnu e rocket science!
de mers neregulat e normal pt ca fiecare piesa are importanta sa(nu ma bag in detalii)
PH-06-BOA
Frumoasa primire ! Cat te-a costat masa?

Orice lucru pe care-l veti darui cuiva , si nu e cu toata inima, va avea o incarcatura energetica negativa. Nu-l pastrati niciodata.

Furtunul sare, datorita rateurilor, mai mari sau mai mici. Amestec sarac . Cand furtunul a iesit, nu mai are duza calibrata, si trage mult aerpe furtun, de aceea nici nu va porni, sau nu usor.
totolin
da...am sai iau un T nou.....daca ziceti ca si T trebuie schimbat..eu iam luat furtun nou care pleaca de la T la galerie....si iam pus duza veche....
CandyMan13
si acum cum merge?chiar sunt curios de deductia lui ph-06-boa(daca astea sunt simptomele pt ce ai descris tu ca totolin nu a zis nimic de rateuri).De'...mai invata lumea!
diaconuliviu
Oricum, omului ii sare FURTUNUL cu duza, NU teul. Pentru ce sa cumpere teu?
totolin
deci nu dadea rateuri ca alea faceau urat..va dau un exemplu.dadeam o cheie scurta si pusca purtunul.iesea afara de la galerie.daca dadeam o cheie lunga cat sa pornea motorul fara sa iasa furtunul....si t e adevarat se musca putin acolo unde intra in carburator.dar rateuri nu dadea.doar ca era ceva umezeala..pe acel furtun parca ar fi fost ulei.dar la ce foloseste acel furtun as vrea sa stiu?daca imi puteti spune

12 Feb 2009, 12:10:
si am luat furtun nou si iam pus duza vezhe dar cred ca am sai iau su duza noua.si nu mai sare.furtunul era vechi.ca era si crapat..

12 Feb 2009, 12:13:
e adevarat ca dimineata porneste cam greu.....electromotorul da peste cap dar dureaza ceva pana se alimenteaza...dar mai e o problema, dupa cate minute de mers incepe sa scada turatia cu socul tras ca si cum sar ineca.si daca ii bag socul inapoi moare si dacal trag mai tare iara moare se ineaca si trebuie sa o las vreo 1 ,..2 minute oprita si porneste dupaia si sta la relantiu.altfel nu merge motorul decat daca il tin din acceleratie
CandyMan13
cu alimentarea a mai avut un coleg surprize:e posibil sa scape benzina din pompa(doar la prima pornire,peste noapte dispare si pana amorseaza pleaca mai freu).Totusi ar trebui sa porneasca cu benz din camera de nivel.
Iar referitor la furtun:daca e crapat-schimbal;daca nu dadea rateuri mai imbogateste un pic amestecul(dar nu peste limita-din surubul de amestec),pune un furtun cu duza noua(nu prea as fi pus duza veche ca nu sunt sigur ca pe langa etanseaza prea bine).Si in rest da'i cheie.Cand vezi ca scade turatia cu socul tras mai redu'l(are prea multa benzina si se inneaca).

12 Feb 2009, 13:38:
cu alimentarea a mai avut un coleg surprize:e posibil sa scape benzina din pompa(doar la prima pornire,peste noapte dispare si pana amorseaza pleaca mai freu).Totusi ar trebui sa porneasca cu benz din camera de nivel.
Iar referitor la furtun:daca e crapat-schimbal;daca nu dadea rateuri mai imbogateste un pic amestecul(dar nu peste limita-din surubul de amestec),pune un furtun cu duza noua(nu prea as fi pus duza veche ca nu sunt sigur ca pe langa etanseaza prea bine).Si in rest da'i cheie.Cand vezi ca scade turatia cu socul tras mai redu'l(are prea multa benzina si se inneaca).
Sorin_18
daca topicu asta nu are nume,postez si eu aici o mica prob,stiti voi ciocul acela de papagal din carb,are 2 garnituri din bronz cred,e,una din ele (cea de sus) scapa benzina si imi arunca pe pereti carburatorului,in prima faza peste acea garnitura am mai pus una de cauciuc,dar sa mancat si acum iarasi scapa,ce sa fac?ce sa pun in locul garnituri?de cumparat nu am gasit decat garnituri mari de bronz
CandyMan13
saibele alea sunt dintr-un material moale,prin urmare dupa ce ai strans odata se aplatizeaza ca sa etanseze;doar sa ai noroc sa mai prinda la o a doau strangere.De obicei se inlocuiesc.
diaconuliviu
QUOTE(Sorin_18 @ 12 Feb 2009, 12:42)
[...] 2 garnituri din bronz cred[...]

Sint din cupru. Prima data te uiti atent la insusi "ciocul de papagal" la partea de sus, sa nu fie el insusi deplanat sau ciupit. Daca nu, iei frumusel alea doua saibe, le incingi in flacara "la rosu" si le viri in apa. O sa vezi ca se inmoaie. Sau, cauti pe la magazine auto set jicloare, unele sint cu saibe din aluminiu.
Sau, incearca sa faci acea saiba de sus din ceva folie din teflon/polietilena densa....
Sorin_18
sa rezolvat,le-am incins asa cum a spus liviu si acum vad ca nu mai ``scuipa``
PH-06-BOA
Cuprul prin lovire, strangere, bataie, se caleste. La urmatoarea interventie, faci acelasi lucru-decalesti seibile.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.