Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu depaseste 4750 rpm
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3
massimiliano
Imi cer scuze daca a mai fost discutata vreo problema asemanatoare, dar am cautat 1 ora si nu am gasit nimic...
Am un Logan 1.6 MPI, august 2008 (PH 2), cu 16000 Km la bord, am respectat perioada de rodaj nefortand masina peste 3000 - 3500 rpm. Dupa aceasta perioada am plecat la un drum lung si am fortat motorul si am atins viteza de 195 Km/h (pe bord, stiu ca nu e cea reala) avand 5300 - 5400 rpm ( cu inca 3 handralai de vreo 100 Kg fiecare). Totul bine si frumos, am mai repetat de vreo 2 3 ori figura asta, dupa care nu am mai iesit cu ea prin afara orasului. Acum o luna am fost la un drum pana la tara si surpriza, nu merge in treapta a 5-a peste 4500 - 4750 rpm. In a 4-a merge pana in 6100 rpm avand 170 Km/h (pe bord) dar cand schimb in a 5-a ramane asa viteza si nu trece turometrul peste limita pe care am mentionat-o mai sus. Am sunat sa ma programez la revizie (mentionez ca aveam in jur de 13000 Km) si sa le spun si de problema asta si mi-au spus ca se face revizia la 20000 Km. OK... Ieri seara am fost pana la Giurgiu si inapoi si nici de frica nu vrea mai mult de 170 Km/h... Poate fi de la sonda sau ceva?
P.S. Stiu ca la un astfel de motor ar trebuii sa ajunga la limita in treapta a 5-a pe la 5400 - 5500 rpm...
Ov
s-a terminat nos-ul cu care a venit din fabrica
massimiliano
Si nos-ul numai in a 5-a nu intra in functiune? blink.gif biggrin.gif
vijelie
Tu fa-ne un bine si zi-ne ce drumuri ai zilele astea, sa ne ferim de cometa.
AR-18-MOS
QUOTE(massimiliano @ 11 Feb 2009, 15:42)
Imi cer scuze daca a mai fost discutata vreo problema asemanatoare, dar am cautat 1 ora si nu am gasit nimic...
Am un Logan 1.6 MPI, august 2008 (PH 2), cu 16000 Km la bord,  am respectat perioada de rodaj nefortand masina peste 3000 - 3500 rpm. Dupa aceasta perioada am plecat la un drum lung si am fortat motorul si am atins viteza de 195 Km/h (pe bord, stiu ca nu e cea reala) avand 5300 - 5400 rpm ( cu inca 3 handralai de vreo 100 Kg fiecare). Totul bine si frumos, am mai repetat de vreo 2 3 ori figura asta, dupa care nu am mai iesit cu ea prin afara orasului. Acum o luna am fost la un drum pana la tara si surpriza, nu merge in treapta a 5-a peste 4500 - 4750 rpm. In a 4-a merge pana in 6100 rpm avand 170 Km/h (pe bord) dar cand schimb in a 5-a ramane asa viteza si nu trece turometrul peste limita pe care am mentionat-o mai sus. Am sunat sa ma programez la revizie (mentionez ca aveam in jur de 13000 Km) si sa le spun si de problema asta si mi-au spus ca se face revizia la 20000 Km. OK... Ieri seara am fost pana la Giurgiu si inapoi si nici de frica nu vrea mai mult de 170 Km/h... Poate fi de la sonda sau ceva?
P.S. Stiu ca la un astfel de motor ar trebuii sa ajunga la limita in treapta a 5-a pe la 5400 - 5500 rpm...
*


Nu e niciun defect. Viteza poate fi influesntata de:
1. Vant;
2. Combustibil;
3. Greutatea masinii;
4. Inclinatia drumului
Daca toate acestea au fost egale in ambele cazuri, atunci s-ar putea sa ai ceva la masina.
Ov
QUOTE(massimiliano @ 11 Feb 2009, 15:54)
Si nos-ul numai in a 5-a nu intra in functiune?  blink.gif  biggrin.gif
*



la PH2 da.

Defapt la tine s-a terminat doar NOS-ul de a 5-a, ca asta e si una din diferentele intre PH1 si PH2, si anume la PH1 aveai doar o canistra de NOS pt toate vitezele (mai putin pt marsarier care e nenosizat) si la asta ai cate o canistra pt fiecare treapta. Din pacate ala de a 5-a se termina primul, dar am auzit ca se poate inlocui cu ala de marsarier ca oricum nu-l prea folosesti. ph34r.gif
massimiliano
Conditiile atmosferice au fost destul de bune, vant foarte slab, drum excelent fara prea multe suisuri si coborasuri si eram si singur in masina (benzina Petrom 99, numai din aia pun)...Nu e ceva ce ma roade prea tare ca nu ating viteze astronomice cu loganelul, doar sa nu am ceva la masina, ca nu am de gand sa ma duc in service pana la 20000 Km si asta doar pt revizie
UMD
Frate tu crezi ca ti-ai luat racheta? Nu iti ajunge 170?
slider2
ca ii da prea multa viteza pentru siguranta lui si a participantilor la trafic sunt de accord, dar totusi eu vad o problema tehnica aici. am mai auzit ceva asemenator si pe la alte masini, dar nu stiu sa-ti spun exact cauza. recomandarea mea du-o la doftor, adica la mecanic, desi exista posibilitatea ca o eventuala defectiune sa-ti fie pusa tie in carca, ca efect al exploatarii necorespunzatoare a masinii.
Valy90
Ii dai talpa, nu gluma!!!( cu a 4-a 170km/h wacko.gif )
massimiliano
QUOTE(slider2 @ 11 Feb 2009, 18:27)
ca ii da prea multa viteza pentru siguranta lui si a participantilor la trafic sunt de accord, dar totusi eu vad o problema tehnica aici. am mai auzit ceva asemenator si pe la alte masini, dar nu stiu sa-ti spun exact cauza. recomandarea mea du-o la doftor, adica la mecanic, desi exista posibilitatea ca o eventuala defectiune sa-ti fie pusa tie in carca, ca efect al exploatarii necorespunzatoare a masinii.
*


am respectat rodajul (1500 Km) dupa care nu am facut nimic special...am observat doar ca nu merge asa cum trebuie sa mearga, pana la 5500 rpm in orice treapta de viteza...nu cred ca ar trebuii sa imi fie mie pusa in carca pt ca masina fabricata de ei nu respecta standardele mentionate de ei...
QUOTE(UMD @ 11 Feb 17:09)
Frate tu crezi ca ti-ai luat racheta? Nu iti ajunge 170?
*


Frate, ti se pare ca cei care fac masini care merg mai repede de 170 le fac pentru circuit sau pt lansare in spatiu? Sunt foarte multe modele care depasesc viteza asta "astronomica". Daca masina poate si drumul e liber, de ce sa nu mergi mai repede? Eu doar am spus ca am o problema (nu cu viteza)
QUOTE(Valy90 @ 11 Feb 2009, 19:19)
Ii dai talpa, nu gluma!!!( cu a 4-a 170km/h )
*


am incercat sa vad daca in a 4-a se duce bine si am tinut-o pana se taie injectia, pe urma am schimbat a 5-a crezand ca asa o sa treaca de pragul limita 4750 rpm, dar nu vrea...
nickey
Poate acest topic te ajuta cu ceva:
http://www.daciaclub.ro/Probleme-prestige-...6v-t121754.html
slaiciprian
QUOTE(massimiliano @ 11 Feb 2009, 19:46)


Frate, ti se pare ca cei care fac masini care merg mai repede de 170 le fac pentru circuit sau pt lansare in spatiu? Sunt foarte multe modele care depasesc viteza asta "astronomica". Daca masina poate si drumul e liber, de ce sa nu mergi mai repede? Eu doar am spus ca am o problema (nu cu viteza)


*




uita-te in actele masinii. modelul e logan, nu Murciélago, nici F55. Si esti asa convins ca loganul poate? daca mai apar multe "bestia rossa" pe strada cred ca e timpul sa ma duc sa predau permisul.
ten
ai avut tu alta impresie si a mea este la fel tot de 1.6 in a 5-a mai mult de 4500-4600 rpm nu merge oricum nu e lamborghini e o viteza acceptabila pentru o masina ca logan
massimiliano
QUOTE(slaiciprian @ 11 Feb 2009, 20:17)
uita-te in actele masinii. modelul e logan, nu Murciélago, nici F55. Si esti asa convins ca loganul poate? daca mai apar multe "bestia rossa" pe strada cred ca e timpul sa ma duc sa predau permisul.
*


da, ma uit in acte si vad viteza de 175 km/h, adica undeva pe la 190 pe ceas. Am mers cu un opel vectra de 90 de cai (atati cati are si loganul) din 1992 si mergea cu 190 si ceva pe ceas...nu trebuie sa ai Enzo pt asa ceva...daca vrei sa te iei de cei care merg cu viteza, e in alta parte discutia si nu ma intereseaza...
Oricum, sper sa fi gasit raspunsul din topicu de mai sus...cred ca se poate inchide...
dacis
Mai voi astia cu NOS-ul ce va veni... Railor! ...

PS Am ras de m-am prapadit citind chestia. Parca ieri erau "certurile" alea teribile de pe daciaclub... Cand am vazut ca initiatorul topicului ii da inainte sobru cand voi ii ziceati de NOS si alea-alea mi-am zis ca n-ar fi rau ca daciaclub sa se imparta (sa isi imparta membrii) in doua "ere": b.L. (before Logan) si a.L. (after Logan), ca vad ca nu vorbim cu totii aceeasi limba.

PPS Sunt inscris pe forum din 2004, dar l-am urmarit de pe la inceputul lui 2003, de cand mi-am luat Dacia
massimiliano
QUOTE(dacis @ 11 Feb 2009, 21:03)
Mai voi astia cu NOS-ul ce va veni... Railor! ...

PS Am ras de m-am prapadit citind chestia. Parca ieri erau "certurile" alea teribile de pe daciaclub... Cand am vazut ca initiatorul topicului ii da inainte sobru cand voi ii ziceati de NOS si alea-alea mi-am zis ca n-ar fi rau ca daciaclub sa se imparta (sa isi imparta membrii) in doua "ere": b.L. (before Logan) si a.L. (after Logan), ca vad ca nu vorbim cu totii aceeasi limba.

PPS  Sunt inscris pe forum din 2004, dar l-am urmarit de pe la inceputul lui 2003, de cand mi-am luat Dacia
*


Dar de ce sa nu ii dau inainte ? biggrin.gif Ce e caterinca e caterinca...
Geox16v
Daca mergi la service si le spui de ''problema'' ta poti sa dai un print la textele de mai sus si ai sa vezi ca le vei regasi pe toate in gura celor de acolo biggrin.gif
massimiliano
QUOTE(Geox16v @ 11 Feb 2009, 21:14)
Daca mergi la service si le spui de ''problema'' ta poti sa dai un print la textele de mai sus si ai sa vezi ca le vei regasi pe toate in gura celor de acolo biggrin.gif
*


Nu, ca ma duc direct sa-mi verifice sonda lambda...daca nu e de la sonda abia atunci le zic de problema mea
sacallul
si eu am patit-o...stiti ce era? aveam presul intrat sub acceleratie.
tare mi-e sa nu fi patit aceeasti problema tehnica"
C@talin
QUOTE(slaiciprian @ 11 Feb 2009, 21:17)
uita-te in actele masinii. modelul e logan, nu Murciélago, nici F55. Si esti asa convins ca loganul poate? daca mai apar multe "bestia rossa" pe strada cred ca e timpul sa ma duc sa predau permisul.
*


nimic nu stiti vad,Murciélago in limba romana insemana Logan wink.gif

io zic sa o schimbi cu alta sigur e motoru stricat,trebuia cu usurintza sa treaca de 7000 de ture wink.gif
mario1980
QUOTE(massimiliano @ 11 Feb 2009, 21:17)
Nu, ca ma duc direct sa-mi verifice sonda lambda...daca nu e de la sonda abia atunci le zic de problema mea
*



Eu as zice sa le spui mai degraba de sonda de aer de pe admisie, cel putin asa am inteles eu, din topicul indicat mai sus. Daca era ceva in neregula cu sonda lambda, probabil se aprindea martorul antipoluare din bord.
IRONICK
QUOTE(C@talin @ 11 Feb 2009, 23:27)
nimic nu stiti vad,Murciélago in limba romana insemana Logan wink.gif
100 puncte reputatie de la mine!
Shush
Eu credeam ca Logan vine de la LGN care vine de la "Lamborghini Gallardo Nera" ! happy.gif In niciun caz Murcielago tongue.gif
slaiciprian
QUOTE(Shush @ 12 Feb 2009, 00:08)
Eu credeam ca Logan vine de la LGN care vine de la "Lamborghini Gallardo Nera" ! happy.gif In niciun caz Murcielago tongue.gif
*



200 reputatie de la mine...

edit: ce zic eu aici... mai bine FARA NUMAR! FARA NUMAR!user posted image
massimiliano
Ce tot suferiti de voi atat cu lamborghini si alte alea...pana la urma masina nu merge asa cum scrie la carte...tot atata ca ce-mi trebuie viteza, ca nu e masina de viteza, ok, fiecare merge cum vrea. poate eu am drumuri prin afara tarii unde oamenii nu sunt atat de incuiati ca aici si stiu sa mearga cu masinile lor. asa ca vise placute la lambo... wink.gif
ag02cws
6100 rpm cu a 4a??
Daca peste ceva timp o sa pui anunt la bursa ca vinzi masina, roaga-te sa se uite repede de topicul asta...
roland
QUOTE(massimiliano @ 11 Feb 2009, 19:46)
Frate, ti se pare ca cei care fac masini care merg mai repede de 170 le fac pentru circuit sau pt lansare in spatiu? Sunt foarte multe modele care depasesc viteza asta "astronomica". Daca masina poate si drumul e liber, de ce sa nu mergi mai repede?
*



Pentru simplul motiv ca ar trebui sa respecti legea. Care nu se discuta. Nu iti convine, poti emigra in Germania unde poti zbura cu cat vrei tu pe autobahn. Tocmai am vazut pe unii cu 170 la televizor: "dar altii merg cu 200! eu doar cu 170"...

Fraierilor, astia care respectati viteza legala...
tdan08
eu am patit ceva tocmai invers. intr-o zi eram grabit, foarte grabit. sar in masina in graba pornesc motorul, verific oglinzile, imi pun centura de siguranta si accelerez la maxim. spre marea mea surprindere masina a inceput sa urle ca nebuna de ajunse acul la 6000-7000 turatii, nu mai voia sa scada, dar masina de miscat nu s-a miscat 1 mm. nu prindea nici macar 1 km/h desi producatorul scria in carte ca ar trebui sa prinda maxim 175 km/h la turatiile astea. apoi mi-am amintit ca scria producatorul in manual la "read me" la "minim sistem requirements", ca o masina sa ruleze trebuie mai intai bagata in viteza. m-am conformat conform manualului si am constatat ca merge si am plecat linistit unde aveam treaba.
Marty
QUOTE(massimiliano @ 11 Feb 2009, 20:46)
Frate, ti se pare ca cei care fac masini care merg mai repede de 170 le fac pentru circuit sau pt lansare in spatiu? Sunt foarte multe modele care depasesc viteza asta "astronomica".
*

Prietene, tu compari producatorii de MASINI cu producatorii de frigidere cu becuri.
slaiciprian



QUOTE
Imi cer scuze daca a mai fost discutata vreo problema asemanatoare, dar am cautat 1 ora si nu am gasit nimic...

Si nu te-ai intrebat de ce nu ai gasit? Poate altii merg normal, sunt constienti ca loganul nu e racheta si nu mai face nimeni ca tine

Dupa aceasta perioada am plecat la un drum lung si am fortat motorul si am atins viteza de 195 Km/h (pe bord, stiu ca nu e cea reala) avand 5300 - 5400 rpm ( cu inca 3 handralai de vreo 100 Kg fiecare). Totul bine si frumos, am mai repetat de vreo 2 3 ori figura asta, dupa care nu am mai iesit cu ea prin afara orasului. Acum o luna am fost la un drum pana la tara si surpriza, nu merge in treapta a 5-a peste 4500 - 4750 rpm. In a 4-a merge pana in 6100 rpm avand 170 Km/h (pe bord) dar cand schimb in a 5-a ramane asa viteza si nu trece turometrul peste limita pe care am mentionat-o mai sus. Ieri seara am fost pana la Giurgiu si inapoi si nici de frica nu vrea mai mult de 170 Km/h...

Un drum cu 195, faza repetata de alte trei ori, drumul la tara, ala la giurgiu. TOTAL 6 TURE CAND AI FOST IRESPONSABIL IN ULTIMUL GRAD. imi place ca mai departe scrii, dupa ce recunosti ce ai facut pe drumurie noastre





QUOTE
poate eu am drumuri prin afara tarii unde oamenii nu sunt atat de incuiati ca aici si stiu sa mearga cu masinile lor.



tu ai avut senzatia ca soseaua de giurgiu e autobahn? la tine la tara mergi pe route 66?daca spuneai ca ai mers cu 190 prin austria sau germania nu se lua nimeni de tine. dar asa, mai repet odata, esti IRESPONSABIL si ma gandesc cu groaza la momentul cand ma pot intalni in trafic cu tine sau cu unul ca tine
SSilent
QUOTE(massimiliano @ 11 Feb 2009, 15:42)
In a 4-a merge pana in 6100 rpm avand 170 Km/h (pe bord)
*




QUOTE(massimiliano @ 11 Feb 2009, 19:46)
am respectat rodajul (1500 Km) dupa care nu am facut nimic special...
*



aha deci 6100 de ture dat la un motor NOU care duce pana in 5500 de rotatii nu-i nimic special a?
Merced
Doamne plina e lumea de oameni si oameni... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
ten
hai ca s-a suparat baiatu' ca nu prinde si loganul lui 200 la ora..=))
ar putea sa ii puna un V8 de rover si poate prinde un 200 smile.gif)
slaiciprian
cat de curand apare un topic "ce motor pot pune pe loganul meu?"
C@talin
vezi pe la colegi clubului logan radmasa.gif
tdan08
QUOTE(ten @ 12 Feb 2009, 11:48)
hai ca s-a suparat baiatu' ca nu prinde si loganul lui 200 la ora..=))
ar putea sa ii puna un V8 de rover si poate prinde un 200 smile.gif)
*



tu vrei sa spui ca loganul nu prinde 200 la ora??? sh*t!! pai si acum spuneti, dupa ce mi-am cumparat si eu un logan!!! mai ramane sa spuneti ca loganul se fabrica in romania si m-ati omorat de tot. daca stiam ca nu prinde 200 la ora imi luam si eu alta masina, un mercedes slk, porsche carrera sau bugatti veyron. la astea nu imi convenea ca era taxa de poluare mare, ca pretul era destul de accesibil, dar am auzit ca se reduce taxa si o sa fac schimb de masini. am auzit ca era la promotie, la un porche carrera cumparat iti da gratuit abs ul, geamuri electrice spate si un kit hands free.

P.S- la porche carrera se fac remapari? si ce putere are dupa resoftare??
SSilent
nu inteleg... de ce exista logan club atata timp cat e dacia club? sau stai, da, uitasem ca loganu nu-i dacie dry.gif
razvan_3asy
adica tu asa crezi ca in orice treapta poti sai dai 6000 de ture?????? daca i-as fi dat 6000 in a 5-a sarea motoru in sus...e imposibil sai dai cu ultima treapta cu cum dai cu penultima, adica 6000 de ture.
Eu cu masina din semnatura in treapta a 5-a cu 4500rot/min am 160, mai mult nu vrea nici s-o bati nici nu trebuie.
AR-18-MOS
QUOTE(SSilent @ 12 Feb 2009, 12:15)
nu inteleg... de ce exista logan club atata timp cat e dacia club? sau stai, da, uitasem ca loganu nu-i dacie  dry.gif
*


La fel, cum inainte sa se numeasca DaciaClub, s-a numit DSN Club.
Merced
In afara de motoru' fioros de Logan mai e pe acolo si o cutie de viteze. Cu mici cunostinte banale orice copil afla de ce o masina nu se accelereaza in ultima treapta "pana in limitare". Eu cel putin aveam treaba asta lamurita pe la 8 ani. Cati ani are initiatoru'? blink.gif
Tiberiu-Andrei
Dupa minte are 18.La profilul stimabilului e trecut 85'... sleep.gif
OAP
QUOTE(slaiciprian @ 12 Feb 2009, 12:44)
cat de curand apare un topic "ce motor pot pune pe loganul meu?"
*


A fost acum vre-o doi ani si un topic de asta wink.gif


In alta ordine de idei, un tembel arunca o piatra si "nspe filosofi pun botu`.... wink.gif

Edit: ...cica nu depaseste 4750 rpm...ce precizie domne`....baieti, cineva isi bate joc de voi
slaiciprian
pai io am incredere in el ca le-a numarat, si inca de doua ori, sa fie sigur.
steph
Voi aveti dreptate aici ca nu se poate atinge turatia maxima in ultima treapta doar ca lucrul asta e valabil in functie de puterea masinii. Sunt convins ca la o supersportiva se poate atinge turatia maxima chiar si in treptele superioara... 5 6 sau cate are fiecare conserva.

De exemplu un logan de 1.4 nu o sa ajunga in a 5-a la aceleasi ture cu cel de 1.6.

Eu de exemplu in treapta a 5-a am ajuns la 6200 rpm. S-a intamplat de 2 ori in cei 19k m ai masinii. Sper sa mai am ocazia la primavara cand o scot iar pe autostrazile vecinilor.

Am auzit cazuri cu acelasi model care a atins ( e drept in Germania ) 6500 (220km/h pe ceas si 200 pe GPS ) in conditiile in care limitarea e la 6600 rpm.



Bulldog
Verifica sonda lambda
Merced
Fa-i "chip tunning". radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Jack Daniel's
QUOTE(tdan08 @ 12 Feb 2009, 13:45)
promotie, la un porche carrera cumparat iti da gratuit abs ul, geamuri electrice spate si un kit hands free.

P.S- la porche carrera se fac remapari? si ce putere are dupa resoftare??
*



Porche e masina mexicana? blink.gif
QUOTE(steph @ 13 Feb 2009, 01:20)

Eu de exemplu in treapta a 5-a am ajuns la 6200 rpm. S-a intamplat de 2 ori in cei 19k m ai masinii. Sper sa mai am ocazia la primavara cand o scot iar pe autostrazile vecinilor.


*


Suntem vecini cu Germania? blink.gif
Shush
Lui DriverX i-am propus sa mute acul la turometru mai jos sa aiba mai putine RPM, tie iti propun sa-l muti mai sus biggrin.gif

Atasez si o poza ca sa-l oftic pe initiator, pentru varianta originala la 12MP PM biggrin.gif

[attachmentid=1627500413]

A mea prinde si 7100 RPM in a 5a. Si mai aveam pedala, dar nu mai aveam gradatii pe turometru radmasa.gif
Merced
Daca n-ar fi cateva tari neimportante intre noi, am fi vecini.
Cum zicea un fost coleg de liceu care statea aproape de iesirea din Pitesti spre A1:
"Daca n-ar fi autostrada, as putea spune ca locuiesc in Militari...".

radmasa.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.