QUOTE(SiloS @ 11 Feb 2009, 21:32)
Din cate am auzit A2 este o autostrada grozava... ai toate sansele sa dai cu capul de plafon daca mergi pe autostrada in regim de ... autostrada
.
QUOTE(razvan_3asy @ 11 Feb 2009, 21:58)
vroba unuia de mai sus, cand treci peste o
viaducta cu viteza maxima legata dai cu capu in plafon plus ca risti sa pierzi stabilitatea masini, legat de taxa , daca o pune vom plati toti, pentru ca nici unu din noi nu are nici o putere sa se impuna acestei taxe(furt).
Imi permit un
In primul rand, se spune viaduct, NU viaducta.
In al 2-lea rand, am fost de curand (sambata trecuta) pe A2 si va pot spune ca problema racordarilor cu terasamentele ( racordarea pod - rampe, la capetele podurilor, acolo unde ziceti ca dati cu, capul in plafon) s-a rezolvat in proportie de 90-95% la podurile existente pe A2.
Au fost refacute ( nu stiu exact, insa nu cred ca s-au inlocuit si terasamentele de sub placile de racordare...asa ca s-ar putea sa fie o carpeala care sa tina doar pana in vara sau in cazul cel mai fericit pana la finele sezonului estival 2009
)
Banuiala mea este ca au umblat strict doar la stratele rutiere, respectiv uzura de 4cm si cel mult si la binderul de legatura, atat.
O interventie (solutie) mai complexa, de genul celei expuse mai sus ar fi necesitat inchiderea treptata a cate unei benzi de circulatie pe sens pe intreaga perioada a desfasurarii lucrarilor, ceea ce cu siguranta nu s-a intamplat.
Singurul pasaj unde inca exista probleme si unde de fiecare data imi injur colegii de breasla
, este chiar primul pasaj dupa breteaua cu centura Bucuresti (km 14 si ceva, parca) sau penultimul cum vii inspre Bucuresti, inainte de pasajul peste centura.
Acolo in continuare, simti ca-ti ieie zborul si cand "aterizezi" e jale in primul rand ptr. suspensile masinii, in conditiile in care am mers cap - coada pe tot A2 cu 160-170km/h (cu pedala la podea, cum zicea cineva mai sus
)
Deci autobanda permite si se merge in conditii f. bune...deocamdata.