Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Montare contacte usi DSN
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Imbunatatiri - Dacia SuperNova
ALY89STAR
Salutare!

Cu toate ca o sa o cam "dau in barci" o sa ma leg si eu putin de topicul acesta...daca nu e cu suparare colegu' Orbazan!!

In primul rand si eu sunt unul dintre acei posesori de DACIE care fac pe UZINARUL ARGESEAN....adeca fac pe masina ceea ce trebuiau sa faca ei!!
prin asta a se intelege:
-antifonat tot interiorul masini cu vopsea cauciucata(vreo 10 litri...un superGROSstrat)
-peste vopsea..PASLA AUTO(din targ...vreo 4 metri patrati a 40ron metru)
-si multe altele
...aa...ITI RECOMAND CU CALDURA....nu se mai aude nici motorul asa tare, nici usile, nici ploaia pe plafon ...etc!!


Asa...si cum titlul topicului este legat de securizare....si tocmai ati aflat ca port o mare ura inginerilor "L" DACIA va intreb....

Am cumparat 4 contacti de usa...nu e problema cum se leaga ca sunt ELECTRICIAN ELECTRIC laugh.gif laugh.gif dar vreau sa-mi spuneti din ce ...KK meu este facuta tabla de la stalp ca am stricat 2 burghie FEROSPECIAL si strambat 3 dalea din fiert mort(la 1leu sacul)!! huh.gif

A...da...4..pentru ca il schimb pela de la sofer si ailalti 3 sa pun acolo unde trebuia sai puna DACIA!!!

Ps:...am folosit si cherneru si bormasina e BOSCH...si da si inca un om...deci nu e vina mea!!

Cu respect!
Maskatu
uite domne, si noi ziceam ca super nova are tabla proasta, si colegu ALY89STAR a stricat toata flota de burghie, si tot nu a reusit sa dea o gaura radmasa.gif Cum vine asta "electrician electric"? laugh.gif