Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: consum mare dacia 1410 injectie
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
cristianrobert
salut all,sint nou pe aici si am si eu o problema dacia mea 1410 pe injectie consuma cam 14%.acum iarna vara cam 12% in oras si 9%in afara ce poate sa aiba?
roland
1. Iarna in oras e normal sa consume 14, mai ales daca faci drumuri scurte (motor preponderent rece).

2. Vara e normal sa pape vreo 10 in oras si 6 in afara. Esti sigur ca ai facut consumul corect? Si vara, daca mergi drumuri foarte scurte, iti va consuma mai mult.

3. 9-le ala din afara e dubios, daca ai facut consumul corect. Posibil catalizator infundat. Trage cum trebuie masina?
LupuClaudiu
salut!am si eu un break din 2000 cu motor de 1.4 pe injectie si am aceeasi problema,si in sarcina,intre 2000-3000 de ture(cu aproximatie) nu mai trage,sau daca merg cu ea la 1000-1100 de ture si bag brusc piciorul in ea la "blana" se opreste motorul sau da semne,dar deseori se opreste,mai ales in viteza 1.Ce sa-i fac???MS...
ndragos
un motor bun pe injectie nu are voie sa consume mai mult de 6 l -7 l in exterior
djasu82
5 L nu-ti mai place ? biggrin.gif
cristianrobert
tot eu sint am fost cu ea la meridian ca am crezut ca are ceva la injectie de aceea sa consume mult si mi-au pus-o pe calculator au verificat-o bine si singurele probleme care le-a gasit erau tachetii dereglati si distanta la bujii necorespunzatoare , eu de unde sa stiu ca bujiile tre sa le reglez credeam ca sint reglate din fabrica fiind noi mai ales ca am luat bosch altceva nu au gasit la ea sa vedem acum la consum cum se comporta,apropo ce distanta tre sa fie la bujii pt motor pe injectie?

22 Feb 2009, 15:52:
tot eu sint am fost cu ea la meridian ca am crezut ca are ceva la injectie de aceea sa consume mult si mi-au pus-o pe calculator au verificat-o bine si singurele probleme care le-a gasit erau tachetii dereglati si distanta lanecorespunzatoare , eu de unde sa stiu ca bujiile tre sa le reglez credeam ca sint reglate din fabrica fiind noi mai ales ca am luat bosch altceva nu au gasit la ea sa vedem acum la consum cum se comporta,apropo ce distanta tre sa fie la bujii pt moto bujii r pe injectie
tester
0.8 la bujii iar tachetii daca vrei sa ii reglezi trebuie sa ii faci la 20 cu 25
djasu82
si 0.15-0.2 ce tot are ? Dar sa fie 0.15 nu 0.1 sau 0.2 pe admisie si 0.2 nu 0.15 sau 0.25 pe evacuare altfel mere prost motorul .
pcostica
QUOTE(LupuClaudiu @ 13 Feb 2009, 23:55)
salut!am si eu un break din 2000 cu motor de 1.4 pe injectie si am aceeasi problema,si in sarcina,intre 2000-3000 de ture(cu aproximatie) nu mai trage,sau daca merg cu ea la 1000-1100 de ture si bag brusc piciorul in ea la "blana" se opreste motorul sau da semne,dar deseori se opreste,mai ales in viteza 1.Ce sa-i fac???MS...
*


daca nu ai rezolvat-o pana acum verifica esaparea,catalizator si sau tobe infundate partial.
Bafta!
tester
QUOTE(djasu82 @ 22 Feb 2009, 17:21)
si 0.15-0.2 ce tot are ? Dar sa fie 0.15 nu 0.1 sau 0.2 pe admisie si 0.2 nu 0.15 sau 0.25 pe evacuare altfel mere prost motorul .
*


e a doua oara cand pui la discutie ce zic eu... pacat ca nu stam in aceasi zona ca in 5 minute te-as lamuri cum functioneaza un motor INJECTAT cu culbutorii la 15 cu 20 de nu o sa mai vrei... daciile pe injectie vin din fabrica 20 cu 25 ca altfel nu merge calumea motoru... consum aiurea... noxe nasoale si plus simti motorul ca si cum ar fi "legat" sa zic asa...

si apropo ultima data mai amenintat ca imi arati cum in nu stiu ce manual ai vazut tu ca motorul pe injectie terbuie sa aibe culbutorii reglati la 15 cu 20... eu tot astept dovada spuselor tale.
djasu82
multi nu stiu sa regleze culbutorii si de aici apar probleme , bine lasa la 20 si 25 sa tacane ca dracu oricum fiecare face cum doreste din partea mea poti pune si la 40.
Motorul de 1310 e la fel ca cel de pe carburatie indiferent cu ce e alimentat pe carburator sau pe injectie daca e benzinar acelea sunt valorile.
La super nova valorile sunt de 0,1mm pe admisie si 0.25 pe evacuare.
PH-06-BOA
Baaai ! Nu mai reglati tachetii, ca d-aia nu merge, manca-va-s !

Reglati culbutorii ! Ca la tacheti trebuie sa intri in baie, si-ti picura ulei in gura.
tester
QUOTE(djasu82 @ 22 Feb 2009, 21:04)
multi nu stiu sa regleze culbutorii si de aici apar probleme , bine lasa la 20 si 25 sa tacane ca dracu oricum fiecare face cum doreste din partea mea poti pune si la 40.
Motorul de 1310 e la fel ca cel de pe carburatie indiferent cu ce e alimentat pe carburator sau pe injectie daca e benzinar acelea sunt valorile.
La super nova valorile sunt de 0,1mm pe admisie si 0.25 pe evacuare.
*


daca tu imi arati o documentatie care sa iti sustina spusele... sau sa imi arati o berlina pe injectie care sa aibe culbutorii reglati 15 cu 20 si merge motorul ala calumea de peste 10000 de km fara probleme si noxele ii ies stas... in secunda 1 merg si mii reglez si eu la 15 cu 20... pana atunci nu mai da sfaturi cu valorile culbutorilor...

ca daca nu ma insel tot tu ziceai urmatoarele:
QUOTE
si metoda prin care se da scantee la pmi cand supapele sunt inchise si se urmareste ordinea de aprindere 1-3-4-2 si se ia pe rand cilindru nr 1 a dat scantee fisa bun se regleaza admisie evacuare 0.15-0.20 eu as pune pe admisie 0.18 si evacuare 0.23

pe alt forum... dar te refereai clar la motoarele pe carburatie... si vii si zici acuma ca ...nu injectatele sa fie 15 cu 20 ca doar ce naiba e acelasi motor. arunci prea la nimereala numere din astea si unii pun botu si o cam iau in freza...

injectata mea din 2000 are reglajul 20 cu 25 ... si nu am avut nicio problema cu motoru, noxe sau mai stiu eu ce...
argon
QUOTE(djasu82 @ 22 Feb 2009, 21:04)
multi nu stiu sa regleze culbutorii
*




noroc cu tine..ce sa-ti zic..
roland
QUOTE(djasu82 @ 22 Feb 2009, 16:21)
si 0.15-0.2 ce tot are ? Dar sa fie 0.15 nu 0.1 sau 0.2 pe admisie si 0.2 nu 0.15 sau 0.25 pe evacuare altfel mere prost motorul .
*



Am avut si eu Dacia 1310 Li si cu culbutorii reglati la 0.20 - 0.25 mergea perfect. Am avut doua tentative de 0.15 - 0.20 si tremura motorul la relanti de ziceai ca-i diesel si se simtea ca e strans si nu merge ca lumea.
cristianrobert
auziti dar cum imi dau seama ca catalizatorul e infundat ?mentionez ca la relanti cind e turat motorul(rece)daca tii mina aproape de iesirea din toba simti gazele ca ies cu putere asta nu inseamna ca are evacuarea curata?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.