badboy_marius
15 Feb 2009, 00:19
dupa cum spune si titlul topicului...si spre obisnuinta mea cu fenomenele electrice, am mai patit ceva.
faza scurta e ok.
faza lunga are o mica anomalie dupa cum se vede in atasament, farul din stanga margine se stinge cand comut faza.
ceva pareri? ca eu am dat farul jos de 3 ori pana acum si ma cam uit crucis pe acolo.
(becul nu e ars ca am incercat cu altele.) si e modelul cu 4 faruri.
bylexus
15 Feb 2009, 00:21
QUOTE(badboy_marius @ 15 Feb 2009, 01:19)
dupa cum spune si titlul topicului...si spre obisnuinta mea cu fenomenele electrice, am mai patit ceva.
faza scurta e ok.
faza lunga are o mica anomalie dupa cum se vede in atasament, farul din stanga margine se stinge cand o comut.
ceva pareri? ca eu am dat farul jos de 3 ori pana acum si ma cam uit crucis pe acolo.
(becul nu e ars ca am incercat cu altele.) si e modelul cu 4 faruri.
Problema asta e pe Dacia cu probleme majore la caroserie?! Daca da, nu stiu ce mai astepti si nu o schimbi
badboy_marius
15 Feb 2009, 00:22
asta e alta mancare de peste.
pe mine faru ala ma intereseaza acum.
bygy007
15 Feb 2009, 00:38
ai becul respectiv ars pe faza lunga , inlocuieste-l cu altul , eventual verifica firele pe faza lunga
ag02cws
15 Feb 2009, 00:44
Nu stiu cum e la astea cu 4 faruri. Daca farul din exterior are bec cu doua faze, atunci de la bec e. Daca ramane la fel aprins la schimbarea fazelor, atunci e ciudat. Pune becul de la farul din partea cealalta si vezi ce se intampla.
Merced
15 Feb 2009, 02:53
O siguranta cred ca iti face contact aiurea, verifica neaparat ca pateam si eu ceva de genu'...
badboy_marius
15 Feb 2009, 11:23
becul e ok.
am sa verific tot traseul firelor
PH-06-BOA
15 Feb 2009, 11:24
Buna idee. Schimba caroseria, ca nu merge un bec.
Ai sigurante destule, pentru fiecare bec in parte: doua pt. stanga si doua pt. dreapta, pentru fiecare faza. Mai simplifica din ele, ca e posibil sa se fi topit pe sug tablou. Pune un fir din dreapta de la faza lunga (privind becul din spate, cu tresele asezate in pozitia de lucru, adica , stanga e masa, sus e faza scurta si dreapta faza lunga),la cel din stanga, si rezolvi cel mai simplu(daca nu e becul defect).
bygy007
15 Feb 2009, 11:43
ai masurat vine tensiune acolo? preventiv pune alt bec , numai la panoul cu 10 sigurante ai separat sigurante pe fiecare bec si faza normal ele trebuie sa se aprinda lateralele pe faza scurta si toate 4 pe faza lunga , mai poate fi si unul din cele 2 relee dar alea aprind din ce stiu numai cele din interior pe faza lunga
badboy_marius
15 Feb 2009, 13:28
sa rezolvat. tot caroseria era de vina. cum e ea sparta curgea apa pe sub tabloul de sigurante. acolo s-au oxidat contactele alea si...
deci schimb caroseria
tzepesch
15 Feb 2009, 13:59
bestial. orice buba ai avea schimbi caroseria.
Adrian_Boy
16 Feb 2009, 06:42
Apropo de caroserie mariuse, ce ai mai rezolvat cu ea
?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.