B XX BVR
19 Feb 2005, 20:27
De stata sta la relanti si merge destul de rotund dar .... tremura. De la ce poate sa fie? Am mai umblat si la avans bujiile sunt un pic afumate si nu stiiu de ce; carburatorul e nou noutz, de reglat l-am reglat destul de bine (zic io, dar oricum l-as regla tot tremura). Se poate sa fie de la tacheti, ca nu sunt reglati bine? Motorul este facut aproape de A la Z si are cam 1000 Km.
Floppy76
19 Feb 2005, 21:38
Eu zic ca nu e reglat bine amestecul. Aerul
ionutz83
19 Feb 2005, 22:27
Mai vezi inca o data la carburator, ca pe vremea asta...Ce daca e nou poate a prins gunoaie ceva, sau chiar gheatza.Daca nu mai vezi pe la delco.
QUOTE(B XX BVR @ 19 Feb 2005, 20:27)
De stata sta la relanti si merge destul de rotund dar .... tremura. De la ce poate sa fie? Am mai umblat si la avans bujiile sunt un pic afumate si nu stiiu de ce; carburatorul e nou noutz, de reglat l-am reglat destul de bine (zic io, dar oricum l-as regla tot tremura). Se poate sa fie de la tacheti, ca nu sunt reglati bine? Motorul este facut aproape de A la Z si are cam 1000 Km.
1000 km zici? daca ti-a facut asa tot timpul dupa reparatie mai ai rabdare sa se rodeze corect cuzinetii pe arbore. Este o chestie normala dupa reparatie capitala.
B XX BVR
19 Feb 2005, 23:55
QUOTE(AC @ 20 Feb 2005, 06:02)
1000 km zici? daca ti-a facut asa tot timpul dupa reparatie mai ai rabdare sa se rodeze corect cuzinetii pe arbore. Este o chestie normala dupa reparatie capitala.
Problema e ca a fost o perioada cand mergea super bine. Acu de cand am pus carb asta nou tremura!!! (celalalt carb consuma enorm)
la un motor cu arderea buna bujiile sint bej-cafenii.amestecul prost reglat duce la afumare a bujiilor.mai verifica si cum sint scinteile la bujii.in mod normal trebuie sa fie albastre si puternice.la mine facea la fel si aveam fisele de la bujii proaste.mi-am luat unele mai bune si s-a simtit imediat.la o aprindere electronica te-ai gindit?te scapa de multe necazuri.
am uitat sa iti zic de nivelul din carburator.jiclorul de ralanti l-ai verificat?
ionut232
22 Feb 2005, 12:03
da.amestecul este de vina...poate si platina dar nu cred......
va dati si voi cu parerea si omul nu a zis la cat e relantiul...daca e la 550 normal ca tremura
CristianH
22 Feb 2005, 12:18
Ar putea fi si furtunul de absorbtie al vaporilor de ulei (de la carburator la galerie).
In general se intareste si se crapa acolo unde se cupleaza pe galerie ( sub tava de la carburator) si da aer fals. In rest cum au spus si ceilalti : reglat avans, carburatie.
diuza care merge la pata calda infundata
the_nootz
22 Feb 2005, 18:24
Am patzit-o si eu: merge aproape rotund, sta pe la 850 dar tremura. Bujii noi, platina curata, reglaj facut de un prieten meserias (
). s-a chinuit omu la greu: amestec, avans! nu reusesc sa scap de tremurici. evident ca si la esapament se aude cu gogiltzuri!!!
ionut232
22 Feb 2005, 22:42
QUOTE(the_nootz @ 22 Feb 2005, 20:24)
Am patzit-o si eu: merge aproape rotund, sta pe la 850 dar tremura. Bujii noi, platina curata, reglaj facut de un prieten meserias (
). s-a chinuit omu la greu: amestec, avans! nu reusesc sa scap de tremurici. evident ca si la esapament se aude cu gogiltzuri!!!
vezi sa nu fie zapacit carburatoru....sa nu aiba mizerii de la benzina....eu unu am patit-o cand nu aveam filtru de benzina....
capac delco?
B XX BVR
23 Feb 2005, 00:23
Furtunul cu diuza este nou, carburatorul e in garantie si nu pot sa umblu la nivel, capacul de delcou pare bun, poate sa incerc faza cu scanteia de la bujii (daca puteti sa-mi spuneti si cum se face), poate ca ar fi cazul sa pun si un filtru.
in ceea ce priveste relantiul el sta la 550-600 dimineatza dar isi revine pe la 950 dar tremura
feminabarr
23 Feb 2005, 00:33
am si eu problema asta dar nu ma mai bag la reglaje nici mort....imi ia in sfarsit 9-10% la un trafic infernal..
..problema este de la aer cred...hmmm..am eu impresia dar nu s-a discutat reglarea jiglorului carburant pe aici...cu strans la maxim apoi dat 3,5 ture inapoi?..eu aveam date 10! TURE inapoi..
( si imi consuma in draci...
....schimba si filtrul de aer..poate de acolo se trage..
Floppy76
23 Feb 2005, 07:26
Eu stiam cu 5 ture complete inapoi dupa ce e strans la maxim sau 2.5 ture daca se porneste de la locul in care se opreste motorul la strangerea surubului
diaconuliviu
23 Feb 2005, 08:07
QUOTE(feminabarr @ 23 Feb 2005, 00:33)
..eu aveam date 10! TURE inapoi..
( si imi consuma in draci...
Asta inseamna ca ai oarece canalizatii infundate sau compresia muuuuuuult scazuta..
Nu e normal sa deschizi atita.
the_nootz
23 Feb 2005, 14:00
QUOTE(ionut232 @ 22 Feb 2005, 22:42)
vezi sa nu fie zapacit carburatoru....sa nu aiba mizerii de la benzina....eu unu am patit-o cand nu aveam filtru de benzina....
capac delco?
am dat bujiile afara - erau negre.
deci le-am pus luni, iar marti erau negre!!! plus ca miroseau a benzina. abia maine am timp sa curat carb & stuff. trebuie ca acolo e ceva in neregula.
de la ce poate sa fie asta cu mirositul a benzina?? ceva simeringuri?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.