Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Tremura la relanti
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
B XX BVR
De stata sta la relanti si merge destul de rotund dar .... tremura. De la ce poate sa fie? Am mai umblat si la avans bujiile sunt un pic afumate si nu stiiu de ce; carburatorul e nou noutz, de reglat l-am reglat destul de bine (zic io, dar oricum l-as regla tot tremura). Se poate sa fie de la tacheti, ca nu sunt reglati bine? Motorul este facut aproape de A la Z si are cam 1000 Km.
Floppy76
Eu zic ca nu e reglat bine amestecul. Aerul
ionutz83
Mai vezi inca o data la carburator, ca pe vremea asta...Ce daca e nou poate a prins gunoaie ceva, sau chiar gheatza.Daca nu mai vezi pe la delco.
AC
QUOTE(B XX BVR @ 19 Feb 2005, 20:27)
De stata sta la relanti si merge destul de rotund dar .... tremura. De la ce poate sa fie? Am mai umblat si la avans bujiile sunt un pic afumate si nu stiiu de ce; carburatorul e nou noutz, de reglat l-am reglat destul de bine (zic io, dar oricum l-as regla tot tremura). Se poate sa fie de la tacheti, ca nu sunt reglati bine? Motorul este facut aproape de A la Z si are cam 1000  Km.
*


1000 km zici? daca ti-a facut asa tot timpul dupa reparatie mai ai rabdare sa se rodeze corect cuzinetii pe arbore. Este o chestie normala dupa reparatie capitala.
B XX BVR
QUOTE(AC @ 20 Feb 2005, 06:02)
1000 km zici? daca ti-a facut asa tot timpul dupa reparatie mai ai rabdare sa se rodeze corect cuzinetii pe arbore. Este o chestie normala dupa reparatie capitala.
*


Problema e ca a fost o perioada cand mergea super bine. Acu de cand am pus carb asta nou tremura!!! (celalalt carb consuma enorm)
D2ani
la un motor cu arderea buna bujiile sint bej-cafenii.amestecul prost reglat duce la afumare a bujiilor.mai verifica si cum sint scinteile la bujii.in mod normal trebuie sa fie albastre si puternice.la mine facea la fel si aveam fisele de la bujii proaste.mi-am luat unele mai bune si s-a simtit imediat.la o aprindere electronica te-ai gindit?te scapa de multe necazuri.
D2ani
am uitat sa iti zic de nivelul din carburator.jiclorul de ralanti l-ai verificat?
ionut232
da.amestecul este de vina...poate si platina dar nu cred......
RIon
va dati si voi cu parerea si omul nu a zis la cat e relantiul...daca e la 550 normal ca tremura smile.gif
CristianH
Ar putea fi si furtunul de absorbtie al vaporilor de ulei (de la carburator la galerie).
In general se intareste si se crapa acolo unde se cupleaza pe galerie ( sub tava de la carburator) si da aer fals. In rest cum au spus si ceilalti : reglat avans, carburatie.
RIon
diuza care merge la pata calda infundata
the_nootz
Am patzit-o si eu: merge aproape rotund, sta pe la 850 dar tremura. Bujii noi, platina curata, reglaj facut de un prieten meserias ( biggrin.gif ). s-a chinuit omu la greu: amestec, avans! nu reusesc sa scap de tremurici. evident ca si la esapament se aude cu gogiltzuri!!!
ionut232


QUOTE(the_nootz @ 22 Feb 2005, 20:24)
Am patzit-o si eu: merge aproape rotund, sta pe la 850 dar tremura. Bujii noi, platina curata, reglaj facut de un prieten meserias ( biggrin.gif ). s-a chinuit omu la greu: amestec, avans! nu reusesc sa scap de tremurici. evident ca si la esapament se aude cu gogiltzuri!!!
*



vezi sa nu fie zapacit carburatoru....sa nu aiba mizerii de la benzina....eu unu am patit-o cand nu aveam filtru de benzina....
capac delco?
B XX BVR
Furtunul cu diuza este nou, carburatorul e in garantie si nu pot sa umblu la nivel, capacul de delcou pare bun, poate sa incerc faza cu scanteia de la bujii (daca puteti sa-mi spuneti si cum se face), poate ca ar fi cazul sa pun si un filtru.
in ceea ce priveste relantiul el sta la 550-600 dimineatza dar isi revine pe la 950 dar tremura
feminabarr
am si eu problema asta dar nu ma mai bag la reglaje nici mort....imi ia in sfarsit 9-10% la un trafic infernal..smile.gif..problema este de la aer cred...hmmm..am eu impresia dar nu s-a discutat reglarea jiglorului carburant pe aici...cu strans la maxim apoi dat 3,5 ture inapoi?..eu aveam date 10! TURE inapoi..sad.gif( si imi consuma in draci...
....schimba si filtrul de aer..poate de acolo se trage..
Floppy76
Eu stiam cu 5 ture complete inapoi dupa ce e strans la maxim sau 2.5 ture daca se porneste de la locul in care se opreste motorul la strangerea surubului
diaconuliviu
QUOTE(feminabarr @ 23 Feb 2005, 00:33)
..eu aveam date 10! TURE inapoi..sad.gif( si imi consuma in draci...

*



Asta inseamna ca ai oarece canalizatii infundate sau compresia muuuuuuult scazuta..
Nu e normal sa deschizi atita.

the_nootz
QUOTE(ionut232 @ 22 Feb 2005, 22:42)
vezi sa nu fie zapacit carburatoru....sa nu aiba mizerii de la benzina....eu unu am patit-o cand nu aveam filtru de benzina....
capac delco?
*




am dat bujiile afara - erau negre. ohmy.gif deci le-am pus luni, iar marti erau negre!!! plus ca miroseau a benzina. abia maine am timp sa curat carb & stuff. trebuie ca acolo e ceva in neregula.

de la ce poate sa fie asta cu mirositul a benzina?? ceva simeringuri?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.