Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme dacia 1310
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
johny324
fratilor... am imbatranit 10 ani in 2 saptamani.... ajutati-ma care puteti ...mi-a mers bine pana cand am facut un drum de vreo 100 km, pe la jumatatea drumului a inceput sa mearga in " suturi", pana cand nu s-a mai turat deloc nu am mai reusit sa plec cu ea de pe loc, am stat cam 10 minute apoi a pornit si a mers bine....vreo 10 km dupa care iar problema asta....in fine am ajuns am sunat un pr si mi-a zis ca treb sa verific bujiile intr-adevar bujiile erau negre....le-am curatat a mers 5 km iarasi negre iarasi "suturi" am schimbat bobina, condensatorul dar problema persiata imi tremura si imi inegreste bujiile...mi-a zis cineva ca ar fi platina ... ca s-ar fi dereglat din caza bobinei...dar nu stiu sa o reglez ma puteti ajuta voi ce parere aveti?
Mr_Devil83
carton la radiator si la carburator ai pus?
johny324
da apa sta bine la 90 nu am treaba cu ea
krapcarasu
cartonu (cartoanele) se pune pt a proteja carburatorul de givraj. poate sa infundat pe la t
johny324
nu este infundat t-ul am verificat....ce altceva ar mai putea avea
CandyMan13
1.pompa de sprit
2.pompa de benzina(cum a zis un coleg o pornesti,scoti alimentarea si o pui intr'o sticla si vezi daca curge constant)
3.capac delco-ruptor-platina-fise
4.jiclor cu bila din CNC
5 up.gif .Succes
johny324
CandyMan13 benzina merge "ca pe roate" deci nu am nici o problema cu benzina daca trag furtunul de la carburator benzina tasneste constant, fara nici o intrerupere, daca o sprituiesc iese pe ciocul de papagal cum trebuie , capacul la delcou nu este fisurat, fisele sunt noi dar nu stiu ce este ala ruptor si nu stiu sa reglez platina
krapcarasu
rotor cred ca se refera , ala care sta sub capac si distribuie scinteia la bujii.platina se regleaza la 0.4 mm intre contacte slabind surubul celei fixe,fiind max urcata pe cama cea mobila, 0.3 pt at. vezi totusi si nivelu
baranga
QUOTE(krapcarasu @ 19 Feb 2009, 12:22)
rotor cred ca se refera , ala care sta sub capac si distribuie scinteia la bujii.platina se regleaza la 0.4 mm intre contacte slabind surubul celei fixe,fiind max urcata pe cama cea mobila, 0.3 pt at. vezi totusi si nivelu
*



hai ca am mai auzut-o si p-asta aplauze.gif

in primul rand omul intreba ce e ala !ruptor!;delcoul se mai numeste si ruptor-distribuitor(de fapt delco este o prescurtare;corect se spune ruptor-distribuitor wink.gif ),deci indeplineste functia de "rupere" si "distribuire" a scanteii,si alte functii;
ruptorul=platina=contacte platinate
distibuitor=lulea
krapcarasu
QUOTE(CandyMan13 @ 19 Feb 2009, 11:52)
1.pompa de sprit
2.pompa de benzina(cum a zis un coleg o pornesti,scoti alimentarea si o pui intr'o sticla si vezi daca curge constant)
3.capac delco-ruptor-platina-fise
4.jiclor cu bila din CNC
5 up.gif .Succes
*


si eu cum am spus?
bygy007
de obicei cind se afuma bujiile in mare parte poate fi si de la benzina prea multa sau chiar de la aprindere daca s-a intimplat dintr-o data ma gindesc la fisa centrala
Gabriel Paduraru
Temperatura la motor e buna, ai 90 de grade dar se mai intampla un fenomen.

Pune un carton pe 1/3 sau 1/2 din radiator dar ai grija sa fie in partea dreapta, curentul de aer rece care vine din fatza si in momentul in care e incis termostatul iti raceste carburatorul astfel acesta intra in jivraj. Uita-te sa vezi daca se observa bruma pe parte aia care se pupa cu galeria de admisie.
gangara
dupa descrierile tale, parerea mea este ca un reglaj al carbului (poate implica curatare, jiglere, etc) si o distanta la platina ,corecta ,ar fi suficient...
s-ar putea sa ai amestecul mult prea bogat
nu mai schimba bobine, condensatoare, fise, capace etc inutil...
iar cu cartonul e cu dus si intors. N-am avut carton niciodata la masina...toata iarna am parcurs autostrada plus cateva drumuri la munte fara carton...si nu s-a givrat nimic
baranga

@krapcarasu
rotor cred ca se refera , ala care sta sub capac si distribuie scinteia la bujii.platina se regleaza la 0.4 mm intre contacte slabind surubul celei fixe,fiind max urcata pe cama cea mobila, 0.3 pt at. vezi totusi si nivelu

asa ai spus wink.gif
gabyvs
Imi cer scuze daca daca sant of topic dar am si eu probleme cu motorul merge in suturi parca nu se alimenteaza si smunceste dar nu tot timpul mentionez ca am o dacia1310din 2000 cu motor pe injectie
gabyvs
Va multumesc ca mi ati raspuns si mie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.