QUOTE(v_razvan_c @ 14 May 2009, 11:11)
Imi spuneti si mie cum schimb si eu o bucsa de la caseta de directie, va rog... Deja a inceput sa ma enerveze cu bataile datorata jocului...
Trebuie demontata bieleta de directie de pe dreapta. Vezi ca sunt mai multe cote pt bucsa aia (0,1,2,3 parca).
Se da roata de pe partea dreapta jos,se scoate piulita bieletei cu o cheie de 17 si se depreseaza din fuzeta.
Acum:in functie de tipul de bieleta de directie pe care il ai pe masina(tip vechi:bieleta din tabla;tip nou:cu cap de bara),se ia o cheie de 36 sau un cleste de tevi si se slabeste bieleta din caseta de directie.Daca ai tipul vechi de bieleta,trebuie sa fii atent sa numeri cate ture se desfileteaza,pt a nu strica geometria.La tipul nou nu este nevoie sa numeri.
Dupa ce ai scos bieleta,cel care sta la volan,o sa traga dreapta maxim si osa vezi o siguranta care tine bucsa,si care se scoate cu un cleste special de sigurante,altfel este foarte greu.Dupa ce ai scos siguranta,cu volanul fortat la dreapta maxim,introduci o surubelnita intre axul casetei(cel din care ai desfiletat bieleta)si bucsa de teflon si incepi sa tragi stanga de volan pt a forta bucsa sa iasa.O sa iasa mai greu,asa ca o sa ai nevoie de mai multe incercari de genul acesta.
Daca ai reusit sa o scoti pana la urma,iei bucsa noua,o ungi cu niste vaselina si o introduci in locas.Cu ajutorul bucsii vechi si cu o tubulara de 23 sau 24(nu mai stiu sigur),bati usor bucsa in locasul ei.Dupa ce te asiguri ca a intrat pana la capat,fixezi siguranta pe care ai scos-o,cu acelasi cleste.Apoi,cu volanul tras dreapta maxim,incepi sa infiletezi bieleta(nu uita sa numeri turele daca ai bielete tip vechi),dupa care strangi cu cheia de 36 sau cu clestele.Fixezi burduful,strangi bieleta in fuzeta cu cheia de 17 si pui roata.
Bafta !