bylexus
22 Feb 2009, 18:54
Eu am scapat usor in aceasta iarna.
Am cumparat o baterie cand mi-am luat permisul pentru ca vechea nu mai pornea, am schimbat toba de esapament si cateva chichite la motor.De toate astea aveam nevoie indiferent de anotimp.
Pentru iarna nu m-am echipat corespunzator avand in vedere ca locuiesc la campie si nah... nu am parte de drumuri grele si temperaturi mult sub 0 grade, dar am scapat.
In urmatoarele 1-2 luni o sa incerc sa chituiesc si sa revopsesc putin aripile din spate.Au aparut niste floricele in iarna asta.... si cam atat.
Voi cum ati trecut prin iarna?
Sorin_18
22 Feb 2009, 19:31
eu am raspuns cu varianta 7,nu stiu de ce dar mi se pare ca tabla de pe modelele din 99 este de conex
tatuci
22 Feb 2009, 19:37
am schimbat bateria care si asa avea 4 ani la activ (nu mai tinea pente 13V nici batuta), presimt mici probleme pe la toba dar cam atat.
masina sta in parcata in spatele blocului, plec cu ea mai mult in weekend, am grija sa-i dau zapada jos cand e cazul si am mare grija sa curat si sa vopsesc locurile unde si-a mai luat cate o piatra de pe drum.
sunt f multumit de inspiratia pe care am avut-o cand i-am cumparat un set de aparatori de plastic care se monteaza pe oale si protejeaza tabla de toate minunile aruncate de roti)
engime
22 Feb 2009, 19:39
avand in vedere ca am facut caldura cand sa incalzit timpul, in viteza a 2 abia mai intra, si cu bateria am avut probleme m-a lasat de vreo 5 ori in strada...cam prost
bylexus
22 Feb 2009, 19:56
Daciuta mea trebe sa mai tina inca 3 ierni pana termin cu facultatea si apoi posibil un VW Passat 2002-2003...la peste 100 de caluti.
Cat ma tine bateria, atata tin si masina.Cel putin asta mi-am propus.
codrin_1300
22 Feb 2009, 19:57
eu nu am avut absolut nici o problema, nici macar cu pornitul, singurii baniti pe care -iam bagat in ea au fost in bujii care erau putin cam afumate, in rest nici o problema.
singurele chestii la care am mai avut "prebleme" au fost cu caldura, cand aveam de nu puteam sa stau in masina de cald, cand imi inghetau mainile pe volan, dar una peste asta d.p.d.v tehnic nici o problema,(cred ca ,cu caldura am avut probleme din cauza chiuloasei, pe care de gura unora am reparato
)
bylexus
22 Feb 2009, 19:58
Voi nu ati patit cu ea sa porniti, sa mergeti.... 100 metri... la prima oprire la semafor sa se opreasca si motoru?! Eu o patesc asta mereu..... la rece... indiferent de cat timp as tine-o la incalzit...
Daca e cald afara sau am facut ceva drum de 2 3 kilometri nu mai am treaba cu ea.. dar e enervant pana se incalzeste, ca nu se poate incalzii naibii in parcare.
dacia_gpg
22 Feb 2009, 20:06
Am o dacie care o mai pornesc din cand in cand, nu mi-a facut nici o problema, o conduc cu mare placere din cand in cand desi are 21 ani si i-mi doresc sa mai traiesc vreo 40 ani sa o pot intretine, ca sa vo arat si voua.
bylexus
22 Feb 2009, 20:08
QUOTE(dacia_gpg @ 22 Feb 2009, 21:06)
Am o dacie care o mai pornesc din cand in cand, nu mi-a facut nici o problema, o conduc cu mare placere din cand in cand desi are 21 ani si i-mi doresc sa mai traiesc vreo 40 ani sa o pot intretine, ca sa vo arat si voua.
Nu se poate sa ne-o arati si acum?
poze, ceva?
PH-06-BOA
22 Feb 2009, 20:17
Eu merg in fiecare zi , cel putin 30 Km (fac naveta). O singura data am pornit-o cu benzina ( am pus cu pet gaurit, in carburator), rest numai pe gaz. Nu i-am facut , nu i-am schimbat nimic di primavara trecuta, decat o planetara (din bucati )pe stanga, si cea de pe stanga am pus-o pe dreapta. E recomandata inversarea, cand incepe sa uruie in curbe.
Ca "pica "bateria, nu inseamna ca e de vina masina. Ca porneste greu , de pica bateteria, inseamna ca-i lipseste ceva. De tobe, le am de cel putin 10 ani, le-am facut din tabla de 2. Voi nu puteti? "Nu frate, eu iau nou" ! Ia nou, azi una, maine p-aceeasi...
ydaniel
22 Feb 2009, 20:18
nimica special.doar cablul de acceleratie si cel de la schimbatorul de viteze au cedat.
nici o problema , a pornit si la - 25 grade, si a mers, neregulat cei drept dar ce sa astept de la ea la - 25 grade? Am observat la ea, merge bine pana in -15/- 19 grade, sub - 20 cateodata merge tremurat. In afara de asta , nu am prins mai jos de -14, si a comportat excelent, porniri usoara, se incalzeste repede. Sunt multumit de ea.
PH-06-BOA
22 Feb 2009, 20:32
Trebuie sa mai spun, ca merge si fi-miu cu ea, care e ca toti tinerii (eu conduc chiar agresiv, fata de masina), alaltaieri a fost cu ea la verificare, si , frane inegale si pivot inf. pe st. su putin joc. Nu iau in seama gropile, nu reduc la denivelari (pentru a o proteja). Ca vi se strica pivoti , bucsi etc. des, eu n-as de vina decat pe montaj defectuos, si lipsit de interes (mai ales in servis).Nu ma laud cu masina, dar Dacia e o masina. Mor de atatea ori , de cat aud expresia "rabla".
brigada_diverse
22 Feb 2009, 20:32
s-a innecat intr-o zis si s-a consumat bateria ca nu incarca f bine cat am fost nevoit sa dau la automat sa o aerisesc...dar a pornit impinsa si aia a fost singura belea....
a mai avut niste belele ca se oprea la ralanti pana se incalzea, dar era din dozaj si din scarbofrana....
nelu_1985
22 Feb 2009, 20:45
de la inceputul iernii sa zicem inceputul lui noiembrie am facut cam 10000 km (fac naveta zilnic ~80 km), inafara de intretinerile periodice normale (ulei, filtre si placutele de frana ), am inlocuit radiatorul la inceputul iernii, si o pompa de frana, in rest nu mi-a facut nici o problema, cheie si-am plecat, cu tobele n-am probleme ca-s de inox cap coada.
TM 03 MUY
22 Feb 2009, 20:59
Numa bateria ma lasat in rest totul a mers bine, si la temperaturi joase (-20) a pornit bine. Caldura am avut din plin. Deci in mare parte is multumit de ea, o fi ea batrana dar isi face treaba, nu mo lasat inca in drum.
c_brati
22 Feb 2009, 21:02
rau de tot! Dupa ce am schimbat chiulasa de doua ori,electromotor, bateria,bujii, pompa de apa,axa cu came si am mers pe jos de doua ori la servici pt ca nu a pornit la -10 C, am imprumutat Leon-ul tatalui meu pe care mi_l mai lasa o saptamana ca sa_mi puna Dacia la punct!
bylexus
22 Feb 2009, 21:17
QUOTE(nelu_1985 @ 22 Feb 2009, 21:45)
de la inceputul iernii sa zicem inceputul lui noiembrie am facut cam 10000 km (fac naveta zilnic ~80 km), inafara de intretinerile periodice normale (ulei, filtre si placutele de frana ), am inlocuit radiatorul la inceputul iernii, si o pompa de frana, in rest nu mi-a facut nici o problema, cheie si-am plecat, cu tobele n-am probleme ca-s de inox cap coada.
Cat cheltui numai pe benzina, lunar?!
motanpaul
22 Feb 2009, 21:19
Salutare, la mine probleme de la inceputul ierni cu franele.Si dea abia acum in februarie am terminat franele dupa ce am schimbat: pompa frana autonova,cilindri spate SAMKO(made in italy),toate conductele noi de cupru, pe spate am pus sistemu de franare cu reglarea sabotziilor prin excentric, saboti noi pe spate.Acum am frane si pe spate, nu pot sa invart tamburu cu liveru cand am apasata frana.
Sistemu cu autoreglare e prost construit, mie in iarna asta mia scapat un sabot din siguranta aia si mia rupt buza cilindrului,garnitura de pe cilindru dar am avut noroc cu pompa de autonova doarece mia ramas frana pe fata.
Si probleme am mai avut cu bujiile prea reci, si se autocuratau greu si mergea in 3 pistoane motoru.Dar iam pus bujii Equyem dupa sfatul lui Daniel si porneste acum ceas masina si nu mai am treaba sa mearga in 3 pistoane.
Am avut probleme cu ea si mai am dar le rezolv cu timpu.
nelu_1985
22 Feb 2009, 21:24
QUOTE(bylexus @ 22 Feb 2009, 21:17)
Cat cheltui numai pe benzina, lunar?!
400 lei, bag de 100 pe saptamana, mai am si drumuri in afara programului de naveta
PH-06-BOA
22 Feb 2009, 21:24
Nici n-are masina atatea cat ai cshimbat!
Tu le-ai schimbat? E vina ta.
Ai pus pe altu' ? E vina ta.
bylexus
22 Feb 2009, 21:36
QUOTE(nelu_1985 @ 22 Feb 2009, 22:24)
400 lei, bag de 100 pe saptamana, mai am si drumuri in afara programului de naveta
Faci kilometri, nu gluma.
Sa fiu in locul tau, as cumpara un diesel cat de repejor.Gandeste-te ca consumi 120 litri de benzina lunar, pfuai de viata.
AS TRECE LA DIESEL SI CU NASU RUPT DE AI MEI!
Ai GpL inseamna, my mistake or... what?
CandyMan13
22 Feb 2009, 21:40
referitor la topic,am trecut iarna cu geamuri aburite,piruete fara frana de mana(
) ,incuietori inghetate,porniri dimineata la sfert(
multumesc Doamne),cu carton pus la carburator;buba abia acum apare ca dispare zapada si apar gropile
nanu_mihai_andrei
22 Feb 2009, 21:47
Dacia mea break a mers fara probleme, a pornit zi de zi, tata merge zilnic cu ea. Mentionez ca e una bucata injectata din 2001.
Pt bylexis, sa stii ca tata o prefera in locul unui diesel care se odihneste in fata blocului si e folosit la deplasari lungi:D. Chiar daca e mai economic, intretinerea e mai scumpa.
razvanamza
22 Feb 2009, 21:56
Breculetul a trecut bine. marile probleme cu frana continua, servo e totusi ok. Loganul parca nici nu a simtit temperaturile mici, se comporta impecabil ( doar 6500 de km
). Pe de alta parte, la break toba mai are un pic si cade (connex)
nelu_1985
22 Feb 2009, 21:57
QUOTE(bylexus @ 22 Feb 2009, 21:36)
Faci kilometri, nu gluma.
Sa fiu in locul tau, as cumpara un diesel cat de repejor.Gandeste-te ca consumi 120 litri de benzina lunar, pfuai de viata.
AS TRECE LA DIESEL SI CU NASU RUPT DE AI MEI!
Ai GpL inseamna, my mistake or... what?
nu am gpl si nici nu agreez, iar din aia 120 l de benzina, eu platesc cam 20, in rest nu ma intereseaza nici intretinerile periodice...consumabilele, iar pe celalalt plan vreau sa-mi iau un passat 2000+ diesel, dar mai trebuie si altceva pe langa bunavointa
motanpaul
22 Feb 2009, 21:57
@ PH-06-BOA: Sa sti ca nu ma costat foarte mult franele:
-25 lei pompa noua autonova
-72 lei cilindri receptori(2 buc)
-40 lei sistemu cu excentric cu tot cu sabotzii aproape noi
-vreo 40 lei conductele cu tot cu lichid de frana Lifrom
Manopera nu am platit deoarece am facuto cu taicamiu in curte, Nici 2 milioane dar nu am avut ce face.
ydaniel
22 Feb 2009, 22:05
QUOTE(motanpaul @ 22 Feb 2009, 21:19)
Si probleme am mai avut cu bujiile prea reci, si se autocuratau greu si mergea in 3 pistoane motoru.Dar iam pus bujii Equyem dupa sfatul lui Daniel si porneste acum ceas masina si nu mai am treaba sa mearga in 3 pistoane.
ma bucur daca sunt bune
Am trecut iarna asta chiar usor, ce am schimbat a fost releul regulator de tensiune electronic ,cu altu IPee cu fir de referinta
PH-06-BOA
22 Feb 2009, 22:30
Eu m-am referit la c-brati. Postul tau nu aparuse. Dar parca-i prea multe de-o data. Nu tolerati deloc? Artificii, trucuri (care uneori facute bine , sunt mai bune ca originala, tinand cont ca originala e de acum 40 de ani).Lumea s-a mai dezvoltat, a aduce inbunatatiri, multi le vad ca improvizatii, si e rau. Batem pasul pe loc.
Eu ma gandeam sa elimin bascula superioara, dar n-am loc de PROSTI. Sa pun motor electric, chiar sa construiesc una, dar , ai dracului, sta pe mal, si ma urmaresc, gata sa sara . Eu nu pot sa merg ca ei pe deasupra! Nici femeia nu ma mai suporta, zice ca am burta rotunda , si imi pune un cric la barba, sa mi se lase capatul celalalt, mai jos.
Eu am votat satisfacator. Si-a dat drumul pompa de apa si picura incet-incet...intr-o zi n-a vrut sa porneascamotorul nici de-al dracu, nu stiu ce a avut, da m-a facut de bujii, platina, fise noi, si cum-necum a pornit dupa tinspe mii de reglaje si incercari...nici pana in ziua de azi nu stiu ce a avut...si a inflorit rugina ca la balamuc! pasajele rotilor spate si contraaripile fata au inceput sa se umfle ca dracu.
In rest, fara accidente sau lasat in mijlocul campului.
satisfacator am votat si eu. am schimbat caloriferul am reconditionat sistemul de dirijare a aerului la incalzire , am schimbat bateria care era de vreo 5 ani si mai era si de 45 de Amperi, schimbat bucsi si perii la electromotor si schimbul de ulei si bujiile care, dar astea sau facut in toamna , in rest benzina si cheie, singura problema este ca mia infundat unu usa stanga spate si a mai si plecat de la locul faptei , dar asta e acum in primavara voi repara si usa si in rest toate bune
sorin1983
23 Feb 2009, 00:14
eu trec greu iarna... pt ca am probleme la motor grave, deocamdata functioneaza masina dar nu porneste decat foarte greu dimineata sau dupa 6-8 ore lasata in frig.deci am votat foarte rau
ageana
23 Feb 2009, 00:22
Foarte usor, nici o problema.
Dacia rulz!
tzepesch
23 Feb 2009, 00:25
Nici o problema!
daca o intretii din mers nu te lasa....
in iarna, chiar daca am mers putin, nici o buba.
acu ca dadu caldura ma trage de maneca un kit ambreiaj
schumi_86
23 Feb 2009, 01:53
Si eu pot spune ca am trecut f.bine iarna aceasta,nu am avut probleme majore,carton in fata i-am pus cum a dat frigul mai bine,antigelul schimbat in toamna + termostat si totul a fost ok avand in vedere faptul ca am tinut-o afara iarna asta fata de iarna trecuta cand a stat in garaj,nici cu aburitul geamurilor nu a fost problema mare.Treaba e ca daca ai grija de masina are si ea grija de tine
cagulaa
23 Feb 2009, 09:15
pentru moment bine, nu zic hop pana....... picura putin pe la pompa de apa dar cred ca este din cauza unui colier, il schimb mai incolo, si cred ca o sa ma lase tobele In rest daca mai trag de baterie si anul asta sunt multumit
alin12
23 Feb 2009, 09:23
Totul a fost bine. Injectia isi spune cuvantul.
cagulaa
23 Feb 2009, 09:25
norocosule, cred si eu...
sweetboy89
23 Feb 2009, 10:03
am trecut cu bine iarna alaturi de batranica mea. merge bine cu mici defectiuni dar o sa le remediez
nils_holgherson
23 Feb 2009, 10:45
Excelent. Am folosit zilnic masina si nu m-a dezamagit. Injectia si-a facut treaba.
Mr_Devil83
23 Feb 2009, 11:25
Am votat si eu bine, n-am avut necazuri mari cu ea, in afara de un carburator cu figuri pe care l-am schimbat cu unul de la o cunostinta care lucreaza pe la fier vechi, bateria care a trecut in lumea dreptilor si vreo 2 motoare de aeroterma.
Per total as zice ca in afara de benzina consumata, restul oricum trebuiau schimbate deci nu pot sa ii reprosez ceva masinutei. Si am facut vreo 12k km din noiembrie pana acuma cu ea.
De remarcat ca am completat vreo 4 litri de ulei din care vreo 3 in perioda in care imi curgea pe la baia de ulei. Nu mi-a facut probleme cu bujiile, tot ce pot sa zic este ca sunt multumit de ea.
alecsz99
23 Feb 2009, 11:31
Am votat foarte usor...masina a pornit totdeauna la prima cheie, nu au fost probleme de nici un fel iarna asta (ori in alte ierni)...nici la caldura, dezaburire, nimic! Cauciucurile sunt de vara si chiar nu foarte noi...prin vara trebuie toate 4 schimbate, dar nu au fost probleme cu tractiunea. Sigur ca nu a nins ca in alti ani si asta a ajutat! Masina a fost folosita intens insa numai in Bucuresti. Multe ierni inainte ii doresc!
sity_boy84
23 Feb 2009, 12:18
bine spre foarte bine. o singura problema cu rulmentii de la alternator si cu diode arse. in rest fara probleme:D
Tiberiu-Andrei
23 Feb 2009, 19:39
Si a mea a trecut bine,avand in vedere ca in aste' locuri e frig de n-ai idee.In afara de pompa de apa care a inceput sa picure,una bucata oglinda rupta de golani si o zgarietura zdravana aparuta de vreo saptamana nu a avut nimic,porneste regulamentar in fiecare dimineata.Desi acum o luna eram gata sa-i bag setu nou(am pus mana pe un set AE facut in Franta),am ales sa mai astept inca o luna.
In rest,toate la locul lor!
maryus_83
23 Feb 2009, 19:50
QUOTE(nils_holgherson @ 23 Feb 2009, 10:45)
Excelent. Am folosit zilnic masina si nu m-a dezamagit. Injectia si-a facut treaba.
La fel si a mea!
ydaniel
23 Feb 2009, 20:28
QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 23 Feb 2009, 19:39)
am pus mana pe un set AE facut in Franta
ma bucur ca-ti place.
la iame cand te duci?
satisfacator...desi mi s-a stricat cutia a 3-a oara...am schimbat piese in ea de vreo 3 milioane...da..deh...sa zicem ca n-are anotimpul nicio legatura cu asta.plus carburatorul m-a necajit cu asa zisii "muci"....in rest...benzina...vreo 15 litri la 100 km si iaca asa a mai trecut o iarna...
Markus200
23 Feb 2009, 21:19
dezastruos dar ma asteptam:) probleme: a aparut ff multa rugina(era de asteptat) a aparut o gaura de 20 cm aripa spate, servofrana s-a stricat imediat dupa ce am schimbat cilindru spate frana complect nou avea scurgeri uriase acuma curge cel de pe fata deci am ramas fara frane, cardanul e in pioneze, pompa de apa curge doar la pornire dupa care nici macar o picatura nu se mai scurge, au aparut gauri pe dedesupt sa rupt toba de esapament lista poate continua Masina este un papuc 2 locuri 1988 tractiune spate
Florin_d_1300
23 Feb 2009, 21:23
Avand in vedere ca sta afara, a suferit un pic, dar de pornit a pornit la a 2a cheie, dupa ce nu am mai pornit-o de 1 luna jumatate, am dat jos zapada de pe ea, cand da caldura, o sa vad eu ce mai am de schimbat la ea.
http://forum.softpedia.com/uploads/1234853...18_1_318231.jpghttp://forum.softpedia.com/uploads/1234853...18_1_286551.jpg
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.