Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Viteza se modifica?
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Imbunatatiri - Dacia Solenza
petrakE
De curand m-am certat cu un amic, deoarece....el zice k dak schimbi vit 1,2,3,4 la 3000 rpm, schimbi a 5a, si accelerezi pana la 3000 rpm ai o viteza X. Daca schimbi viteza 1,2,3,4 la 5000rpm dupa care dai a 5a si lasi turometru sa scada la 3000 ai o viteza diferita de X. Eu iam zis k asa ceva e imposibil din cauza k rapoartele treptelor de viteza nu se modifica in functie de cum turezi motorul...el o tine mortis...
Dati-va cu parerea.
Si asta e valabil si la benzina si la diesel....el nu k difera....DOHHH
Andy_ACS
Eu zic ca tu ai dreptate. Varianta lui ar fi valabila (poate) doar daca masina ar avea ambreiaj defect care ar patina cand accelerezi.

Bafta!
Boris08
Ii poti transmite prietenului tau ca e "cea mai mare aberatie".....Intradevar cum a spus si colegul Andy daca are ambreajul terminat va fi o diferenta.
C a t a l i n
Mi-ar fi rușine să am așa amici...
tester
mie mi-ar fi rusine sa cred pana si 0.0000000000000001% ca (,VIRGULA) ceea ce zice amicul ala al tau e adevarat... dar sa mai si postez pe forum ca intrebare despre imbunatatire...
Boris08
Gata ma,ca mai aveti putin si sariti la gatul lui........
A intrebat si el.
rratzoiusexos
la solenza nu se schimba nimic datorita calculatorului de injectie,dar la dacia clasica,nu cea pe injectie,daca schimbi treptele inferioare la turatii mari se poate intampla ce a zis pers respetiva(eu mai am un papuc 1307,motor 1.6 carburatie.daca schimb primele 4 viteze la 3000 ture,intr a 5 a la 3000 am 90km/h,daca schimb la 3500-4000,intr a 5 a am 100km/h la 3000)acuma repet.la solenza nu se intampla asa ceva.mentionez ca papucul merge perfect,nu are probleme tehnice,nici cu rotile nici cu kilometrajul.am mai multi prieteni care mi au confirmat asta.cauzele sunt pur si simplu datorita sistemului de carburatie.
C a t a l i n
Bine mă... radmasa.gif

Deci, la viteza de 100 km/h roțile se învârtesc cu o viteză constantă, corect? Dacă nu ar face-o, ar patina...
Roțile sunt antrenate de planetare, care planetare intră în diferențial, și de acolo la cutie, mișcarea e demultiplicată în funcție de treptă și prin ambreiaj se ajunge la motor.

LA VITEZĂ CONSTANTĂ, ÎN ACEEAȘI TREAPTĂ A CUTIEI, CU ACELEAȘI ANVELOPE, ȘI CU UN AMBREIAJ CE NU PATINEAZĂ, TURAȚIA MOTORULUI ESTE ACEEAȘI, INDIFERENT CĂ AI ACCERAT PÂNĂ LA ACEA VITEZĂ ÎN 3 ZILE SAU ÎN 15 SECUNDE, SAU AI SCHIMBAT VITEZELE LA 6000 rpm SAU la 2000 rpm.

E VALABIL PENTRU MOTOARE CU ABURI, BENZINĂ, MOTORINĂ, CHEROSEN, PE CARBURAȚIE, INJECȚIE si orice îți mai trece sau nu prin...
C@talin
auleu ce aud radmasa.gif cum cum... laugh.gif cred ca sa rostoglit in mormant ala de a inventat motoru si cutia de viteze de a inebunit pana acuma laugh.gif

nu are cum sa se intample ce ziceti voi paici,never ever wink.gif vb de ce i care viseaza alte viteze si turatii happy.gif
amicului tau ar trebui sa-si fac cunostinta cu un zapacit care o tinea pe a lui ca,camerele fixe pe gps sut date de satelit nu le pui tu manula,cred ca s-ar intelege de minune radmasa.gif
AR-18-MOS
QUOTE(rratzoiusexos @ 28 Feb 2009, 17:51)
la solenza nu se schimba nimic datorita calculatorului de injectie
*


Da' ce face UCE Injectie de nu se intampla asta ... ?
C@talin
da comanda direntialul variabil sa modifice unghiurile radmasa.gif
PaulT
QUOTE(rratzoiusexos @ 28 Feb 2009, 18:51)
la solenza nu se schimba nimic datorita calculatorului de injectie,dar la dacia clasica,nu cea pe injectie,daca schimbi treptele inferioare la turatii mari se poate intampla ce a zis pers respetiva(eu mai am un papuc 1307,motor 1.6 carburatie.daca schimb primele 4 viteze la 3000 ture,intr a 5 a la 3000 am 90km/h,daca schimb la 3500-4000,intr a 5 a am 100km/h la 3000)acuma repet.la solenza nu se intampla asa ceva.mentionez ca papucul merge perfect,nu are probleme tehnice,nici cu rotile nici cu kilometrajul.am mai multi prieteni care mi au confirmat asta.cauzele sunt pur si simplu datorita sistemului de carburatie.
*




Am trait sa aud si asa ceva.... radmasa.gif .Daca ai postat la misto...mai e cum mai e,dar daca ai spus-o la modul cel mai serios si gandit... popa.gif .
SB 04 GST
deci... unsure.gif tu erai colegu??? radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

28 Feb 2009, 19:38:
pardon ... amicu?
Boris08
Asta a devenit topic de caterinca smile.gif)
De unde veniti ma cu idei d-astea tampite????
rratzoiusexos
e o chestie experimentata de mine pe vechea dacie.o masina care nu tine prea mult cont de legile fizicii.deci nu ma puteti contrazice atata timp cat am vazut asta cu ochii mei..e asemanatoare treaba asta cu demaraju...ia schimba ula dacie dintr a patra intr a 5 a la 1500 de ture si vezi in cattimp ajungi la 80.iar la solenza e injectie electronica,e normal ca fluxul de benzina sa fie mereu la fel.la dacie nu e asa.un exemplu mai e la dacie ca daca la o viteza constanta pedala de acceleratie este sa zicem la 75% din cursa ei poti avea surpriza ca in alta zi sa mergi cu aceeasi viteza la 50% din cursa pedalei.tot chestii traite de mine.problema e ca nu sunt singurul,mai stiu o gramada de persoane care au patit la fel.probabil voi v ati nascut in trabant,ca ala oricum n are cum sa ajunga la 100
C a t a l i n
Alo... Ce are cursa pedalei cu turația motorului?

Normal că la deal apeși mai mult pedala pentru a urca cu aceeași viteză cu care ai coborî... S-o crezi tu că "fluxul" de carburant e același la vreo mașină...

La ACEEAȘI VITEZĂ TURAȚIA MOTORULUI E ACEEAȘI! Dacă nu, repară-o, mașina și schimbă ceasurile!
rratzoiusexos
da chiar nu pricepi?e dacie tata...ce sa zic..mare mecanic esti tu.
iuliano_smile
QUOTE(MAERSK @ 4 Mar 2009, 10:15)
Alo... Ce are cursa pedalei cu turația motorului?

Normal că la deal apeși mai mult pedala pentru a urca cu aceeași viteză cu care ai coborî... S-o crezi tu că "fluxul" de carburant e același la vreo mașină...

La ACEEAȘI VITEZĂ TURAȚIA MOTORULUI E ACEEAȘI! Dacă nu, repară-o, mașina și schimbă ceasurile!
*




QUOTE(rratzoiusexos @ 4 Mar 2009, 20:11)
da chiar nu pricepi?e dacie tata...ce sa zic..mare mecanic esti tu.
*


Curat murdar. cam asa e.

Acum revenind: este dacie? Care e problema. Aia veche saraca sufera mai pe la toate inchieturile si inca merge. Acum sunt multe erori: ceasurile, felul in care se transmite informatia, cablul kilometrajului, ceasurile...... si liste nu se mai sfarseste.
Si ca idee. Dacia bunicului meu are 29 de ani impliniti anul acesta. Instalatia electrica este aceeasi. Totul original pe ea, in afara de motor care nu mai e de 1300 e 1400 cu 5trepte cutia. Si inca merge si arata splendid.
C a t a l i n
Învățați fizică și apoi dați vina pe mașină...
iuliano_smile
QUOTE(MAERSK @ 4 Mar 2009, 22:51)
Învățați fizică și apoi dați vina pe mașină...
*


Aveti dreptate si imi cer scuze pentru cele spuse. Si totusi este eroare de la masina si poate si o eroare de la om.
pastrama
QUOTE(rratzoiusexos @ 4 Mar 2009, 20:11)
da chiar nu pricepi?e dacie tata...ce sa zic..mare mecanic esti tu.
*


Pai si Slz nu-i tot Dacie? ph34r.gif


A, scuze, uitasem. E putin bai reno.
C@talin
omului mai mult ca sigur ii patineaza ambreiaju si are vise umede wink.gif

5 Mar 2009, 04:41:
QUOTE(rratzoiusexos @ 4 Mar 2009, 11:11)
e o chestie experimentata de mine pe vechea dacie.o masina care nu tine prea mult cont de legile fizicii.deci nu ma puteti contrazice atata timp cat am vazut asta cu ochii mei..e asemanatoare treaba asta cu demaraju...ia schimba ula dacie dintr a patra intr a 5 a la 1500 de ture si vezi in cattimp ajungi la 80.iar  la solenza e injectie electronica,e normal ca fluxul de benzina sa fie mereu la fel.la dacie nu e asa.un exemplu mai e la dacie ca daca la o viteza constanta pedala de acceleratie  este sa zicem la 75% din cursa ei poti avea surpriza ca in alta zi sa mergi cu aceeasi viteza la 50% din cursa pedalei.tot chestii traite de mine.problema e ca nu sunt singurul,mai stiu o gramada de persoane care au patit la fel.probabil voi v ati nascut in trabant,ca ala oricum n are cum sa ajunga la 100
*


auzi tu ai auzit de conditii atmosferice sau crezi ca solenza are aerodinamica de F1 ? laugh.gif , de inclinarea drumului,nu e nevoie de rampa extraordinara,iti dau un exemplu pe A2 cand pleci spre constanta masina consuma umpic mai putin ptr ca esti intr-o usoara coborare chiar daca nu se vede cu ochiu liber,la mers spre bucuresti de la constanta masina trage mai greu ca urca mereu wink.gif .e normal sa ai aceiasi viteza cu pedala apasata mai mult sau mai putin wink.gif ,cum zicea maersk fizica e la pamant si asta e fizica de clasa a 8 smile.gif
SB 04 GST
a deacu de geografie cu istoria mami ei si cu profesorul de fizica care te-a invatat ... ca eu cred ca te lasa repetent... mosule ce zici tu aici e ca si cum ai spune ca dai drumu la o piatra din mana si ea se duce in cosmos..... ce caposi sunt pustii din ziua de astazi ei cred ca le stiu pe toate
C@talin
Bine domnu smile.gif .Va las pe voi cu viteza modificata in lumea de vis smile.gif
Banu1974
173.gif post-336-1110552489.gif
rratzoiusexos
despre lectii de fizica ..n ai u cum sa mi ti mie,ti o zic.in rest numai bine.
Banu1974
QUOTE(rratzoiusexos @ 6 Mar 2009, 00:24)
despre lectii de fizica ..n ai u cum sa mi ti mie,ti o zic.in rest numai bine.
*


La fizica,trebuie sa te vedem la tabla!!!
La limba romana ai nota 3!!!
radmasa.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.