Gata și cu ITP-ul anul ăsta.
Povestea ITP-ului:
Vineri dimineața, ora 8°°: Prezentare la IATSA (pe Drumul de Centură), însă analizorul de gaze indisponibil. Berlineza mofturoasă.
Plimbat ușor-ușor pe la stațiile ITP unde mi se spune că nu am cum să trec cu înălțătoarele, dar nici nu au cum să-mi facă și operațiunile de service(la Nalba au fost categorici:
Nu facem intervenții pe Berlină!), așa că până la urmă am ajuns la Sherr (Basarabiei colț cu Grădina Veche). Berlineza cască de plictiseală.
Și aici îmi recită aceeași poezie cu înălțătoarele, sătul de a tot încerca să trec cu aceste înălțătoare, Berlineza mea intră pe stand, unde îi găsește un pivot dreapta față și ceva bucșe, burduf casetă direcție non-etanș, cuplă volan, reglaj rulment spate-dreapta, pansamente expirate în trusa medicală (apropo, inclusiv cele care sunt declarate ca nesterile
), achit cei 105 RON (ITP+revenirea) și îi fac intrarea triumfală în service. Berlineza zâmbește. A intrat la masaj.
La service: scos înălțătoarele, schimbat ceea ce era neconform la ITP, între timp am plecat de am luat o nouă trusă sanitară (24RON), revenit în service, și surpriză! Berlineza trecuse ITP-ul deja! Plătesc contravaloarea reparațiilor în service (350RON) și acum Berlineza e aptă de drum încă doi ani cu acte în regulă!
Și-am încălecat pe-o anexă la Certificatul de înmatriculare,
Și-am plecat să fac plinul pentru drumul mare!
Drum bun!