fullhouse
4 Mar 2009, 21:54
Buna seara. O intrebare am si eu legata de turatia de pornire la rece. Dimineata mi se tureaza motorul destul de tare, cam la 2000 de ture, dar scade progresiv in 4, 5 secunde pana pe la 1400. Dupa ce se incalzeste motorul se stabilizeaza pe la 800, 900. Ma cam deranjeaza turatia din cauza ca am o bataie la rece de la linie cred, care e cam enervanta si ma cam ingrijoreaza. Sa fie de la amaratul ala de motoras pas cu pas? Pot sa fac cumva sa nu se tureze asa tare la rece?
nelu_1985
4 Mar 2009, 22:00
toate care-s pe injectie pornesc asa, fa un efort si cumpara cuzineti si fa linia, eventual du vibrochenu la rectificat
schumi_86
4 Mar 2009, 23:52
Hmmm cam ciudat totusi sa bata un motor asa repede,vorba vine....
fullhouse
5 Mar 2009, 07:31
Motorul are in jur de 75k km, la mine e cam de 10k, sigur nu din cauza exploatarii mele a aparut bataia, ma comport f bine cu ea, n-a vazut peste 3000 de ture decat in depasiri. Ma deranjeaza turatia ridicata pentru ca daca ii dau un reset la comp scotand borna atunci imi porneste turata cam pe la 1400, 1500 max. Daca ar porni asa, bataia ar fi cam insesizabila, oricum tine doar vreo 2 sec, am presiune buna de ulei. Am auzit ceva de scurtarea cursei motorasului prin inbusul ala. Parerile normal ca sunt pro si contra. Ce ziceti?
nu te lega unde nu te doare... mai este un pic si scapi de vremea rece... si daca slabesti din imbus motorasu nu isi mai face treaba bine... si cand o sa vrei sa ti-o tina la 800-900 o sa se chinuie si o sa se accelerenze in continuu incercand sa se stabilizeze...
nelu_1985
5 Mar 2009, 08:55
acuma vad ca bataia tine doar 2 secunde de la pornire, vezi ca aia-i bataie in rampa culbutorilor, merg pe uscat pana ajunge uleiul sus in rampa, filtru de ulei eftin e vinovat pentru asta
fullhouse
6 Mar 2009, 11:12
Nu vreau sa mai deschid alt topic, vreau sa aflu si eu ce tip de ambreiaj am la o berlina injectie 2000
fullhouse
6 Mar 2009, 11:52
Intreb pentru ca am un zgomot foarte suparator aparut de vreo 2 zile, care vine din carcasa ambreiajului. Sunetul e ca un rontait metalic care se aude cel mai bine la relanti, parca e un obiect strain agatat acolo. Ambreiajul lucreaza normal, inca.
bylexus
7 Mar 2009, 02:51
A mea toata iarna a ramas la relantii intre 1200 de ture si 1800 spre 2000.
Si acum, pe vreme buna, imi ramane motorul turat la 1200.Ce sa fac?! Cum reglez relantiul?! Daca se poate, va rog sa-mi arata-ti pe pozele ce le-am uploadat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.