cum spune si titlu, renault isi resusciteaza tunerul de casa. mai multe detalii aici. eu nu stiu exact de ce anume renault a luat aceasta decizie, avand in vedere ca marca franceza are deja o divizie sport. adica divizia renault sport, care se ocupa de clio rs, twingo rs, megane rs. oricum daca renault investeste in noi divizii sport, poate insemna ca nu s-a renuntat nici la ideea de a produce modele ceva mai sportive si pentru sora mai saraca, adica pentru dacia.
voi ce credeti??
dcn
5 Mar 2009, 20:08
Pai, reiese si din articol. Va fi un tuner al masinilor Renault. Adica masinile facute de Gordini vor fi peste RS-urile facute de Renault. Poate pleaca de la modelele RS dar le imbunatatesc vizual, aerodonamic si tehnic. Exemplele asemanatoare sunt date in articol: AMG cu Mercedes, Abarth cu Fiat. Ar mai fi diviziile speciale ale Honda (Mugen) si Nissan (Nismo) care pot fi considerate entitati separate in cadrul firmelor. Parerea mea.
Arhimede
5 Mar 2009, 20:10
Unu de la automarket a tradus cu google translate ce-au scris aia pe autoblog.it care astia din urma au luat de pe carmagazine
vis-a-vis
5 Mar 2009, 20:20
Ar trebui sa-l invie mai intai pe Amédée Gordini, nu doar sa-i foloseasca numele pentru a vinde...
slider2
5 Mar 2009, 20:56
dar mercedes si fiat nu au o divizie sport, si apoi amg, respectiv abarth peste. renault sport ar fi echivalent cu amg/abarth. cel putin din punct de vedere logic, asa ar trebui.
St
5 Mar 2009, 21:11
QUOTE
The new Gordini hot hatch brand would sit above the existing Renaulsport troupe of hot hatchbacks
dacialoganmcv
5 Mar 2009, 22:58
QUOTE
Renault will relaunch the Gordini brand in 2010 on the Twingo. And it's not just a paint job this time – these will be proper Gordini branded cars
aphophis
5 Mar 2009, 23:09
omfg. Abia astept o versiune mai usoara si mai puternica a lui twingo!
St
6 Mar 2009, 01:22
@Loganel_AG
In pozele alea e decat un Twingo RS.
QUOTE
Expect a plethora of blue paint jobs with white stripes (on the bonnet, not the band) and a Gordini formula for club motorsport.
dacialoganmcv
6 Mar 2009, 06:04
de la GT pana la RS e cale lunga...
Stefan
6 Mar 2009, 09:08
QUOTE(slider2 @ 5 Mar 2009, 20:56)
dar mercedes si fiat nu au o divizie sport, si apoi amg, respectiv abarth peste. renault sport ar fi echivalent cu amg/abarth. cel putin din punct de vedere logic, asa ar trebui.
Mercedes are AMG ca divizie interna si Brabus peste. BMW are M sport si Alpina peste, etc.
rtBK
6 Mar 2009, 10:32
si asa era twingo destul de tare... dar acum
Arhimede
6 Mar 2009, 13:34
Daca 200 are clio....twingo o sa aibe vreo 160 maxim.Pe la 240 apare si mit o
slider2
6 Mar 2009, 13:45
oricum si mito va avea probleme cu atatia cai putere. la puteri de peste 200cp, cam trebuie 4x4, sau propulsie spate, ca rotile fata nu pot face fata.
Arhimede
6 Mar 2009, 16:16
Asta cu torquesteeru' e cam relativa.Au facut fata la 250 de cai pe 147 gta, acu multi ani.Acum banuiesc ca s-au mai schimbat treburile.
@slider, daca Ford a reusit sa puna 300Cp pe puntea fata a modelelor Focus RS, de ce n-ar putea MiTo sa se descurce cu 240?
Sunt curios daca divizia Gordini va lucra si pentru Dacia.
Arhimede
6 Mar 2009, 18:14
Bine ca ford se lauda cu revoknuckle care cica elimina torquesteeru'(Cand a aparut rs am citit in autocar ca functioneaza perfect si in carmagazine ca nu functioneaza in urma unor teste).
Si oricum fenomenu asta apare cand o calci ca nesimtitu in accelaratii la viteze mici.De la 40km/h in colo Mito poa' sa foloseasca toti aia 240 de cai.
slider2
6 Mar 2009, 18:32
am vazut si eu testul cu focus rs (la fifth gear). se spunea ca a disparut torque steering-ul, dar nu stiu ce sa zic, cam toata lumea care se pricepe foarte bine la partea mecanica, asta spune, dupa 200cp este nevoie de 4x4.
legat de mito, amintiti-va de 147 gta. acum depinde si de modificarile facute la partea tehnica.
paul_s
6 Mar 2009, 20:14
Mai torquesteeru il mai pacalest cu un lsd dar 300 cp parca e totusi prea mult
slider2
6 Mar 2009, 21:11
noul ford focus rs atat are. si eu am ramas un pic , ma asteptam la mai putini cai, sau la un 4x4.
Coro
17 Apr 2009, 07:55
Reports of Renault's plan to relaunch the decades-old Gordini moniker just got a lot more interesting.
interesant interviu cu patrick le quement , despre alpine. Si mai interesant mi se pare faptul ca masina exista deja (ar fi trebuit prezentata anul trecut), insa din cauza crizei economie, se pare ca deocamdata masina e trasa pe dreapta. intr-adevar, nu e prea viabil sa lansezi acum masini care probabil nu se vor vinde asa de bine, insa raman totusi banii investiti in "nasterea" masinii. Interviul il gasiti aici
ei zic ca pe 10 sau 11 noiembrie renault va relansa gordini. Cred ca ar incapea si gordini si alpine, gordini fabricand variantele tunate ale masinilor de serie renault, in timp ce alpine s-ar ocupa de masini sport, care nu au echivalent la renault.
zanzie
3 Nov 2009, 20:08
Reinvierea marcii Gordini este o stire care ma bucura enorm.
Sper ca acest NUME sa fabrice automobile cel putin la fel de reusite ca cele realizate in prestigioasa sa istorie.
aphophis
3 Nov 2009, 20:11
pun pariu ca printre primele masini care vor primi tratatia gordini va fi megane 3 rs.
rtBK
3 Nov 2009, 20:14
nu stiu ce sa cred
QUOTE
Renault will relaunch the Gordini brand in 2010 on the Twingo. And it's not just a paint job this time – these will be proper Gordini branded cars
zanzie
3 Nov 2009, 20:22
QUOTE(aphophis @ 3 Nov 2009, 20:11)
pun pariu ca printre primele masini care vor primi tratatia gordini va fi megane 3 rs.
Sa dea Dumnezeu. Si daca incep cu Twingo nu cred ca e o problema. [attachmentid=1627564931]
Fan3
3 Nov 2009, 21:37
alea nu-s dacii ar fi frumos un megane de 300 de cai
aphophis
3 Nov 2009, 21:42
poate ii pun totusi awd. 300 cp e prea mult pt puntea fata. fordul focus rs a aratat-o.
cj98czh
3 Nov 2009, 21:56
Depinde cum sunt pusi la sol... Noul Megane RS va avea 2 motorizari.. 2.0T de 250 si 275 cai... ultima va fi intr-o destul editie limitata..
r_vlad
3 Nov 2009, 21:58
In articolul de de es.autoblog spune ca sunt zvonuri ca Gordini va fi pozitionat sub Renault Sport. Poate GT-ul de acum va deveni Gordini. Eu sper sa nu fie adevarat.
bebecool
3 Nov 2009, 21:58
QUOTE(aphophis @ 3 Nov 2009, 21:42)
poate ii pun totusi awd. 300 cp e prea mult pt puntea fata. fordul focus rs a aratat-o.
Nu stiu daca te-ai interesat bine sau daca ai citit bine dar ford focus spre mirarea tutuor, desi are 300cp pe puntea fata nu are ''torque steering'' + ca are si diferential blocabil. A fost laudat de toti pentru ca masina s-a comportat exemplar.
Arhimede
3 Nov 2009, 22:33
Eh nu e chiar asa.Dar stai sa vezi cand o sa scoata renault o masina cu ceva de genul 300 de cai pe puntea fata cum o sa-si schimbe toti parerile legat de 300 prea mult...
paul_s
4 Nov 2009, 12:10
300 e prea mult pe puntea fata iar modelele RS sunt recunoscute pt ca sunt "echilibrate" , fara excese inutile , daca vor 300 -> tractiune spate sau 4*4
Wolverine
4 Nov 2009, 12:46
Un lucru foarte bine gandit de cei de la Renault, speram sa fie peste RS. Daca ar mai face si treaba la calitate si la fiabilitate, ar putea ajunge sus.
aphophis
4 Nov 2009, 22:41
AdrianMC
6 Nov 2009, 13:34
[attachmentid=1627565693]
AlexV
8 Nov 2009, 20:49
Doamne, da bine mai arata.
aphophis
10 Nov 2009, 00:02
azi e ziua cea mare nu? Sunt curios despre ce e vorba
Modelele Gordini vor avea la baza modelele RS si nu vor avea modificari la motor sau tren de rulare. Se adreseaza unei clientele care doreste masini sic, exclusiviste si elegante. Twingo Gordini RS va fi prezentat in data de 25 noiembrie. Comunicatul de presa: http://www.media.renault.com//data/doc/med...EN_E359656E.pdf
Arhimede
10 Nov 2009, 15:20
rtBK
10 Nov 2009, 15:46
QUOTE(r_vlad @ 10 Nov 2009, 12:55)
Modelele Gordini vor avea la baza modelele RS si nu vor avea modificari la motor sau tren de rulare. Se adreseaza unei clientele care doreste masini sic, exclusiviste si elegante.
Ce vor sa spuna prin asta este ca, au reinviat Gordini pentru ca toata lumea auzise de ei si vor sa aiba o strategie de marketing foarte bine pusa la punct. Clientela care doreste exclusivitate, o sa doreasca sa le umple buzunarele cu bani pentru ca altfel nu ar fi snobi. Bataie de joc. aveam mai multe pretentii.
aphophis
10 Nov 2009, 20:21
probabil vor umbla la greutate, la franare.. sau poate vor fi doar niste viniluri.Si eu ma asteptam mai mult, e pacat sa-si bata joc de numele asta
r_vlad
10 Nov 2009, 20:59
In cadrul conferintei online seful pe branding de la Renault a specificat clar ca modelele Gordini nu vor suferi niciun fel modificari tehnice pentru imbunatatirea performatelor. Pe de o parte imi pare rau ca nu este vorba despre modele cu performante dinamice mai bune dar pe de alta parte renuntarea la brandul RenaultSport ca varf de lance in cadrul Renault in favoarea Gordini ar fi contraproductiv daca tinem cont de eforturile depuse de-a lungul anilor pentru cresterea imaginii de brand.
aphophis
10 Nov 2009, 21:02
pacat consider ca e o greseala. Dpdv al folosirii numelui gordini. Inteleg de ce au vrut sa renunte la apelativul rs (sunt mai multi constructori care au game sportive sub aceasta titulatura), poate va fi mai usor de retinut numele gordini, dar.. poate ar fi trebuit sa umble si la performante. Asta daca am inteles bine ca de acum renault-sport=gordini
rtBK
10 Nov 2009, 22:36
eu am inteles ca va ramane renault sport, dar cei care vor ceva mai mult ca design va exista gordini. Puteau sa o numeasca si "parbma" ( un cuvant pus la misto ) care aceasi chestie... gordini a fost pus doar pentru marketing aparent.
adimfx
12 Nov 2009, 11:46
zanzie
12 Nov 2009, 19:29
Amedee Gordini a fost un strălucit inginer auto, care, pe parcursul a 20 de ani, și-a pus amprenta pe aproape 200.000 de mașini exclusive Renault. Mașinile Renault R8 Gordini pregătite de el au terminat pe locurile 1, 3, 4 și 5 în Raliul Corsicii, din 1964, iar în 1966 a fost dat startul competiției Gordini Cup. Mai mult, R8 Gordini a fost asociat cu vedete precum Alain Delon, Lino Ventura sau Romy Schneider, devenind rapid un adevărat simbol al succesului pentru o întreagă generație.
[attachmentid=1627567215]
Punte in timp:
&feature=related
r_vlad
5 Feb 2010, 12:08
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.