tozlovanuvlad
8 Mar 2009, 16:39
Salutare tuturor
Ieri am constatat o noua si foarte bizara problema la Dacia mea. La apasarea frinei se aprinde becul de semnalizare din dreapta fata. La actionarea semnalizarii dreapta lampa din fata functioneaza corect, dar cea din spate clipeste impreuna cu stopul. Daca in timp ce semnalizarea dreapta functioneaza si actionez frina, se sting toate becurile (semnalizare si stopuri). A mai patit cineva? Ce sa fie oare?
Am vazut zeci, si nu exagerez, de Loganuri care se manifesta asa, deci la o Dacie de 30 de ani nu ma mira. Probabil e un scurt pe undeva, o sa trebuiasca sa iei la mana instalatia si sa-l gasesti.
krapcarasu
8 Mar 2009, 17:05
am patit ceva asemanator , ai un contact la masa prost
ydaniel
8 Mar 2009, 18:04
nu am auzit de asemenea defect:)
totusi o verificare a instalatiei electrice nu strica:)
bmwh548
8 Mar 2009, 18:37
Verifica contactele la masa in spate (la lampa respectiva). Eu pe stanga am fir separat pentru ca nu mai facea contactul cum trebuie.
tozlovanuvlad
8 Mar 2009, 19:03
Lampile de semnalizare sint aproape noi (de vreo 3 ani) si arata bine, nu a intrat apa in ele (le-am etansat bine cu mastic, altfel...). Insa e posibil sa fi ruginit tabla pe care ele se fixeaza. Am sa le demontez miine seara sa ma asigur ca am contact bun la masa. De la blocul de lumini nu poate fi, nu? Ma gindesc ca firul de la frina nu trece pe acolo si nu ar avea cum sa se combine cu semnalizarea.
razvan solenza
8 Mar 2009, 19:30
problema este pe spate mai mult ca sigur nu face masa cum trebuie desfa capacu din spate de la stop si curata umpic mufa
tozlovanuvlad
14 Mar 2009, 19:16
Abia astazi am avut timp sa desfac si sa vad ce are. Exact cum mi-ati zis, era o problema de la masa la stopul din spate. Nu era ruginit nimic, dar clema de masa avea un pic de joc intre caroserie si corpul de plastic al stopului. Am inserat o saiba acolo si s-a rezolvat instantaneu.
In alta ordine de idei, solutia aleasa de fabricant pentru masa mi se pare proasta pentru ca dintre cele trei suruburi de fixare l-au ales tocmai pe cel care e mai aproape de imbinarea intre doua elemente de caroserie. In felul asta, daca imbinarea nu e perfecta (si nu e) apare spatiul acela intre tabla si clema de masa. Cel mai bine ar fi fost sa faca legatura la surubul dinspre axa masinii, din spatele catadioptrului. Va multumesc frumos pentru sfaturi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.