Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema dacia 1300
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
special4u
Am si eu niste probleme cu dacia mea 1300... cand sta la relanti farurile lumineaza putzin si se intampla sa am fluctuatii de lumina atunci cand merg... + de fiecare data cand o pornesc si incerc sa trag de soc motorul mi se opreste + atunci cand plec si calc pe acceleratie mi se taie brusc din demaraj.. (am schimbat bujii (sinterom), platini (beru), filtru (romanesc) , filtru benzina mare la 2 lei si lam scos pe cel decantor care era foarte vechi dupa parerea mea, iam mai pus coliere si furtunuri noi si cam atat...
Merced
Vezi ca e intre alternator si contraaripa stanga un fir de masa. Schimba-l, si curata si pe contraaripa acolo bine sa-ti faca masa cum trebuie. Cred ca fluctuatiile o sa dispara cu totul, la mine cel putin au disparut. Mai scad un pic in intensitate farurile la relanti fata de motor turat, dar nu mai palpaie ca instalatia de pom.
Nu inteleg problema cu socul, pentru ca din ce spui tu, tragi socul dupa ce pornesti, ceea ce nu se face. Motorul la rece, cu socul tras maxim nu porneste usor?
Si faptul ca nu "pierde putere" poate fi de la avans reglat aiurea, roaga pe cineva mai priceput sa verifice.
special4u
Daca trag socul inainte nu porneste deloc si am pornit cu piciorul pe acceleratie si am tzinuto din acceleratie si am tras usor socul si cu cat trag socul mai tare scade in turatie pana se opreste.. eu acum cand e motorul rece si incerc sa o pornesc ii dau o pedala sau doua si ii dau o cheie si o las la relanti si apas un pic pe acceleratie si o tzin foarte putzin turat cam un minut dupa care plec ... insa dupa ce plec imi mai face o figura... daca apas un pic mai tare pe acceleratie tinda sa se opreasca motorul si se franeaza masina...
Merced
Pai daca-ti porneste fara soc, nu vad de ce il mai tragi dupaia, el se mai numeste si "starter", rolul lui cel mai important e ala, eu nu iti sugerez sa mergi niciodata cu el tras. Acum doua ierni cand era a dracu' vremea rau, il trageam la pornire, imediat dupa pornire il impingeam la jumate si apoi in maxim 20 de secunde il impingeam de tot, tinand masina usor accelerata cat fumam o tigara, dupaia plecam cu ea lejer.
Faptul ca la tine nu merge poate indica ori ca e reglat prost, si chiar reglajul avansului aiurea, care ar fi responsabil si pentru pierderea aia de putere de care te vaiti tu.
paul-tm
Salutare.Am si eu o problema.De curand am schimbat alternatoru de 36, cu unu de 50 Ah second.Omu de la care l-am luat mi la probat cu aparatu 14,2 in relantiu, in accelerare 14,6.Cand mi la probat nu fluctua lumina. Dupa o luna a inceput sa fluctueze lumina.
Am curatat masa pe contraripa,am pus niste vaselina.Degeaba lumina fluctueaza la relantiu.Firu de masa de la alternator e fir normal de cupru.Nu e ca cel original care e ca o banda mai lata.Are ceva asta?
Inca ceva daca am farurile aprinse si mai pornesc si aeroterma lumina farurilor creste in intensitate.
Multumesc
deceneu32
Cumpara o tresa si schimba firul ala de cupru.
daniel93
@special4u: regleaza-ti amestecul, pt k cred ca nu prea primeste aer. cand accelerezi brusc se ineaca, iar cand tragi socul, socul are rolul de a mari cantitatea de benzina si de a scoate din aer, si la tine cred ca atunci cand tragi socul nu mai primeste aer deloc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.