Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Merge mashina inecata
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
alexxnolimit
Salutare ! Am si eu nevoie de cateva sfaturi !! De cateva zile nu stiu dar imi merge mashina inganat asha , adica cand dau sa plec cu ea imi merge asha intrerupt imi da in "nas" . Nu stiu care sa fie cauza am schimbat platina , fise , bujii si tot degeaba .. pe liber merge ok dar cand o bag inviteza imi " da in nas" > Daca e cineva care stie de unde sa fie problema rog sa ma ajute si pe mine cu cateva sfaturi huh.gif ; dau o bere wink.gif
hordeagabriel
Eu cred ca e ori din avans, ori de la nivelul in CNC..Incearca sa te joci un pic cu avansul sa vezi daca se schimba ceva...
26-Kbe
Salut,
regleazai avansul si daca tot merge inecata verifica cuiul ponton din carburator posibil sa nu mai inchida..
vi_escu
Mai desfa o juma' de tura surubul de amestec si vezi cum face. Asta dupa ce ai reglat avansul.
alexxnolimit
Poi daca imi si spui care este surubul de amestec os a desfac ! wink.gif)
v_razvan_c
Ultimul surub de jos de la carburator este pentru amestec, ala de deasupra este de relanti(de cele cu arc vorbesc).

Cand iti da in nas, cand e rece motorul, sau si dupa ce se incalzeste motorul
Sorin_18
fratilor ajutati-ma urgent va rog,eu nu stiu ce sa ii mai fac,problema este in felul urmator la relanti adica in gol se tureaza frumos,nu da in nas dar in sarcina da in nas,merge urat se tureaza foarte greu si cateodata nu se mai tureaza ramane pe la 2000 de ture,care poate fi problema,am schimbat buji am reglat avansul,am curatat platina ce sa ii mai fac?
MojoGaby
incearca sa cureti carburatorul....poate e infundat.
Si eu am avut probleme de genul...si am dus carburatorul la curatat si acuma merge bine.
Sorin_18
carburatorul e curatat,are 3 zile
Popa Costel
am patit si eu. verifica duza de la furtun - carburator.
CandyMan13
Aia din cate am vazut la mine are treaba doar la relanti.In legatura cu urcatul mai sus de 2000 de ture pot fi cauze multiple:
1.Daca apar si rateuri in carb=>ramane fara benzina in CNC si trebe reglat nivelul sau pompa de benz daca are debit suficient
2.Daca nu apar rateuri si se plafoneaza verifica ciocul de papagal(jet ca la seringa in partea dinspre peretele carburatorului dinspre motor).
3.Ma mai gandesc si la ambreiaj(verifica cu a 2a de pe loc mai fortat..daca pleaca trepidand=arcuri decalibrate la discul de ambreiaj,daca pleaca turandu'se ai sa simti si miros de disc incins si intelegi ca patineaza;daca pleaca fluent si hotarata sa traga ambreiajul e ok.Daca patineaza ambreiajul,cu o seringa generoasa umpluta cu benzina stropesti prin fereastra de la volanta cu motorul mergand si vezi apoi cum pleaca de pe loc.
Apropo de bujiile schimbate:problemele au aparut dupa ce le'ai schimbat ,nu?De ce le'ai schimbat?Erau afumate sau albe(afumate amestec bogat-albe amestec sarac,prea mult aer).
Pentru inceput incearca sa desfiletezi doar surubul de ameste(sub surubul de relanti) vreo 1.5-2 ture.
Sper sa fi fost de ajutor si spor la treaba.
cristicipaian
verifica cu un aparat de masura fisele. si eu am avut aceleasi simptome, i-am facut de toate, dar n-am verificat fisele pt ca erau noi.Dupa multe injuraturi, am luat aparatul de masura si am masurat toate fisele, una era intrerupta.Am schimbat-o cu una veche si acum nu mai am probleme.
Spor!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.