powertodacia
12 Mar 2009, 20:07
Salutare, am si io o problema:
am schimbat chiuloasa(noua),axa cu came(noua) segmentii , camasile, pistoanele anu trecut gothe.
bujiile noi, fisele noi, platina noua, carburatoru e curatat.
Am o problema. cand o accelerez 1300-2000 ture se simte cum ar intrerupe.
cand dau talpa da in nas pana la anumita turatie.
la relati sta dar in acelerare simte cum intrerupe motoru.
Mentionez ca axul de sub delco este bun (nu e uzat ). presiune la ulei am, tacheti sunt reglati.
care ar fi problema ?
Mersi.
PH-06-BOA
12 Mar 2009, 20:41
Nu tachetii, culbutorii.Da in nas, de la amestec sarac. Variante - pompa sau supapele de la circuitul de sprituire, circuitul de progresiune , jicloare nepereche sau culbutori reglati incorect( supapa de admisie ramane deschisa).
Mareste debitul la pompa de sprit(regleaza cursa bilei de la supapa di CN, sa fie cat mai aproape de scaun), imperecheaza jicloarele( cel principal cu cel d franare).
CandyMan13
12 Mar 2009, 20:44
verifica de asemenea si pompa de benz sa bagi suficienta benz in carb,verifica si nivelul.
baranga
12 Mar 2009, 23:12
posibile cauze:avans mic,distanta la platini incorecta,amestec incorect,carburator infundat,;
ia-le in ordinea asta(cauta pe forum daca nu stii)
dogyflory2peu
13 Mar 2009, 07:26
cum se regleaza cursa pompei de sprit?mai indetaliu va rog.va multumesc anticipat.
Deadly
13 Mar 2009, 08:11
Cum a spus si @baranga, verifica avansul. Exact aceeasi problema am avut-o si eu ieri si dupa ce am reglat avansul ,,am scapat".
TRG-ul
15 Mar 2009, 14:42
Dak tragi socul mai da in nas cand o turezi ?Asa face si la mine cand e socul trag o duc fara probleme 4000 rpm, dar cand imping socul se tureaza foarte greu si da semne de intrerupere :argue: Care sa fie problema ?
krapcarasu
15 Mar 2009, 14:47
daca face asa cu mot cald ai amestec sarac . la relanti sta bine?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.