Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: achizitionare noua
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
sweetboy89
de curand am achizitionat acest pachet audio. am mici probleme cu el. la volum mic se zbate acu la baterie rau de tot iar la mare nici nu merge. mi-a recomandat cineva sa cumpar un condesator. voi ce ma sfatuiti?

am si gasit condensator

ast sfaturi
argon
nu condensatorul e problema ta, ci incarcarea, intai verifica alternator/releu de incarcare, eventual cu banii de condensator pui alt alternator serios.
sweetboy89
alternatorul este de 36 A, iar releul este nou (electronic). acul sta la 2-3 mm de rosu. mi-a spus cineva sa schimb carbunii la electromotor ca aia sunt de vina
argon
valeu, nu faci nimic cu alternatorul de 36 A nici cu 3 condensatoare. Ori gasesti unul de de Dacie de 50A, ori iei de la dezmembrari unul de 60-80 A care da mai bine la montaj, cu adaptari minime. Pana in 100 ron rezolvi in ambele cazuri.
sorin1983
Pai la ce ai luat tu ca sistem zi mersi ca nu iti trage bateria inauntru... Schimba neaparat alternatorul!Cat dai pe condensator 100-200 ron iti iei un alternator ca lumea si nu ai probleme.
Poti sa folosesti si unul de 50a de dacie la nevoie. Am un vecin care are un mp3 4boxe, statie si subwoofer si doar pe alternator clasic de 50 a si merge fara probleme.

Arunca un ochi si pe topic-urile astea:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...4&hl=alternator
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...2&hl=alternator
sweetboy89
am de 50 cel vechi dar trebuie curatat ca e imbibat de ulei ca am avut probleme cu busonul la ulei, problema care am remediat-o. tre sa ii curat periile. il am in porbagaj
B-03-YHD
Ok. Asa e bine.
Dacia e proiectata (deficitar, sau ma rog, in parametrii de consum ai anilor '70) cu alternator de 50. Asta fara modernisme (proiectoare, MP3, etc.) Cu alternator de 50 daca dai drumul la toti consumatorii (faza lunga,a stergatoare treapta 2, radio, aeroterma, etc) te-ai dus pe copca. Dar cu unul de 36 ce credeai ca ai fi putut face?
Mare atentie si la indicatorul de pe bord ca e prost facut. Cel mai bine e sa verifici periodic modul de incarcare cu un voltmetru. Trebuie sa arate 13.8 - 14.4 V.
Pe langa alternatorul de 50 A eu folosesc si o fulie de Oltcit si o curea mai scurta (de 200) si un releu electronic de EP (d-ala mare, seamana cu ala mecanic) si ma pot declara multumit, in sensul ca incarca 14.0 in relanti sau accelerata si 14.2 cu faza scurta in relanti sau accelerata. 124.gif Ma rog, cu o gramada de accesorii pornite tot nu sunt multumit in relanti (scade pe la 13.3), dar accelerata e super bine (14.4).
Indicatorul de pe bord nu-mi trece niciodata de portiunea gri. Nici la 14.4 radmasa.gif

La Skoda imi incarca 13.9 fara consumatori si 14.1 cu oricati consumatori (indiferent de regimul de turatie), deci se poate si aproape de perfectiune. naughty1.gif
sweetboy89
problema am rezolvat-o. era legata statia in punte si nu era bine. acum merge si cu alternatorul de 36A si cu subu pornit putin accelerate 14.2 incarca. maximul care este setat de releu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.