Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: suport motor rupt
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
danelu
salutare , dupa ce am citit toate topicurile ,mi-a venit simie randul sa postez binenteles ca si masina a contribuit la sata facandu-mi bucuria de a mai baga ceva banuti in dansa. Deci, problema este ca suportul la motor pe partea dreapta s-a rupt.Daca ridic motorul cu cricul hidraulic afecteaza ceva?
Ov
nope, pune-l pe o capra (motorul) si schimba suportul
clau lcf
Ridica motorul cu cricul (de sub baie)cat iti trebuie ,nu sa rupi suporti si schimba-l. Daca este ala de cauciuc e vreo 70.000
ionut L.
si la mine partea de pe motor e rupta pe jumatate(ce suport ai tip nou? ) cand remediezi problema imi zici si mie cum ai facut ca sunt interesat
ionut L.
acum am citit ca ai 1300, stiu ca sunt diferiti (eu am o berlina din 97)
danelu
am cumparat suportul 200K, mai ramane sa icerc sa-l schimb. nu este tamponul de cauciuc . Am inteles ca datorita faptului ca sta inclinat pe partea dreapta posibil sa afecteze planetara .
ionut L.
probabil inclina si cutia, se uzeaza partea de la cutie a planetarei
AC
QUOTE(clau lcf @ 24 Feb 2005, 00:32)
Ridica motorul cu cricul (de sub baie)cat iti trebuie ,nu sa rupi suporti si schimba-l. Daca este ala de cauciuc e vreo 70.000
*


Am tot auzit discutii pe forum despre acesti suporti. Lamuriti-ma si pe mine unde este ecest suport de cauciuc, eu n-am vazut decat niste suporti metalici, unde oro fi ascunsi aia de cauciuc oare? huh.gif
danelu
Este vorba de suportul metalic depe motor,orcum exista un tampon de cauciuc intre suportuce se fixeaza pe motor si suportul ce se fixeaza pe sasiu
Funny
Vezi ca se schimba destul de greu.Trebuie sa dai jos scutul motor,filtrul de aer si electromotorul.Merge si cu cric normal si cu hidraulic insa trebuie sa gasesti pozitia optima pe blocul motor.(in nici-un caz pe baia de ulei-o vei perfora)Atentie mare,risc de accidentare!
Suportii de 1300 sunt diferiti de cei pentru 1310(de la vers.'95 incolo) si oricum sunt mai buni cei pentru 1300.In general se rupe cel din dreapta.
excl.gif Atentie mare cand insurubezi suruburile sa nu distrugi filetul din blocul motor.Cel mai bine ar fi sa utilizezi suruburi noi.
D2ani
acum o saptamina am fost in service din cauza ca am avut rupt un tampon de la motor.cu ocazia asta le-am schimbat pe toate(2 cutie, 2 motor).la motor mecanicul a scos intii suportii pe care stau tampoanele (dupa ce a ridicat motorul cu macaraua).de preferat sa il schimbi in service,este destul de greu,eu am stat in service cam 2 ore.schimbandu-le pe toate am descoperit ca aveam rupt si un tampon de cutie .schimbul la toate 4 m-a costat 400k.(la un service de cartier,recomandat, si de care sint f multumit;am mai fost pe la ei.
Slider
E de munca si are si o pozitie ciudata....te chinui un pic pina il schimbi! Mai bine dute la un service. Pe frigul asta nu as face asa ceva..... mad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.