Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: carburator nova dublu pe berlina
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ZTV
buna, am si eu niste intrebari, poate ma ajutati smile.gif
1 - Nu stiu daca carburatorul asta : http://www.daciaclub.ro/-VAND-carburator-C...va-t142427.html, se potriveste pe berlina mea.
2 - Ce inbunatatiri aduce un carburator dublucorp ?
3 - Cu cat creste consumul ?

Multumesc pt ajutor.

adiblu
Nu merge pe berlina, ia-ti gandul de la asa ceva. In primul rand, majoritatea celor care au avut asa ceva pe nova si le-au inlocuit cu carburatoare simplu corp. Cele dublu corp sunt derivate din cele de Oltcit si se regleaza extrem de greu sa functioneze in parametrii nominali... consuma foarte mult, raportat la plusul de performante pe care il aduc.
gangara
banuiesc cu nu ai dacia injectata. ca daca o aveai nu cred ca voiai sa iti pui carb. spun asta ca galeria de injectata este propice carbului dublu.
in consecinca iti trebuie galerie de papuc pt carb dublu.
2. imbunatatiri? pai nu stiu ce sa iti spun. insa iti spun sigur ca are un consum mai mare (nu neaparat la drum lung insa sigur in oras). insa nu cred ca merita efortul asta. sa nu te astepti ca fierul tau sa devina racheta. are ceva demaraj mai bun insa doar atat.
insa un mare neajuns, iti spun sigur ca motorul porneste mai greu cu dublucorp.
ydaniel
galerie pt dublu corp si merge;)
ZTV
am inteles si multumesc pt raspunsuri, era o idee, am vazut ca colegul nostru vinde cu 40 ron si a trecut prin cap sa-l schimb.
G I M
Noi fugim de carburatoarele dublu corp iar tu nu stii cum sa faci sa ti-l pui pe berlina...Parerea mea e sa-l lasi pe cel de 1.4 ca este destul de ok.Daca intr-adevar doresti un alt carburator opteaza pentru altceva,eventual cu soc automat.Cel de nova este destul e greu de reglat, consum destul de maricel ,daca nu ai filtre bune se infunda repede ,e destul de complicat. Eu aseara mi-am montat carburator mono de 1.4 pe nova si pot spune ca trage neasteptat de bine.
gangara
trage cu el bine, dar stai sa vezi si la consum cum o sa fie. parca vad ca o sa spui ca are cam acelasi consum cu asta mono.
ZTV
nu stiam nimic despre carburatoarele dublu. Chiar exista ceva care are soc automat si pot pune pe dacia ?
hordeagabriel
Eu am un prieten care are pe VW golf II carburator de 1400. A avut probleme cu carburatorul original. L-a schimbat dar problemele nu dispareau. A ramas la carbu de Dacie si in afara de faptul ca masina era mult mai puturoasa la consum nu se vedea (din ce mi-a spus el). In concluzie ma gandesc ca s-ar putea adapta un carb de golf.
ZTV
suna bine un carburator de golf, mai ales daca are si socul automat
Club12TRS
Carburatorul de Oltcit este conceput pt motor boxer, nu pt motor in linie (galerie admisie mult mai lunga). Pe Oltcit functioneaza perfect, pe Dacia e kix. Plus ca nu-l poti regla la ochi, trebuie carbotest. Nu te baga.
gangara
carbul de oltean are difuzoarele cu 1 mm mai mici, bineinteles si jigloarele un pic diferite, prinderea la acceleratie si parghia de soc mai sunt diferite fata de dublul corp ce se pune pe nova respectiv 1557.
deci asta inseamna ca nu este conceput pentru dacie? pai de ce l-au mai pus?
oricum mare branza nu face fata de cel mono, ba din contra are chiar si neajunsuri...
iar de reglat...se poate regla si "la ochi" si sa scoti rezultate satisfacatoare. singura chestie e ca nu sti daca l-ai reglat perfect sau nu.
ydaniel
eu cunosc pe cineva care a avut un carb de oltcit pe 1397cmc si a fost fff multumit.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.