Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme cu accept plata BCR
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Asigurari si Daune Auto
ciucurica
Salut,
sunt nou pe aici, in decembrie am avut un incident auto, si dupa multe drumuri pana am gasit un service care sa accepte BCR asigurari, mi-am facut programare si am asteptat 3 luni pana pe 16 martie 2009. bag masina in service, dupa o saptamana, ma suna cei de la service ca a fost reconstatata si bcr nu vrea sa plateasca unele piese.
Ma duc la service, cei de acolo imi dau lista cu piesele initiale care au fost acceptate, insa la a doua constatare, au mai fost altele sparte sau rupte, nevizibile. Cel care a venit de la bcr sa constate le-a sugerat mecanicilor sa repare cu adeziv sau sa le monteze asa ca merg si nu se vad.

Din cele aditionale a acceptat ce e mai ieftin, a acceptat ranforsare spate si a respins bara si panoul spate.
A acceptat ranforsare fata dar am capetele de lonjeron pe care se monteaza strambe
A acceptat sa schimbe radiator apa care nu era in prima constatare dar a refuzat radiator a/c care e in prima constatare ( imi zice ca merge si asa ca doar nu pierde freon dar e arcuit ca naiba).

Incerc sa vorbesc cu ei, nimic, stau in telefon 30 min pana raspunde centralista, constatatorul imi vorbeste la sictir si imi inchide telefonul.
Am dat doua mailuri pana acum sefului lui si la reconstatari.
In continuare ce sa fac, in cazul in care nu primesc raspuns?
Cui sa ma adresez?

Astept raspuns de la voi. Multumesc!!
cassius_clay
Am patit-o si eu.Sunt nesimtiti pana la extrem.Nu raspund, nu te contacteaza si cred ca sunt mai presus de orice lege din tara asta.
Eu am asteptat 3 saptamani pentru un accept de plata la o reparatie mai mult decat banala!!!
Si i-am sunat non-stop...mailuri nu mai zic cate am dat, inclusiv directorului de la daune.Crezi ca se sinchiseste cineva?N-ai sa vezi.
Cred ca procesul e singura solutie.
adi_ar
Bine-ai venit printre noi!
Inainte de a cere raspunsuri poate ar trebui sa citesti mai insistent sectiunea de Asigurari si Daune Auto. Vei afla multe lucruri utile.
Ranforsari fata, spate, panouri, radiatoare ?
Despre ce masina este vorba si ce s-a intamplat cu ea ?
ciucurica
pai e un opel vectra b, 1,6i 16v, 101cp, benzina, frumoasa masina, abia o aveam de 1 saptamana pana un bou care se uita dupa fetite a intrat in mine ( era ditamai aglomeratia pe calea rahovei dar tot m-a zgaltait rau) si eu mai departe in cel din fata - efectu domino. Avarii mari nu erau vizibile, dar pe dedesubt s-au spart.

Efecte: pe loc - bara fata sparta, grilaje, far stanga si bara spate sparta( nu am vazut pe moment)
La BCR Dauna imi scrie bara fata, far, grilaje, radiator a/c de reparat(dar cum poti indrepta un radiator), ranforsare fata si revopsit bara spate (desi era toata umflata si vopseaua crapata).
La opel imi adauga la lista, bara spate sparta, ranforsare bara spate, panou spate, capete lonjeron dr + st, proiectoare dr+st, radiator apa, electroventilator a/c, radiatorul a/c e vai de capu lui, carcasa de radiatoare, si capota (e denivelata)

Numai ca *** ala incearca obtinerea de bonusuri pe spatele meu si al multor altora.

De acceptat la cele aditionale mi-a dat doar ranforsare bara spate, si radiatorul apa si un grilaj si de reparat in 1 ora panoul spate (desi in devize e trecut la 3 ore)

Masina in service cat o pot tine? adica cei din service cand termina de reparat ce au aprobat pana acum banuesc ca imi spun sa o iau de acolo...sau cum se face? e prima mea avarie.

In privinta sectiunii de avarii si daune, scuze dar eram pe fuga si caut un ajutor.

*** Editat de moderator
adi_ar
Lucrurile nu pot fi tratate in graba, oricat de ocupati am fi. Cei care iti vor raspunde isi pierd din timpul lor pentru a o face, asa ca ar trebui, in primul rand, sa schimbi ceva in legatura cu asta!

Sigur nu vei obtine nimic prin convorbiri telefonice sau mailuri.
Fa-ti timp pentru o intalnire cu respectivul inspector de daune, discuta cu el, bazat pe argumente in legatura cu constatarea celor din service, eventual in prezenta unei terte persoane, care sa poata confirma cele spuse. Totul cu calm!
Daca nu esti de acord cu cele hotarate, depune o notificare scrisa, cu argumentele tale, bazate pe constatarea celor din service in legatura cu imposibilitatea reparatiei reperelor respective si cere raspuns deasemenea scris.
Fiind vorba de o masina de 10 ani, trebuie avut in vedere si acest aspect. Intre noi fie vorba, daca functional poate fi recuperat acel radiator A/C, de ce ar trebui inlocuit cu unul nou ?
Pentru ceea ce nu esti de acord cu varianta propusa, va trebui sa suporti diferenta. Manopera demontare/montare este la acelasi pret. Daca nu vrei reparatie, poti cauta alta piesa in buna stare, de aceeasi vechime, din dezmembrari, de exemplu.
Tudor
Atentie la limbaj!

Hai sa incerc sa iti dau sfat la obiect:

Ia de la service solicitarile lor (constatare si reconstatare) si raspunsul inspectorului (ce a aprobat si ce a respins). Mergi la asigurator si cauta sa porti o discutie civilizata cu inspectorul. Mergi insotit de cineva care se pricepe cat de cat la masini (ca sa ai martor la discutie). Pastreaza un ton ferm si civilizat, fara sa te certi sau enervezi. Daca nu reusesti sa te intelegi asa, cere sa iti dea in scris motivele pentru care ti-a respins propunerile service-ului autorizat. Mai departe:
1. daca primesti justificare scrisa: Cere sa vorbesti cu directorul departamentului Daune de la asigurator. Mai departe:
1.a. daca nu te primeste atunci, compune o cerere scrisa de revizuire a acceptului de plata, pe care o depui cu numar de inregistrare catre directorul dep. daune.
1.b. daca te primeste pe loc, mergi la discutie tot insotit, discuta civilizat, dar ferm si cere-ti drepturile. Daca tot nu obtii intelegere, depune o cerere scrisa de reanalizare a acceptului de plata si in acelasi timp o reclamatie la CSA.
2. daca nu primesti justificare scrisa: Cere sa vorbesti cu directorul de daune. Daca il gasesti, in primul rand reclami refuzul inspectorului de a-ti justifica in scris refuzurile din acceptul de plata si spune ca daca vei fi tratat in continuare in acest fel avocatul tau te-a sfatuit sa depui plangere penala impotriva inspectorului (si a oricarui angajat care te trateaza asa) pentru abuz in serviciu. Apoi adauga si cererea ta de ati fi revizuit acceptul de plata. Daca nu il gasesti, compune 2 scrisori catre director: una de reclamatie fata de refuzul inspectorului si o cerere de reanalizare a acceptului de plata.

In functie de ce raspunsuri primesti, revin-o cu informatii si te ajutam mai departe cum putem.

L.E.: Am scris in acelasi timp cu Adi, raspunsurile sunt asemanatoare.
ciucurica
mersi de informatii, maine o sa dau o fuga pana la respectivii la centru.

In privinta radiatorului, cei din service au refuzat montarea lui pe masina, din 2 motive - cedeaza in scurt timp si nu mai poate fi montat in carcasa pentru radiatoare datorita formei arcuite.
Stiu ca masina are o varsta dar nu arata si nu se comporta.

Am vrut sa merg sa vorbesc direct cu inspectorul care a constat masina dar mi-a raspuns "nu am ce discuta cu dumneata, nu are rost sa veniti la sediu".
adi_ar
Ai un martor care sa probeze afirmatia? Ar fi un bun motiv pentru o plangere pentru "abuz in serviciu"!
Abordeaza-l direct, calm si ferm, treci la sef, la fel de calm si ferm s.a.m.d. Citeste si aplica cele scrise de Tudor, mult mai concret decat am facut-o eu.

Nu trebuie sa ma intelegi gresit! Cand am spus ca unele repere nu trebuie inlocuite daca pot fi recuperate functional am dorit sa atrag atentia ca trebuie lasate de-o parte abordarile sentimentale sau speculative, mi-a indoit o ureche - sa-mi inlocuiasca totul de nou, ceea ce nu inseamna ca trebuie sa ne lasam privati de dreptul de a fi despagubiti corect.
ciucurica
nu ma refer la o ureche, pt ca nu sunt absurd si sunt sigura ca nu mi-a accepta schimbarea pt o singura clema, insa cand portbagajul nu mi se inchide, bara e toata crapata si partea de sus e rupta, radiatorul nu mai are unde sa intre, proiectoarele cad de pe bara, si mai ales capetele de lonjeron care le face uitate, astea nu am cum sa le trec cu vederea, insa daca nu imi accepta o aparatoare de noroi ( 50 lei pe net) sau prostia aia de spoiler fata (170 lei, oricum nu am avut-o) astea nu ma intereseaza, de asta nici nu le-am postat in discutie.

martori ar fi cei de la service(seful de service, cel care mi-a facut dosarul si cel care a demontat masina), le-a spus sa le repare sau sa le puna asa.

insa la discutia de la telefon nu am martori, sa vedem poate au si ei un sistem de inregistrare a convorbirilor. biggrin.gif

am tot de la service , foaia semnata de cel de la bcr, dar fara nr de inregistrare sau stampila sau macar NUME, doar un "graffiti'' in dreptul BCR, e-mailurile printate cu cererile celor de la service pt piese.

Cel mai bine ma duc direct cu avocatu biggrin.gif o fata intepata si dura rau biggrin.gif

incerc acu sa ii sun pe cei de la opel, si apoi sa vedem daca ma duc la BCR sau nu, revin cu detalii, Mersi de ajutor smile.gif
St
ciucurica din ce oras esti?
Chiar luna trecuta o cunostinta si-a reparat masina pe RCA la BCR si n-au fost probleme.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.