Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Motor 1,4
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ValiSukru
mellow.gif Sunt detinatorul unei dacii 1300.....in 12 luni am schimbat 3 motoare....nu va ganditi ca le-am supus la cine stie ce tesete..ca nu sunt German.....problma era alta.....toate au fost luate de pe masini care au stat blush.gif + Schimburile de ulei care le facea tata cu ulei DIESEL mad.gif ...... nu era in totalitate a mea.....acum e a mea....dar motoru are o bataie......cei cu care m-am consultat au spus ca este bataie de bolt de piston......si nu as vrea sa mai schimb motoru......am facut rost de un piston cu camasa...segemnti pe el......(as vrea sa schimb doar pistonu ala)NU AS VREA SA MAI INVESTESC MULT IN IA......pentru ca nu o mai tin mult......vreu doar sa nu se mai auda bataia aia si sa aiba ceva forta motoru....pentru ca decand are bataia asta e lenes rau.......O sa ii fac un schimb de ulei bun....un filtru de ulei...unu de benzina....garnituri....dar nu ma indrumati la un set motor:P......Astept sfaturi..........
variable_dynamics
QUOTE(REGULAMENT)
d) Nu este permisa sub nici o forma folosirea unui limbaj tip "mirc" (daka, k, lol etc.) si nici a scrierii cu sh, tz, k etc. Punem accent pe calitatea mesajului (atat din punct de vedere al continutului cat si ca mod corect de redactare in limba romana) si nu pe "cantitatea" sa. Mesajul va fi scris, la alegere, cu sau fara folosirea diacriticelor.


argon
daca nu iti corectezi postul in scurt timp, dispare topicul. Vezi butonul 'edit'.
vdaniel
si eu am o mica bataie de bolt. Motorul are doar 51.000 km reali.E bine daca la un schimb de ulei pun aditiv 2+2 cu teflon?


La mine e de bolt sigur, am consultat mai multe pareri toate la fel. In motor nu s-a umblat niciodata.
ValiSukru
Mersi argon..... happy.gif ...vdaniel io am trecut de timpul cand ii puneam aditiv in ulei...Nu se mai aude bataia daca ii pui aditiv (depinde si in ce stare se afla motoru...de exemplu...io degeaba ii mai pun)..si acum astept ideiile voastre..invatatima ce sa fac.....
brigada_diverse
de unde stii ce bataie aveai? bolt sau cuzinet?
cand ai bagat aditiv, ala s-a depus (teflon, deh) pe unde l-a taiat chefu, inclusiv pe locul in care avea joc....oricum il strica motorul in timp
sunt masini care merg cu bataie de bolt muuuuuuuuult si bine
3 mtooare in 12 luni? ce faci cu el?
oricum , depinde de bataie...daca e infundata, suna a fi de bolt...sa nu fie de cuzinet ca aia e mai nenorocita...poate sa crape biela blocu motor si sa iasa prin el...
ValiSukru
Nustiu ce sa mai spun dar m-au disperat motoarele astea.Maine o sa ol desfac sa vad cum sta treaba pe acolo si va anunt wacko.gif
daniM
QUOTE(variable_dynamics @ 27 Mar 2009, 11:06)

*




QUOTE(argon @ 27 Mar 2009, 11:32)
daca nu iti corectezi postul in scurt timp, dispare topicul. Vezi butonul 'edit'.
*


off topic:Asta nu se aplica la toata lumea;e pe aici un membru cu mii de postari,si care scrie intr-un mod deplorabil,dar de care nu se leaga nimeni.Eu cand i-am atras atentia,mi-a raspuns un altul cu"Nu te lua de @ ca ne suparam"...
Mirciulik
3 motoare in 12 luni????

Eu deschid capoata de 3 ori in 12 luni...si merg cam 30.000 pe an smile.gif
ValiSukru
Mirciulik sincer ma bucur pentru tine biggrin.gif .La mine treaba sta cu totul altfel wacko.gif . Tin sa va anunt ca am distrus 4 motoare , am mai adaugat unu la colectie. Acum trebuie sa imi iau altul.
verde57
aici e vorba de dacia 1300....nu de aberatii
CandyMan13
e vorba de dacia CLASIC(1100->1410Li) si daca omu are bani si decat sa invete sa intretina un motor prefera sa isi cumpere altul,tot montand si demontand o sa invete incet-incet cate ceva.
ONTOPIC:macar la asta pe care l'ai cumparata recent acorda un pic mai multa atentie(inainte sa il montezi schimba uleiul,curatat ffff bine de toate depunerile interioare si exterioare,verificat anexele-pompa benz,carb,pompa apa,delco;regleaza culbutorii,garnitura noua la capacul delco cu cele 3 mai mici de sus,filtre noi(benz-aer-ulei),furtunaraie si cabluri in stare buna( nu crapate,coapte)) si o sa te tina mai mult...crede'ne!
SPOR!
vdaniel
totusi este bine daca punem aditiv cu teflon, daca bate boltul?
baranga
aditivii de ulei sunt pentru cei care n-au ce face cu banii,in plus mai infunda si canale de ungere.
Crede-ma ca un ulei cat de cat bun e deja aditivat;de curiozitate ce ulei bagi in motor???am vazut multe cazuri in care persoane bagau ulei de 6 lei litru si dadeau pe aditiv 30 ron;reiese un pret de aproximativ 19 ron litru de amestec care il foloseste maxim 2000km pentru ca la kilometrii astia uleiul e praf;
De exemplu un bidon de castrol 15w40 GTX este 80 Ron(adica 20 ron/litru) si uleiul asta tine 6000km gaarntat in dacie(eu cand il scot il scot ca nou)
plus ca cel ce baga ulei ieftin in 6000km face 3 schimburi(evident baga 3 filtre de ulei;3*10 ron filtrul=30 ron)
Care e mai avantajat????

P.S. : Parerea mea e ca aditivul de ulei este o solutie doar la un motor uzat;solutie provizorie;in nici un caz aditiv in motor super OK sau care nu are bataie uzura majora;
spun asta pentru ca multi sunt ce baga aditv in motor abia facut si da vina pe meserias ca nu l-a tinut setul decat 50.000km
ValiSukru
Am patito cu un motor 1300, nu imi mai urca ulei in rampa de culbutori, am skimbat pompa de ulei, filtru, am dat chiuloasa jos, am incercat sa introduc o sarma prin gaura din bloc, dar degeaba..adik in zadar, acum cred ca era din cauza aditivului,
vdaniel
eu pun ulei VISCO, dar am sa renunt al aditivi
baranga
QUOTE(ValiSukru @ 30 Mar 2009, 23:50)
Am patito cu un motor 1300, nu imi mai urca ulei in rampa de culbutori, am skimbat pompa de ulei, filtru, am dat chiuloasa jos, am incercat sa introduc o sarma prin gaura din bloc, dar degeaba..adik in zadar, acum cred ca era din cauza aditivului,
*



Sa fi sigur ca era din cauza aditivului!
kindeeru56
am si eu o intrebare se pot monta camasi de 1.3 pe bloc de 1.4 in locul acestora de 1.4, camasi de 1.3 evident alezate si honuite pentru piston nou de 1.4
Mr_Devil83
camasa de 1,4 are 80,6mm in partea unde vine etnsarea iar cea de 1,3 are 78 si ceva.

Adica pe scurt:

din camasi de 1,3 faci camasi de 1,4 dar camasile de 1,4 sunt mai mari. La fel si gaurile in bloc.

Daca vrei sa faci 1,4 din camsi de 1,3 iti trebuie bloc de 1,4
ydaniel
bate boltu?cel mai bine repara motoru:)
kindeeru56
am blocu de 1.4 si camasi de 1.3 deci se poate ?
Mr_Devil83
daca le ai de ce nu incerci sa bagi o camasa in el sa aflii raspunsul?

eventual le bagi cu bucse de adaptare.

Da auzi honuitul la 4 camasi te duce pe la 1 milion si ceva. Un set de camasi NOI de 1,4 sunt tot cam 1milion si ceva. De ce nu faci tu o treaba buna, sa mergi la magazin sa iei 4 camasi noi.

La cuzineti te mai joci cu o tabla, o lama de barbierit sub ei, dar la cilindri nu imi vine in minte nimic.
kindeeru56
ok mersi
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.