mstaniloiu
31 Mar 2009, 23:45
Legat de releul negru de incarcare electronic de la IPEE:
Are 3 conectori:
- DF - merge la excitatie alternator (papuc rotund);
- papuc rectangular tata, merge la + la alternator;
- masa pe carcasa;
- In plus mai are un fir rosu, cu papuc pe rotund, ala unde se conecteaza ?
La mine(clasic, releu mecanic) nu mai am firul acesta, am decat cei trei conectori descrisi anterior.
Multumesc anticipat,
krapcarasu
31 Mar 2009, 23:59
[attachmentid=1627512517] ala rosu spiralat la + alt sau + baterie, ala tata la+ prin contact
ydaniel
1 Apr 2009, 07:51
ala il pui la surubul de la alternator-care mai are fire pe el;)
Mr_Devil83
1 Apr 2009, 10:24
releul electronic de ipee nu e ala in cutia releului mecanica?
Ca daca e ala borna + si B1 snt puse in paralel intern.
QUOTE(Mr_Devil83 @ 1 Apr 2009, 11:24)
releul electronic de ipee nu e ala in cutia releului mecanica?
Ca daca e ala borna + si B1 snt puse in paralel intern.
Asta-i releul de IPee cu fir de referinta, am eu montat de vreo 2 luni ,incarca perfect
mstaniloiu
1 Apr 2009, 11:47
Confirm ca este exact cel din foto postat de Minel mai sus. Apropo Minel, si "furia mea" e tot visinie. Uneori o mai alint cu "Batrana Carapace"
Multumesc !
krapcarasu
1 Apr 2009, 12:51
mare atentie! A+ neaparat prin contact altfel se descarca bateria prin rotorul alternatorului
mstaniloiu
1 Apr 2009, 18:32
Inca o intrebare:
Am montat acest releu si am tesniunea in jur de 13,80 V - 13,83 V chiar si cu consumatori conectati.
Este OK ? Voi ce ziceti ?
Releul inlocuit imi incarca mai mult (14,9 V cu consumatori porniti). La tensiunea asta, aveam probleme cu bobina de inductie la drumuri lungi...
Cum e mai bine ?
brigada_diverse
1 Apr 2009, 19:10
la certificatul bateriei iti scrie 13,8-14,4...eu consider ca e in limite acceptabile dar ar fi fost frumos sa bage 14 ...
curata bine contactele...
rippiticu16
16 Feb 2019, 23:13
Azi am cumparat si eu releu doar asa am gasit.Cel de pe masina nu are acel fir albastru.Ma bucur ca am gasit informati folositoare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.