MH16GMT
26 Feb 2005, 13:22
Salut
De ceva vreme ma confrunt cu o problema la care nu ii mai dau de cap!!!
Berlina mea cu motor de 1400 da rateuri si scoate flacara pe carburator!!!
Sa va spun cum a inceput:
Dupa craciun nu am mai circulat cu aceasta masina si am lasat-o in parcare, motorul mergea relativ bine.
La cateva saptamani am pornit-o din nou dar dadea rateuri ingrozitoare. Incercand sa elimin cauza am schimbat capac de declou,platina, lulea, fise, bujii, al carburator(l-am cumparat de la paul de la iasi), reglat tacheti, alta benzina dar nimik are tot acelasi narav cu rateurile. Prin octombrie am schimbat garnitura de chiulasa si am aranjat si chiulasa (rectificat scaune, inlocuit o supapa, alte simeringuri).
Astept de la voi sugestii cu ce ar putea sa aiba masina si ce ar trebui sa ii mai scimb in afara de alt motor.
Mecanicii mei de la mercedes vor sa imi dea jos din nou chiulasa sa o verifice dar parca nu as avea chef avand in vedere ca masina s-a stricat practic stand!!!
Scuze pentru topicul lung dar am vrut sa va dau toate detaliile!!!
Astept parerile voastre
QUOTE(MH16GMT @ 26 Feb 2005, 15:22)
Mecanicii mei de la mercedes vor sa imi dea jos din nou chiulasa sa o verifice dar parca nu as avea chef avand in vedere ca masina s-a stricat practic stand!!!
Pai du-te si tu la un nenea Gicu care se pricepe.. aia de la mercedes nu stie ei cat ii ceasu la dacie.. poti compara dacia cu mercedesu ?
filtrele, reglaje carburator, sita din carb???
MH16GMT
26 Feb 2005, 13:31
Chestia ca nu prea pot sa o urnesc de pe loc cu rateurile alea, mi se pare ca nu prea are nici putere dar de accelerat se accelereaza de o ia mama dracu.
Cat despre mecanici te asigur eu ca sunt competenti ca altfel ar zbura de aici!
MH16GMT
26 Feb 2005, 13:31
scimbat 2 carburatoare aceleasi naravuri!!!!
ydaniel
26 Feb 2005, 13:44
eu aveam aceeasi pb siamschimbat fisele!iti recomand tesla
MH16GMT
26 Feb 2005, 13:46
le-am schimbat cu bosch!!!! tot ca dracu merge, am dat 340.000 degeaba
ydaniel
26 Feb 2005, 13:49
frate,eu aveam rateururi in esapament de zici ca se rupeadar numai in frana de motor!si asta a fost rezolvarea!!!
MH16GMT
26 Feb 2005, 13:52
multumesc de raspuns "ydaniel" dar la mine nu e aia rezolvarea!!!!
astept in continuare opinii, pararei sugestii!!!!
Presupunind ca piesele sunt in buna stare, mai verifica:
- avansul static (care ar putea fi vinovat de aparitia rateurilor in carburator)
- amestecul (sa nu fie prea sarac, de exemplu datorita infundarii cu XXX)
- Mai ales si mai inaine (e simplu si poate cauza aparitia de rateuri in carburator si esapament): ordinea fiselor de la ruptorul-distribuitor (a.k.a. delcou) la bujii.
os
Si eu am patit asta,dar la mine era din cauza la apa si pamantul din rezervor,cand l-am dat jos am scos 4l de apa si jumatate de sticla de 2l cu pamant si pietre.Toate astea pt k mi se gaurise furtunul pe unde bag benzina la pompa.Eu am nova.
TheSaiLor
26 Feb 2005, 22:10
E posibil sa nu iti lucreze bine supapa aia noua? A patit un prieten asa. Una din supapele de admisie era dusa.
Era sa uit: ar fi bine sa verifici lantul de distributie intai. Si ala da sismptome d'astea.
MH16GMT
28 Feb 2005, 08:38
Ideea era in felul urmator: am circulat normal cu ea, motorul megea bine, am oprit-o in parcare si dupa trei saptamani am repornit-o direct cu rateuri!!! practic s-a stricat stand!!!! mentionez ca de pornit porneste la sfert!!!!
astept in continuare pareri!!!!
o zi buna
Da e o chestie curioasa. Esti sigur ca nu a umblat nimeni la ea cat a stat? Oricum e o chestie de aprinder-distributie. Ordinea aprinderii dupa cate stiu eu e 1-3-4-2, primul cilindru la volanta. Pe volanta e un semn, cand ar trebui sa dea scanteia iar supapele, amandoua sa fie inchise. Ciocul lulelei ar trebui sa fie orientat catre fisa care duce la bujia cilindrului 1. Daca dupa acesta verificare-reglare tot mai face, trebuie examinata chiulasa si galeriile de adm-evac.
MH16GMT
28 Feb 2005, 09:04
nu imi ramane decat sa dau jos chiulasa si distributia dar asta mai pe la vara ca nu circul cu masina asta!!!!
totusi intrebarea mea ar fi cum de s-a putut strica stand?
QUOTE(MH16GMT @ 28 Feb 2005, 11:04)
totusi intrebarea mea ar fi cum de s-a putut strica stand?
Si mie mi s-a stricat placa de presiune in parca noaptea.. seara cand am venit nu avea nimic.. si dimineata

m-am dus cu taxiu la lucru
MH16GMT
28 Feb 2005, 09:36
ralantiul merge normal dar cand o accelerez da rateuri si nu prea are putere sa o scot din parcare, daca o iau cu sprituri puternice reusesc sa o urnesc din loc si sa ma tarai cu ea cam cu 40 la ora dar cu acceleratie constanta ca daca o accelerez face ca toti dracii!!!
capacul de la delcou nu e fisurat? incearca cu altul...
MH16GMT
28 Feb 2005, 09:54
e nou!!!
Bosch
...deja ma enerveaza...hmmmm, trebe sa-i dam de cap...intr-o zi
driverx
28 Feb 2005, 10:15
QUOTE(MH16GMT @ 28 Feb 2005, 09:36)
ralantiul merge normal dar cand o accelerez da rateuri si nu prea are putere sa o scot din parcare, daca o iau cu sprituri puternice reusesc sa o urnesc din loc si sa ma tarai cu ea cam cu 40 la ora dar cu acceleratie constanta ca daca o accelerez face ca toti dracii!!!
Eu as zice sa iei delco-ul de la un prieten, reglezi avansul static, o pornesti, o accelerezi si vezi ce face. E foarte ciudat ca merge bine la relantiu, si se duce naibii cand accelerezi. Gandeste-te ca ai schimbat tot in afara de.....delco. Mie imi pute a probleme cu avansul vacumatic. Daca nici nu rezolva....atunci jos chiulasa.
MH16GMT
28 Feb 2005, 10:16
avansul vacumatic nu a mers niciodata prea bine dar motorul mergea si fara el, sa fie a dracu, e mai ciudata masina mea!!!!
driverx
28 Feb 2005, 10:19
Fa rost de un delco. Dupa ce asta nu rezolva problema, dat jos chiulasa si tot nu merge, atunci poti zice ca e mai ciudata
driverx
28 Feb 2005, 10:21
Serios, mai exista si avansul centrifugal, ca daca ti sa rupt un arc (cred ca ajunge numai unul din ele) masina nu are cum sa nu o ia razna.
So...un delco....de test.
MH16GMT
28 Feb 2005, 10:24
Sa vedem de unde fac rost de unul?
E diferenta intre delcourile de 1300 si 1400 sau sunt la fel? Am pe cineva care are o dacie 1300 ca in rest nu prea cunosc pe nimeni cu motor 1.4!!!
poate ma poate ajuta cineva din timisoara!!! e cineva pe aici?
daca este si vrea sa ma ajute il las sa faca drive test cu un mercedes!!!!
driverx
28 Feb 2005, 10:26
Cred ca is la fel. Si daca nu is, ar trebui sa mearga, nu bine dar cel putin nu asa rau cum zici tu. Give it a try.
ydaniel
28 Feb 2005, 18:41
nu are rost sa dai jos chiuloasa!pune pe cineva cae stie sa se uite!
delcourile nu sunt la fel, difera curba!!!
MH16GMT
1 Mar 2005, 08:50
ydaniel: am pus cativa mecanici sa se uite, au verificat tit ce se putea verifica, aprindere, carburatie, culbutori....toti dracii!!!
care ar mai fi solutia in afara de dat jos dracia de chiloasa si eventual distributia!!!
eu as suspecta si bobina de inductie credeti ca ar putea fi de acolo, desi nu se incalzeste ?
driverx
1 Mar 2005, 08:53
Pune delcoul ala, ca diferentele nu pot fi prea mari. Dar nu tura prea mult, ca atunci iese prea mult din domeniu...macar sa vezi, sa stii ceva....de stat asa si gandit la chiulasa si alte tampenii, e usor...dar ti se merita?
regleaza avansul pe stroboscop, pune din nou fisele in ordine, verifica totul, vezi sa nu ai mizerie in carburator si pe urma vb
feminabarr
1 Mar 2005, 15:32
Am fost si eu in situatia ta..

..scotea flacari prin carburator..mi-a aruncat si joja de ulei la 2 m de masina!!..si eram si la vreo 30 km de Bucuresti...din fericire am gasit un nea Gicu in satul Lilieci care mi-a zis clar..este Avansul Vacumatic!..mi-a schimbat delcoul..avea el unul nou acolo..si a mers perfect apoi..a fost simtit..mi-a cerut 700mii pe toata treaba..
Schimba delcoul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.