Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme de orice natura
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
micri
am o problema care nu stiu cum as putea sa o rezolv asa ca am recurs la o astfel de metoda
1 - dupa ce accelerez si o las sa se duca la relanti incep sa apara bule de aer i vasul de expansiune.
2 - la relanti cand o tin si pornesc faza scurta imi scade turatia putin si imi trepideaza masina indiferent ca este calda sau rece.
3 - la relanti imi trepideaza daca o las in 750 - 850 rot/min
care ar putea fi cauzele acestor defecte si cum as putea sa le remediez.
brigada_diverse
1. instalatie de racire neaerisita, care pierde lichid sau trage aer, sau garnitura de chiulasa ciupita in dreptul pistonului

2.sistem ce incarcare, alternatorul opune rezistenta cand ii ceri curent..dar nu cat sa se opreasca motorul

3. reglaj ralanti-aprindere-avans-nivel cnc si carburatorul curat...sa nu ai probleme la vreun suport de la motor(se vede repede)
nelu_1985
pentru problema 2 as vrea si eu niste indicatii, pentru ca si la mine trepideaza motorul in relanti doar cu farurile aprinse, dar incarca bine (14.3 cu faza scurta in relanti), am alternator de opel de 70 Ah cu releu incorporat
brigada_diverse
cat ai ralantiul? pune-l si tu la 800...750, dar nu mai jos.
alternatorul de 70A clar, opune mai mare rezistenta decat ala de dacie, si bietul carburator nu stie(ca injectia) sa compenseze

! atentie Ah se masoara bateria(capacitate coulombina-amper*ora-energie) si A inseamna doar amper(curent)...nu le confundati
panter1
Salutare all, daca tot se vorbeste aici despre probleme de orice fel si ca sa nu deschid alt topic vreau sa prezint urmatoare problema.
Cand reglez culbutoruii metoda cu piston in compresie la pistonul 1 in special pun lera il fac la 0.25 evacuare iar dupa ce supapa termina cursa pun iar lera am distanta 0.40 deci cand supapa revine distanta e foarte mare si revine violent pe scaunul chiulasei producand zgomote. Daca il reglez in compresie la 0.20 sau 0.15 va fi prea mic, rezolvarea.. schimbat axa cu came.

Intrebarea mea este.. cum se schimba axa cu came si tachetii, cand dau de volanta si in mers se aude un sunet ca o bataie de bile, cum pot sa ajung la ea fara sa dau motorul jos? e uzata, oricum as regla ori bate ori nu inchide bine, iar pistoanele 2 si 3 merg prost cand scot fisa abia se simte, bujia e buna.. aprinderea e cea de la injectie, da scanteie verificat tot dar totusi nu merg 2 si 3-ul.
Deci cum as putea sa ii schimb axa? pistonul 1 cu problema acela se simte ca merge dar bate, la fel si 4 dar 2 si 3 putin.
Sau credeti ca ar fi o solutie sa ii reglez diferit daca am axa stramba? sau rulment sau ce anume tine axa.. aceia ar fi problema, astept pareri
micri
salut

am depistat ca delcoul meu daca ii desurubez piulita care-l fixeaza pe blocul motor incepe sa aiba o miscare haotica de parca ar fi stramb. care ar fi motivul ?
asta ar duce la trepidatii?

am mai observat ca daca scot furtunul de la uis si acopar orificiul cu degetul motorul moare. care ar fi cauza ?
brigada_diverse
panter1, probabil nu ai apreciat bine cand intra pistonul in compresie....nu exista 2 came care sa apese pe culbutor-supapa..una singura..deci nu ai reglat-o bine..
probabil bataia aia e de la tacheti, sau de la distributie
sa schimbi axa cu came trebuie daca chiulasa jos, capacul de la distributie, se scot paharele din bloc se schimba, se pune inapoi axa noua, etc....
cauta si tu un pic, a fost aratat prin cateva topicuri, cu explicatii f frumoase cum se regleaza tachetii...eu cred ca ai distante mari si tu incepi sa reglezi distanta inainte sa se departez culbutorii la maxim de coada supapei...si deaia , tu faci o distanta mica(0,2), apoi ele se departeaza in continuare si se mareste distanta.
motoarele le schimbi setul de 2-3 ori si nu se strica axa cu came....putin probabil sa aiba aia probleme....mai probabil joc la distributie daca chiar ai reglat bine tachetii

micri...se misca ca motorul misca inauntru prin mecanismul de distributie axul delco-ului iar intre ax si delco exista frecare, care il misca si mai punem la socoteala si fisele care mai impins si ele un pic. dar de ce ti-a venit sa faci asa ceva?
pai normal ca duce la trepidatii, se modifica avansul si apar detonatii
baranga
QUOTE(micri @ 2 Apr 2009, 20:40)
salut

am depistat ca delcoul meu daca ii desurubez piulita care-l fixeaza pe blocul motor incepe sa aiba o miscare haotica de parca ar fi stramb. care ar fi motivul ?
asta ar duce la trepidatii?

am mai observat ca daca scot furtunul de la uis si acopar orificiul cu degetul motorul moare. care ar fi cauza ?
*



vezi ca ai montat delcoul gresit!!!vezi ca pinionul la delco are o taietura ce separapanul de sus in doua jumatati INEGALE(nu stiu cum sa ma exprim mai bine)
Iti atasez un document ca sa te lamuresti mai bine
panter1
QUOTE(cristitranca @ 2 Apr 2009, 20:53)
panter1, probabil nu ai apreciat bine cand intra pistonul in compresie....nu exista 2 came care sa apese pe culbutor-supapa..una singura..deci nu ai reglat-o bine(..)

Daca ma poti ajuta cu un link unde sunt acei pasi de schimbare a axei ti-as fi tare recunoscator, caci eu nu am gasit sad.gif

Am reglat chiar foarte bine si orice reglaj as face cu cilindrul in compresie(cand supapele amandoua sunt inchise si pistonul sus) de exemplu la 0.25 iar cand supapa revine dupa deschidere(normal ca eu invart motorul) revine cu 0.45, problema e pe supapa care s-a inchis aceia zdrangane deoarece revin cu jocuri mari fata de cat le reglez eu in compresie. E limpede ca da o eroare grava cand motorul se roteste si supapele revin prea brusc, se poate sa fie de la tacheti uzati? si cand se invart sa dea valori diferite(paharutele acelea)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.