dgdgaby
3 Apr 2009, 17:43
Va salut
am si eu o problema pe care nu am intalnito in nici un topic sau nu lam gasit eu
am o dacie 1310 tx 1988
cu pompa dublu circuit
si am urmatoarea problema
cand apas incet pe frana nu tine aproape deloc
iar daca apas repede tine destul de bine
care ar fi problema
garniturile de la pompa sunt uzate ?
si daca da de unde pot lua unele bune sau ce firma ?
the_engeneer
3 Apr 2009, 17:53
Vezi daca pierzi pe undeva lichid. Daca nu pierzi pe nicaieri fa o aerisire, iar daca nici dupa aia nu se remediaza aunci nu mai tin garniturile de la pompa.
dgdgaby
5 Apr 2009, 22:11
aerisire si scurgere nu se pune problema pt ca am facut tot ce inseamna frana fata si aerisire
asta mi se intampla de mult
si daca e de la garnituri
stiu ca nu toate sunt bune
exista garnituri originale? adik de la pitesti?
ca mam saturat de srl
Mr_Devil83
5 Apr 2009, 22:19
iei kit de reparatie pt pompa dublu circuit sau pompa noua. Garniturile care le gasesti in comert tin 2 saptamani.
dgdgaby
9 Apr 2009, 22:03
Am fost la mai multe magazine de piese unde au chiar destule originale de dacia
si am constatat ceva
nu exista kit de reparatie decat ASAM adik CONEX IASI
in magazin mia zis ca mai bine iau o pompa de frana de origine care e 120 ron
si ca nu exista kit de reparatie de origine
ce imi recomandati
sa iau kitu de reparatie ASAM de iasi sau sa iau pompa noua de origine
razvanamza
9 Apr 2009, 22:12
Sau poti sa iei una frantuzeasca pentru Dacia si Nova....mult peste cele de asam si uzina.
ydaniel
9 Apr 2009, 22:24
ia pompa de autonova:)
dgdgaby
9 Apr 2009, 22:59
si asta de autonova ce e si ce stie si mai ales cat costa
ca mar tenta sa ma duc si in dezmembrari sa iau o pompa buna
pe mine ma intereseaza sa mearga frumos nu neaparat poarte performant
dar acu nici chiar sa puna frana in 2 km
razvanamza
9 Apr 2009, 23:08
Nu exista pompa de frana SH de dacia buna! Nici alea noi si bune nu tin prea mult....
dany_daci1300
10 Apr 2009, 23:46
din cate stiu eu ... e chiar interzis sa cumperi elemente de directie si franare SH
brigada_diverse
11 Apr 2009, 11:00
cine interzice?
STORMTROOPER
11 Apr 2009, 12:00
@dgdgaby: Daca e sa schimbi pompa, cred ca o sa te lovesti de o mare problema. Pompa dublu circuit , de autonova/uizina ,cu 3 conducte cum cred eu ca ai tu, nu se prea gasesc.De fapt pot spune linistit ca sunt raritati.Eu mi-am cautat una de rezerva si dupa 6 luni de cautari am gasit una la un magazin de piese de aro din slobozia, produsa prin 2003 - era ultima, zacea in depozit. Autonova nu mai fabrica modelul asta de pompa, am vorbit si cu un amic de la Satu Mare. Kit de reparatie pompa frina dublu circuit, ti-ar trebui de Rolast, restul sunt o apa si-n pamint,problema e ca firma nu mai exista iar in locul ei la Pitesti s-a construit in hypermarket. Daca esti din Bucuresti slabe sanse sa mai gasesti.
Incearca cu o pompa de comefin, parca asa ii zice, am gasit intre 100 si 140 ron.
Succes.
dgdgaby
16 Apr 2009, 23:36
am fost la magazin
si mia zis de pompa ca cel mai bine e sa iau pompa de uzina
a zis ca avea originala si mia aratat-o era in cutie de uzina cu holograma
cu 3 conducte dublu circuit
dar se poate face adaptare la deaia cu 4 conducte?
nu. aia cu 4 conducte functioneaza in alt fel
edit: ce bou sunt
nu am citit bine, se poate adapta sistemul destul de usor
Mr_Devil83
17 Apr 2009, 09:06
da, se poate. Pe spate schimbi t-ul ala repartitor si pui unu cu 3 conducte. Ia linistit pompa dublucircuit in 3 conducte pentru ca e mult mai usor de aerisit decat aia cu bypass si e mai fiabila.
urmeaza sa iau o pompa fi22 dublu circuit si ICP, si servo de papuc diesel, sper sa am frane beton dupa, desi acum la ITP au iesit bune, dar mie nu-mi plac deloc, pe langa alte Dacii sunt jalnice franele mele..
Mr_Devil83
17 Apr 2009, 13:39
macar recunosti si tu ceva
ydaniel
17 Apr 2009, 13:43
pt ca ai discuri klaxcar:))
)
Mr_Devil83
17 Apr 2009, 13:45
pe dracu.
QUOTE(argon @ 17 Apr 2009, 10:10)
urmeaza sa iau o pompa fi22 dublu circuit si ICP,
O sa observi o imbunatatire a franarii , eu am avut initial tot pompa cu 4 conducte cu ICP , dar de fi 20.6 , acum am de papuc ,fi 22 si de un an jumate nu am treaba !
deci de Autonova nu se gaseste nimic separat, decat in ambalaj de uzina, cu 220 ron in medie, o vanzatoare mi-a spus cand am intrebat de ce 'doar nu-s prosti astia de la Satu Mare sa vanda la jumate de pret'. Mai este de Asam cu 80 ron, si de import ceva italian cu 100 ron, toate pentru Dacia 1310 dublu circuit cu ICP, de 22 de papuc, doar pompa de Asam e 160 ron....deci ce mama naibii sa iau, exclus uzina?!
ma gandeam aia de import...
nelu_1985
18 Apr 2009, 11:12
exact ia-o pe aia italiana, mi-am luat si eu una si merge perfect de prin noiembrie am pus-o, eu am dublu circ. cu 3 conducte, functioneaza ireprosabil, pedala foarte buna, urmeaza sa-mi pun servo de papuc.
Am gasit si o poza cu ea, vasul de lichid l-am pastrat pe cel vechi[attachmentid=1627516922]
aia e cu 2 conducte pe o parte si una in varf? mie imi trebuie cu 4 conducte pe latura.
nelu_1985
18 Apr 2009, 13:40
nu-i cu 2 pe-o parte, ii cate una pe fiecare parte si una in varf, stiu de care iti trebuie tie, ma refeream la fiabilitate, iar poza e asa informativa
am inteles aia, am vazut acum cum e a ta, era intr-o cutie inchisa la culoare, lucioasa, si scria in partea de jos pe fiecare parte in alta limba mai mult sau mai putin ciudata?
Nu stiu de unde sa fie problema la franele mele, cred ca de la pompa, pedala am, nu prinde aer, nu se duce in jos pedala, dar la o franare brusca am impresia ca nu se mai opreste , oricat de tare as apasa, si de blocat rotile exclus, eventual daca folosesc toata forta din dotare brusc, si atunci blocheaza spatele, fata nu prea. Dupa cateva frane hotarate parca franerea se imbunatateste(nu facut pedala pe loc, atunci nu se intampla nimic). Servo functioneaza, doar fasaie putin, cu motorul oprit pedala e tare sus de tot si nu am frane deloc daca nu ma infig cu toata forta, cu motorul pornit se inmoaie pedala.
nelu_1985
18 Apr 2009, 17:13
cu motorul oprit nu are frane niciuna decat cu pedala sanatoasa, incearca sa faci pedala cu motorul pornit pe loc, daca se 'ntareste nu e bine, daca se mentine in acelasi punct e aerisita pompa bine, problemele tale vin mai de graba de la cilindrii receptori cu care am avut si eu probleme, exact la fel aveam si eu impresia ca nu ma mai opresc cand franam mai agresiv si bineinteles ca daca abuzam se bloca spatele, cateodata se oprea incerdibil de bine, atunci simteam ca am frane ca prinde la fiecare roata...deci mai plauzibila explicatia cu cilindrii receptori praf....apropo am bagat-o pe stand la ITP cand aveam probleme si mi s-au confirmat banuielile, pe spate pe dreapta nu prindea frana deloc, pe stanga putin, dar frana de mana excelenta, o arunca de pe stand afara.
nu inteleg legatura intre cilindri receptori care sunt pe spate cu faptul ca nu franeaza bine pe fata...fata care blocheaza doar pe zapada sau nisip.
Mr_Devil83
18 Apr 2009, 17:58
Daca cilindrii sunt blocati nici partea din fata a pompei nu se misca cum trebuie. Sunt niste arcuri care imping pistonul din fata dar daca spatele se blocheaza pompa nu mai face cursa pana la capat.
Asta e la dublucircuit in 3 conducte. La a ta nu bag mana in foc pentru ca nu am desfacut nici una.
Recomandarea mea ar fi s pui ce am pus eu pe masina adica duclucircuit in 3 conducte. Cred ca multi iti vor recomanda chestia asta. Si la asta daca crapa fata ramai cu spatele functional si viceversa. Doar ca nu are sonda sa iti arate cand e mica presiunea in instalatie.
ala nu e nici un avantaj pentru mine, si la tipul meu e la fel, ca doar e tot dublu circuit...cu spatele nu stiu ce sa zic, pare totul in regula acolo, si limitatorul functioneaza, adica daca strang reglajul la tija blocheaza spatele urgent, daca ii mai dau drumul, nu mai blocheaza.
Nu ai cumva placutele
NOI pe fata ?
Daca nu ma insel , scrie si in prospectul unora ( cel putin la mine in prospectul sabotilor scria ca in vreo 200 km "isi dau drumul "
Eu am placute
noi ( FERODO FSL 114 ) si pe spate saboti polonezi
noi,dpdv al meu sunt foarte okey , gandesteste-te ce frane am eu ......
pedala tine perfect, am cursa foarte buna , dar nu franeaza cum trebuie , asta se intampla exact cum scria "in carte "
Mr_Devil83
19 Apr 2009, 00:55
Minel da cati kilometri pe zi fac berlinele voastre?
A mea la interior e un gunoi, dar face cam 100 - 200km pe zi. Am avut o perioada in care faceam cam 30 dar vada ca acuma iarasi am inceput sa umblu cu ea.
La frane vreau sa va anunt ca doar dupa ce am schimbat garniturile de la etrieri si placute noi am avut frane slabutze, dar la al 2-lea schimb, acum doar placutele, franele au fost impecabile din primii 500 de metri.
La mine sunt prea brutale, daca pun o frana brusca si de la 40 la ora tot blocheaza rotile si derapez. Asa ca prefer sa atingu usor pedala de 2 3 ori sa incetinesc masina.
De prins, prinde de la prima pedala.
QUOTE(Mr_Devil83 @ 19 Apr 2009, 01:55)
Minel da cati kilometri pe zi fac berlinele voastre?
Tinand cont ca ,serviciul meu ii la 20 m de casa (practic ,trec strada si ma duc la servici
) majoritatea kilometrilor ii fac in oras , depinde si cum am treburi , etc
Stiu doar ca masina trebuie sa fie in stare de functionare impecabila si daca doresc sa imi sui fundu' si sa plec oriunde, dau cheie si am plecat !
ydaniel
19 Apr 2009, 20:26
se gasesc pompa de autonova si in ambalaj de autonova;) nu neaparat in cel de ''uzina'':)
uite ca nu se gaseste asa ceva...
ydaniel
20 Apr 2009, 08:17
pai poate la HD nu se gaseste:)
aici da:D:>:>
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.