Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DISTRIBUTIE
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
gabriel164
am si eu o intrebare s-a tot discutat aici de distributiu sarita de la punct dar nimeni nu a spus ceva concret cum se schimba pinioanele care sunt semnele dupa pinioane ,lantul , penele ,intinzator hidraulic ,intinzator mecanic ,ma confrunt cu o astfel de problema si as vrea sa stiu.astept parerile voastre.va multumesc.
silviu84
dadada , deci:
-desfaci capacu de la distributie
-verifici lantu (sa nu ai vre-o camasa sparta)
-verfici rotile dintate sa nu aiba o conicitate f depasita
Apoi:
-daca sunt bune, cea ce nu cred le inlocuiseti cu unele noi
-te uiti pe ele si ai sa vezi ca pe cea mica are un punct, iar pe cea mare are un +
-ca sa le pui la pct, se ia joja, si ...punctul, +ul si axele trebuie sa fie aliniate dupa joja
Si asta este.
gabriel164
QUOTE(silviu84 @ 28 Feb 2005, 17:59)
dadada , deci:
-desfaci capacu de la distributie
-verifici lantu (sa nu ai vre-o camasa sparta)
-verfici rotile dintate sa nu aiba o conicitate f depasita
Apoi:
-daca sunt bune, cea ce nu cred le inlocuiseti cu unele noi
-te uiti pe ele si ai sa vezi ca pe cea mica are un punct, iar pe cea mare are un +
-ca sa le pui la pct, se ia joja, si ...punctul, +ul si axele trebuie sa fie aliniate dupa joja
Si asta este.
*


MIE TOTUSI MI SE PARE CA BATE LANTUL IN CAPAC si mai ales la rece se cunoaste mai bine,mai nou au aparut si niste trepidatii in motor la relantii.care sa fie problema ?
ionut L.
si eu an o probema dar nu stiu daca este de la distributie.

la mine sa aude un clantanit in partea din fata a motorului , face asa cand este cald motorul de la ce sa fie?
ydaniel
clantanit=lant uzat.asa facea si amea.am schimbat lant,pinioane+intizator.recomand produse de firma!!
gabriel164
QUOTE(ydaniel @ 28 Feb 2005, 19:39)
clantanit=lant uzat.asa facea si amea.am schimbat lant,pinioane+intizator.recomand produse de firma!!
*


problema este alta ce simptome apar cind e uzat lantu, cam trebuie sa reglez aprindera mai des si aerul e nasol bujii s.a.m.d.
ydaniel
deci asa imi facea mie si imi afuma bujiile,probabil era distributia dereglata pt ca intizatorul nu mai facea fata!
gabriel164
QUOTE(ydaniel @ 28 Feb 2005, 20:05)
deci asa imi facea mie si imi afuma bujiile,probabil era distributia dereglata pt ca intizatorul nu mai facea  fata!
*


pai si cum arata un intinzator hidraulic si ala mecanic am inteles ca are un arc acolo si daca arcul e rupt pot aparea probleme.
sechi
QUOTE(silviu84 @ 28 Feb 2005, 16:59)
dadada , deci:
-desfaci capacu de la distributie
-verifici lantu (sa nu ai vre-o camasa sparta)
-verfici rotile dintate sa nu aiba o conicitate f depasita
Apoi:
-daca sunt bune, cea ce nu cred le inlocuiseti cu unele noi
-te uiti pe ele si ai sa vezi ca pe cea mica are un punct, iar pe cea mare are un +
-ca sa le pui la pct, se ia joja, si ...punctul, +ul si axele trebuie sa fie aliniate dupa joja
Si asta este.
*



Cea mica are+,cea mare are punct !
Verifica patina si arcul ei.Poate sa fie doar sarit.
Semn piese distr.uzate: patina de pe capac frecata.
OCEBE
chiar daca lantul,intinzatorul si alinierea pot parea bune, cu timpul lantul se lungeste (da, se lungeste) si, pe masura ce acest fenomen apare, da distributia peste cap; acest lucru are urmatoarea explicatie: implicit, prin lungirea lantului se mareste pasul lui; acest lucru duce la o angrenare a lantului mai pe varful dintilor si deci marirea diametrelor de angrenare pentru cele doua pinioane; daca diametrele se maresc in valoare relativa cu aceeasi marime, in valoare absoluta marimile crestrilor diametrelor sunt diferite; acest lucru duce practic la modificarea raportului de transmisie intre pinioane (care va scadea);
pentru a fi mai explicit sa presupunem ca diametrele de angrenare normale ale celor doua pinioane sunt de 6unitati si respectiv 3unitati , corespunzatoare unui raport de transmisie de i= 6/3=2; daca, din cauza uzurii lantului prin lungire diametrele de angrenare cresc cu cate 1unitate pentru fiecare pinion, noile diametre vor avea valorile de 6+1=7unitati si respectiv 3+1=4unitati; acestor diametre le corespunde un raport de angrenare i'=7/4 < 2.
simptomatic, fenomenul se manifesta printr-o functionare defectuoasa a motorului si zgomot in angrenare (de cele mai multe ori scrasnituri); in lant se vor manifesta tensiuni anormale lucru ce va duce in cele din urma la distrugerea acestuia (incepand de cele mai multe ori cu spargerea camasilor zalelor);
milu
QUOTE(gabriel164 @ 28 Feb 2005, 18:20)
am si eu o intrebare s-a tot discutat aici de distributiu sarita de la punct dar nimeni nu a spus ceva concret cum se schimba pinioanele care sunt semnele dupa pinioane ,lantul , penele ,intinzator hidraulic ,intinzator mecanic ,ma confrunt cu o astfel de problema si as vrea sa stiu.astept parerile voastre.va multumesc.
*




Sper sa-ti fie de folos:
[attachmentid=6180]
[attachmentid=6181]
[attachmentid=6182]
milu
Si la 1310:

[attachmentid=6184] [attachmentid=6185] [attachmentid=6186] [attachmentid=6187]
florinb
milu: e vreo sansa sa imi trimiti si mie toata cartea (in format electronic) din care ai pus poze mai sus ?
ares666
QUOTE(florinb @ 1 Mar 2005, 17:45)
milu: e vreo sansa sa imi trimiti si mie toata cartea (in format electronic) din care ai pus poze mai sus ?
*



da da da, si la mine, cine o mai are, saru' mana.

ares666@jurnalul.ro

berea e de la mine... intr-o joi cu soare, ca sa imi impinga si mie bendixu sa pornesc la cheie...sad.gif
cristi_21us
care sunt simtomele unei distributi dereglate.tin si de puterea motorului?cum imi dau seama daca distribuitia este bine reglata?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.