Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cutia ( Rulment Partea Dreapta )
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
razvaneluu
Salut la toate Lumea .. as dorii sa va intreb daca se blocheaza roata in timp ce merge ( incet ) si se aude un sunet de rulment de la cutie .. ala este ?

Cum Se Schimba ? Niste Poze cv sa vad cum se schimba ? e greu de schimbat .. sunt mecanic cu exp de vreo 1 an .. si nu prea stiu ... astept raspuns
za_kristake
poate te baga in sant
si hoateaste-te ai probleme cu roata sau cu cutia
razvaneluu
poi rontaie exact unde intra planetara pe dintzi aia .. da nu e trb ca scapa planetara pe dintzi de la axu ala din cutie .. e trb ca se aude inauntru .. si e sunet de rulment ca mai are tenata sa si scartzaie
Paca
numai ce zici tu n-are! poa sa fie de la sateliti,diferential.du-te la mecanic s-o desfaca....nu vrei sa ti se blocheze in mers...
razvaneluu
poi cum daca mergi ce mergi si se blocheaza :|
Mr_Devil83
mecanicule cu experienta de 1 an.

De ce nu desfaci cutia de viteze sa vezi ce e inauntru?

De ce nu te uiti la rulmentii din fuzeta sa vezi daca nu cumva a aparut ceva care ii poate bloca? Am vreo 3 4 cutii de viteza prin garaj si nici una nu se blocheaza in mers si nu face figuri de genul asta.De obicei figuri fac etrierele in care ramane blocat pistonul, discurile de frana uzate inegal si placutele de frana inlocuite cate 1, aia care e uzata complet la o roata, ignorand orice manual de service si regula de reparatie a trenului de rulare.
razvaneluu
nu e frate din fuzeta .. dao dreq ,, se aude un sunet de rulment la cutie .. daca desfac capacelu ala unde vine planetara ...se vede cv
?
Tiberiu-Andrei